Chestia asta cu optimizarea pentru motoarele de căutare și aglomerarea spațiului vizual al cititorului deja a atins cote ce frizează ridicolul. Se uită total faptul că rromânul ăla intră pe situl tău să citească ultimele aberații pe care le-ai scos si se pedalează pe orice altceva.
Ultima găselniță este să îți îndeși imediat sub text sau înaintea textului, sau sub titlu, toate icoanele posibile de rețele sociale. Înainte era cu votează-mă pe Digg, reddit și altele. Acum e cu facebuchează-mă, twiterește-mă, linkdinește-mă, xinghează-mă și tot așa.
Desigur, trebuie să aflu și cine a scris acel post, eventual cu o poză mare și o mică descriere. Asta deși e un blog personal, cu un singur autor. Teoretic știu pe cine citesc, nu? Iar dacă nu știu, poți pune un link către o pagină externă, nu trebuie să aflu eu, după fiecare articol sau titlu de articol că acest articol a fost scris de Vasilică Țurțurel și are 38 de afișări în 24 de ore. După care avem vreo 20 de posturi relaționate, ba cu poză, ba cu link spre twitter sau facebook. Iar la final, mai avem încă o dată clasicul dacă ți-a plăcut acest articol, trimite-l prietenilor tăi pe mail, twitter, facebook, etc.
A, și să nu uităm de acel minunat plugin care îți face puf în față când intri pe pagină și îți zice Bine ai venit cititorule. Dacă e prima oară când ești aici, abonează-te la blog p reader, sau email. Sau pe twitter. Sau pe Digg. Sau pe mama.
Și totuși traficul nu crește, nici așa.
Asta nu dă de gândit nimănui?
Prea mulți experți în SEO, SEM, SPERM, SEC, SECS și alte SE-uri și tot mai puțini oameni care au interesul să și gândească puțin.
NOU
Uite, eu n-am iconitze cu facebook sau twitter 🙂 insa am credinta ca oamenii or reveni :))
Vezi Arhi? Totul se reduce la CREDINTA in viata asta :))))))
NOU
La treaba asta chiar mi-ai dat de gândit…
Bun. Mă apuc de analizat, deşi nu sunt expert în chiţibuşăriile astea de crescut trafic :))
NOU
Ca bine ai spus-o la partea cu droaia de experti …
NOU
Blogatu ce zice in legatura cu asta?
NOU
Chestia cu “Articole pe aceeaşi temă”, pe care văd că o ai şi tu pe blog, s-a dovedit a fi eficientă la creşterea numărului de afişări.
NOU
Ceea ce ai zis tu mai sus nu tine nicidecum de SEO, cred ca tine mai mult de miloaga. Multi nu pricep ca decat multi X care intra pe site/blog si il inchid din prima secunda din cauza brizbrizuri alea puse fara rost, mai bine mai putini Y care si citesc cacaturile pe care le scrie respectivu acolo fara brizbrizuri.
NOU
Pe premiza ca nu conteaza continutul original si de calitate, ci cat mai multe pluginuri inutile.
NOU
asahin e rege la faze d-astea.
“Apasa aici ca sa vezi restul insemnarii”. Care rest e o poza sau un film.
Sau…insemnari mai scurte decat semnatura care cuprinde si poza (wow…oare isi schimba infatisarea de la un post la altul? 😕 )
NOU
prea multi experti tineri pana in 20 de ani :))
NOU
Mai multe chestii d-astea de optimizare ca mine n-are nima’…
NOU
Deci poza o am, vizualizarile le am, articolele relationate le am si, bineinteles numele autorului este prezent. Ba am si un site cu expert-ul pomenit de ionut. Pana si butoanele sociable sunt acolo. Norocul meu ca e blog colectiv, deci se anuleaza totul, nu? 😀
NOU
Cum spunea si zoso mai demult: iti trebuie continut ca sa ai ce optimiza.
NOU
Ce zici tu nu tine de SEO, SEM, etc. ci de cunostintele bloggerului in cauza despre internet si bunele practici. E la mintea cocosului ca n-ar trebui sa bagi butoane de digg pe un post in romana, dar multi nu gandesc pana acolo.
Vezi ce inseamna SEO/SEM si apoi scrie un articol in care te plangi de ele; de altfel, ca in fiecare articol de-al tau.
NOU
da’ un buton de RT acolo nu strică, să ştii 😉
NOU
Incep sa cred ca am avut o idee proasta cu first’ page-ul siteului meu… Asa e?
NOU
Dupa parerea mea SEO e cel mai util atunci cand vinzi ceva fizic. Atunci se merita sa go full blown retard cu tehnicile, in rest doar pentru “barfe” sau informatie e un pic de overkill :))