politicieni de succes

Și e un sfat foarte serios. Dacă aveți de mers spre constanța, aveți extrem de mare grijă pe primii 35 de kilometri de pe A2. Absolut toată acea bucată de drum este practic distrusă, cel puțin pe prima bandă e absolut impracticabilă, am văzut un amărât neatent cu un opel care a țopăit prin aer ca un greier șchiop. Sper să nu se fi rupt în două, că părea întreg.

Desigur, am plătit taxa de 13 lei, pentru stricat mașina. Știți cum e, românia, țara unde plătești taxă ca să te lase să intri pe poarta fabricii, când mergi la muncă…

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

34 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Romania asa va fi in vecii vecilor…asta este specificul nostru mioritic !

  2. #2

    Daca nu fortezi la 90 sau chiar 100, drumul e chiar ok

  3. C-un elicopter n-aveai problema asta.
    Chitrosule!

  4. #5

    Timisorean fiind, iti iau sfatul in serios. Spre Croatia sint drumuri excelente.

    • #6

      Eee, si tu acum! Toti suntem necajiti, da’ nu ne mai plangem atat.

    • #7

      @nea zapada: ma pling si eu ca provincialii de parinti m-au facut la 600 km de Bucuresti, 900 de Constanta. Asta e, ma multumesc cu ce am prin preajma.

    • #8

      Concluzia e ca intre Bucuresti si Constanta sunt 300 km? Uite asa creste si nr de km de autostrazi.

    • #9

      @Laur: stiu ca nu sint, dar par chiar mai multi.

    • #10

      Normal ca par mai multi. Doar facem cate un ocol… la fiecare groapa 🙂

  5. #11

    Astazi drum Bucuresti – Rosiori. Luat ditamai groapa la limita judetului Teleorman cu Olt, facut pana, scos 4 piuite cu cheia originala Ford nou-nouta, a 5-a piulita a rost mai incapatanata si mi-a rupt pur si simplu cheia. Stat 2 ore in viscol dupa ce am dat prin statie si am cerut ajutorul la colegii de trafic nu am reusit sa desfac cu nicio tubulara batuta pe piulita oferita de cei care s-au oferit sa ma ajute. Chemat platforma, ajuns acasa dupa 3 ore de la intalnirea cu groapa. Multumesc ROMSTRADE pentru cum ati lucrat !!!

  6. #20

    Macar schimba poza cu adevaratul vinovat al indreptarului de coloana care e portiunea asta de autostrada.

  7. Ala din poza e boc pe bune ? Mi se pare ca-i trucata poza ca are capul prea mare

  8. #25

    Arhi, dar autostrada aia si in special acea portiune este la fel in fiecare an. O vor plomba probabil pana cand or sa demareze (asa cum au anuntat) refacerea acelei portiuni de autostrada.
    nu inteleg de ce te miri – sau probabil n-ai mai fost pana acum in aceasta perioada a anului spre mare si ti se pare socant…

  9. Fotografia e lucrare de arta: toate personajele sunt reprezentati ai claselor sociale surprinsi in cele mai elocvente pozitii pentru a le exprima meseria. Cei doi din dreapta… geniali.

  10. #27

    Aia 13 lei parca sunt taxa de pod. Daca mergi de la Buc la Fetesti poti sa iti strici masina fara sa mai platesti aia 13 lei. Faci economie totusi.

  11. Cum de articolul este postat pe 7 Martie si primele comenturi sunt inca de pe 6 ? Ciudat nu ?

    • #29

      e la fel de ciudat ca aparitia ta meteorica cu linkuri legate de coada, doar asa, de “just married”

  12. #31

    Dar vai, cum se poate așa ceva ?
    București, capitală europeană nu are autostrăzi cu 10 benzi pe sens în orice direcție ?
    Bucureștenii, acești cetățeni europeni de elită, nu au condițiile necesare de a se deplasa repede și cât mai ieftin oriunde vrea mușchiul lor ?
    Vai, trebuie pus încă un bir pe spinarea pulimii, ca să se facă 2 autostrăzi : București – Constanța și București – Sinaia.

  13. #33

    A inceput devreme cu ” 40 mucenici ” !

  14. #34

    Tu nu te-ai mai uitat de mult timp la stiri .
    Au anuntat astia de la CNANDR ca inchid acum in martie autostrada sa repare acel tronson, reparatiile automat dureaza pana la iarna asa ca anul asta mergem pe drumul vechi . Este logic sa inceapa lucrarile cat mai tarziu cu putinta, la inceput inchid totul si lasa asa 2 luni pana gasesc muncitorii drumul catre santier, 3 luni iau masuri la gropi dupa care raman fara bani si sisteaza lucrarile. Sa inchizi un sens pe care sa il repari repde si ulterior sa muti circulatia pe celalalt sens cate 1 banda nu se poate , inca nu a zis Ceausescu ca e voie.