Daca tot am vandut Mercedesul (il gasiti aici, ziceti ca sunteti de la Arhi si poate va da si reducere:)))si acum am un golf vai de capul meu sarac (cont de patreon), ma gandeam sa imi fac un credit auto pentru o masina second, poate la anul.

Acum, ce sa zic, sunt un pic rupt si de realitate, si de piata. Sunt prea sarac pentru a putea intretine un GLE la nivelul la care merită, nu sunt nevasta lui Câciu. Îmi place, e masina ideala, dar nu mi-o permit decat doar daca vreau sa ma dau mare. Si nu am cui.

Ma uitam la Mazda CX5, la care imi place mult rosul ala Mazda. Un prieten care a avut Mazda imi spune ca are un cuplu tampit, care schimba vitezele incet si, desi ai 200 de cai, poti sa mori relaxat intr-o depasire.

Ce vreau eu.
Un SUV, dupa 2020, intre 20 si 30k, pentru ca imprumut auto ( blogger sarac, cont patreon), de preferinta diesel, dar merge si benzina, 190-250 CP, sa nu mor cu el in depasire pentru ca nu are zvac sau rezerve, sa nu aiba ca atractie principala o tableta de 20 de inch si sa trag pe dreapta ca sa caut de unde sau drumul la caldura.

Prefer masinile mari, nu SuV Nissan Qashqai.
Bigster am inteles ca e cam.mic, de fapt, insonorizarea e praf iar puterea emanata e la nivelul unei trotinete…

So, idei?

Dacă v-a plăcut ce ați citit, dacă știți că am rămas din ce în ce mai puțini oameni verticali, avem și noi nevoie de voi.

177 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1
    Comentariu controversat

    FreeLander 2. Am căutat mult până mi-am luat una și până acum sunt mulțumit până peste poate de el. Să fie după 2011 și cu motor de Ford, nu BMW și dormi liniștit.

    • #2

      iarta-ma, 2020, scrisesem aiurea

    • #3

      RAV4 atunci. Am auzit numai de bine de el.

    • #4

      Pana la partea cu intrat in depasiri. Acolo, RAV sau CX-5, tot aia e.

    • #5

      lu zarax nu ii ajungea blogul meu, a venit să țină steagul sus și pe aici.
      cetin a mers cu mine cu mașina, știe că nu conduc cotețe.

    • #6

      @Vali, daca nu sunt de acord cu unele chestii pe care le scrii, nu inseamna ca nu imi place blogul tau.

  2. #7

    am un prieten care si-a luat Touareg tzipla in banii astia, dotari smechere inclusiv trapa si roti care vireaza pe spare. il are de vreun an deja si absolut nicio problema. daca esti interesat pot arunca o intrebare sa vad de unde l-a luat.

    • #8

      touareg e interesant, l-au cam futut imagistic vorbind fata de modelul care l a consacrat, acum arata ca o rata gravida

    • #9

      Eu cred ca noul Toureg, adica CR, arata cel mai bine din toate suv-urile nemtesti, imi place ca au integrat tabletele in bord, si nu au trantit o scandura ca la GLE. Din pacate pentru romani, vine doar cu motoare de 3litri.

  3. #10

    Ia-ti si tu ce are nwradu.

    • #11

      ultima oara cand stiam ce masina are nwradu avea un ford focus

    • #12

      Acum este tîmplar…

    • #13

      sa fie atent la coaie!

  4. #14

    Din 2023 folosesc un Kodiaq. 2.0 TDI, 150CP. Am preferat opțiunea cu 150 (in loc de 190) din doua motive: dura mai puțin livrarea si e mai economicoasă la drum lung. Daca e nevoie de zvâc (mai ales cu mașina plină), schimb in modul sport si face treaba.
    Aproape 50k mile mai târziu, consumul mediu mixt e undeva la 48mpg.

    Versiunea 7 locuri. Dar rândul 3 e doar pentru copii (sau adulți <150cm) iar in configurația asta nu prea ai loc de bagaje. Adică ai loc de bagaje pentru o excursie de weekend si cam atât.

    • #15

      …daca iti alegi hainele doar pentru confort termic si pentru a te acoperi de priviri curioase
      …daca mananci fara sa iti pese de gustul mancarii
      …daca futi doar ca sa te reproduci
      Skoda Kodiak

    • #16

      consumul mediu mixt e undeva la 48mpg

      E ok, si cat consuma?

    • #17

      el sta in UK, ma indoiesc ca mai stie sa faca transformarile astea

    • #18

      Pai ar fi cam 80km cu 4 litri, deci in jur de 5%. Probabil sta undeva pe langa autostrada, nu cred ca scoti consumul asta (ok, chiar si mixt) mergand prin Londra.

    • #19

      @ Ionut asta e pe principiul, nu mai cumpara de la Ikea ca…motive…

    • #20

      kodiaq 2.0 benzina.
      7 in afara orasului
      7 pe autostrada pana in 110 km/h
      9 pe autostrada la 130 km/h
      12-13 in oras.
      spatiu pentru tot, puternica, fara griji.

    • #21

      @Ionut: odată ajuns la nivelul 6 (zoso.ro/situatia-la-zi-luni-23iunie/) mă cam doare la banana de ce cred alții despre mașina pe care o conduc, cum mă îmbrac, etc.

      @Tony: in metric e unde la 5L la 100km.

      @Vijan: daca stai in sud-estul Angliei, ai acces facil la rețeaua de autostrăzi. In Londra, transportul public (in zonele 1-5) e excelent si nu prea îți trebuie mașina.

    • #22

      48 mpg = 4.9003 l/100km ca sa fim cat mai exacti
      Kodiaq 2.0 TDI 190 CP 4×4 DSG 5 locuri
      Miercurea-Ciuc – Bucuresti 5.4 mers relaxat, legal.
      Autostrada 5.7 – 6.4 pana in 120, 7.2 – 7.4 la 130 +10 (in functie de “in aval sau amonte”
      Oras = Bucuresti = irelevant
      Mers 80% şportiv.
      Spatiu locurile din spate – raman uimiti toti cei care stau pe bancheta din spate.
      Spatiu porcbagaj – urias pentru 2 persoane, mare, generos pentru 4 persoane.

  5. #23

    N-am, dar am vrut să-mi iau, însă a trebuit să renunț din cauza unor constrângeri de buget de ultim moment: un Skoda Kodiaq. Mi-am luat în schimb o Octavia III FL de nouă, în 2019, de care-s foarte mulțumit după 6 ani de exploatare. Atât de mulțumit încât aș vrea să extrag întreaga valoare din ea până să o trec pe plan secund sau chiar s-o vând.
    Poate că motorizarea 2.0 TSI ar fi potrivită pentru tine.

  6. #24

    Fa o simulare si pentru imrumut de nevoi personale vs. credit auto.

    S-ar putea sa coste mai putin imprumutul.

  7. #25

    Xc60. Am vazut ca sunt destule prin romania. Pentru tine chiar si xc90 ca ai familie.

    • #26

      sunt chinezesti, sefu. ploua in ele. la xc60 varianta din 2019 problema cunoscuta e ca pleaca roata stanga fata din mers. and so on.

    • #27

      Daca o dam in d-astea, sunt apucaturi romanesti. Unu din inginerii de acolo e roman si mai fura chedere.

      Eu la orice ma uit, tot la xc60 ajung. Hyundai Tucson are tot felu de optiuni si imi place cum arata. Noul rav4 o sa arate smecher.

    • #28

      Pacat ca nu le-ai vazut si pe alea de la swedetech, crapa motoarele ca la microunde

    • #29

      nu e apucatura romaneasca, atunci cand am luat mercedesul am petrecut zile intregi cautand tot ce am putut gasi despre volvo, ca aveam de aleas intre mertz si un volvo xc60 din 2019. sunt probleme clasice, pentru ca productia e china muie marelui Xi, ca au futut ditai brandul

    • #30

      Acuma nu ma bag eu sa iti zic ce masina sa iti iei, dar in afara de range rover eu n-am masina de care sa imi fie frica! Vezi si tu sa nu fie probleme din alea de la toti gura casca. Eu i-am injurat recent pe unii si de fapt problema era la mine! Mai dai mai iei!

  8. #31

    s-a zis Bigster? /s

  9. #32

    Este un tip , celebru, la Brașov! Îți poate face recomandări bune de mașini!

    • #33

      Bonus ii impartaseste si cursuri de conducere defensiva si condus legal…

    • #34

      Andrew Tate s-a mutat in Brasov?

  10. #35

    Ai Ford Kuga, nou, 2.5L, 243 CP.
    E mai spatios decat GLK.

    • #36

      Un barbat al culturii!

    • #37

      Si eu tot Kuga cel nou mi-am luat, dar varianta FHEV, 190 CP – atat s-a putut dpvd financiar.
      Am aproape 1 an cu el si pana acum mi se pare ca e best bang for your buck, cum ar zice Donald.
      Ca sa nu mai zic ca la 15k km facuti am consum mixt 5.9%. E adevarat, conduc calm si regulamentar, nu ca anumiti bloggeri :).

  11. #38

    Kodiaq sau sora lui, Seat Tarraco. Eu am mers in vacanta si cu Nissan X-trail si mi s-a parut misto.

  12. #39

    Deci zici ca ne-am vorbit 😀 eu am aceleasi cautari cam de 1 luna…
    Vreau sa schimb golf 7 cu un minisuv sau ceva break 4×4 allroad. Ce ma intereseaza in ordine:
    1 – cutie automata, 2 – comfort, 3 – 4×4 cu o garda la sol minim de 180….

    Din ce ma prospectat piata si ma incadrez la bani a merita 2 masini:
    suzuki scross sx4 sau toyota rav 4 dar rav 4 e prea mare pe gustul meu…

    ma gandisem si la vitara dar e prea mica sau kia sportage dar astia sunt praf pe 4×4…

    ar mai fi o optine audi allroad 4×4 sau scoda scout 4×4.
    Duster nu vreau ca nu e confortabila la drum lung iar ce drumuri forestiere as face, ceva zapezi sau noroi ma descurc bine cu ce e mai sus…

    • #40

      Seat Ateca

    • #41

      Sportage-urile alea chiar așa proaste or fi? Că la multe le-am dat cu praf de ușcheală cu golful 5 al meu de 19 ani…

    • #42

      sx4 nu am vazut automata la reprezentanta din romania.

    • #43

      @sora13: daca vrei sh, poti cauta un Mitsubishi ASX model 2020. Are cutie automata CVT, 4wd cu blocare in 4×4 pe off road. Insa are motor aspirat, e mai lenes uneori. Dar la semafor mereu pleaca primul, daca nu tii la anvelope.

    • #44

      Multumesc, ma ajuta comentariile de aici imi mai vin idei si mie ca am 1 an la dispozitie sa ma hotarasc.

    • #45

      @Marinel

      Eu cred că treaba cu Sportage-ul, cum zici tu că „le-ai dat ușcheală”, e mai degrabă că te ignorau complet în trafic, iar tu ai călcat accelerația ca nănaul până i-ai lăsat în urmă.

      Am avut o cunoștință exact așa. Mereu avea impresia că se ia la întrecere cu alți participanți la trafic. Doar că întrecerea exista doar în capul lui.

      Îmi amintesc o fază când mi-a zis: „Stai să vezi ce-l fac pe ăsta!” Omul meu accelerează, iar celălalt – care mergea pe banda 1 – face… prima la dreapta.

      Când i-am spus că ăla nici măcar nu l-a observat, a venit cu răspunsul suprem: „S-a ofticat că l-am făcut și de-aia n-a venit după mine.”

      Don Quijote, îți spune ceva? 🙂

  13. #46

    în calitate de posesor (deci bias) de CX-5 diesel eu zic totuși să testezi unul.
    Poate o să îți placa
    Din punctul meu de vedere singurul minus e portbagajul ușor mai mic față de alte mașini din clasa.
    Ca plusuri: arată f bine, mai ales pe roșu ,variantele bine echipate au interior chiar premium, ținută de drum foarte sportivă pentru un suv.
    Deși sunt mult hulite pe internet motoarele pe motorină de după 2017 nu mai au problemele care le-au făcut celebre

    • #47

      omul meu a avut mazda 2021. si mi-a zis ca e o problema mare asta cu acceleratia inceata

    • #48

      @arhi
      Cel mai bine fa un test drive cu mazda. Cred ca amicul tău exagerează.
      Eu, posesor de cx30 cu doar 186 cp, îți spun ca are svac pt orice depășire. Mai ales cuplata pe mod ul sport.
      Nu schimba lent vitezele, doar ca unii pur și simplu nu învață cum se
      Conduce o cutie automata.

    • #49

      CX5ul pe benzina nu mi-a placut asa mult, era si sport cica, dar parea intr-o usoara reluare. dar diesel-ul e super misto de condus. ce-mi place cel mai mult e ca dupa un drum lung nu esti teapan cand te dai jos. la variantele mai bine echipate cum zice domnul de mai sus nici nu prea mai ai ce sa adaugi. singurul minus e ca nu are ecran tactil, faci toata treaba de la rotita vietii.

    • #50

      Eu sunt posesorul de mazda, model 2020, skyactiv X, 1.8 benzina, 180CP cutie automata. mazda 3
      Motor super misto, cutia aia schimba de ai timp sa-ti faci o cafea, de specialitate, pana face kickdown.
      Venind de pe un golf cu DSG (1.4 amarat, 22cp) era sa mor dracu in prima depasire ca am calcat-o si nu facea nimic.
      In sport parca e un pic mai fasneata dar tot moale.
      Nici rapoartele nu sunt cele mai fericite, par mai degraba gandite pt accelerari lente, confortabile.
      Daca dai din padele parca parca e mai luminat.

  14. #51

    Pari viitor posesore de SsangYong REXTON G4. Vorbeam zilele trecute cu un amic, cica is toyote, de fapt…

    • #52

      nu, decad rau in timp, efectiv imbatranesc, se sterge vopseaua de pe ele, se matuiesc geamurile, arata rau

    • #53

      Ssangyong sunt sud coreeni, iar Rexton este un concurent pentru Landcruiser si Range Rover: diesel, sasiu de pickup, reductor, offroad, tractari, 7 locuri.
      Eu l-am testat si condus, iar calitatea interioara mi s-a parut foarte buna, chiar peste GLE.
      Din pacate nu a fost testat NCAP sau IIHS.
      Desi se lauda cu un pret de pornire de 36k, varianta pe care o doresti este Clever, care pleaca de la 43k. Pe piata SH sunt foarte scumpe si nu se merita

    • #54

      :))))))))))) se poate si mai rau. Cred.
      O dacia spring.

  15. #55

    Decat sa pierzi vremea cu vox populi, cauta cateva modele in jurul tau ce se incadreaza in buget, mergi sa le vezi si fa drive-test si vezi ce iti place.
    Multe alegeri nu vei avea, deoarece majoritatea modelelor au o tableta stupida plantata, apoi la confort/insonorizare s-a facut rabat la calitate in ultimii ani, iar la motorizari, daca ai diesel esti cam mancat pe motiv de dpf si alte mizerii, benzina clasica gasesti mai putine, si ai minunatile hibride unde cari baterii dupa tine si te miri ca are masina 2 tone.

    Daca totusi merg donatiile, cu asta nu dai gres:

    www.autovit.ro/autoturisme/anunt/lexus-seria-rx-ver-450h-awd-business-ID7HysF2.html

    • #56

      adevarul e ca lexusul ala arata intr-un mare fel

    • #57

      Ca arata e o chestie, dar Lexus sunt foarte ok, fiabile, am condus CT, IS, NX, RX…toate au comenzi pe butoane , functionale, poate pentru unii sunt prea clasice sau old school, insa bine fabricate.
      Iar daca Toyota e ok-ish, in schimb sufera mult la finisaje si insonorizare, unul dintre motive este ca exista Lexus, care este next level; iar legat de depasiri, desi are cutia cvt, V6 benzina de pe RX este ceva deosebit, se aude frumos in ture, puternic, si datorita sistemului hibrid consumul este mai mult decat decent pentr masa masinii.
      Daca ai constrangeri bugetare, incearca si NX, desi marimea portbagajului si spatiul interior nu sunt foarte generoase.

      PS Nu vand masini, nu lucrez la Lexus, insa am amici ce au reusit in viata si si-au tot schimbat jucariile.

    • #58

      RX-ul este in aceeasi clasa cu GLE, l-am condus-o si este o bijuterie, dar:
      1. Motor de 3.5 inseamna impozit de 7000lei si RCA de 4000lei, daca se scoate reducerea ai imbulinat-o.
      2. Bateria hibrida expira pe la 10 ani, si costa reparatia, peste 4k euro.
      3. Piese scumpe.

    • #59

      Am uitat, pe RX s-a pus si un turbo benzina de 2 litri, model 200T, sau RX300 (facelift).
      Este unul de vanzare in Bucuresti din 2016, la 32k. E prea mult parerea mea

    • #60

      Nu am auzit pe nimeni sa se vaite de Lexus. Daca ai dineros go for it.

    • #61

      Ca posesor de 2 Lexus-uri in trecut, care inca mai tine o batranica din 2007 ca inca nu ii cere atatia bani incat sa nu merite tinuta, iti spun, ca daca treci peste socul initial de achizitie, intretinerea este chiar ieftina. De exemplu, in reprezentanta, un schimb de ulei si filtre ma duce cam la 1600 Lei, in conditiile in care schimb 9L de ulei. La NX-ul sotiei, aceeasi revizie este cam 1000 lei. Daca vreodata te va bate gandul la un RX, sfatul meu este sa stai departe de V6. Sunt cele mai pacatoase motoare facute de Toyota. Nu au neaparat probleme de fiabilitate, ci mai mult de consistenta a valorilor de consum, si mici probleme pe partea electrica. In schimb 2.5L – Hybrid este extrem de bun si de fasnet in reprize de acceleratie.

    • #62

      2.5H s-a pus pe RX din 2022, care e peste 50K, dar din 2015 pana in 2022 a fost doar 2.0 turbo sau 3.5 v6.

      Revizie inseamna 5l ulei + 2 filtre, mai mult de 1000lei e japca.
      Problema este la bateria hibrida, bujii, amortizoare, brate, sau doame feri caseta de directie, desigur asta daca nu crezi ca masinile astea sunt indestructibile, altfel poti sa te iei de manuta cu fanii vag

    • #63

      ca posesor de rx400h din ala vechi pot sa infirm prostia ca impozitu e 7000, e chiar 350 de ron fiind hibrid. Apoi am cu masina la mine in posesie am peste 60k timp in care nu ii bagi decat benzina si revizii.
      Picat pompa de abs problema cunoscuta eu asa am laut-o am mai tras de ea 1an, nus e gaseste decat la totyota deci aia e.
      Maian a facut grecia de 3 ori pe an si merge non stop in buc. Nu stiu ce zic oamenii mia sus de a electrice si v6, motoru ala toarce ca nou.
      A si momentan are 280k. Merge absolut totu pe ea toate butoanele toate electricele, etc…
      Si ca sa nu mia zic cum le facea toyota in perioada aia…ce a urmat dupa e discutabil.
      Stiue veche pt ce vrea Arhi da eu personal am avut triada germana zeci de masini, si restu, si asta si un ford amarat sutn sigurele care au tinut cu casa (consum/fiabilitate/precitibilitate gen daca ma urc in ea acuma ne vedem unde vreti voi, ceea cenu pot spune despre masini noi…)

  16. #64
    Comentariu controversat

    tesla model Y long range fara nicio retinere daca vrei masina contemporana, nu caruta trasa de cai de acu 100 de ani. tu stii daca ai nevoie real chiar de atat de mult spatiu, ca ti-as sugera chiar model 3 long range. ignora toate tonele de idei preconcepute care circula pe net de la oameni care au vazut tesla doar in poze si pe youtube.

    • #65

      Du-te bă cu tableta aia overpriced, de-aici!

      Aș merge pe jos, mai degrabă.

    • #66

      daca s-a certat cu trump, e de rahat.

    • #67

      Ionut, nu imi place Elon Musk si consider ca e unul din artizanii cacatului in care e lumea acum. Daca l-as vedea ca moare in fata mea de sete, as arunca apa

    • #68

      Eu mi-aș bea pișatul ca să nu îl bea el.

    • #69

      E un tampit Musk dar masinile sunt in continare exceptionale. Ideea e ca daca nu stai la casa nu merita electrica.

    • #70

      Nu cred că își dorește mașină de mers pe acostament…

  17. #71

    Eu am un Nissan XTrail e power 4×4 de 2 ani si sunt foarte multumit

    • #72

      Subscriu. Am de 2 ani Nissan X-Trail 1.5 e-Power. E varianta Acenta Premium, 5 locuri, fara 4×4, 220CP. Se conduce ca o electrică, pentru că motorul termic doar încarcă bateria, deci ajungi de la 0 la 50km/h aproape instant, 0-100km/h 8s, ceea ce e foarte ok pentru masa ei. Îl auzi doar daca forjezi mașina destul de serios. Consumul e foarte ok, când merg liniștit scoate 5%. Are foarte multe opțiuni și ce e bine să fie buton fizic este buton fizic.

      Totuși, anul ăsta o s-o schimb fie cu un Toyota RAV4, fie cu un Mazda CX-60. Mă deranjează teribil că are o climă execrabilă care efectiv nu poate să țină ce temperatură pui. La fostul meu RAV4 din 2017 era perfect AC-ul, deși nu avea rear vents (cum are X-Trail-ul). Când conduc, nu îmi place să fiu DJ la aerul condiționat. Nu, nu este defect de fabricație, mașina a fost luată nouă și am dus-o la reprezentantă când am văzut tâmpenia cu AC-ul. La Nissan au făcut verificare completă și mi-au spus că totul este in parametri, dar “așa este modelul” și că după ce ajung la temperatura dorită, sa dau pe minim ventilatorul. Merge-ish. Fix de problema asta se plâng mulți oameni din Australia (eu locuiesc în UK), in timp ce laudă absolut toate celelalte aspecte ale mașinii, care in rest e chiar un model foarte reușit.

      Un X-Trail nou e ceva peste bugetul de 30k, dar la mana a 2-a sunt șanse mari să găsești ceva bun.

      Mult succes la alegere!

  18. #73

    3008 hibrid este varianta cu peste 200 cai
    da stiu lumea face misto ca e franceza dar multi au impresia ca e sub rav 4

    • #74

      mie chiar imi place cum arata 3008, chiar mult

    • #75

      eu am 3008 diesel, an 2021, automata aisin, 8 trepte, 130cp.
      a mers la munte cu noi un tip care avea rav4, acelasi an. azis ca i-a placut si cum se misca, dar el mergea ca mortu’ ca sa consume aia 5L amarati…
      a zis ca este superioara la finisaje si aspect.
      o singura problema am avut: stopurile spate s-au aburit la trecrea de la cald la rece. chiar cand au scos-o de la revizia de 2 ani. inlocuite pe garantie. apoi a devenit cunoscuta problema. cred ca am fost primul…

    • #76

      se gaseste si la 190?

  19. #77

    Nu prea le am eu… dar ma bag in seama :)) RAV4?

    • #78

      am citit la un blogger ca trancane si are plastic ieftin:)))

    • #79

      S-a plâns Vasilescu ??

  20. #80

    Daca tot este subiectul asta cu SUV-uri si masini. A condus cineva BYD Seal-U versiunea hybrid? Ceva pareri? Pare ca ar fi in jur de 37-42k euro functie de 4×2 sau 4×4. Dar pare destul de dotat in banii astia.

  21. #81

    Eu vorbesc aiurea, de piața Nord Am, dar iată preferințele mele:

    Subaru – mie îmi ajunge un CrossTrek, dar Outback e încă și mai bine, deși scump. Nu mai știu dacă Forester se mai face. Partea proastă e că în Ontario aștepți între 6-10 luni să-l iei.

    Mitsubishi Outlander – bunuț, dar scump.

    Am umblat acum 2 ani după mașină. Paradoxul era că mașini decente SH erau mai scumpe că entry levelul de mașini noi, pe același make/model. Doar că la cele noi, în intervalul 30-40 mii CDN, livrarea era între 3-6 luni.
    Am găsit un Mitsubishi RVR pe stoc, dar fără fițăraie: fwd, jante oțel, ciuciu navigație, ciuciu trapă, motor 2000cc dar nu știu câți CP, puțini oricum.vcref că 130 și un pic.
    N-am spatiu în portbagaj să-mi pun kayacul folded. Ata ete, pt $30500.
    Sunt mulțumit că merge, cam sună a tractor, nu prea trage, dar eu martalog fiind, nici eu nu mă mai dau în bărci.

    Apropo de aia cu depășirile: o pui din Drive in modul ăla de tractare remorcă, nu mai știu cum îi zice, și e ca și cum ai băga a 4a la una manuală.

    S-au cam dus vremurile când conduceam V6-uri SH decente, all options, cumpărate cu maxim 15K…

    • #82

      mie mi-a placut mult subaru. am condus forester si VX. dar atunci era funny sa conduci masini de babalaci, fiind relativ tanar. acum nu mai e:)))

    • #83

      Eu mă uit mai mult la mașini care să facă un pic față și prin coclauri. Nu neapărat off-road, dar drumuri forestiere, cu șleauri, d-alea.

      La o adică, F-150 ar fi răspunsul, deși e la fel de scump ca nu merțan.

      Aici încă mai luptă să supraviețuiească stilul hillbilly: truck V8, ATV și șalupă.

      Tărănbeții pe aici au mai multe arme per capita, decât în US&A. Dar majoritatea sunt de treabă, au și ei figurile lor în cap, gen pitbulli, mullet si tats, dar nu-s așa enervanți. Cu o bere europeană – de care majoritatea n-au auzit – ți-i faci tovarăși.

    • #84

      n-am treaba, nu ma atrage, drumul meu e oras sau autostrazi, daca vad drum de pamant ma intorc si ocolesc pana dau de asfalt

    • #85

      În lumea lor inocentă, dacă nu participi la Bass Tournaments și nu vânezi moose iarna, preferabil cu arbaleta, trebuie că e ceva dubios cu tine. Gagicile sunt hot, dar până la 16 ani – nu prea contează la ei chestia cu minore, asta e fițăraie de orășean… După, când au mai turnat și un copil, 9 din 10 rup remorca dacă se suie în ea, beau și fumează de toate, de te bagă sub masă oricând.

      Băiatul unui amic, fin, doctorand la aerospace, s-a îndrăgostit de una de la țară, săraca se lupta să termine liceul. Pt ea număr complex însemna tot tacâmul, vb bancului.
      Tatăl fetei jmecher, avea ceva afaceri cu lumber, totul cash, “școala vieți”. De Crăciun i-a dat băiatului o cutie de carton cârpită cu scotch; înăuntru un roll cu $1000, prinși cu elastic, că n-a avut omu timp să buy them fancy things…

      Discutau deja să o ia, să o facă duamnă. Ea l-a părăsit pentru un localnic, că ăla avea truck cu de toate, nu conducea o Corolla ruginită, ca doctorandul nostru…

    • #86

      inima nu stie carte

  22. #87

    RAV4 când dă cu spatele, face ca un ozeneu 🙂

    • #89

      OK, ieri nu am avut timp de explicatii, dar cum vad ca haterii au inceput sa dea cu minus o sa incerc ceva.
      In primul rand, Kuga asta nou e hibrid. Dupa parerea mea hibrid are viitor, spre deosebire de diesel. Vedem asta si prin cresterea vanzarilor in timp ce electricele scad.
      Stiu, ai spus masina mare. Nu cred ca gasesti(am cautat) una cu kiloemtraj decent(max 100 mii) pana in 30 K euro. Kuga are un avantaj la capitolul spatiu, daca nu iei versiunea de baza, celelalte sunt prevazute cu bancheta spate culisabila. O poti deci impinge in fata, ramane spatiu pentru copii la picioare si maresti portbagajul. Pe urma, pentru concedii, existe oricand varianta unui top pe acoperis. In definitiv un compromis trebuie facut atunci cand nu poti avea o masina pentru fiecare chestie pe care o faci. Vei merge totusi cel mai mult cu ea in oras, deci avantaj hibrid.
      Hibridul de la Ford e de la Toyota, deci fiabil si economic. Masina ofera multe si in pretul de baza si e 4×4..
      Daca doresti sa vezi un rewiew profesionist cu adevarat cauta canalul de Youtube, Atelierul de Detailing, Ford Kuga, acolo primesti tot ce vrei sa afli in amanunt, baiatul ala se pricepe.
      PS. Masina din anunt nu are legatura cu mine, nu fac reclama, am pus linkul luat la intamplare doar ca exemplu de mostra.

    • #90

      PS2
      Am uitat ceva, o iei noua !
      Nu te temi de ce au facut altii anterior, vorba unui prieten, “iti bagi tu primul pla in ea !”.

    • #91

      dar…e urata:) toata lumea isi ia masini doar ca sa aiba loc sa care cartofi si oameni? nimeni pentru ca asa ii place masina aia?

    • #92

      Ma rog, frumosul e in ochii privitorului de aia nu am spus nimic de aspect.
      Plus ca eu gandesc mai mult practic. Am 64 man, nu mai pun frumosul inainte. Bani aruncati.
      Si hai ca nu e urata.

    • #93

      tocmai ca sunt batran, pun frumosul inainte, o viata am pus SA FIE UTIL. hai sa imi mai si placa

    • #94

      ai beg iu pardon, dac kuga e de 10 ori mai frumoasa decat glk!

    • #95

      Da si mie mi se pare Kuga o masina atragatoare, dar na, inteleg ca altora nu li se pare. Asta e. Mie BMWurile de ex mi se par oribile (mai ales modelele din ultimii 10 ani). Vorbesc strict estetic aici.

  23. #96

    Salut,
    Aduc mașini de pe Openlane (fostul Adesa). Ca să le cumpăr, mașinile trebuie să îndeplinească cumulativ: istoric de service, fără evenimente, evaluare înainte de achiziție (Dekra, SGS, TUV, Macadam), km puțini, vînzarea în România cu factură, TVA deductibil.
    Vali mi-a mai făcut un pustiu de bine (să trăiești 100 de ani fără RK!) și m-a pus în legătură cu diverși cititori de-ai lui.
    Ca idee, mă ocup cu auto și logistică de vreo 20 de ani, de la condus service auto (nu 2 ciocănari și 2 mecanicoși) la flote de 150 de mașini + 6 depozite naționale și vreo 200 de oameni.
    Dacă te interesează propunerea mea, poate stăm de vorbă cîndva.

    • #97

      multumesc, s-a notat

    • #98

      Salutare! M- ar interesa și pe mine niscai detalii. Cum te pot contacta, dacă îmi permite Seniorul?!

    • #99

      daca am acceptul, dau mailul mai departe

    • #100

      mă interesează și pe mine pls, mersi

    • #101

      trebuie sa isi dea acceptul, va rog

    • #102

      Interesat

    • #103

      Arhi, poți da tutror celor interesați adresa mea de mail.
      Îți mulțumesc.

    • #104

      Ma intereseaza si pe mine sa intru in legatura cu doberman.

    • #105

      O adresa de email daca se poate sau un contact, as vrea sa îmi schimb mașina in curând si as fi interesat de una SH adusa din tari mai vestice.

    • #106

      Salut! Si eu sunt interesat. Multumesc.

    • #107

      salut.daca se poate te rog adauga ma si pe mine in lista…
      ms frumos

    • #108

      Aș vrea și eu adresa de email, te rog.

    • #109

      sent

    • #110

      Îmi dai și mie adresa de email, please ?

    • #111

      sent

  24. #112

    DS 7 Crossback E-Tense 4×4.

  25. #114

    Categoria SUV mare:
    1. Ssangyong Rexton 2.2 diesel: un suv deadevaratelea diesel, 4×4, sasiu, carlig (baby Landcruiser). Varianta premium are geamuri si parbriz duble. Din pacate preturile au tot crescut, si nu a fost testat NCAP.
    2. Toyota Highlander 2.5 hybrid: un monovolum in rochie suv, pare ca nu e la fel de prost insonorizat ca RAV4, doar versiunea Luxury (ultima) are geamuri duble. Suprinzator pentru Toyota, multe probleme de productie, momentan este pensionat din cauza unei probleme cu airbag-urile cortina.
    3. Hyundai Santa FE, Kia Sorento.
    4. VW Touareg: intra in categoria greilor alaturi de Audi Q8, Cayenne, GLE, X5, foarte bun, foarte scump.

  26. #115

    MINI Cooper S Cabrio?

    • #116

      eh, un domn funny, intre 2 varste…

  27. #117

    Am uitat Mitsubishi Eclipse Cross, care ambele arată într-un mare fel, dar văd că motorizarea este de ventilator (1.5L, turbo).

    Merge de oraș.

    • #118

      Am avut motorizarea aia “de ventilator” pe altă mașină. 4G15T împerecheat cu o cutie manuală e orice, mai puțin ventilator. Se mișcă bine de tot dacă îl ții în ture. Bonus, nu e o motorizare recentă, a trecut cu vârf și îndesat testul timpului.
      Nu știu cum se mișcă însă cu automată pe eclipse cross.

    • #119

      @Eu – o fi, dacă zici cu atâta foc.

      Totuși, când vorbim de Nord Am, unde nu prea mai găsești transmisii manuale, un motor 1.5L fie și turbo, este mașină de jucărie. Sau ventilator…

  28. #120

    Hai nu GLE, dar un GLC? Eu am GLC 250D 4matic 2019 – motor de 2.2, fara probleme. Intradevar e o diferenta de costuri (impozit, revizii, consum) comparand cu Renault Megane, care l-am avut inainte – dar nu regret. Plus ca ramai tot in familia brandului. Si pentru un tip maricel ca mine zic eu ca am loc berechet.

    • #121

      ideea nu e deloc rea. eu sunt cumva sictirit de la faza cu tinutul mercedesului 6 luni in service si preturile demente pe care a trebuit sa le platesc.

    • #122

      Ar merge si un GLB. Mie imi place maxim cum arata. E mai patratos, cum ar trebui sa fie un SUV, nu pizd**cat cu tot felul ce curbe si linii fluide.

  29. #123

    in concluzie:
    – kuga pe motorina sau rav4 hibrid, noi
    – lexus, second.

  30. #124

    O cupra formentor 2.0 310 cai, 4×4, 022 o gasesti pe la 32000euro. P.s. cred ca e totusi cam mica pentru toata familia, dar esti la varsta la care trebuie sa te gandesti si la tine :))..

    • #125

      nu am condus, dar am stat in una si le-amvazut mai de aproape. par asa, nu stiu cum sa zic, mai de saracuti.

    • #126

      Sunt unul din primii early adopters ai lui Formentor…cand l-am primit nu erau review-uri pe internet….a fost achizitie dictata de design la vremea respectiva, in fine, este orice, dar nu suv dpdv spatiu, portbagaj mic, si confort lipsa; bonus tableta aia cretina cu toate bug-urile posibile si imposibile, si as putea sa umplu lista de defecte.
      Cand o sa am timp, o sa ma duc sa incerc Terramar, care e mai spatios si ar trebui sa corecteze neajunsurile lui Formentor; in schimb a disparut 2.0 tdi de pe oferta…asa ca ai de ales intre prostii hibride si motorase mici turbo.

    • #127

      Noul formentor are un 2.0 333cai. Pe nfl cel mai mic motor e 1.5 150 cai. Mai ai 2.0 190(4×4). 2.0 245, 2.0 310, 2.5 390(fara cele hybrid in lista). Si eu am unul de 4 ani, am avut probleme, rezolvate pe garantie toate..pe confort cu dcc sta mai bine ca un kamiq sau kodiaq. Da, spatiul e micut. P.s. la fel am luat masina pentru design si pentru motorul ala de 2.0l

    • #128

      Am avut in Sardinia inchiriat un Cupra Leon, 1.5 hibrid, 150CP.
      Mi-a placut foarte mult masina (motor OK, consum foarte mic, interior de calitate).
      Am facut test drive si cu formentor (in 2021), dar era aia de 2L si in jur de 300CP. Iti scotea matele pe gat daca te dadeai la ea (pe autostrada).

  31. #129

    Intrebare genuina din pura curiozitate: ce a fost asa de scump la intretinerea GLE-ului? Intreb pentru ca eu am un C220d 4matic (2020), si in afara de piesele mai scumpe si anumite proceduri specifice (service-ul la cutia automata, de exemplu) nu mi se par diferente semnificative fata de o masina obisnuita.

    Compar preturile cu un Golf 7 al unui prieten (nu locuiesc in RO, deci preturile sunt altele):
    – revizie obisnuita (ulei, filtre, lichid de frana): Golf ~€350, a mea ~€450-500
    – revizie cutie automata (ulei + filtre transmisie): Golf ~€600, a mea ~€1000 (ce-i drept golful e FWD si a mea a AWD, deci am mai avut extra de schimbat si uleiul in diferential)

    • #130

      se face revizie la cutia automata?

  32. Merc GLB.
    Tucson.

  33. #132

    BMW X3 sau X5 daca iti permiti.

  34. #133

    Are pescobar nu știu ce reclamă la un casino, își dă Urus-ul. E cea mai potrivită mașină de familie!

    • #134

      multumesc, m-ai scos din foame

    • #135

      Da ai vazut ca in regulament scrie ca impozitul il plateste cumparatorul. Ce fericit o sa fie ala care tb sa dea 10% din valoarea masinii si nu stie…

  35. #136

    Problema cea mai mare pe care o sa o ai, e ca dupa ce ai condus Mercedes orice ti se va parea nasol. Eu zic sa mai stai putin pe Golf sa uiti de Mercedes, si apoi sa treci la altceva.

    • #137

      Da, F-35, căci F-22 nu se exportă…

  36. #138

    Una din asta și stai ca un boss youtu.be/5nZrRmoO5lo?t=803

  37. #139

    Oldies but goldies, m-as uita la o Toyota Landcruiser din ultima generatie inainte de schimbarea din 2024. Diesel cinstit, D4D, 2.7L, trage ca nebunul (bine, nu ca motorul de 3L dinainte, dar orisicat). Loc kklau, tanc de tanc, incearca sa iei fara 8 locuri daca poti ca ultima bancheta de 3 e dead weight si inalta inutil portbagajul. Confort f bun, bord mai clasic decat mizeriile astea noi cu tablete inutile.

    Masini de consum d-astea noi, 3 la legatura, as recomanda Kia Sportage de 2-3 ani. M-am dat cu ea, placut surprins desi avea o ascuzitoare de motor cu hibrid, cu morti-raniti. Loc decent. Ca orice asiatica non-china, tehnologie smart, pusa atat cat e utila nu sa enerveze/agaseze cu exagerari care nu umecteaza decat pe cei mai tristi reprezentanti ai speciei.

    No Chinese dubious wheeled fiascos, no VAG products.
    Mazda e mai aproape de europene decat de japoneze la fiabilitate. Orice reparatie costa o caruta de timp (totul se importa by order cu termenele aferente si costa disproportionat de mult in raport cu brandul).
    Honda ar fi miez dar designul arata vomitiv de cativa ani si vad ca insista.
    Ca nota de subsol, mi-a placut 3008, mult.
    Am citit consumer reports si am fugit de ea, pacat de design, prea multe bube tehnice si de calitate.

    Sper sa gasesti ceva pe placul tau.

    • #140

      ce toyota, link?

    • #141

      Asta e genul. Chiar una din RO. Dar mi se pare destul de scumpa la 40k cat cere. Eu n-as vedea-o la mai mult de 35-37k. E peste bugetul indicat dar poate merita efortul.

      m.mobile.de/auto-inserat/toyota-land-cruiser-2-8-d-4d-comfort-automatik-comfort-gala-i/428084258.html?ref=srp&refId=0abf41c6-90d2-5a6c-d6ce-bd521b0628fc&searchId=0abf41c6-90d2-5a6c-d6ce-bd521b0628fc&type=ad

      Am avut una din 2008 timp de aproape 15 ani (3L, 173CP, 405Nm). Cea mai buna masina de familie, ever. Discreta, capabila, fiabila, intr-o iarna veneam de la Sibiu cu familionul si 10km dupa Boita, seara, totul blocat. Traversat Oltul in stanga la proxima iesire cu pod, intrat pe un forestier si 1 ora mai tarziu am iesit din paduri/dealuri/campuri inghetate si inzapezite un pic mai sus de Curtea de Arges. Inca 1.5 ore si am fost in garaj.

    • #142

      eu sunt genul care daca iese de pa asfalt, face un 180 si pleaca inapoi. mie imi place viteza, mrerg cu 160km constant pe autobahn, imi place confortul si gadgetereala, temapniile alea cu tine banda, tine distanta, parcheaaza singura, mizilicuri de astea, nimic spectavulos

    • #143

      Mda.
      Toyota asta (oricare generatie, mai putin cea actuala) are un diesel cu un cuplu orgasmic dar desi e ideala prin spatiu, confortul rularii si silentiozitate la drum lung, nu e ideala pt hwy, nu se simte in largul ei la viteze sustinute peste 130 si silentiozitatea scade masiv.
      Faptul ca nu iesi in offroad nu ar fi un strong against it, 95% nu ies niciodata de pe asfalt, oricum. Nici eu nu faceam mai mult de 10-15% off road si nici atunci din cel greu care presupune anvelope specializate & shiet.

      Insa ca family car, fiabila si confortabila, e perfecta.

      Copiii au iubit masina si au plans cand am vandut-o.

      Azi am un kktel de mini-suv, crossover cum mm lui se cheama plin de electronica, potrivit insa pe-o insula de 190km circumferinta. 1.5L 150cp, dsg7, fara hibrid si alte tzepe, merge singur, tine banda, distanta de ala din fata, parcheaza singura daca vrei, etc, etc. Nici 1/4 din functiile alea nu le folosesc, Android auto sa traiasca cand are cate o zi buna, in rest, inutile. Daca nu obtineam cei cca. 6000 coco in discounturi cumulate in showroom nici nu ma gandeam sa o iau. Acum am economisit niste bani buni dar indur zilnic rusinea de a conduce un produs VAG si uneori resemnarea de a ma afla in fata unei interfete electronice aparent destepte dar extrem de bolnavicioase si imprevizibile.

      Daca nu am putut sa te conving cu Toyota, macar stai departe de VAG.

    • #144

      nu e maestre, eu ma uitam la toyotadinainte de mertz, aia care are 1,90 si costa vreo 100k…imi plac astea high end, dar eu sunt sarac, vai mama mea, nu atrag suficienta mila, sa am si eu donatii pe patreon. o sa plang si eu ca mariciu

    • #145

      Ce masina din grupul VAG? Ca toate caracteristicile date suna cunoscut cu a mea

    • #146

      @Daniela

      Seat Arona FR XL, 2023. Prima si ultima mea masina VAG. Deh, when in Rome…

    • #147

      @TOM, daca te-a mancat in pl sa iti iei polo..

  38. #148

    Fiind fan Dacia, as fi zis Bigster dar, vad ca ai idei preconcepute despre el, asa ca-ti recomand sa-i faci un test drive si abia apoi sa-ti dai cu parerea – nu m-am putut abtine. 😀

    Sau vorbeste cu Mihai Vasilescu pentru mai mult de o parere scrisa pe blog despre Renault Rafale. Eu am auzit de bine si din alte parti de la oameni care l-au condus.

    • #149

      ai Bigster?

    • #150

      Nu! In schimb am avut Logan 1.6 MPI (90 cai) din 2005 pana in 2021 si in afara de consumabile nu am cheltuit nimic. Aaa, ba da, i-am schimbat masca fata ca mi l-a busit cineva-n parcare si-a plecat. Din 2021 am un alt Logan 1.0 Eco-G (100 cai) si-s foarte multumit. Am prieteni (vreo 10) cu Duster si-s multumiti de el iar, vreo 4 se “pregatesc” de Bigster ca le-a placut la drive test. Stiu ca masina nu e o investitie dar, de o iei de noua cativa ani n-ai treaba garantat. Totusi, tu cumparati ce vrei, nu te lua dupa mine, ca poate am fost doar norocos.

    • #151

      Perti mamica, eu nu ma uit la masina dupa ce te uiti tu. mi se rupe de consum, eu acum consum cu golful 13%. altele sunt lucrurle pe care le vreau eu de la o masina de 30k

    • #152

      Eu astept testul EuroNcap la Bigster. E pe platforma lui Duster, asta obtinand 3 stele, slabut. Mi se pare hilar, ca producator auto, sa cresti siguranta la impactul cu pietonii fara sa pui mai multa siguranta la sofer si pasager in cazul unui impact frontal. Iar pe lateral ma astept sa fie si mai rau, Bigsterul fiind un Duster mai lung. Ar putea renunta la tableta si navigatie in dauna unor airbaguri mai performante sau alte elemente de siguranta.

    • #153
    • #154

      alo, pai a iesit chiar bine in teste

    • #155

      Cam ca Duster-ul. Dar sunt destule alte masini ce merg spre peste 90%/80% la adulti/copii. Stiu ca e Dacia, dar ar trebui sa fie mai sus aici, si mai jos la sisteme de asistenta, de exemplu, ca sa tina pretul jos.

  39. #156
  40. #157

    Eu as merge pe Glc, x3/x4 sau q5.
    In bugetul asta gasesti diverse motorizari decente.

    • #158

      Tot scumpe sunt si astea la intretinere…in plaja de costuri ale lui GLE….

  41. #159

    Renault Austral full hybrid – 200hp – nou 2025…stiu motor mic etc. mergi si apasa aceleratia.
    vanzari.renault.ro/autoturisme-austral-techno-esprit-alpine-vf1rhn00574613178.html

  42. #160

    Kia Sorento 2.2 CRDI
    Peugeot 3008

  43. #161

    Hyundai Tucson?

  44. #162

    Înțeleg din articol că-ți dorești o mașina mare pentru spațiu (SUV) și apoi din comentarii că de fapt e pentru șosea și nu pentru partea de macadam.
    Cum ar fi să încerci un bus?
    Un Multivan sau un Vito în variantele echipate premium sunt confortabile destul de mobile pe autostrada și oferă spațiu generos.
    Eu fug de SUV, dar am în plan un bus pentru următoarea mașină.

    • #163

      trebuie sa imi si placa. sunt prea batran pentru a folosi chestii doar ptr utilitate.

  45. #164

    Incearca un GLB. Nu e de fitze dar e super decent, mult mai mare in interior comparat cu GLC. Sigur, nu e finisat la nivel de GLE dar e super decent. 200d la 150CP e deja super decent, daca vrei cu mai mult puff, exista 220d pe la 196 CP. 4motion nu e neaparat necesar pentru ca are tractiunea pe fata, dara daca vrei neaparat, exista si cu asa ceva.
    Uite aici un review decent, fara prea multe tech crap: ninjutzu.top/trading-down-my-downright-delightful-downsize-to-the-mercedes-glb-200d/

  46. #165

    Am avut o Mazda CX 60 in lista scurta pe la 35000, hibrida, rosie.
    Pro: arata foarte bine, spatiu, etc.
    Contra: prima generatie are mici probleme sacaitoare. Costuri mari pt reparatii minore in afara garantiei.

  47. #166

    Am vândut anul trecut Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd 4Q care pare să fie ceea ce descrii, cu mențiunea că e mai mică decât GLE. Este cam cât un RAV4 , dar nu au nimic în comun altfel.
    A mea era din 2018, dar sunt similare și cele de după 2020.

    Am cumpărat-o de nouă și în 170000 km am avut o problemă semnificativă, rezolvată pe garanție. Pe la 100,000 a început să intre în timp mode din când în când la viteze mari.
    Când am dus-o la service știau deja ce are și au schimbat turbina. Am înțeles de la mecanici că se putea repara mai ieftin ceva pe la wastegate ( nu știu ce e aia, nu mă pricep), dar recomandarea de la producător e să schimbe turbina cu totul.

    In rest , în timp s-a cam degradat sistemul de sunet, a început să fâșâie, iar pe acela nu mi l-au înlocuit pe garanție, au zis că e uzură normală.

    Preț de maintenanță anuală in service, când s-a terminat garanția undeva intre 1000-1500 de euro pe an, că mereu e ceva de schimbat.

    Am cumpărat un Kodiaq tot nou pentru ceva mai mult spațiu, din ăla de 190CP 4X4.

    Nu prea se compară. Cu Skoda parcă sunt cu duba pe șosea, cred că a fost o greșeală. Nu am mai vrut Stelvio că m-a dezamăgit treaba cu turbina, dar era o mașină mai vie. Cu asta mă simt ca și cu dricul , parcă car morți, sau cartofi. Tot aia. Ideea e că cu Alfa mă simțeam sărac doar când venea revizia la service, cu Skoda mă simt sărac și când o conduc.

    Am avut un Volvo XC90 din 2021 hibrid închiriat până am decis să cumpăr Kodiaq, pe acela l-aș fi cumpărat, dacă aveam buget de așa ceva.
    Nu ploua in el, nu fugea nicio roată nicăieri, foarte confortabil. Am înțeles că totuși service-ul la el, în special la suspensii, e scump, dar nu conta , că nu aveam deloc bani de unul.

  48. #167

    La mazda Android Auto parca se misca din joystick nu din touch. In rest, alege ce iti place. Mie mi se pare frumos modelul nou de Xtrail. Sau Volvo >2020 . (XC60 sau 90)
    Pentru bugetul tau, cauta pe tiktok AutoLux Sebes. Poate gasesti ceva interesant.

  49. #168

    Sa bag si eu o ‘deterritorializare’ Deluze-iana despre masini.

    Daca vorbim de masini iti povestesc ce am in curte, de Lamborghini.

    Am in curte o duba accidentata de o alta duba care ducea piese la Lamborghini in italia. Lo tamponant pe tata in spate ca o adormit. O trimis Lamborghini un elicopter la fata locului, pe moment, pentru ce transporta ala.

    Eu am cam tot atatia bani cati zici acolo, da-i detin, gen nu imprumut. Si ma uit dupa o mobra second de 125 de ma mobilizat. Ca nu ma indur mai mult si nu stiu cum puteti da voi tot creditul pe un fer.

    Aici te-am indus in eroare. Acum sa te si enervez cum nu ai tu noroc.

    Am sau aveam, ca nu am mai tinut contact, un amic. Nu e el stralucit da arata bine, inalt, mandibula, fit. So casatorit cu fica unui prieten a lu bunicu. Aia au in familie o companie de succes. Inainte de a fi cu aia. Avea un bmw jumate de scump ca masina cu care ma dadeam eu cand ieseam cu el. Ma dadea el o tura cu a lui, eu il luam cu a mea.
    Acum, casatorit cu aia. Ia cumparat aia un Lamborghini Urus, un G class si un 911.
    Cine are noroc are.

    Acum iti spun ce am in curte si cum eu de mic am crescut intre masini. Am un l200, un ml320 ca nou. Un sprinter 2019 si transitul 2019 spart. Gen de doua ori cat bugetul tau. Ca mai avem si noroc in viata.

    Si acum sa recomand ceva in stil deterritorializare Deluziana.

    Cumperi un VAN gen Ford Transit Custom. Pas mediu sau scurt. Si il convertesti la 4×4. Se practica. Suporta, ca are sasiu in scara. Cu cardan cutie transfer tot.
    Asta daca vrei masina mare, capabila. Daca nu, un L200 nou sau aproape nou sau Ford Ranger. Ca astea stau bine si pe Asfalt, nu ca Hilux, si bat orice suv la 4×4. Iar daca vrei SUV neaparat. Cea mai performanta platforma cu cei mai multi bani bagati in R&D, pa europa, sa-ti permiti, e Touareg. Imparte platforma cu Bentley, Lamborghini, Audi, Porsche. E probabil cea mai tare platforma de suv de pe piata la momentul asta.

    • #169

      am ras genuin. sa-ti traiasca:)))))))))) n-am sefu ce sa fac cu asa ceva, copiii sunt mari, mai am unul de ridicat si aia e.

  50. #170

    După ce am citit comentariile, realizez cât de sărac sunt… am doar 2 Smarturi fortwo, unul din 2008 și al 2-lea din 2002… unul pt mine, celalalt pt consoarta…

  51. #171

    Hyundai Tucson (2019) sau daca ai bani Santa Fe .

  52. #172

    Hyundai Tucson Hybrid are motorizare bună și cutie snapy.
    Cică “configurația de bază înseamnă cam full”, explică salesman de la Hyundai, deci nu prea are cum să fie cheală. Mai specială e doar N-Line.
    Măricică, mult spațiu, multe dotări (răcire în scaune față, încalzire scaune spate, asistent unghi mort cu video în cluster, HUD, trapă, sistem audio mai mult decât decent). Arată bine, se conduce ușor, foarte confortabilă (scaune, suspensie).

    E vreo 40k una cu 0km. Pe mine m-a impresionat la test drive. Merită considerat.

  53. #173

    @ciumeg

    Arona e net mai mare si pe afara si, mai ales, pe dinauntru, unde ma intereseaza cel mai tare.
    Zic sigur pt ca am probat si Polo de curiozitate, fiind destul de populara pe aici. In fata, cu scaun reglat ca pt mine, diferenta e ff mica dar tot in favoarea Arona.
    In spate in schimb, intru cu greu si stau chinuit. In spate in Arona stau ok, nu ma lafai, dar ok.

    Dpdv motorizare, cutie, etc, da, sigur ca sunt din aceeasi mama.

    Software e acelasi in tot grupul VAG, de la cea mai ieftina coaja skoda, pana la cel mai pizdos audi, doar niste functii in plus/minus, in rest fix acelasi dezastru (se misca in reluare, se blocheaza, unele functii d-alea “inteligente” se declara brusc depasite de situatie si se auto-scot din uz temporar, etc). Am si app pe telefon. Din preistorie si aia.

    Multi amici sunt/fost fani VAG inca de la primele masini din anii 90. N-am nici unul sa nu se planga, dar insista, ca niste inteligenti ce sunt.
    Plus ca Porsche Romania mi-a fost ani de zile client, stiu mai multe decat mi-as fi dorit si as fi putut lua de la ei masini la pret special dar nu m-a interesat niciodata. Parcam tancul Toyota fix in fata intrarii, fara jena, si ii tachinam intrebandu-i cate cincinale au calculat specialistii germani ca le trebuie sa-i ajunga din urma pe japonezi

    De aia, acum cand parchez, nu ma uit niciodata in urma ca n-am la ce.
    Cat imi fac treaba cu ea si nu ma costa timp si bani nejustificat, e suportabil.
    Cand n-o mai fi, trec pe coreene, cel mai probabil Kia.

  54. #174

    Salut! *In flota companiei (Bucuresti), 2 manageri: Volvo XC60, 2.0 Diesel, cred ca 240 CP, 2018, nu stiu cati km are acum, achizitionat SH acum 3-4 an. Nu a avut probleme majore/semnificative, parbrizul crapat de doua ori, ghinion ziz eu :), in rest filtre, placute etc. Volvo XC90, 2.0 Diesel, 7 locuri (pentru ca are 3 copii), achizitionat SH in aprox 2021 , nu stiu cati km are acum, fara probleme majore. Cred ca zilele acestea a reparat / inlocuti ceva mai ciudat la ea. Mie mi se par “destul de tancuri”, calitatea materialelor foarte buna. XC60 a fost adus din Europa, XC90 nu mai tin minte… Daca mai doresti si alte detalii, ma poti contacta. Spor!

  55. #175

    Citroën ds7

  56. #176

    momentan posesor de X3 dar mă tot uit la Hyundai Palisade și Kia Carnival

  57. #177

    Am mers de cateva saptamani cu un A6 Allroad 55 TDI … chiar mi s-a parut o masina mega reusita. Stiu ca varianta de motorizare 55 TDI mai este impartita cu fratele mai sportiv S6 si este un motor cat de cat fiabil, fara mari probleme. Ca si pret, SH ar trebui sa gasesti cu un pic de noroc foarte putin peste sau daca e mai slab dotat pe la limita de sus mentionata de tine. Comparativ cu un SUV, mi se pare mai versatil pentru o masina allrounder. Vrei sa calaresti borduri si un pic de offroad, o dai pe offroad, si iti faci talentul fara griji, se ridica considerabil de mult din suspensia pneumatica. Vrei sa mergi pe autostrada, o treci in dinamic si nu mai ai senzatia ca mergi cu dulapul…Poate gasesti una la un test drive, nici eu nu i-am acordat prea mult credit pana n-am mers cu una.

Adaugă comentariu

Dacă ești la primele comentarii aici, nu încerca să faci pe deșteptul

  • Comentacii pesedisti nu sunt bineveniti
  • Nu incerca sa fii mai arogant decat mine, la mine in casa
  • Linkurile sunt foarte utile, daca nu sunt spam




This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.