Ce ați prefera, între Volvo XC60 și Mercedes GLE 250d AMG?

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

68 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Mercedes GLE 250d AMG

  2. #3

    GLE oricand si oriunde 😀

  3. #4

    Modelele sunt din clase diferite. Corespondentul GLE e XC90, corespondentul XC60 e GLC. Acestea fiind zise, GLE 250d mi se pare submotorizat. Chiar si in varianta 300d, care are 40cp in plus si a inlocuit 250d pe generatia urmatoare, mi se pare submotorizat. Asa ca as merge pe un XC60 cu ceva mai multa putere.

    • #5

      Submotorizat pentru ce? La o cautare pe net 0-100 e 8.6 secunde. Sub 10 secunde la o masina nu poti spune ca e submotorizata. Ca nu e suficient de rapida pentru gusturile tale da… Dar pana la urma vorbim de un SUV nu de o masina de liniute.

    • da, 2.2 nu o să tragă la fel de bine ca 3.0, dar și proprietarul bate spre 50, nu cred că mai face liniuțe prin oraș cu puștanii de 42 😀

    • #7

      mai facem, dar punem limitatorul de viteza, sa nu sarim de 60,plm

    • #8

      @Zarax

      Submotorizat pentru masa masinii de 2.2 tone. Nu inteleg remarca cu liniutele, ca nu i-am recomandat un 63 AMG. Mie mi se pare greoaie masina cu motorul ala, atat. Nu sta totul in sprintul de la 0 la 100. Sigur, e o chestiune subiectiva, dar asta e parerea mea dupa ce am condus 250d & 350d pe generatia veche si 300d & 400d pe cea actuala. Altii, avand alt sistem de referinta, pot sa nu fie de acord cu mine.

      Daca discutam de GLC, 250d all the way. In fine, presupunand din comentariile de mai jos ca pentru Arhi motorizarea e suficienta, as alege GLE azi, maine si poimaine. Fara sa stau pe ganduri.

      @Arhi

      N-are rost sa mai scriu inca un comentariu mai jos, adaug aici in 2-3 randuri. Diferenta reala de consum intre 250d si 350d exploatate la fel nu e atat de mare, tocmai pentru ca 250-ul trebuie sa se lupte mai mult cu masa masinii. Din experienta mea, valoarea de revanzare nu e mai buna pentru 250d, dat fiind ca reprezinta un procent mic spre foarte mic din piata SH si se vand (mai) greu. Avantajul la impozit e indiscutabil, evident.

    • #9

      @Stefan, esti subiectiv fiind obisnuit cu masini mai puternice. Daca ai conduce un AMG zi de zi, cu siguranta si 40d-ul ti se va parea incet. Dar obiectiv vorbind, eu zic ca ecar.in decenta motorizarea. Raportul e cam 100cp/tona, care in legendele de pe net e “golden ratio” pentru o masina de zi cu zi.

    • #10

      @Zarax: perfect de acord cu ce zici, dar e lipsit de relevanță aici. Cine se gândește ce să aleagă între mașini care costă, noi, între 50 și 120 de mii de euro probabil că nu caută ce descrii tu aici.
      Părerile noastre de săraci nu prea contează când se dezbate care piele e mai moale și face mai puține cute, care motor te bagă mai bine în scaun la depășiri etc.

      Off topic: la aceiași bani iei un xc60 mult mai bine dotat, pentru că e mai mic și nu e Mercedes.
      Iar ca notă subiectivă, arată și mult mai bine, interior-exterior.
      In ideea că pentru gle probabil înseamnă generația cu multe butoane pe consola centrală și tableta lipită acolo sus, vs. Ecranul acela vertical excelent încadrat la xc60.
      Plus că interiorul “full” de la volvo, cu piele albă, e de vis…

    • #11

      Interior alb + 3 urmasi => error.

    • #12

      :))))))))))))

  4. #13

    Mercedes pentru ca are prestanta, rezonanta si impedanta.

  5. #14

    1. On topic: GLE
    2. Anul trecut oscilam intre XC60 si Skoda Kodiaq. Un prieten (familie de 4: 2 adulti & 2 fetite) si-a luat intre timp XC60 (hibrid) si pe cat de mare parea la exterior, la interior mi s-a parut cam restrans spatiul. Dar el e foarte multumit. Acum intre mine si el e o diferenta destul de mare de proportii fizice (eu am 1,91 si ceva putin pe la 150 KG). La Kodiaq spatiul e enorm, si chestiile alea “simply clever” au ceva, iti fac cu ochiul, ce sa zic….. Dar nu mi-a placut ca la configuratia ce as fi vrut-o eu, versiunea Sportline, venea cu scaunele alea sport (nu lipeam efectiv spatele de scaun, ca eram impins de laterale inspre volan).
    Drept urmare am ajuns la un GLC 250d 4matic. Simplu spus: ALTCEVA. Pot sa afirm ca in cazul asta nu mai platesti neaparat si taxa de brand, brandul in sine chiar isi aduce aportul: materiale folosite, constructie, si de ce nu – feelingul, ca pana la urma asta iti aduce multumirea.

  6. #15

    am auzit prea multe povesti de groaza cu Mercedes-uri noi ca sa mai pot sugera masinile lor fara retinere, in schimb la Volvo nu am auzit pe nimeni sa aiba probleme cu ele in ultimii 5 ani. Daca banii nu sunt o problema sa poti baga cateva mii cand da cate o eroare dubasa sau pica ceva pe ea, go go Mercedes, daca vrei ceva mai fiabil si sa tina cu casa, alege Volvo. Sau poti lua un Audi A6 allroad si simti ca traiesti 😛

  7. #18

    250D e motor de 2.2, 204cp. Fiabil, dar prea chinuit pentru greutatea unui GLE. Mai e si diesel… Intre optiunile astea doua as merge pe XC60, dar cu motor 2.0 benzina. Daca e prea mic poti merge pe XC90, care e in clasa cu GLE.

  8. #19

    1.daca e XC 60 motor termic, atunci gle.
    2. Daca e XC60 phev, atunci ai vreo 400 cai. Problema e că e limitat la 180 km/h. As merge pe Volvo.

    • #20

      De cate ori ai simtit nevoia sa mergi mai tare de 180? Mai ales intr-un SUV. Mai ales ca in majoritata cazurilor vor fi si copiii in masina cu tine?

    • #21

      @Zarax, ce naiba, nu stii ca pe autostrazile din Romania limita de viteza este pusa abuziv? Cei care au implementat-o nu au fost niociodata in Germania unde toata lumea stie ca e obligatoriu sa o calci cu cat poate masina.
      Alta e senzatia cand ii depasesti cu 240 la ora pe saracii care merg regulamentar cu 130. Ca altfel pentru ce au toate masinile astea functia de flash?

  9. #22

    Volvo e overpriced in momentul asta pe modelele noi (fost posesor de XC60 2.0 D). De fapt, mai toate masinile sunt overpriced.

    Teoretic GLE e clasa mai mare, comparabil cu XC90, implicit ar trebui sa aibe si mai mult loc si dotari mai interesante.

    La ce ani de fabricatie te uiti ? Noi sau mai din spate ?

    • #23

      mai din spate, la masini noi astepti MINIM 8 luni, am fost informat de catre domnii de la Volvo chiar cu putina mandrie, uite ce buni suntem, ti-o aducem chiar si in 8 luni, cu putin noroc

    • #24

      La al meu Volvo a picat compresorul, a fost ieftin, pana in 3000 de ron.

      O planetara a fost mai scumpa 🙂

      Strict din motive de marime as merge pe GLE – ca si feedback am un prieten care de cativa ani merge doar pe Mercedes (are cam tot catalogul) si nu se plange de fiabilitate.

    • #25

      8 luni e bine. mie trebuia sa imi dea de la munca masina si au zis din lista celor cu care lucram ca poate dura si un an…
      Asa ca a fost dragut baiatul de la flota dragut si mi-a trimis lista sa imi aleg din ce era pe stoc si in buget.
      Mai jos lista completa:

      Ford Ecosport

      Inca nu stiu de ce e eco sau de ce e sport, dar na, atata s-a putut. Sau are el o combinatie…nush

  10. #26

    11 comentarii si inca nu a aparut nimeni care sa iti explice ca poti sa cumperi cu jumatate din bugetul celor de mai sus masina unui profesor universitar din USA, full-options, si care e facuta cu simt de raspundere nu ca rablele din Europa.

    • #27

      Arhi e fan batranici care merg la piata, doar ca merge undercover sa nu se afle 😀

  11. #28

    Daca vorbim de SH as lua-o pe cea cu raportul pret – km – dotari mai bun. Calitatea materialelor este superioara pe Mercedes, am mers cu ambele si diferenta e usor sesizabila.

  12. #29

    daca vrei sa te imprietenesti mai bine decat cu sotia cu serviceul auto/garantii/reprezentante da baga gle, daca nu “volovo” all the way

  13. #30

    Strict intre cele doua, XC60. Mi-e groaza de costurile de intretinere/reparatie la Mercedes. Nu ca Volvo ar fi prea departe.

    Si ca sa pastram traditia, eu personal mi-as baga ceva in cotele lor supraevaluate si as merge pe Sorento/Santa-Fe pe care le poti gasi si cu 7 locuri. Sau chiar CR-V (doar cu 5), ca tot esti posesor, dar dupa 2015 au inlocuit complet 2.2 diesel cu 1.6 si nu am auzit de bine de ele.
    Iar ce consider eu un “hidden gem”, Outlander dupa 2013, gasesti 2.2 automat si bine dotat la preturi foarte bune. SI e muuulta masina.

    • #31

      am inca un volvo V50. serviceul la volvo este CEL MAI SCUMP din romania. am si o honda, care e pe locul 2. doar 3800 de lei o planetara

    • #32

      Atunci puii mei.. daca sunt comparabile la pret/km/uzura, aia mai mare la interior.

    • #33

      Arhi, facem un club de V50? Am zis că nu scap de ea până nu se strica. Și nu vrea sa se strice. In ultimii 8 ani am doar un compresor de aer condiționat schimbat. Consuma cat un camion, că e benzinar de 2,4 litri, dar îmi asum consumul.
      In plus, poliția ignora cu eleganță orice posesor de Volvo. Ne considera familiști convinși…:)
      L-aș schimba pe un T5 pentru plusul de putere. Dar, cum am zis, până nu se strică, nu-l dau. Singura chestie care mă enervează la el e sistemul audio pe fibra optica. Greu de actualizat cu un aftermarket.

    • #34

      da fmm de fibra. sa vezi cat de prost pari cand cumperi sistemul android ptr el fara sa te informezi ca e pe fibra si nu merge nimic decat ce au volvo la reprezentanta

    • #35

      Bluepower BLP-990. E singurul aftermarket care merge bine cu sistemul de fibra de la Volvo. Scump că dracu și mi se pare că nu se mai fabrica. Dar pe Ebay încă îl găsești.

  14. #36

    Sunt posesor de Volvo si ma uit sa fac in urmatorul an upgrade la ceva mai mare (XC60).

    Un plus pentru Volvo ar fi ca exista si doua service-uri, non-reprezentanta, in Bucuresti, care sunt foarte apreciate. Cel putin daca nu vei lua o masina noua, cu garantie, eu consider ca este un punct in plus important.

    Asemeni cum s-a mai mentionat, daca alegi Volvo, ar fi de preferat motorizarile pe benzina (T5, T6, T8).

  15. #37

    Daca banii sunt nemunciti atunci oricare din cele 2, ambele sunt la fel de stricacioase si scumpe de reparat.
    Daca nu ma credeti, volvo ofera 2 ani garantie si mercedes tot 2 ani garantie pe vehicule noi, calitate nemteasca.
    Desigur se poate cumpara o garantie extinsa de 1 sau 2 ani, care nu acopera mai nimic.

    Daca banii sunt munciti, atunci:
    1. Hyundai (Grand) Santa FE, 2.2 diesel, 200cp, 5 ani garantie.
    2. Kia Sorento 2.2 diesel, 200cp, 7 ani garantie.
    3. Toyota Highlander 2.5 hibrid, 3 ani garantie si 8 ani la sistemul hibrid
    4. Lexus RX450H 3.5 hibrid, 5 ani garantie si 10 ani la sistemul hibrid.

  16. #38

    @Cetin prin AMG presupun ca te referi la pachet AMG ca, din ce imi amintesc eu, AMG incepe de pe la 53 si n-are treaba cu d-ul 😉
    De VOlvo n-ai zis nimic dar presupun ca te uiti la un D4 AWD. Ala de 190.

    Strict intre astea doua (GLE 250d W166 204CP 2100kg si XC60 D4 AWD 190CP 1850kg) as alege 350d-ul – nu, nu e un typo – altfel muta 2t un V6.

    Oricum ambele sunt extrem de scumpe la intretinere.

    • #39

      nu va inteleg deloc la faza cu motorul de 3. altfel muta cum, ca masina trage fara cel mai mic efort. eu am 3 copii, crezi ca iau un suv ca sa particip la liniute? nu mai zic si de faptul ca am facut si o liniuta mica si merge de rupe.

    • #40

      @cetin scrisesem o polologhie dar… te “simt” deja putin pornit. Asa ca reformulez.

    • #41

      nu sunt deloc pornit, doar ca nu inteleg obsesia ptr motoare mari, la o masina cu care merg 99% din timp in oras, cu o medie orara de 20kmph. motorul merge, e bun, consuma 6%, impozit de 800 de lei, valoare de revanzare mai mare ca la un motor de 3. nu exista argument pro, efectiv

    • #42

      Consumul de 6 este poate doar in extern mers linistit. Daca ai fost zilele astea la test-drive, traficul de acum nu e valabil pentru ce incepe de luni.

      O sa ai in Bucuresti un 10-11 pentru ca nu ai nevoie sa umblii mult la ore de varf (azi am avut de mers cu un 2.0 d de 190 cp 4×4 prin oras si am avut un 9).

      In rest, si eu sunt fan 2.2 de la Merc – am un prieten care a avut E Klasse taxiuri cu motorul asta, toate mergeau brici la cifre peste 500k km.

    • #43

      Sa vezi cum muta 2 tone un V8 sau un V10, nu ca sarakiile alea de V6 sau L4.. Ca sa pastrez metoda de sfaturi nesolicitate/inutile inceputa de tine..

    • #44

      “nu sunt deloc pornit, doar ca nu inteleg obsesia ptr motoare mari, la o masina cu care merg 99% din timp in oras, cu o medie orara de 20kmph. motorul merge, e bun, consuma 6%, impozit de 800 de lei, valoare de revanzare mai mare ca la un motor de 3. nu exista argument pro, efectiv“. Daca mergi urban 99%, de ce suv? Un break clasa medie (octavia, corolla, chair si superb/mazda 6) can do the job. Pe 1,8 tone, 2,2-ul ala nu scade sub 13 in trafic. 9,5 am noaptea (bmw seria 5 xdrive de 1.8 tone, merg normal, n-am veleitati de pilot)

    • #45

      pentru ca asa vrea plm, SuV

    • #46

      Suv pt ca Teo Peter, plm…

    • #47

      @cetin hai sa imi sustin si eu cazul ;)) ca pana acum am dat cu sapa pe plantatie.

      Pe cand imi cautam caruta noua, am cam testat piata. Nu ma apuc acum sa dau detalii… ca intru in spam. TL/DR in 2018 am testat cam tot ce era pe piata nou si sh intre 15 si 30k… da stiu, nebun… aia e.

      Intamplator (sau nu) motorul la care te uiti tu in varianta cu o singura turbina e destul de fiabil (cred ca e pus si pe Sprinter). Pe GLE250d, sunt 2 turbine inseriate. Teoretic sunt fara mentenanta insa baietii de la Garret (aia de la Pacii, din spatele avionului) spun ca are nevoie de mententa periodica (turbina mica, care e cam tot timpul in sarcina, mai ales in oras) are tendinta sa-si dea duhul destul de frecvent. Mai ales pe o masina de 2.2t. Stiu ca o tii doar 3 ani dar…
      Apoi, ca nu stiu la cati km il vei gasi, distributia e partea dinspre cutie, spre parbriz, orice interventie inseamna o galagie de bani la manopera.
      Cumva, ca si costuri de intretinere, este apropiat de fratiorul V6. Si nici consumul nu e prea difera – altfel muti 2.2t cu 600Nm. Pardon 2.5t.

      Stiind ca mai ai vreo 5 masini, am presupus ca asta e masina de mers in excursii (aka la greci pentru niste fructe de mare)
      Desi multi masoara performanta masinii dupa timpul 0-100, mai important pe drumurile din ro (si nu numai, in general pe drumurile cu o singura banda pe sens) este timpul 60/80-120. V6-le ar trebui sa fie cu minim 2 secunde mai rapid. Deci mai putin timp pe contrasens. Mai ales ca nefiind AMG… va face depasirea intr-un mare fel.
      In plus e mai greu si are cuplu mai mare deci partea fata ar trebui sa fie mai solida. In caz de frontal… ala cu masa mai mare castiga.

      @fuzz daca are taxi, presupun ca are versiunea de 13x CP, aia cu o singura turbina. Nemurior.

      @anton sunt curios cum il muta un W16. Restu le-am testat deja ;))

      PS eu am un 2.0 190CP pe o masina de 1388 de kile. 90% din timp nu simt nevoia de mult.

    • #48

      consumul, zic ei, e ~6. oricum, profund irelevant. am mers cu ea. e MULT mai rapida decat honda, care chiar nu ma dezamăgește niciodată. cred ca tine mult de expectante. in rest, alea cu turbine și plm…cum ti e norocul.

    • #49

      Atunci nea @cetine sa o stapanesti sanatos. Meri pe GLE250d daca asta iti vrea sufletelul.

      PPS mi se sopteste in casca: RAV 4 PHEV, 2.5 190 plus ceva electrici, bateria de 18kWh… 32.000 pret final (full fara trapa in limba de cocalar, pardon, samsar). 50-75 de km autonomie in oras, 6% consum cand incarca bateria… 10 ani garantie.
      Comanda din noiembrie cu livrare in mai.
      Undeva la un dealer de la Pitesti.

    • #50

      @zidanne – a avut mai multe variante, inclusiv 136 cp sau cat avea, si una automata in 4 trepte. Nemuritoare.

      In continuare sustin optiunea de Mertzan.

    • #51

      zidanne ca sa conduci o masina care are un w16 sub capota trebuie sa te mai nasti inca o data. Dar hei, cine sunt eu sa te opresc sa visezi.
      On topic, la partea cu turbinele si-a luat un prieten bun un CLA 220d din 2016 de nou, il are si in ziua de azi, cu 140k la bord facuti si 0 probleme la turbo. Toate reviziile facute in AT la reprezentanta cat era in garantie deoarece acolo locuieste im majoritatea timpului. O problema pe care o are cu masina totusi, vazuta si de mine mergand cu el, nu doar din povesti, e ca are un ventilator in plafoniera din fata care huruie cam de 1 an de zile, se poate repara destul de usor insa nu a mers cu ea sa o faca din lipsa de timp, nu de bani. Antifonarea este buna spre foarte buna deoarece nu se aude dizalul in habitaclu (prin oras) decat atunci cand ii da blana, la mers civilizat e ok. Pe autostrada nu am fost cu masina asa ca nu stiu sa zic cum se aude la 130-140 sau mai mult.
      tl:dr eu as merge pe Mercedes strict din cauza confortului oferit , la lucru am avut masina de serviciu Volvo V50, sunt bune, merg si in ziua de azi si nu stiu sa fi avut probleme, insa mi s-a parut tot timpul cand o conduceam ca e cumva masina pentru pensionari. Cam ca si skodele astea generice de altfel.

    • #52

      @anton e singurul care mi-a ramas. Astea mici, de oameni normali, W8, V8-10-12 (V10 era putin modificat – primise 4 turbine) deja am, cum se zice pe la tara, muiat degetul.
      Sunt misto, sunt wow, insa, la sfarsitul zilei trebuie sa si mananc.

      De dieseluri nu vorbesc ca am crescut cu A1800A in curte ;)) Si putem vorbi despre Pekins/Caterpillar si MAN/Scania pana maine :))

      Insa n-as refuza un 718 Cayman S ;))
      Si mi-l fac cadou pana schimb prefixul ;))

  17. #53

    Daca vorbim de sh, atunci castigatoare va fi cea cu rulaj mai mic, dotari mai multe, si eventual ceva garantie ramasa.
    Mercedes castiga ceva la capitolul spatiu in comparatia cu volvo, de asemenea la capitolul disponibilitate piese/service, daca e cazul, gasesti mai repede decat la volvo, care e o marca mai de nisa.Pachetum AMG este eventual estetic, adica nu are nici o treaba cu adevaratul AMG…
    Nu prea cunosc motoarele volvo, dar cel de 2.2 al lui mercedes este destul de reusit, idem cutiile de viteza automate sunt ok-ish…..la acelasi buget mercedes e castigator.
    Mai pomeneau colegii mai sus, as arunca un ochi si la kia/hyundai, pacat ca noile modele au cutii cu dublu ambreiaj, uscate….mai pacatoase decat o clasica cu convertizor de cuplu.

    Daca vrei sa faci trafic mai mare ca pe blogul cu topoare si imobiliare, pune si tu niste link-uri cu alesele, sa ne dam cu parerea de experti din spatele tastaturii.

  18. #54

    Sfatul meu, niciuna. In particular Volvo reusesc mereu sa faca masini cu un raport ridicol intre dimens int/ext.
    Ambele ofera fiabilitate mica (MBZ in special), costuri service nesimtite, dealerii si reprezentantii marcii in RO de kkt (ambele) si nu te vad mergand la Viena pentru a repara vreuna din troacele astea. Renumele acestor masini a murit acum cca 20 ani.
    Uita-te la o coreeana (Hyundai, Kia) sau japoneza cinstita (Toyota). A mai spus cineva mai sus de Sorento, mai zic eu de un Rav4 sau LC150 depinde cat spatiu iti trebuie.
    Nu recomand ev, phev si alte trasnai. Nu in tara care a dat patrimoniului tehnic mondial prinderea cu doua sarme care “merge si asa” ca panaceu universal.
    Cat mai traim noi “lanternele cu roti” tot la capitolul comicarii vor ramane

  19. #55

    Cum suna asta: C250d….AMG! Unde duce vanitatea oamenilor și dorința companiilor de a vinde iluzii! Pe vremuri AMG, M, R..aveau niște atuuri precum motoare mari, putere multă, cuplu de transatlantic, tren de rulare optimizat pentru viteza, la care se adăugau câteva elemente de design. In ziua de azi, e doar design..
    XC90 daca tot e Volvo! 2.0 diesel de
    185 de cai daca tii la buzunar ( impozit, consum..). Daca nu, XC60!
    My 2 copeici!

  20. #56

    40 de comentarii si nici macar unul util deci poate te va ajuta al meu.

    XC60 e in gama cu Glc nu cu Gle. Xc90 e acolo.
    Gle250 e varianta facelift a Ml-ului care se face din 2012-2013 deci orice problema incipienta ar trebui sa fie rezolvata pana la anul masinii careia iti face cu ochiul.
    Volvo are service mai scump ca MB. Asta pentru toti habarnistii care se … pe ei ca MB e scump
    La o configuratie medie, Xc are materiale mai bune ca gle. La gle ca sa simti ca esti premium trebuie sa te duci spre designo (linia lor de interioare premium)
    2.2 204 cai nu e deloc submotorizat. Pe langa de impozit mai mic, daca neaparat se simte nevoia se poate face stage (aici nu cred ca e cazul) si sa duci masina langa un gle350 (258 de cai versus 230-235).
    Xc nu are asa sentiment de barca cum il are gle. Xc e mai modern in interior. Gle castiga la spatiu si probabil la demaraje din cauza cuplului.

    Daca sunt alte intrebari raspund cu interes. (Fost posesor de xc90 si de GLE coupe.

    • #57

      Daca faci totul in reprezentanta, da, volvo e mai scump. La Gle250d e 1000 de lei un set de placute spate cu tot cu senzor. La un magazin normal e 500. La xc60 iesi tot pe acolo dar fiind o masina mai mica si usoara o sa schimbi bucse, frane, casete de directie mai tarziu sau niciodata.

    • #58

      dada fix asa. ca posesor de volvo iti zic ca bati campii.

    • #59

      XC60, model fara faruri cu led in forma de T, preturi in 18.08.2021 la Primus Auto:

      Piese
      – discuri fata – 1301 ron
      – placute fata – 594 ron
      – filtru polen – 271 ron
      – filtru motorina – 277 ron
      – placute spate – 452 ron

      Manopera
      – filtru motorina – 70 ron
      – filtru polen – 47 ron
      – lichid frana – 305 ron
      – placute spate – 211 ron
      – revizie – 235 ron
      – discuri+placute fata – 258 ron

      La alta factura din 31.30.2021:
      – planetara fata – 2748 ron
      – manopera planetara – 141 ron

      Alte preturi spicuite:
      – rulment roata piesa – 1411 ron
      – bieleta fata piesa – 398 ron

  21. #60

    Mercedes GLE 250d AMG oricand.

  22. #61

    Condus ambele, faceti abstractie de cifre. GLE 250d e usor submotorizat la gol, cu masina full nici nu vreau sa ma gandesc. Xc60 e ceva mai fiabil si ieftin de intretinut, mai putin cautat de hotii de oglinzi, capace etc. In functie de nivelul de dotari si mai ieftin, deci pare in avantaj.

  23. #62

    True story, de pe la 170 deja nu prea mai simti nevoia ca vrei sa mergi mai tare mai ales in suv care nu e supercar

  24. #63

    Sunt posesor de Audi, deci e clar ca ar trebui sa respecti sfatul meu cand zic intre cele doua, ia MB. Daca esti om normal, sunt destui cai pt greutatea masinii.

  25. #65

    Dacia Duster

    PS: articolul asta e sa se distreze cu noi, s-a luat de mult decizia la recomandarile soferului mai bun din Brasov 🙂

  26. #67

    Se recomanda masina cu cel mai mare spatiu in habitaclu – ai 3 mostenitori – si cu portbagajul pe masura.

  27. #68

    tot cu diesel…