Am nevoie de o recomandare de atelier care face înfolieri pentru auto. La Volvo am o problemă, mi se decojește capota și arată ca o limuzină din MadMax. Și nu sunt dispus să plătesc o mână și un rinichi ca să o vopsesc, așa că, mai bine aș înfolia-o.

Dacă știți vreun atelier drăguț, cu prețuri decențele și munca la fel, vă rog frumos. Mersik.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

55 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Pe termen lung, mai bine o vopsesti. Cu folie nu cred ca o sa nimeresti culoarea.

    • #2

      eventual, mai bine schimb masina, stiu.

    • #3

      Exista folie transparenta.

    • #4

      Mai bine vopsești doar capota, nu toată mașina!:)))))
      Acum serios vorbind, chiar și așa, e f posibil să te coste cel puțin vreo 500-600 de lei

  2. nu știu cum e la oraș, dar la provincie e 300 lei de vopsit elementul de caroserie.

    dar mai bine schimbi mașina. 😀

    • #6

      cu vopsea de aia buna, de la tara? 😀

    • #7

      mai am două găleți de vopsea in beci…

    • #8

      Infoliatul cred ca e mai scump decât vopsitul. Adică depășește 300 lei.

    • #9

      Nu doar la capitala gasesti vopsea buna.

    • #10

      Unde e in Brasov, Vali, 300 lei? Sub 150 de euro nu gasesc pentru o usa spate. Multumesc!

    • #11

      am gasit in Braila cu 170 de lei

    • #12

      170 de lei vopsit profesionist cu savana și trafalet de-ăla gros!:)))))))

    • #13

      Unde saracia e 300 elementul? Anul trecut mi-au cerut 450 de lei vopsitul capotei… am renuntat, cand va da rugina in ea voi apela la dezmembrari

  3. #14

    Un element de caroserie e vreo 100€ să-l vopsești. Nu cred că merită să lipești chestii pe mașină în loc de vopsea. Dacă vrei ceva ieftin, cred că dacă-i dai un ciubuc băiatului care înfoliază bagaje la aeroport te rezolvă el. Pe urmă stai cu mașina la soare câteva luni și nu mai iese plasticul ăla, n-are moarte. Știu, pentru că am pățit și eu la fel cu o ușă metalică.

  4. #17

    AM Customs.
    Crangasi, str. Gen. Petre Popovat.
    0761614040, nu mai tin minte cum il cheamă pe băiat, dar oamenii sunt super ok, profi, se tin de programări, mai scump fata de chestii de cartier si de colț de stradă, dar fac treaba buna, cu produse de calitate.
    Succesuri

  5. Vopsirea te costa 100€ si tine inca 10 ani. Infoliatul costa la jumate probabil si nu tine atat. In cazul nefericit in care te atinge careva, sau atingi tu ceva, trebuie refacut complet. Daca e vopsit, poti sa retusezi.

    Oare pe barter nu poti sa o faci?

  6. #19

    S-ar putea sa ai o surpriza si sa te duca mai mult colantarea decat vopsitul propriuzis.
    Dar ce s-a intamplat cu vopseaua aia, zici ca e made in China? Oh wait…

  7. #22

    Da-o cu lavabila. La dadaman iti fac baietii orice nuanta

  8. #23

    Wraptuned
    Bulevardul Ficusului 16, București 077190
    0761 615 126
    maps.app.goo.gl/pypFq5ADVnr835w37

  9. #24

    Vrei sa zici ca limuzinele din mad max arata rau? Pune-i un bullbar cu tepuse si ride eternal, shiny and chrome.

  10. #25

    Da-i cu crema, poate e doar putin deshidratata si de aia se exfoliaza 😀

    • #26

      Momentul acela cand deții o mașină pe care nu ți-o permiți să o vopsești…

  11. #27

    M-am luat și eu după comentatori d-ăștia ca cei de mai sus, am ajuns sa vopsesc Matizu… 1000 EUR vopsit acum 5 ani pt o mașină pe care nu mi-o mai ia nimeni acum nici cu 500.
    @Arhi – după cum poți deduce de mai sus, n-am apelat la serviciile lor, dar shop-ul arata foarte bine și mașinile pe care le-am văzut ieșind de acolo sunt chiar secsi 🙂 Wraptuned pe Ficusului 16.

  12. #28

    Cetin, am aceeasi problema la masina mea. Doar ca a mea arata ca cele din MadMax: Fury Road.
    On-topic, si ideea mea tot asa a fost, de colantare. Insa nu m-a sustinut nimeni, toti imi zic ca trebuie vopsita.
    Chiar nu se poate pune o folie pe masina? Pana la urma e doar lacul sarit…

  13. O mana si un rinichi ?
    Doar o unghie boss si se rezolva 🙂

  14. #30

    Vrei să înfoliezi toată mașina? Să știi că o înfoliere cu materiale și manoperă bune e cam la fel de scumpă ca o vopsire, deci probabil cea mai rentabilă variantă e să vopsești doar capota (nu cred că are de ce să coste peste 400 lei la non-reprezentanță în București).

    Altfel, uite băieții ăștia sunt profi: www.facebook.com/Custom.Wrap.Romania/, dar cred că poți merge liniștit și la DCM Design, ăia de colantează taxiurile, că am văzut și super mașini ieșite de la ei.

    • #31

      confirm si eu pt baietii astia DAR sa stii ca daca nu o vopsesti nu merge infoliata pt ca se va observa orice defect prin folie ca un val

  15. Eu cu astia am lucrat: www.fxauto.ro/
    Nu stiu cum sunt ca preturi, ca n-am un mercurial al pietei, dar am foliat acum 4 ani toate geamurile (toate….adica toate). Sunt si azi in perfecta stare.

    • #33

      Cred ca difera putin folia pentru geamuri de folia pentru elemente de caroserie.

  16. #34

    In Iasi e undeva la 200 lei de foliat. Poate fi mai scump, depinde de material. Te tine undeva la 5 ani.

  17. #35

    Cabral avea pe blog un articol despre treaba asta la un moment dat…

  18. #36

    si daca cauti un vopsitor mai ieftinel, ar trebui sa o faca cu 300-500 lei, dar din poza se vede ca si bara arata dubas in partea de sus. Daca o infoliezi, ea oricum va arata urat sub folie, nu va fi neteda.

  19. #37

    Nu iti va monta nimeni folie peste capota care este deja decojita. Trebuie sa fie perfecta ca sa poata monta folie peste ea. Se vede ca dracu si nu prinde aia bine daca nu este capota perfecta. La fel si daca are indoituri (grindina) sau zgarieturi sau alte alea.

  20. #38

    Mai bine cauta la dezmembrari (pieseauto.ro) o capota pe aceeasi culoare. Pe mine la un renault m-a ajuns vreo 250 ron cu tot cu transport.

  21. #39

    Mai ai si varianta sa cauti pe site urile de dezmembrari o capota de aceeasi culoare, pieseauto.ro este destul de ok faci o cerere ce merge catre toate parcurile si cine are iti trimite oferta.

    Ca reper de pret intereseaza-te sa vezi cat costa una noua nevopsita sunt parcuri ce vor sa vanda piese din dezmembrari mai scump fata de o piesa noua.

    Dezavantajul la Volvo este ca la noi flota nu se compara cu cea din Suedia.

  22. #43

    AM Customs amcustoms.ro/

  23. Se exfolizază pentru că nu e vopseaua originală. Trust me, sunt un specialist în tenis din Sierra Leone.

  24. #46

    Well doua chestii:
    1. De ce volvo inca exista in proprietatea ta? Ma gandeam ca dupa aventura cu intorsul acasa poate l-ai dat.
    2. Cauta vreun artist care vrea sa se afirme pe desene custom. Tu ii faci publicitate, el iti face capota. Eventual sa-ti deseneze un tractor 🙂

  25. #47

    www.secureplus.ro/
    au si la otopeni dar mneah, parca astia sunt mai profesionisti

  26. #48

    si eu sunt pro foliere, sa-ti spun si de ce. cam toate atelierele de tinichigerie smenuiesc lacul de pe vopsea sau folosesc unul slab calitativ, sa ramana intr-un pret apropiat de cel al pietei. inclusiv la reprezentante. din cauza slabei calitati a lacului, care nu se percepe in primele luni dupa vopsire ca a fost lungit cu apa (vorba vine), acesta crapa foarte usor daca ti-a sarit o pietricica pe capota, spre ex, iar prin acele crapaturi se infiltreaza soda sau deregentul auto de la spalatorie, care duc la o degradare si mai profunda si de acolo exfolierea. Vorbesc din propria experienta, ultimile 3 masini, le-am foliat pe toate cu o folie buna, gen oracal 907. poti sa zgarii folia si cu surubelnita, lacul si vopseaua de dedesubt raman intacte, iar la revanzare, daca vrei, o dai jos si masina arata impecabil, ca scoasa din fabrica. la masina ta, o foliere completa, de calitate cred ca e vreo 2000-2500 de lei. daca vrei, ii poti sschimba si culoarea. 2 ore la rara max

  27. #49

    Sau ai putea sa pui niste stickere. Sugestiile mele:
    Tunninng
    Gas, Grass or Ass, nobody rides for free
    Need4Speed
    Logo-ul de la Nike
    Flacari

  28. #50

    niște șpraiuri cu văpsea plus prichindeii și mașina pe post de suport … experiența va fi de neuitat, iar tu vei circula cu un volvo … Graffiti … Desen … Artă

    ps: poate iese ceva de gen
    images.app.goo.gl/uz2VggBuvreFzheJ9

  29. #51

    www.dcmdesign.ro/ – incearca la baietii astia. Nu am avut probleme cu ei.

  30. #52

    Si daca foliezi se va vedea clar diferenta dintre vopsea si foliere.
    Mai tarziu nu va incepe sa te deranjeze vizual?

  31. #53

    Sunat saptamanile trecute cu probleme similare:
    – infoliere cu folie transparenta, fara modificare talon: de la 2.000 eur/masina;
    – colantare, mai ieftin, in jur de 800-1000 eur, culoare nemetalizata, 600 eur galben.
    So…Vopseste-o. Toate bune

  32. #54

    De cele mai multe ori, folia nu se poate lipi pe suprafețele unde lacul este sărit.

    Pentru revopsire poți suna aici 0762298305 – Marius. Are atelierul prin sector 5 și o capota costă cam 300-350 lei. Activează cam pe toate forumurile auto și feedback-urile sunt foarte bune.

  33. Depinde unde e sărit lacul ăla. Colantarea costă 100-150 lei elementul (capotă, aripă, plafon) – cu o culoare nu cu ceva cameleon sau mai știu eu ce. Și te duce pe la 1500 lei maxim.

    Despre vopsea, e mult. Adică pentu 1300 îmi cerea 2500 lei. 3000 pentru polo. Pentru Logan ziceau ceva de aproape 1000 de euro.

    Eu o voi colanta. Întreabă-te câți ani o mai ții. Dacă peste 10 sau chiar mai mult, vopsește-o. Dacă o ții 5-6 ani, apoi o măriți, dă-i cu colant.

    Desigur, vopseaua originală, chestii trestii se pot ivi în discuție dacă dai de un chițibușar.

    Dar mașina dacă are peste 10 ani și nu e ceva wow (vreun porsche, vreun jaguar), nu merită o nouă vopsea.