Acum, după ce ați urmărit această minune creativă, vă rog frumos, lămuriți-mă și pe mine.
Cum adică, în viață e mai bine să lași o picătură de la tine? De ce e mai bine să las această picătură? Unde aș putea lăsa această picătură? Sau, mai franc vorbit, în cine să las o picătură?

Și de ce să las eu o picătură de la mine, dar e mai bine ca alții să îmi lase în mâncare o picătură de la ei? Adică de ce, e mai bună mâncarea dacă cineva lasă o picătură de-a lui în ea?

Chiar sunt foarte serios, e mintea mea pervertită prea mult de internet încât nu mai pot privi serios o reclamă de calitate sau, pur și simplu, creativii din agenții sunt niște creative care nu înțeleg ce este un sens, extrasens, polisens și alte lucruri cu sens? Nu de alta, dar dacă mă uit câte portorozuri se ridică deasupra capetelor și goldenlaionși și altele, rămân cu impresia că aici e miezul publicității. Și de fapt e miezul din dodoașcă…

Ajutați-mă!

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

14 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Reclama este mega idioata, insa, tinand cont de target group-ul pe care il tintesc, este gandita ca atare. Are si putina ”religie”, mesaj simplu, protagonisti cu care sa se identifice cumparatorii etc. Nu prea cred ca ii intereseaza ce crede lumea din afara celor pe care ii targeteaza. Mi se pare nefericita alegerea de cuvinte si intr-adevar si pe mine m-a dus cu gandul in alta zona:D.

  2. #5

    Eu o dau la balon deci nu e eost de picătură

  3. #6

    A, voi sunteti din aia cu picaturile. Imi pare rau, da io dau cu jet…

  4. #7

    Cred că depinde de interpretare. galbenul vangoghian (?) al Unisolului poate fi și de bine, și de rău. D-l doctor Yong Tae Lee (se pronunță „unt-de-lemn”) este de un pesimism precaut:

    www.youtube.com/watch?v=tQ8Afkr7Rvg

  5. #8

    1. Sunt sigur ca aici se uita un lucru care, atunci cand e vorba de industriile creative, are o pondere masiva de la idee la implementare: Clientul.
    Puteau sa fie pe masa aia de sedinte inca 45 de idei de reclame bune (nu mi se pare nici asta catastrofala, e la ulei in plm), daca lu’ pisi vocala de la Unisol i-a placut aia “sa fie bine sa placa la toata lumea” sau a venit ea cu idei proprii….aia se da ca “pe banii mei fac ce vreau”.
    2. Nu vad sensul pe care il expui tu acolo. Legatura logica ulei-lichid-picatura, sustinuta si de contextul bagat cu lingurita in scenele care se desfasoara si de mii de retete care au termenul ala folosit fix asa nu prea lasa loc de interpretari alternative decat daca vrei sa te scremi rau.

  6. #9

    Din seria reclamelor tampite am vazut zilele trecute una la produsele Bioderma: o imagine cu un bust de bebelus cu un smiley face desenat din crema si mesajul O poveste cu final fericit se vede pe piele.
    Am impresia ca unii chiar nu gandesc si mai sunt si platiti pentru asta.

  7. #10

    hai ca la astia mai treaca-mearga, dar ce sa mai vorbim de reclamele comunistoide ale cec sau telekom? sau reclama pe radio a lui huawei pt nush ce telefon cu procesor dual core de 7nm. destept, foarte destept.

  8. #11

    you’re overthinking, again 🙂
    ce dracu s-a intamplat cu vremurile in care o canapea neagra era doar o canapea neagra?!?! :))

  9. #12

    Galben, picatura?
    Au gresit produsul, un prostamol era mult mai la obiect.

  10. #13

    ți se pare că ăștia care fac reclame sunt genii?
    sunt curve angajate de șefi care’s golani și inși care plătesc șpagă
    mare scofală

  11. #14

    Oricât ai scutura-o ultima picătură tot în chiloți ajunge. Așa că lasă de la tine din cauză că suma nu știe să-și tragă nasul.

Adaugă comentariu

Dacă ești la primele comentarii aici, nu încerca să faci pe deșteptul

  • Comentacii pesedisti nu sunt bineveniti
  • Nu incerca sa fii mai arogant decat mine, la mine in casa
  • Linkurile sunt foarte utile, daca nu sunt spam