O să emit acum o părere care cu siguranță nu va plăcea multora. Dar este reală, este demonstrată de către timp și situații și trebuie spusă. Nu pentru că va schimba ceva, ci ca să știți la ce să vă așteptați.
Protestele de weekend nu schimbă nimic. Nu pun și nu vor pune niciodată presiune pe nimeni. Pentru că, vreți sau nu, protestele organizate duminica oferă nivelul exact al implicării reale a oamenilor. Tot avem liber, hai să mergem în piață. Nu putem să mergem și luni, marți, miercuri etc, pentru că avem locuri de muncă.
Și aici se oprește tot. În nivelul de sacrificiu pe care ești dispus să îl adopți. Capacitatea asta de sacrificiu este și măsura presiunii protestelor. Cât timp protestatarii pot sacrifica doar câteva ore, duminică după masă, presiunea este zero și nimănui nu îi pasă de proteste. Cât timp în timpul săptămânii ești un worker disciplinat, ca să nu îți pierzi munca, iar duminica, dar DOAR duminica,s e declanșează rebelul din tine, fii sigur că nu vei speria pe nimeni cu nimic.
Pentru că și ei, și voi, sunt liberi duminica.
Ne vedem duminica viitoare, când vom protesta pentru ordonanțele adoptate miercuri.
NOU
Nu cred ca raman fara efect.
NOU
Bă ce mă doare capul. Am băut pe stomacul gol, nu tu o fripturică înainte, nu nimic, a venit Mișu și-am pedalat ca maratoniștii.
Mi-e lene să dau scroll mai jos, gluma cu protestătari s-a dat?
NOU
Corect !!!Nimic mai corect decat concluzia ta !!!Leprele bolsevice care conduc tara de 70 de ani nu se vor speria decat de focuri de mitraliera grea.Nu se da cainele dus de la macearie cu vorba buna.Pana nu pui ciomagul pe el nu pleaca.Asa si cu parazitii bolsevici.Daca nu le fluiera gloantele pe la tartacuta nu se sinchisesc deloc.
NOU
ete fix.
molotoavele nu rezolva nimic. Am vazut zeci de ani la tv cum se joaca unii ore in sir cu jandarmii, si n-au rezolvat niciodata nimic. Ultima oara in Grecia, cu Syriza. Si n-au scos nimic, s-au dat unii anarhisti mari scule in strada. Si nici nu inteleg ce cred ei ca pot obtine batandu-se cu jandarmii. Ca ei nu cu jandarmii aveau treaba!
Mai se bat cu jandarmii la orice congres de globalizare, e fix degeaba, ca bataia de la Ruginoasa, care se tine la data fixa.
is numai 2 feluri de protest care rezolva chestii: protestul 100% pasnic si revolutia. La protestul pasnic nimeni nu este agresat. La revolutie se merge sa le luam gatul la toti, cu acordul clar a unui grup mare de populatie.
deci ori suntem 100% pasnici, ori facem revolutie si ii terminam. Dar circul cu jumatatile de masura nu ne ajuta.
NOU
Crezi ca esti sanatos cand vorbesti de mitraliere? Dar democratia unde e, unde mai incape? Sau ar fi buna o revolutie perpetua?
NOU
Ar fi trebui să ieși în stradă să fi văzut cine protestează. Nu vreau să ofensez pe nimeni, dar pe bâte ar pune mâna doar cei cu 10 clase mai puțin decât media avută de participanții la acest protest.
NOU
@cristian…@dan andrei….Fiti linistiti, ca femeile cu penis nu vor fi primite sa lupte cu arma-n mana, impotriva bolsevicilor.!! Femeile cu penis vor fi imbracate cu halate si fuste albe si vor fi puse sa duca tucalul ranitilor in lupte.!!!
NOU
Mai erau unii care instigau cam la fel, dar lumea i-a ignorat. Lume educată, civilizată, după cum ți-am zis.
NOU
@ cristian….Tu confunzi lasii si fatalaii cu indivizii educati.Cum am mai scris,stai linistit ,ca fatalaii nu vor fi luati cu japca la lupta !!!Fetitele n-au ce cauta printre barbatii cu presiune in instalatie !!!
NOU
Iar tu confunzi jignirile cu argumentele, dar asta e, nimeni nu-i perfect.
NOU
momentul ala cand thumbs down e prea mult.
NOU
Inlocuiti “banca” cu “guvern” sau “autoritati”.
goo.gl/6pb47b
NOU
“Serios, mi-a placut mult asta seara, mai ales pentru ca au fost prezente niste tobe, niste ritmuri, niste dansuri. Sper ca pe viitor sa fie si mai animate (in sens pozitiv) aceste proteste (in drum spre Palatul Parlamentului parca mergeam la priveghi – prea linsite).”
Din mintea protestatarului roman… Data viitoare cu mici, bere, dansul pinguinului. Daca stam mai mult poate se fura si mireasa.
NOU
frutul miresei mai e incriminat in noul cod penal? intreb pt. un prieten
NOU
Depinde cat a costat rochia, pantofii etc. Daca totalul e sub 200.000, e in regula.
NOU
ba ajută, pe post de avertisment. întâi avertisment, apoi cartonaş galben, apoi roşu. în cazul ăsta ar putea fi roşu de la sânge.
nu c-aş instiga la ceva, dar sunt alţii mai iuţi la mânie…
NOU
offtopic citesc acum pe agerpres ca cica “Proiect de 8 milioane euro pentru interconectarea administrațiilor publice din 21 de state UE” – www.agerpres.ro/economie/2017/01/30/proiect-de-8-milioane-euro-pentru-interconectarea-administratiilor-publice-din-21-de-state-ue-10-35-57
pe Romania coordonator de proiect este…. este…..este…. drumrollllllllllllllll ati ghicit. ICI Bucuresti.
Foarte performanti, ei vor implementa acest proiect in Romania. Doar ca la noi va costa 8 miliarde de euro, nu 8 milioane. Si in final nu se va mai implementa. Ca nu o sa vrea tariceanu. pam pam.
NOU
Pai nici nu ar trebui sa schimbe, atat timp cat boschetarii din Bucuresti au votat PSD masiv, in tara la fel de ce sa nu aiba PSD toata puterea.A ca au iesit niste ipochimeni la proteste foarte bine.Era mai bine daca ieseu la vot.PSD su-au dorit PSD au primit, pana vor fi din nou alegeri ar trebui sa se puna frumos in genunchi si sa inghita.
NOU
1. Aceiasi eroare si logica de cacat. Da-mi voie sa te intreb, de unde pula mea stii tu ca aia de am iesit la mitinguri nu am fost la vot? Chiar trebuie sa inghititi orice cacat iese pe curul antenelor?
2. Alegerile se organizeaza o data la 4 ani din motive de logistica, pentru ca e greu sa schimbi in fiecare luna guvernele si parlamentul. Nu inseamna ca, daca ai fost votat, 4 ani poti fi un satrap intangibil si poti face orice – inclusiv sa dai foc la tara si sa scoti puscariasii pe strazi si sa dai liber la furat – sub argumentarea ca am fost ales, penalizati-ma la vot peste 4 ani. Nu, coa’, democratia se exercita in fiecare moment, este profund democratic ca poporul, daca va constata o incalcare grava a mandatului de catre amploaiatii lui adica de catre politicienii vremelnic instalati in functii administrative, sa ii ia la ciomege si sa ii dea inclusiv jos. De fapt asta e democratia, nu mizeria de alegeri organizate la 4 ani.
NOU
Am uitat, vorba mosului: www.youtube.com/watch?v=zkC8a-RLs8k&t=00m03s
NOU
Radu aka Trubadur Libidinos ba cand tot Bucurestiul a votat cu Firea si PSD-ul voi agaricilor va scarpinati cu mana in c*r si acum iesiti la proteste.Trebuia sa mergeti la vot de parca nu stiati de ce este in stare ciuma rosie.Acum primiti ce meritati si chiar ma bucur.Cateodata am impresia ca sclerozatii care voteaza PNL, Shordanul sau alte mizerii de acest gen sunt la fel de ticalosi ca votantii PSD-ul, singura diferenta este ca sunt mai prosti si nu pot fura atat de mult si eficient.
NOU
Robert, chiar nu ai inteles ce a zis Radu. Long story short: daca te casatoresti cu una ca era zana si iti manca din palma inainte de casatorie, dupa ce ai semnat cu ea la primarie nu inseamna ca stai ca prostu pana la moarte, asa cum ai promis la biserica, daca aia se schimba, isi bate joc de tine si se fute cu totii.
Poate asa intelegi mai bine!
NOU
eu nu am votat, asa ca sariti. totusi, care e corelarea logica dintre a vota sau nu si a te opune unui guvern, oricare, pe care l-ai votat sau nu, dar care face cacaturi? deocamdata votul e un drept, iar protestul in situatii de abuz de putere, o datorie civica, deci?
astia si-ar dori foarte mult sa mai functioneze ca-n ’90, toate oile sa puna obligatoriu copita pe un partid, de preferinta al lor, iar intre alegeri sa stea cuminte acasa, cu gura inchisa si urechile palnie la goarnele lor tv. un fel de vot-inchisoare, sau 24 de ore de plimbare conditionata pe camp si pe urma, iar 4 ani inapoi in tarc. si i-am vazut pe toti, mersi de sfaturi si injuraturi, nu mie neaparat, dar cele care se arunca tuturor celor care nu au votat, pe toate online-urile. am un sfat: e 2017 si ni se rupe.
Romania are deja o traditie de mesaj civic si la final va veti da seama ca a fost mai bine cand li s-a dat peste mana, din strada, pacifist, bocilor, ungurenilor, pontilor si dragnilor.
si inca ceva, ca buna practica, cand te voteaza o majoritate de minoritate, cam cum au votat si taranii lui Gold jegul Corporation sau taranii lui Fracking jegul Chevron, mai taci ipm si asculta pe toata lumea, ca nu guvernezi doar tara Oltenia, vecina cu Romania.
NOU
ia priviti aici
www.facebook.com/sergiubrega/videos/1327511933974230/?hc_ref=NEWSFEED
NOU
Clasic, asa se confisca protestele.
Sa-mi bag.. daca e cineva acolo care reprezinta strada.
Numai pușcăriași, sindicaliști frecangii si rude de parnaiasi.. vai, sotul meu e in puscarie si vrea sa stie…, vai, fiul meu face pușcărie si nu se poate angaja
Iese sigur
NOU
este acolo, langa cameraman, un bosorog in tinuta sport care casca si se foieste de fiecare data cand intra in cadru.
NOU
Cetin, poate ar fi fost util sa postezi inainte de protest sa mobilizezi oamenii sa iasa…nu sa postezi dupa si sa le reprosezi celor care au iesit ca nu s-au luat la bataie cu jandarmii…eu zic ca o iesire de 100k de oameni la care nu s-a raportat NICIUN INCIDENT e mult mai de efect decat unul cu violente despre care o sa se vorbeasca doar de cine a dat cu pumnul mai bine…
NOU
oh, snap, ai dreptate, unde mi e simtul civic
NOU
Poate in acelasi timp e bun si mesajul tau…daca nu tineti cont de noi cat suntem pasnici si treceti ordonantele o sa va treziti cu mul mai multi pe.strada si mult mai violenti.
NOU
voi, pe bune, chiar nu intelegeti care este miza ordonantelor de urgenta. daca acea ordonanta de urgenta este trecuta, fie si pentru o ora, fie si pentru un minut, fie si pentru zece secunde, ea devine automat legea mai favorabila, chiar daca dupa zece secunde este abrogata, ea este legea mai favorabila. toti inculpatii de pana in acel moment, scapa de efectele oricarei alte legi, pentru ca ordonantele devin legea mai favorabila.
lubric vorbind, lui dragnea i se rupe pula ca dupa aceea veti mai iesi voi inca 100.000 de oameni. scopul lui va fi atins. asa ca voi puteti sa va imbatati cu apa rece despre cum o sa faceti si o sa rupeti pisica in doua, cat timp in piata universitatii nu este nimeni.
NOU
100k cu rude/prieteni/vecini?
NOU
Eu zic sa spargem niste banci si bijuterii cat mai putem 😀
NOU
@arhi: deci in anul 2017 exista doar 2 posibilitati:
1. Sa stam acasa si sa-i lasam sa faca ce vor
2. Sa ne urcam peste ei cu molotoave si sa ne batem UFC style cu jandarmii.
Calea pasnica e de neacceptat…
NOU
ai infeles exact pula
NOU
Chilaxx Cetin. N-o sa-i foloseasca oricum la nimic, pe termen lung. Se va duce dupa Bombo si Viorel, prim-bloggeri ai tarii. Cand scoti in strada 100 k , nu mai conteaza timpul zilei, alinierea planetelor si umezeala relativa din aer. Se cheama ca Alea jacta est.
NOU
Azi intre 12:42 si 14:15 a avut loc si dezbaterea publica pe tema OUG-urilor.
In favoarea gratierilor am retinut trei pareri foarte avizate:
-Gigi Becali care pare ca a inteles cel mai bine cum e cu gratierea si oamenii din strada
“Daca faci un proiect de gratiere numai pentru abuz in serviciu si accidente rutiere, normal, ma, ca oamenii aia ies si nu ai cum sa ii ignori”.
– o doamna cu “Fiul meu a furat 3 masini de foame”.
– o alta doamna cu “CEDO, gasca de infractori”
A mai fost si Liviu Avram si CSM-ul si multi altii cu problemele lor medicale. La final au plecat toti cum au venit, mai ales sobolanul de Iordache. S-a discutat aprins si treaba a ramas asa cum era si ieri.
stirileprotv.ro/stiri/actualitate/dezbaterea-publica-asupra-oug-urilor-privind-gratierea-incepe-la-10-pozitia-guvernului-sustinuta-de-fostul-detinut-becali.html
Nojoke, daca nu ies oamenii in strada cateva zile macar astia nu cred ca renunta. Merge grindeanu la CEDO si daca vreun idiot de acolo ii da acceptul declarativ cred ca asta e…
NOU
@Arhi, poate ar fi interesant să citești: politeia.org.ro/editoriale/cum-poate-fi-oprita-ordonanta-gratierii-constitutional/51705/
NOU
alternativa era sa stam cuminti la locurile noastre si dupa ce o luam in c ur sa spunem” multumesc mi-a placut„!macar cu atat ne-am ales ,cu libertatea de a protesta
NOU
e corect ce spui
as adauga faptul ca daca mergi la un protest cu toate tatele care canta “un elefant se legana…” ai fix atatea sanse sa opresti o lege cum ai sanse sa opresti un tren jucandu-te de-a superman
NOU
Daca mai aveai si hamsterul, pe langa Igor, il saraceai pe Soros
NOU
Cred că încă suntem la nivelul la care orice formă de protest e bună, oricât de anemică ar fi ea. Pe de o parte politicienii primesc un semnal că lumea știe și așa ceva și, pe de altă parte, lumea învață că își poate spune părerea și doleanțele și în alt fel decât un vot dat o dată la 4 ani.
NOU
Aprent, încep să se tragă pe cur pesedeii. Grindeanu zicea şi el aseară, ca şi Dragnea, că nu ştie exact ce e cu ordonanţele alea, asteaptă informaţii de la minstru. Parcă încep să-şi paseze mingea până când o dau peste gard şi gata. Bine, mă îndoiesc, dar cam aşa pare.
În rest, ai maximă dreptate. Trebuie să fii un protestatar zi de zi, măcar un gica contra acolo, nu doar duminica câteva ore, fără vreo torţă, doar cu live-ul şi selfie-ul. Toţi mieluşeii care nu ar comenta nimic vreodată au brusc interese din astea. Ceea ce cumva e bine, totuşi românul se trezeşte cu palme din astea puternice, deşi nu ştie exact cine, cum şi de ce i le-a dat, doar se ţine de turmă.
NOU
Exact asta vorbeam si eu in weekend cu niste prieteni. Protestele de strada nu prezinta o presiune atat timp cat sunt doar galagie in dreptul unor ferestre goale. Poate daca s-ar face protestele in jurul casei vreunui mafiot din asta sa stea cu frica ca poate intra peste el si familia lui. Din punctul lor de vedere, atat timp cat ei nu se simt amenintati fizic sau financiar de proteste nu or sa le ia in seama. Oricum protestatarii nu erau in grupul lor de votanti, asa ca nu exista riscul sa le piarda voturile. La fel cum nu au pierdut voturi dupa protestele de la Colectiv nici acum nu or sa piarda. Asta nu inseamna ca sustin un protest violent. 🙂
NOU
vom vedea miercuri daca protestele pasnice reprezinta o presiune.
NOU
Nu, da’ pe bune, de ce sa nu stam in casa sau la bere, oricum nu schimbam nimic. Si la vot, PNL PSD aceeasi mizerie, toti fura, macar astia deja au furat si s-au mai saturat, sa aducem niste sorosisti flamanzi sa fure si ei?
– Oiţă bârsană,
De eşti năzdrăvană,
şi de-a fi să mor
în câmp de mohor,
Să spui lui vrâncean
Şi lui ungurean
Ca să mă îngroape
Aice, pe-aproape,
În strunga de oi,
Să fiu tot cu voi;
În dosul stânii
Să-mi aud cânii.
Behehehehe
NOU
@Radu. Ti se pare ca am spus eu sa se renunte la proteste? Spun doar ca in forma actuala nu vad sa produca un rezultat. Ideea ar fi sa gasim o modalitate sa crestem presiunea in mod activ, asa cu si ei actioneaza in mod deliberat. Si da, am incercat sa gasesc o solutie inainte sa comentez, dar nu reusesc sa vad un mod eficient si non violent de a pune presiune pe ei. Din punctul meu de vedere, actiunea lor reprezinta o agresiune, pentru ca este un furt deliberat a unor bani pe care eu si altii ii platim statului.
NOU
Sambata seara un POLITIST licentiat in administratie locala, un adevarat ‘telectual, imi explica cum infractorii trebuie sa devina liberi. Drept urmare donez ciomag si brisca, sper sa nu fie coada la pasapoarte.
NOU
Cand de vot te doare-n p..a, la protest o iei in gura.
NOU
nu ca protestul de duminica seara nu ar fi ok. intr-o tara de mamaligi, 90.000 de oameni in strada e istorie in plm!
insa da, sunt de acord cu ce zice cetin. a protesta nu e un event la care mergi intre 5 si 22 si fix la 22 rupi turnichetii de la metrou pt ca trebuie sa ajungi maine la munca.
protestul se intampla zi de zi, la orice ora (chiar si daca protesteaza 1000 care isi permit iar seara li se alatura alti 10.000 de muncitori).
protestul cu program n-a speriat pe nimeni. la urma urmei, daca trecem legile alea iar poporul protesteaza duminica, o sa fie lejer ca in fiecare duminica sa aduc un dispozitiv al jandarmeriei impresionant sa tina multimea in frau 5 ore.
sa faci acelasi lucru zi de zi la guvern si parlament e aproape imposibil si de foarte mare uzura pe termen lung.
plus ca sa fim seriosi, daca trec ordonantele si ies 100.000 in strada pasnici….o sa li se rupa pl pesedeilor de ei, la o adica dau ordin jandarmeriei sa intre cu spray-uri lacrimogene si cu tunuri de apa si in 30 de minute toti sunt acasa sorbind de la antena 3. romanii sunt o natie de oameni blajini si supusi, cea mai mica incercare de forta din partea jandarmeriei o sa trimita pe toata lumea acasa.
o sa ziceti ca ’89 dar atunci eram manati de agenturi si de foame, acum protestam cu mcdo’ in dinti si cu smartphone-ul.
NOU
Iti recomand deseara sa marsaluiesti 3 h vreo 10 -12 km, pe unde vrei tu, pe burnita si minus x grade, asa, sa-ti mai racoresti gandurile
NOU
Eu îți recomand să glisezi elegant pe caldarâm înconjurat de polițiști (unii și călare) și cu o avangardă asortată de drag queens locale #pride
NOU
P.S. Asta era pt. Anton, Costică îmi este eminamente simpatic
NOU
eu nu marsaluiesc 10-12 km ca sa-mi disip energiile pe plimbari. eu ma postez la guvern sau parlament si in asteptarea legilor pentru penali incep sa scot bordura si bitum din “covorul” de asfalt pus de doamna pandele la inceputul lui decembrie.
pana miercuri produc suficienta munitie pentru ca 10.000 de oameni sa arunce ‘fro 50.000 de bolovani in geamurile guvernului.
NOU
Mereu am zis ca 20k de oameni iesiti miercuri la pranz la proteste sunt mult mai eficienti decat 20k iesiti duminica seara, cad nu e nimeni in cladirile alea. Sa fie acolo in timpul programului, sa auda cu urechile lor huiduielile, sa vada multimea pe geam.
…si pe bune ca atunci m-as duce si eu la protest. Chiulesc de la serviciu, ma duc sa protestez apoi ma duc acasa la familie.
NOU
Eu mereu am zis ca cel mai tare ar fi ca sa facem protestele fiecare in sufragerie la el. Punem pancarda in piept, batem in parchet si ii dam muie lui dragnea cand e la anatema 3. Iti dai seama, ar fi distrugator, protest in fiecare seara timp de cateva ore, niste milioane de oameni!!!! Cate am schimba atunci!! Si am fi alaturi si de familie.
NOU
Da, să nu sentimentalizăm istoria la care credem că suntem părtași. Ieri m-am delectat până seara târziu cu Hobbiții. Uitasem ce drăguț e Kili. Are Proust un pasaj mișto despre tăvălugul cataclismic al Primului Răbzboi:
”Quant au changement qui avait affecté les plaisirs de M. de Charlus, il resta intermittent. Entretenant une nombreuse correspondance avec “le front”, il ne manquait pas de permissionnaires assez mûrs. En somme, d’une manière générale, Mme Verdurin continua à recevoir et M. de Charlus à aller à ses plaisirs comme si rien n’avait changé. ”
NOU
@Maithun:
Merci monsieur pour voutre preoccupations tres intelectuelle. Bien que Proust c etat juif, il etait encore un ecrivain, une intellectuel. Cette pauvre imbecilles que protestant ces jours, ne doit pas etre compte. Ce sont des bastards. Moi, que je serais presindent, je ne permettre pas ces manisfetations vulgare. Une foise plus, laissez -moi vous souhaitez – felicitations!
NOU
eu il prefer pe Hali, mi se pare mult mai elocvent:
ﺗﻌﻴﻴﺮ ﻋﻤﻠﻴﺔ اﻟﻌﺼﺮ اﻟﺪوراﻧﻴﺔاذا ﻋﻨﺪ ﺗﺸﻐﻴﻞ اﻟﺠﻬﺎز ﻳﻜﻮن ﻣﻘﺒﺾ اﺧﺘﻴﺎر اﻟﺒﺮاﻣﺞ ﻣﻮﺿﻮع ﻋﻠﻰ ﺑﺮﻧﺎﻣﺞ ﻳﻘﻮم ﺑﻌﻤﻠﻴﺔ اﻟﻌﺼﺮ اﻟﺪوراﻧﻴﺔ ﻳﻀﻲء اﻟﺸﻌﺎر، ﻋﻨﺪ اﻟﻀﻐﻂ ﻋﻠﻰ اﻟﺰر اﻟﻤﺸﺎر ﻟﻪ ﺗﻈﻬﺮ اﻗﺼﻰ ﺳﺮﻋﺔ ﻳﺴﻤﺢ ﺑﻬﺎ هﺬا اﻟﺒﺮﻧﺎﻣﺞ ﻟﻌﻤﻠﻴﺔ اﻟﻌﺼﺮ اﻟﺪوراﻧﻴﺔ وﻳﺒﺪا اﻟﺸﻌﺎر اﻟﻤﻮﺟﻮد ﻋﻠﻰ ﻟﻮﺣﺔ اﻟﻌﺮض ﺑﺎﻻ ﺿﺎءة واﻻ ﻧﻄﻔﺎء ﺑﺸﻜﻞ ﻣﺘﺮدد، ﻋﻨﺪ اﻟﻀﻐﻂ ﻣﺮات اﺧﺮى ﻗﻴﻢ هﺬه اﻟﺴﺮﻋﺔ ﺗﺒﺪأ ﺑﺎﻻ ﻧﺨﻔﺎض ﺣﺘﻰ اﻟﻮﺻﻮل اﻟﻰ FFO، اﻟﺬي ﺗﺸﻴﺮ اﻟﻰ ﻓﺼﻞ ﻋﻤﻠﻴﺔ اﻟﻌﺼﺮ اﻟﺪوراﻧﻴﺔ )ﺑﺎﻟﻀﻐﻂ ﻣﺮة اﺧﺮي ﺗﻌﻮد ﻗﻴﻤﺔ أﻗﺼﻰ ﺳﺮﻋﺔ ﻳﺴﻤﺢ ﺑﻬﺎ اﻟﺒﺮﻧﺎﻣﺞ اﻟﻤﺨﺘﺎر(، ﺗﻮﻗﻔﻮا ﻋﻠﻰ اﻟﺴﺮﻋﺔ اﻟﺘﻲ ﺗﺮﻏﺒﻮن اﺳﺘﺨﺪاﻣﻬﺎ ﻟﻌﻨﻠﻴﺔ اﻟﻌﺼﺮ اﻟﺪوراﻧﻴﺔ، ﺑﻌﺪ 2 ﺛﺎﻧﻴﺔ ﺗﻘﺮﻳﺒﺎ اﻟﺠﻬﺎز ﻳﺘﻘﺒﻞ اﻟﺴﺮﻋﺔ اﻟﻤﺨﺘﺎرة: اﻟﺸﻌﺎر ﻳﺒﻘﻰ ﺛﺎﺑﺖ. ﻋﻤﻠﻴﺔ ﺗﻌﻴﻴﺮ ﺳﺮﻋﺔ ﻋﻤﻠﻴﺔ اﻟﻌﺼﺮ اﻟﺪوراﻧﻴﺔ ﻳﻤﻜﻦ اﻟﻘﻴﺎم ﺑﻬﺎ ﻣﺎ ﻋﺪى ﻓﻲ اﻟﺒﺮﻧﺎﻣﺞ رﻗﻢ 11 وﻋﻤﻠﻴﺔ ﺗﻔﺮﻳﻎ اﻟﻤﺎء ﻣﻦ ﺣﻮض ﻏﺴﻴﻞ اﻟﻐﺴﺎﻟﺔ.
NOU
“Träutensilierna i ett tryckeri äro ingalunda en oviktig faktor, för trevnadens, ordningens och ekonomiens upprätthållande, och dock är det icke sällan som sorgliga erfarenheter göras på grund af det oförstånd med hvilket kaster, formbräden och regaler tillverkas och försäljas Kaster som äro dåligt hopkomna och af otillräckligt.”
NOU
Dragilor, eu postez doar în limbi pe care le cunosc. Întru propășirea poliglotă a semenilor 🙂
NOU
Ezernyi álmos kis madárka
Fészkén lel altató tanyát,
Elrejti lombok lenge sátra;
Jó éjszakát!
Sóhajt a forrás, néha csobban,
A sötét erdő bólogat –
Virág, fű: szendereg nyugodtan,
Szép álmokat!
Egy hattyú ring a tó vizében,
Nádas-homályba andalog;
Ringassanak álomba szépen
Kis angyalok!
Tündérpompájú éji tájon
Felkél az ezüst holdvilág;
Összhang a föld, egy édes álom…
Jó éjszakát!
NOU
emineszku mihaly
NOU
Ar fi bine si duminica, daca vizitele nu s-ar limita doar la vazut poarta pe dinafara.
NOU
Exact ce ziceam de dimineata, pe la 6.23 twitter.com/BlogulluiCartus/status/825922322288803841 – sa speram ca portarul de aseara a transmis mesajul celor ce au venit azi la munca la guvern. Altfel, ii doare la bascheti si oricum vor face ce vor, ca maine are termen Dragnea la dosar (daca nu ma insel) si doar n-o sa il bage langa Voiculescu, nu? Are si el onoarea lui….
NOU
Hai ca au adoptat-o. Dormiți liniștiți…șmecherii veghează.
NOU
Bo$$, la matale am citit despre o experienta neplacuta cu Payoneer? Ca ma bate un gand, si vreau sa stiu daca sa-l bat si eu.
NOU
nu știu dava e neplacuta. nu am primit niciodata cardul. deci zero experienta
NOU
Știi care-i problema? Liderii de opinie (majoritatea, plus diverse asociații), și nu numai, se fac ca ploua. Chiar și oamenii de rând întâmpina o greutate in a indemna lumea sa iasă in strada. Știi cât de dificil au fost de mobilizat cei 100k? Cât s-a discutat pe grupuri sa fie totul cât mai ‘politically correct’? Sa nu le dam șansa sa deturneze protestul?
Pentru ca aia n-au nici o problema sa arunca cu rahat in oamenii care promovează protestele, in timp ce potențialii participanți nu-și doresc sa fie jigniți și arătați cu degetul. Plus partea legală, te trezești cu o amenda acasă de la firea, ca pentru ea democrație nu însemna protest. Oamenii decenti nu-și doresc sa-l văd pe CPT sau pe gâdea strigându-i in direct și acuzându-i de diverse fapte. De asta ies așa putini și de asta nu se implica 100%.
NOU
Pana nu o sa iasa fum nu o sa fie efecte, iar protestele vor merge mai departe…Chiar daca aparent cei vizati sunt imuni si ii doar in cot de lume.
NOU
Nenea asta are dreptate 100%:
www.piticigratis.com/2017/01/proteste-prostesti/
Acuma nah, sant gramada de imbecili in comentarii la Radu ca cica e cu pesedeu’, ca e de-al lui Soros etc. Bineanteles ca romanashul se leaga de cine a scris. Bai nene, poa’ sa fie si martian cine a scris asta, n-are dreptate?
NOU
Eu l-as conditiona pe Dracnea in felul urmator: vrei sa-i scapi de puscarie? Bine. Dar sa dea toti banii inapoi, si sa aiba interdictie pe viata la a mai ocupa vreun post in domeniul public, de la maturator pana la presedinte.
De fapt problema cea mare nu e ca ii gratiaza sau amnistiaza pe al’de Nicusor, sau Voiculescu, sau Mazare, Udrea, etc. ci ca odata eliberati, astia nu vor mai da inpoi ce au furat, si mai ales ca se vor intoarce iar la locul de furaciune, pentru ca se vor gasi destui retarzi care sa ii voteze din nou.
NOU
Dragnea a ales deja: decat liber si sarac mai bine liber si bogat.
NOU
Daca iesitul afara nu ajuta, inseamna ca mugitul pe internet e… [insert tip here]
NOU
Chiar daca nu schimba nimic, ar trb sa puna ceva semne de intrebare. Il vad ca pe un efort pe termen scurt, parlmentarii nostrii deja au experienta cu protestele din strada, devin mai rezistenti de la an la an!
NOU
La vot trebuia iesit. Tinerii care au iesit in strada in decembrie 1989 vroiau libertate. Tinerii de azi ii acuza pe tinerii de atunci ca acum sunt pesedisti batrani. Tinerii de peste cateva zeci de ani ii vor acuza la fel pe cei de azi care vor deveni batrani.
NOU
tra la la la…uite ca a meritat…si o sa mai ies…la fel ca in 89 ca nici atunci nu se merita de vreme ce toti stiau ca nu se va schimba nimic si au priivit schimbarile la TV, asa cum fac si acum
NOU
eu cred ca vi s-a anchilozat creierul tuturor, serios. am zis eu ca nu a meritat? am zis ca daca nu se face decat protestul asta, nu o sa se intample nimic.
NOU
scuzati-mi ignoranta, de la ce partid e baiatu’ din poza de are o cina in format restrans cu dl. presedinte Trump?
NOU
C”est Mitique Romney.
NOU
Mdr
NOU
unpetrescu.blogspot.ro/2017/01/sorin-grinder-1.html
NOU
Poate nu-s doar ,,workers” la protest, poate-s si sefi. Daca nu te duci la serviciu in semn de protest presupun ca mesajul este ,,voi distrugeti justitia, noi distrugem economia”. Pai daca ideea e sa le distrugem pe astea doua, nu ar fi mai bine sa ajungem la anul zero, dupa care sa reconstruim?
NOU
Abia cand se va lasa cu violenta vom da apa la moara celor de la Antena 3 si Romania TV. Cata vreme protestul e pasnic, votantii PSD care urmaresc posturile alea au o sansa sa-si puna intrebari legate de contradictia intre termeni precum “razboi civil” sau “lovitura de stat” si ceea ce vad ca se intampla in strada. Daca devine violent se va repeta fenomenul 13-15 Iunie 90, cu larga sustinere a maselor de spalati pe creier.
NOU
Ca veni vb de 13-15 iunie 90, si in cazul asta “entertainment will wear off”. Adica daca dureaza mult, factorul circ o sa-si piarda din captarea atentiei boborului casca-gura.
La fel a fost si cu Piata Universitatii: la inceput tinerii aia cu fara comunism erau admirati, apoi au devenit putin iritanti (ce tot vor si pletosii astia?) iar spre sfarsit Ilici a cam avut acceptul tacit al boborului in mizeria cu minerii.
Mbine, a fost si propaganda fesenista care a tocat marunt masele zi de zi. De care se ocupa acuma A3 si restul.
NOU
salut, suntem in ianuarie 2017. cu placere.
NOU
Banditii astia de la DB sunt mai tari decat Dracnea.
Autorităţile americane şi britanice au amendat Deutsche Bank cu 630 de milioane de dolari pentru spălare de bani. Mai precis, unii dintre clienţii băncii au mutat ilegal 10 miliarde de dolari din Rusia în străinătate cumpărând şi vânzând acţiuni prin intermediul filialelor Deutsche Bank de la Moscova, Londra şi New York, relatează Digi24
Amenda vine la mai puţin de două săptămâni după ce banca germană a fost de acord să despăgubească statul american cu 7,2 miliarde de dolari, pentru rolul său în criza financiară din 2008.
NOU
saracu iordache, mai are un pic si face infarct.. ce bou agresiv! mai bine ramaneai la spiterie, parol.