Am, împreună cu niște amici vagi, un grup de Telegram, unde mai bârfim chestii, idei, ce influenceriță și-a mai arătat curul recent, alături de bărbacsu, chestii de astea. Și, printre noi, avem un amic pe care l-am descoperit pesedist. L-am descoperit pentru că a început să îl laude pe Băluță, cum a reparat el pasajul de la Unirii și cum iată, a furat, împreună cu clanurile mafiote, dar a și făcut.

Omul efectiv nu înțelege că, de fapt, Băluță a furat 12 milioane de euro, a tras niște dungi prin pasaj și, ce e mai important, a mai futut niște asfalt pe acolo. Pentru că, iată, într-o săptămână avem 4 incidente la intrarea în pasajul Unirii. Câte au fost acolo, în ultimii 20 de ani? Niciunul? Și brusc 4 în 7 zile? Trebuie să fii prost să crezi aberațiile poliției despre cum, vai, oamenii încalcă legea și de aia. Or încălca-o, dar Băluță a distrus pasajul Unirii și și-a furat 12 milioane de euro pentru asta.

The end.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

16 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Prin pasajul ăla nu au trecut niciodată tiruri (nici nu avea ce căuta tirul în centrul orașului) și, din cîte știu, nici autocare. De vreo 3 ani trec aproape zilnic prin pasaj și înainte să intre în reabilitare nu am întâlnit tir sau autocar nici măcar o dată. Nici cînd a fost închis nu am văzut tir sau autocar trecînd pe deasupra. Brusc ăștia vor să treacă acum prin pasaj.

    De ce ar crede șoferii că după reabilitarea pasajului poți trece, eventual, și cu avionul prin el, mă depășește. Dar să scuzăm indolența șoferilor “profesioniști” pentru că Băluță a furat e cel puțin contraproductiv. Mai ales într-un oraș care colcăie de șoferi idioți pentru care regulile de circulație sunt opționale.

    36
    • #2

      Tirurile, cu autorizate speciala si doar noaptea, au voie cam pe oriunde au loc

      inclsuiv prin pasaj, daca are limita la 4m

      9
  2. mie mi-a picat fata cand am auzi ca s-a reabilitat pasajul FARA lucrari la structura. mi-a zburat gandul direct la podul ala reabilitat cu polistiren. cat despre inaltime, ar fi foarte simplu de verificat si pana acum nu am vazut un jurnalist sa faca asta. trebuie luata o ruleta laser si masurat rahatul ala de delimitator. politia zice ca a facut asta si e 3.6m util sub limitator. totusi vorbim de politie, siguranta si incredere sunt lucrurile pe care nu le au deloc.
    posibil ca inainte limitarea de 3.5 sa fi fost la misto, in realitate sa incapi si cu mai mult. cum ziceam, simplu de verificat, dar cine?

    31
    • #4

      Sincer, s-ar putea ca ei sa nu se insele – sa fie 3.5m. Problema e ca daca panta e abrupta (s-a modificat inclinarea) sunt sanse ca un autobuz care are fix 3.49m sa atinga cu plafonul al intrarea in pasaj (sau bara de protectie).

      5
  3. #5

    Nu ai dreptate ca inainte de renovare nu erau incidente. Am locuit pana in 2008 fix la intrarea in pasaj de la budapesta si incidente de genul erau saptamanale. Daca dai un search pe google ai sa vezi ca pana la renovare se intamplau regulat. Nu prea daramau limitatorul de inaltime inainte pentru ca era mai inalt decat limita de 3.5m, dar ramaneau intepeniti in pasaj. Cat despre Baluta, ramane cum am stabilit, un mizerabil care isi pregateste candidatura la Capitala.

    48
    • #6

      Exact, sunt inclusiv pe net poze cu autocare/tiruri intepenite in pasaj inainte de renovare. Si trebuie doar sa fi trecut pe acolo inainte si acum ca sa iti dai seama ca inainte bara aia era cred ca la 4.5-5m (cu semn de 3.5 pe care nu il respecta nimeni), si acum e mult mai jos.

      5
    • #7

      Eu stau in Tineretului de vreo 7 ani si lunar cred ca ramane cate un tir/camion intepenit in pasaj. Macar acum lovesc limitatorul si nu apuca sa mai intre in pasaj.

      4
  4. #8

    Muie Baluta by default, dupa ce a futut si parcarile (care e cu plata, care e de resedinta?) si a inceput o moda noua – ridicarea motocicletelor.
    Revenind la pasaj: se vede cu ochiul liber ca in interior e mai jos decat era inainte, dar macar acum are trotuar! Probabil a prins o “oferta” buna si la borduri.

    Referitor la incidente in trecut, au fost destule. Ramaneau tirurile pe la jumatatea pasajului agatate in tavan.

    19
  5. Nu știu cum l-au renovat mai exact, dar au pus si un grilaj metalic sus-stanga-dreapta, incat pare ca doar au vopsit gardul.

    3
    • #10

      Asta au si facut. Au umplut crapaturile, au dat o vopsea neagra peste si au pus grilajele alea. Cosmetizare. Planseul ala e planuit in 2024. Ce sincronizare buna cu alegerile.

      8
  6. #11

    Bucureștistan, nu avem pretenții…

    6
  7. #12

    Ce mă miră este că nimeni, dar nimeni, nu s-a dus cu o ruletă, cu o maurătoare cu laser, cu orice, să măsoare nenorocitul ala de limitator de înălţime şi să facă publică dovada – e sau nu 3.5.

    17
  8. #15

    Actually, au fost o gramada de instante in care s-au proptit acolo camioane pe vremea raposatului pasaj.
    Limita de 3.50 era si inainte acolo (se vede pe maps, street view), numai caindicatorul era mai inaltat si se propteau direct in pasaj. Acum se infig romaneste in indicator. Imi fac veacul pe InfoTrafic si am cautat si cam asa e. Sunt postari vechi multe cu camioane intrate aiurea in pasaj. Limitatorul de acum e mai apropiat de limita fizica a pasajului.
    In alta ordine de idei, 100% bani furati. Arata ca o gradinita cosmetizata urat, iar sigla sectorului 4 ma face sa borasc. Nu inteleg obsesia lor ca totul sa aiba toate culorile din lume.

    17
  9. Eu sunt pesedistul :))))))))))

    9