Știți, sau sper că știți că, deși banii copiilor voștri îi manipulați voi, ei de fapt sunt banii lor, iar voi doar îi administrați.
Se pare că totuși, Raiffeisen Bank nu știe chestia asta și tocmai ce i-a pus unui prieten proprire pe indemnizația copilului, la cererea unui executor judecătoresc. Pentru că de aia. Iar omul le explică de atâta timp că au făcut practic o ilegalitate, iar ei au o mare durere în pix. Până și executorul judecătoresc a înțeles că se face o ilegalitate, a păstrat banii în cont și nu i-a virat mai departe, dar are nevoie de hârtie de la raiffeisen, ca să elibereze banii.
Iar raiffeisen nu.
NOU
Banca infiinteaza poprirea fara sa verifice sursa banilor din acel cont.
Clientul poate sa faca bancii dovada ca a incasat bani din surse ce nu pot fi poprite sau daca au un regim de poprire special( 1/3 din suma, 1/2, etc…).
Banca ar trebui sa ii deblocheze sumele incasate cu titlu de alocatie, indemnizatie, pensie alimentara…etc…daca a virat el bani in acel cont cu titlu de economii, sumele sunt platibile executorului in cuantum de 100%.
NOU
te uiti la screenshot sau doar faci parada de cuvinte mari?
NOU
Am vazut screenshotul… Cand ajunge in banca decizia de poprire, banca blocheaza contul.Acesta ramane blocat indiferent de sursa banilor incasati. Banca verifica provenienta banilor atunci cand clientul solicita eliberarea numerarului. Daca sumele din cont provin din surse care au un regim “special”, simpla solicitare a clientului ar trebui sa fie suficienta pentru deblocarea lor.
NOU
nu e
NOU
Eu am platit factura de curent online la Raiffeisen. Prima si ultima data.
Dintr-o eroare suma nu s-a inregistrat cu toate ca a fost luata din cont. Am fost la enel ca mi-a venit instiintare de debransare. A zis sa le aduc dovada platii si ei o trec ca platita.
Am cerut la banca o dovada prin care factura cu numarul x a fost achitata, mi-au zis ca o vor transmite ei din centrala … nici in ziua de azi nu s-a facut dovada.
Ca sa nu fiu debransata a trebuit sa mai platesc inca o data.
NOU
Dovada ca ai platit factura se regaseste in extrasul de cont, pe care il ai online la dispozitie..
NOU
Am fost si cu extrasul la enel, aveau nevoie de ceva oficial prin care raiffeisen sa zica ca aia au fost banii pentru factura, puteam foarte simplu sa fac donatie in contul lor.
NOU
uite la amaratul de mai sus, are extras, crezi ca il ajuta cu ceva daca aia nu isi misca curu sa trimita notificare oficiala sau sa ii dea ceva la mana ?
NOU
Ceva oficial ” cu stampila”…….lol. Am si uitat de aiurelile astea.
NOU
o plata “corecta” presupune un cod client si un nr de factura corecte. daca ai gresit ceva acolo, intr-adevar, e donatie, o simpla virare intr-un cont 🙂
NOU
Raiffeisen a luat toti clientii (persoane fizice) de la Citi, da ?
NOU
mi-a placut asta. uite-asa, am ajuns la alta banca, pentru ca de aia:))))) bine, nu eu, doamne fereste, dar asa, ca idee
NOU
si angajatii. teoretic.
NOU
A fost o perioada lunga de tranzitie in care puteai alege sa treci sau sa nu treci la raiffeisen. Pentru mine citi a fost (cat a fost) cea mai tare banca, nu ma mir ca nu era profitabil pentru ei sa se ocupe de persoane fizice.
NOU
mare lucru… eu am deschis cont la ABN Amro Bank, am ajuns la RBS Bank si acum sunt la Unicredit Tiriac Bank… Cine stie la ce banca oi fi peste 2 ani…
NOU
poti sa zici ca esti la Posta cat te-au postit 🙂
NOU
poti sa ajungi si la banca de sperma, mai stii?
NOU
Ca folklorul, din gură-n gură…
NOU
alina, inseamna ca la Enelul tau sunt multi prosti…si tu … nu cunosti legislatia. Eu la EFTS m-am dus cu extrasul de cont stampilat de Raiffeisen si a fost in regula (au zis ca nici nu trebuia sa fie stampilat, de fapt)…Cum adica suma aia care apare in extras platita catre contul Electrica, si care coincide cu suma din factura pe care ei o considera neincasata, sa fie donatie? Alina, ai parul prea tare strans in coada…Asa sa te ajute alt amarat de mai sus…
NOU
Nu am vrut sa imi consum nervi pentru 80 lei, ma refeream la ala despre care se vorbeste in post, ala era cel mai sus
NOU
Daca te enervez destul de tare imi dai si mie 80 de lei?
NOU
Mda, iar raiffeisen.
Aveam 31 de lei în cont, a venit poprirea la bancă (pe sumă mult mai mare bineînţeles), au livrat 11 lei la beneficiar (statul rroman) şi au încasat comision 20 de lei pe tranzacţie.
A doua zi închis card/cont/internet banking la ei.
Mult PA!
PS. Bine că îmi gaseau nr de tel saptămânal să ma informeze de ofertele lor de asigurări de viaţă şi alte rahaturi însă când a fost chiar necesar nu s-au deranjat să ma sune.
NOU
stiu pe cineva care primit poprire 33% pe salariu (incurcatori cu un leasing) iar banca (nu stiu care..) a blocat pur si simplu contul de salariu 🙂
in urma cu cateva zile inca umbla cu hartii sa ii convinga ca are poprire doar pe o parte din salariu, nu pe tot contul din banca
NOU
Lucrez, din păcate, la Raiffeisen in Centrul Operațional. Încerc sa răspund cat pot, sa ajut.
Andrei are dreptate. Nu se uita nimeni din agenție fiindcă angajații din agenție deși au salariul de 6-7 ori mai mare ca mine, sunt total incompetenti. S-ar putea uita in ICBS, un program care arată “live” conturile dar le e lene.
Poprire respectiv Hold Bancar clar nu se poate pune pe indemnizatie. De ultima se ocupa Departamentul de Colectare. Se pot retrage manual bani din indemnizatie către restante dar numai cu acordul verbal al titularului.
Răzvan a spus ca titularii Citi puteau semna daca vor sa nu la RZB. Nu prea. Semnau, plateau ratele in continuare la RZB. Nu semnau, a-2-a zi erau poftiți sa achite TOT integral.
Unii ati spus ca v-ați închis contul la RZB. Mergeți si verificati. Sunt 90% șanse sa nu fie si sa aveți de plătit comisioane uriașe.
NOU
Asa e, acum cand am trecut de la Citi la Raiffeisen, m-am trezit cu un cont ramas deschis la Raiffeisen din 2010, desi la vremea aia am cerut sa fie inchis.
Legat de transfer, daca ai credit e alta poveste si nu prea ai multe variante, eu aveam doar cont curent si carduri de credit.