Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

73 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    E copiata ! Nu e un mare minus pt Cosmote cat e pt agentia de advertising. Oricum majoritatea telespectatorilor nu stie asta asa ca prinde

  2. E luată după o reclamă din Grecia.

    • Nu e de mirare, având în vedere faptul că Cosmote este o firmă pe jumătate grecească.
      Reclama originală probabil s-a făcut pentru OTE, operatorul grec de telefonie mobilă…

  3. #6

    sariti toti ca fraierii “batman, batman’ … daca v-ati fi interesat putin ati fi aflat ca nu e copiata, ci a fost adaptata de acelasi regizor al filmului de scurt metraj de care spuneti voi ca e copiata…

    vai de mama voastra

    reclama e f tare. nevesti-mii i-au dat lacrimile 😀

  4. What is that?
    Youtube it 😀

  5. #9

    ce-i asta?

  6. #15

    Doar mie mi se pare execrabila?

  7. Prea siropoasă …

  8. #18

    frate astia vor sa ma faca sa sar de pe bloc?

  9. #19

    @arhi reclama originala este coreana, nu greaca

  10. mai ca ma ia plansul 🙁

  11. #24

    mie nu imi place. ma intristeaza

  12. #25

    Uite asa iti dai seama ce cititori ai blogului urmaresc reclamele grecesti…

  13. #27

    L.O.L. … mi s-au umezit ochii 🙂

  14. #28

    Si totusi ce pulacalului era ala?

  15. #29

    Ideea este geniala.

    Mosu’ din reclama este genial.

    Pacat ca e reclama la telefonie, si nu o campanie “Apreciati-va parintii”

    • #30

      de ce ai aprecia asemenea parinte? unul care face tot posibilul sa-ti demonstreze cat de bun a fost el cu tine nu e de apreciat.

      ps. cand l-am schimbat azi pe fi-miu s-a pisat pe mine….crezi ca ma va aprecia enorm daca peste 40 de ani m-as pisa si eu pe el si i-as da un caiet sa citeasca asta cu voce tare?

    • #31

      :))

    • #32

      +1 ungurului, ca bine a zis-o :))

  16. Bă, nene, copiată sau adaptată contează mai puţin. Important e impactul avut asupra potenţialului client. Client care, în 80% din cazuri nu se aruncă pe gugăl să caute regizorul, ideea, adaptarea şi alte discuţii pe marginea unei reclame care l-a influenţat până la lacrimi şi care dacă nu l-a sunat pe tac-su (în caz că mai trăieşte) imediat îi rămâne în cap spotul. După părerea mea e cea mai bună reclamă românească (sau pe care o văd în România făcută unei companii care activează în România) din ultimii … 5 ani. În continuare aş fi curios câţi din cei care au scris despre reclamă că a fost adaptată/copiată au fost la un pas să-şi umezească ochii.

    • Mie mi s-au umezit ochii, dar asta nu a insemnat ca dupa vizionarea spotului am rupt usa sa-mi iau cartela de la Cosmote. Parintii ii poti suna din orice retea, asta asa ca sa intelegi si tu, si cei care si-au dat acordul pentru aceasta campanie.

    • #35

      Reclame Tv » ad-ul nu e pentru vanzare ci pentru crearea de senzatii.

  17. #36

    Un fluture?
    Nu, doar Chuck Testa.

  18. #38

    E reclama ascunsa la abonamentul Fluture Orange

  19. Trebuie sa recunosc ca, initial, am crezut ca e un spot pentru o campanie de sustinere a celor care ingrijesc bolnavi de Alzheimer. Si pentru ca tatal meu a murit avand aceasta teribila boala, m-a impresionat teribil.

  20. #40

    Ok…am inteles…e controversata ( si eu stiu ca am mai vazut-o pe undeva mai de mult) , stoarce lacrimi erc…
    Dar tu ce-ai de zis despre ea… Ca din titlu…

  21. #41

    Prima data am zis ca e reclama la vreun medicament pentru boala Alzheimer.

  22. Pur si simplu te lasa fara cuvinte.
    E inspirata din viata de zi cu zi.Sunt sigur ca asa se intampla si in realitate,numai ca parintii nu au un jurnal cu tot ce s-a intamplat cand am fost noi mici.

  23. Uneori e bine sa ne oprim din toata alergatura asta care se cheama viata a omului modern si sa constientizam si lucruri precum acestea.
    Nu conteaza daca e copiata reclama, dupa cine e copiata si asa mai departe. Conteaza ca starneste reactii. Emotii. E o reclama reusita, asadar.

  24. Intrebandu-ma de 21 de ori… ceplm? Era retardat de mic? Daca intrebam de 3 ori “Ce e asta”, a patra oara primeam o palma peste ochi. True story!

    • Parintii in ziua de azi sunt foarte Zen cu plozii lor. Sa vedem daca da rezultate mai bune decat metodele “comuniste”. E cu dus si intors problema. Pe de o parte e posibil sa nu perceapa foarte bine pericolele ulterioare, dar partea buna e ca n-o sa fie marcat negativ din punct de vedere emotional. Vedem peste vreo 5-10 ani, cand pustii de azi o sa fie maturi.

  25. #46

    lol ce cacat de reclama siropoasa pentru un serviciu de telefonie. no way!!

  26. ‘Reclama “Fluturele”este preluata dupa “What is that?”scurt metraj numit de MovieTeller, din 2007, reclama in limba romana nu este copiata, ambele variante sunt create de acelasi regizor grec Konstantin Pilavios , una pentru scurt metraj in limba greaca, alta pentru reclama in limba romana pentru compania greaca Cosmote .

    Nimic nu e copiat dupa nimic, creatia este al aceluias regizor grec, numai ca una este in greaca iar alta tradusa in romana si scurtata pentru varianta de reclama din Romania !’ – YouTube

  27. E copiata. Nu de la greci. Regizorului grec a copiat-o dupa o reclama din Indonezia si apoi, dupa ce a prins in Grecia (si nimeni nu si-a dat seama ca e o copie, cine dracu se uita la reclame in Indonezia?) s-a oferit gratis sa o adapteze si pentru Romania.

  28. #50

    Unde-i Bulgaru ??!!

  29. #52

    @Ovidiu:

    E-n spital :)) SI-a luat-o fraieru, c-a venit in parc la opera :))

  30. #53

    Nici nu m-am gandit ca ar fi copiata. Drept sa zic, nici nu m-a interesat aspectul asta. Copiata, cumparata..cert e ca prima data cand am vazut-o am ramas masca, gandindu-ma ca e vreo campanie de sensibilizare. Surpriza si mai mare sa vad ca e reclama Cosmote. Si mi-am amintit si de vremurile cu reclame penibile gen: ” vino sa stam pe intuneeeriiic” sau “bag 30 de minute sa o sun pe Mirelaaa..yeaaa, mai ieftin ca o coolaaa, direct din cartieeer”. Cred ca toti ni le mai amintim, si nu pentru ca erau niste reclame geniale, dimpotriva… Dupa mine, pentru ca mai nou iti trezesc si alte reactii decat “hai frate, astia chiar ma iau de prost?” sau “iar il dau afara pe ala care face glumele dupa reclama asta”, as zice ca au mai evoluat in privinta spoturilor publicitare.

  31. #54

    oare e intamplator faptul ca e implicata aceiasi agentie care a facut si asta: www.paginademedia.ro/2009/11/spoturi-in-oglinda-cine-i-mai-ambitios-ursus-sau-mercedes-benz/ ?

  32. #55

    Hai ma… nu vreti sa va dau si-o batista? Parca ati fi niste muieri Larimogeni. Ce sa spun. Pai io daca-l intrebam pe taticu ceva cand eram mic, imi zicea odata. Si daca mai intrebam si-a doua oara, imi rupea gura. Copii din ziua de azi sunt mai retardati ce-i drept, ca in reclama asta proasta.
    Tre sa fii prea prost ca copil sa intrebi de-atatea ori. Ca n-ai 2 ani.

  33. #56

    Multi care vad reclama asta spun ca e copiata de la Constantin Pilavios, insa putin stiu ca Pilavios de fapt “a adaptat” o alta reclama indoneziana (sau malayeziana?) a lui Iklan Petronas Raya (cautati pe youtube reclame facute de Petronas, cu adevarat senzationale, desi putini au auzit de ele). Deci nici Pilavios nu a fost original, atunci ce mai conteaza si ca reclama asta a noastra este si ea o adaptare? Cine stie, poate ca o sa mai dam de un spot din 1900 toamna care are tot aceasta idee si nu mai stii care videoclip e original si care “copie”. Asta conteaza mai putin, important e sa prindem mesajul. Oricum ca si valoare artistica, varianta greceasca, chiar si cea indoneziana este cu mult peste cea romaneasca. Parerea mea.

  34. #57

    Rectific: “putini stiu” nu “putin stiu”, si ca sa ne facem o idee despre varianta “originala”, o gasim pe youtube la www.youtube.com/watch?v=1ZXO8mGfDr4
    Si ca sa ne facem o idee si de Petronas www.youtube.com/watch?v=n3z69U4Njik&feature=related mi s-a parut extraordinara. Asa ceva doar asiaticii pot face 😀

  35. Kind of hits a soft spot, nu? Sa dea naiba ca nimeni nu vede mesajul si toata lumea vede reclama, scaparile, plagiarismul imaginat sau nu … Imi pare rau pentru voi …

  36. #59

    It’s a bird!
    It’s a plane!
    No, it’s a fuckin’ butterfly you idiot!!

  37. reclama e chiar “interesanta”, asta daca sare Cosmote-ul cu banu` 🙂

  38. #61

    Mda…sunt de “apreciat” comentariile EXACT la subiect sau: e copiata din Grecia, din Indonezia, din PLM (who the fuck cares b-( ???? ), e o manea (@!!??#) , e execrabila (nu conteaza de ce….eu am cea mai extrema puma, pt ca sunt “cel mai contra”).
    Gata, mi-am trat iritatia: go on! 🙂

  39. @Arhi. senzatii “tari romanesti” au fost in campania pentru ciocolata Rom. Ce face acum Cosmote este cel mult awareness, dar nu doar pentru compania lor ci si pentru concurenta.

    • #63

      Reclame Tv » nu cred. cred ca e o constientizare de brand, o incepere a unei repozitionari. au ajuns la nivelul in care nu mai pot sa se adreseze retarzilor gen `am iesit cu oanaaa, imi place bananaaa` si atunci incep munca, dealtfel destul de grea, de repozitionare a brandului.

    • #64

      reclama asta construieste pe treptele superioare @Reclame TV, nu faci awareness cu asa ceva. Cu asta construiesti intimacy si loializezi consumatorii si construiesti pe partea de imagine. La momentul asta awareness-ul cred ca este ultima problema la cosmote, sunt convins ca au undeva in jur de 99% cunoastere asistata si cel putin 50-60% spontant.

  40. Sincer, eu le doresc mult succes. Ma cam saturasem sa vad reclame gen “adevar sau provocare”, “ionel craciunel” …
    Vedem lunile urmatoare ce va fi, desi tare mi-ar placea sa vad si o reclama asemanatoare celei de mai sus, dar scoasa de o agentie romaneasca.

    • #66

      Reclame Tv » greu. si nu cred ca e din cauza creativilor din agentii, ci din cauza clientilor, care prefera intotdeauna o gospodina care sa spuna detergentul nostru e cel mai bun, decat un ad gandit

  41. mie imi dau lacrimile. depinde de fiecare cat si cum si-a privit modelul patern in viata si ce a insemnat acesta pentru ei. taranii si proastele zic ca-i manea doar pentru ca ei sunt in locul celui de pe banca care-si citeste ziarul.

  42. #68

    Reclama e bine gandita, numai ca nu se potriveste unei companii de telefonie mobila. Batranul din reclama traieste rolul, spre deosebire de cel tanar, care doar joaca un rol.

  43. Mi-au dat lacrimile, genial. Pur si simplu genial

  44. Copiata, ne…mie imi place mesajul.Daca lasam pentru o clipa sa o analizam si vrem sa intelegem mesajul este simplu .Acum majoritatea sunteti tineri…maine…nu …cate persoane in varsta sunt uitate…acolo…undeva, sau copii lor nu au rabdare cu ei nici macar sa schimbe o vorba? Sa ne gandim ca timpul trece peste noi…si atat!

  45. Cacat, am lacrimat si la greci.

  46. sa fie un trend in publicitatea de la noi?… vezi milka outdoor, “indrazneste sa fii tandru”, etc.

  47. Ce importanta are cine dupa cine a copiat mesajul transmis? Grec, roman sau orice altceva?
    Nu-i mai important ca a facut niscaiva educatie, ca a ridicat doua-trei semne de intrebare si, mai ales, ca o buna parte din copiii au ridicat receptorul sa-si ”asculte” parintii?
    Pe mine m-a impresionat mesajul transmis pentru felul in care se identifica cu realitatea zilelor noastre, pentru puterea acestuia de a ne face sa uitam ca e reclama la un serviciu de telefonie. E un strigat de familie. Trist. Dar extrem de frumos!
    …parerea mea!:P