Shrek a ieșit în 2001. Finding Nemo în 2003. Monsters Inc. în 2001, Toy Story în 1995, Brave în 2012. Frozen în 2013. Matrix în 1999. Interstellar 2014. Inception în 2010. Lord of the Rings în 2001. Harry Potter 2001.
Nu continui, nu am ales filme în fața cărora criticii fini să poată avea orgasme multiple, ci filme cu succes de casă, care au bubuit generații de copii și tineri și care au influențat dezvoltarea a milioane de oameni, de aia nu avem aici Shawshank Redemtion, știu, v-ați cutremurat interioarele când l-ați văzut, ce e mizeria aia de Matrix?? Și nu, nu am văzut Schindler’s list.
Ideea e că, undeva, cinematografia hollywoodiană s-a blocat și nu mai reușește să iasă din fundătură. Nu mai iese absolut nimic cu adevărat remarcabil, indiferent de scenarist și regizor, ori sunt niște flașnete gen Tenet, ori se caută doar remakeurile unor filme care au avut succes la vremea lor. Evident, remakeurile sunt și vor fi cu PC, așa că nu se va uita nici dracu la ele (aseară am citit că următorul superman desenat va ieși din dulap și vom afla că e gay. Va fi interesant de aflat ce anus suportă asemenea capacitate de pompare).
Eu pun acest întreg regres pe seama obligațiilor stupide de a fi corect politic. Nu mai poți face filme dacă nu ai personaje negre, asiatice, gay și femei care trebuie neapărat să fie puternice, dacă nu sunt puternice gen Captain Marvel, e degeaba, nu are ce căuta în rol. Și atunci, cinematografele sunt goale iar dacă sunt goale, nu ai de ce să mai faci filme.
Băi, și cât așteptam Warcraft 2…
NOU
Unii pe lângă film așteaptă – Warcraft III – jocul.
NOU
Adica warcraft 4???
Astept cu mare interes Dune…sper sa nu fie mucificat si asta…
NOU
Hearthstone forever!
NOU
@Romeo
Liet Kynes (bărbat, alb în carte, personaj destul de important pe termen lung deși apare puțin) este jucat de o tipă neagră. N-am speranțe prea mari pentru film.
NOU
Maxim au fost in stare sa scoata Warcraft 3 Reforged, care se simte ca e tras de par, cu efort minim de dezvoltare, dar dorinta de profit maxim.
Mai mult, povestea a evoluat foarte mult – poate prea mult in WoW – ca sa mai poti sa faci catch-up cu Warcraft 4. Stim ce patesc Arthas, Thrall, Illidan, Tyrande, Sylvanas, etc.
Chiar si asa, tot mi-ar placea sa joc Warcraft 4, pastrand acelasi storyline din WoW. Din pacate, va lipsi misterul povestii (gen character arc pt Arthas din Warcraft 3).
Aparent, Blizzard se concentreaza pe Diablo 4, tocmai au angajat un nou game director:
www.polygon.com/22714695/diablo-4-new-game-director-blizzard-entertainment
NOU
Diablo 4 și Overwatch 2. Pe astea două proiecte se concentrează blizzard. Când va fi lansat unul din ele ne putem gândi la un StarCraft 3 sau Warcraft 4. Aș prefera un Warcraft 4 fiindcă sc2 arată bine și se joacă bine și după 10 ani.
NOU
Daca Lois Lane a facut fata, s-o gasi un Maithun si pentru niul Superman
NOU
Nu mai conteaza ce film scoti, oamenii sunt atat de plictisiti… daca bagi destui bani in marketing orice poate sa para interesant de vazut. Te miri ce sume se invart in filme maxim mediocre.
De cand au aparut filmele facute dupa chipul si asemanarea publicului s-a pierdut tot ce inseamna cinematografie… tin minte cum Netflix a schimbat finalul filmului Extraction, pentru ca au votat oamenii =))
Ce parere aveti despre serialele facute combinand alte seriale… care sunt tot mai prezente pe Netflix? Iti place Dark? Iti place Outlander? Iti place Breaking Bad? Hai sa facem un serial cu niste nemti care inventeaza crystal meth in evul mediu dupa ce au calatorit in viitor si s-au reintors.
PS: Poti sa te uiti la “Schindler’s List” niciodata nu e tarziu pentru asta… glumesc evident, totusi sper ca ai vazut “La vita e bella”… nu se compara cu “Lord of the rings”(sunt sarcastic).
NOU
“daca bagi destui bani in marketing orice poate sa para interesant de vazut” *cough* Squid Game *cough*
NOU
eu am vaxut squid game din greseala, printre primii din romania si mi a placut. fara niciun marketing, am stat si m am uitat incontinuu pana l am terminar
NOU
Tarantino scoate un film la 3 ani… ce vrei mai mult
NOU
Tarantino a zis ca se retrage…
NOU
Si pe Netflix este plin de corectitudine politica. Supereroi care se ard in fund fiind si negri , asiatici ..etc , supereroine lesbi , daca se poate tot asiatice si putin negre..etc.
Il astept pe James Bond sau pe Spider-Man sa isi faca curul praf…
NOU
Sper ca ai aflat ca noul 007 e femeie.
Bine,povestea cica ar acoperi aspectul asta si s ar justifica pt urmatorul film dar nush dc insa crecă o s o lungeasca asa timp de mai nulte filme.
Sa nu mai zic nimic despre sacoul roz al lui Craig de la premiera…
NOU
Captain Marvel e puternica si in benzile desenate. Iar personajul Carol Danvers a aparut prima data in comics inca in 1968.
NOU
_______
< – – – – / YOU \- – – Arhi's point
NOU
O explicatie, de la Anthony Mackie, ar fi ca filmele se fac pentru China mai mult. Video: www.youtube.com/watch?v=oj8JK6c5x3M
NOU
Dupa se duce si joaca in filmele pe care le blameaza. Dar numai in alea joaca. Dulce ironie…
Daca are carisma nu inseamna ca are si dreptate in tot ce zice.
NOU
www.instagram.com/p/CU6VUQCsByR/?utm_medium=copy_link
Asa ceva….
cc @florincitu
NOU
Stai bre… ca e son of Kal-El…Superman tot pe Lois o fugareste…
NOU
ahaha, eu stiu ca benzile desenate sunt scrise de persoane care au mintea unui copil de 10 ani pentru ca asta e publicul tinta, dar asta le intrece pe toate:
“The Man of Steel will be in a same-sex relationship while combatting the climate crisis and protesting against the deportation of refugees”
deci Superman ala nou, care e fiul aluia care o babardea pe Lois, e bisexual, dar de fapt gay, e intr-o relatie cu un asiatic (japonez) si se implica in toate problemele nasole ale lumii: criza climatica, refugiatii si atentatele/impuscarile din scoli.
eu ca mentalitate sunt destul de progresist, dar treaba asta cu Supermanul nou mi se pare asa de amuzanta, eu cred ca la conservatori le plesnesc vreo 2-3 vene cand citesc asa ceva, mie imi vine sa rad ca e asa de prost scrisa.
NOU
@Perkele Ai o parere de tembel cu 4 clase in legatura cu benzile desenate.
NOU
@Alx: nu contest ca exista si benzi desenate bune, desi multe au acelasi cliseu al super-eroului cum se bate cu aia rai si salveaza chestii, cliseu care e exploatat la maxim si de care la un moment dat ti se face greata de la suprasaturatie, dar benzile desenate mai cunoscute care ajung sa fie si filme sunt in general scrise pentru copii de 10 ani, asta e nivelul, poveste la nivelul Ciresarii pentru ca asta e publicul tinta. si vad nimic gresit in asta, copiii de 10 ani au nevoie de povesti simple cu idei simple din care sa invete lucruri de baza si fara prea mari subtilitati, dar nu prea inteleg de ce adultii sunt atat de atrasi tot de aceleasi lucruri.
NOU
Universul Star Trek era un festival de diversitate dar totusi nu era destul de woke asa ca l-au distrus si pe el. E deranjant ca pun negri trans gay peste tot, dar si mai deranjant e ca nu mai fac filme optimiste, totul acum e plin de sentimente negative, emotii puternice tot negative. Nu mai exista nici personaje negative puternice – noul Star Wars nu mai are un Darth Vader care sa dea de pamant cu Rey si s-o trimita sa se faca mai buna cu multa munca si suferinta, are direct o caricatura pe care Rey o invinge direct.
NOU
Castigatorul Oscar de anul acesta a fost un film pozitiv, exagerat de pozitiv, as spune. Se incearca, dar e o picatura intr-un ocean.
Pe mine ma deranjeaza ca nu se mai face un documentar, indiferent despre ce, fara sa-ti comunice senzatia asta de doomsday care se apropie. Am obosit.
NOU
@Radu: Star Trek a fost tot timpul o fantezie pentru pampalai, in care oamenii din viitor sunt interesati numai de stiinta si de descoperit lucruri noi si si-au pierdut orice instict si dorinta sa se futa (cel putin in ala clasic cu Picard, nu era absolut nimic sexual in el, probabil ca sa il faca mai potrivit pentru copii)
NOU
nu cred ca e din cauza PC (adica are o contributie, dar mai mica), pur si simplu studiourile vor sa mai riste si vor sa mearga pe retete care au demonstrat ca au succes, adica ori sa ia benzi desenate si sa faca orice cacat de film cu supereroi, sa faca un remake la ceva care au avut succes sau sa ia niste serii de carti care au avut succes si sa le ecranizeze. scenarii originale mai putin, ca la alea nu se stie sigur, plus ca trebuie bagat si mai mult in marketing.
PC-ul cred ca se vede in filmele de Oscar-bait, dar cred ca Oscarurile sunt irelevante de macar vreo 10 ani. Sau probabil se mai vede in filmele care vor sa fie difuzate in China, ca acolo sunt niste subiecte tabu si nici n-ai voie sa ai vreun chinez rau.
NOU
achiesez la parerea asta.
e vorba despre bani, si in secundar PC si alte prostii de la Hollywood.
Intr un video explica un baiat de la Hollywood ca banii se faceau dupa ce era lansat filmul in cinema, asa ca acum vrei sa lansezi un film care sigur isi scoate banii din lansare.
In alta ordine de idei CEO Netflix considera competitorul lor somnul.
www.fastcompany.com/40491939/netflix-ceo-reed-hastings-sleep-is-our-competition
prea mult content, prea putin timp
NOU
“remakeurile sunt și vor fi cu PC, așa că nu se va uita nici dracu la ele”
Sunt curios cam cat de reala este cu adevarat aceasta afirmatie. Ce ma intreb eu este daca la nivel global s-a atins o masa critica si sunt/ar fi boicotate de catre publicul larg niste filme fara PC, sau exista doar un grup minoritar dar foarte vocal si agresiv care impinge pe agenda publica mizerii de tipul cotelor de gen/rasa.
Chiar intreb, nu stiu daca exista deja prin USA sau in alta parte reglementari legale care sa impuna asa ceva sau publicul larg chiar isi doreste sa vada Supermani gay si Batmani bisexuali imbracati in roz?
In paranteza fie spus, mie imi este frica si am asteptari foarte joase de la serialul “Lord of the Rings” produs de amazon. Cum bine spunea cineva, seria originala a aparut exact cand trebuia, existau mijloace tehnice sa fie bine filmat si nu era atat de influent curentul PC, altfel cine stie ce grozavii am fi vazut 🙂
NOU
Inside Out, Mad Max Fury Road, Soul mi-au plăcut mult din ani mai recenți.
Am citit un articol bine documentat acum ceva ani pe tema asta, dar nu l-am mai găsit. Am găsit astea:
Do you agree that Hollywood doesn’t make original movies anymore or is that an exaggeration? – Quora
www.quora.com/Do-you-agree-that-Hollywood-doesn-t-make-original-movies-anymore-or-is-that-an-exaggeration
Why are the movies coming out of Hollywood these days so bad? – Quora
www.quora.com/Why-are-the-movies-coming-out-of-Hollywood-these-days-so-bad
Why doesn’t Hollywood make good movies anymore? – Quora
www.quora.com/Why-doesnt-Hollywood-make-good-movies-anymore
NOU
Shawshank si Schindler nu sunt tot “succes de casa”, blockbustere cu imens succes la masele largi? Mai degraba Matrix, Interstellar si Inception mi se par pentru orgasmele criticilor fini.
Nu stiu, dar ma gandesc la ce s-ar uita bunica, filtrul suprem care nu lasa molecula de snobism cinefil sa treaca. S-ar uita la Shawshank si Schindler’s list, le-ar intelege, poate i-ar si placea. Nu ar fi “prostii, maica!” si “cai verzi pe pereti” ca alelalte.
NOU
la subiect: www.bbc.com/news/entertainment-arts-58879161
NOU
raspunsul e in numarul de seriale. de ce sa te stresezi sa faci filme cand poti arunca pe stream 543095327-435-83945 de seriale proaste dar care fac trafic pa platforma si mintea neteda.
si da, imi doream mult sa vad continuarea filmelor warcraft.
NOU
Un rahat de argument. Mizeriile de pe Netflix n-au nicio legatura cu mizeriile din cinematografe pentru ca intentia Netflix-ului nu a fost niciodata sa faca filme de cinema. Nu e ca si cum au luat bani de acolo si au pus in partea cealalta.
NOU
Cred că ține pur și simplu de bani. Filmele bune costa mult, fie că vorbim de onorariile actorilor, de costul decorurilor sau al efectelor speciale și așa mai departe – iar banii aia trebuie sa ii dea cineva și cineva-ul ăla vrea ori sa câștige mai mult sau cel puțin să nu piardă foarte mult.
Aici mai este o chestie, Netflix și alte canale similare pot stabili exact, in medie, la ce anume se uită oamenii într-un film, care filme le abandonează după 5 – 10 minute, care le abandonează la jumătate, unde derulează mai in față și tot așa – asta înseamnă că pot face un tipar al preferințelor oamenilor – de ex. in filmele cu bătaie trebuie sa fie câte o bătaie în medie la 10 minute daca nu oamenii nu se mai uita (nu știu dacă este așa, am dat un exemplu la întâmplare).
Acum 10-20 de ani nu exista chestia asta și rareori se putea identifica exact de ce un film a avut un mare succes iar altul a fost un eșec – ex. Waterworld mi s-a părut un film foarte bun, dar a fost un eșec ca încasări.
Acum se poate stabili mult mai bine cand oamenii abandonează filmele pe care le-au inceput si ce tip de scene trebuie sa se existe în filme pentru a mari probabilitatea că oamenii să se uite până la final.
Ei, dacă un studio vrea să facă un film este foarte greu sa convingi investitorii să investească în ceva nou, care nu respecta tiparul și pe de altă parte este foarte greu că scenarist sa vii cu un scenariu nou dar care sa se plieze pe un tipar al dorințelor generice ale publicului.
NOU
si atunci cum explici avalanșa de tampenii PC de pe netflix?
NOU
pentru ca lumea se uita la tampenii PC, cum zicea si baiatul de mai sus, Netflix stie exact ce face fiecare la ei pe platforma: ce anume cauta, la ce se uita, cand pune pauza sa dea o buca, cand da rewind, cand se plictiseste si da stop etc. dupa aia folosind datele alea, fac continutul in asa fel incat sa se uite lumea mai mult.
vorbind de PC: acum e un pic de scandal la Netflix ca au facut un special cu Dave Chapelle si s-a luat un pic de trans si sunt multi ofensati din cauza asta, daca in locul lui Chapelle era unul alb (gen Bill Burr, de care s-au luat fulgii de nea ca nu a pronuntat corect niste nume si a zis ca nu ii pasa la niste premii Grammy), cred ca deja era lume in fata sediului Netflix cu furci si topoare.
NOU
@Arhi netflix sunt cunoscuti si sunt ciuca mistourilor pe internet pentru abordarile PC fortate
NOU
@Arhi
Nici mie nu îmi plac unele idei din unele filme/seriale de pe Netflix, însă, global, oamenii apreciază conținutul Netflix și se uită în continuare, plătesc abonamente etc. – deci concluzia nu poate fi decât că, in general, oamenii nu sunt chiar așa de deranjați de ideile din acele filme/seriale.
NOU
Explicatia pentru rahaturile pe care le baga netflix in filme:
“The trans employee resource group at Netflix is planning a company-wide walkout on October 20th to protest statements made by co-CEO Ted Sarandos regarding Dave Chappelle’s latest comedy special The Closer.”
Va dati seama cat de multi sunt angajati acolo daca au un grup al lor si au puterea sa protesteze fata de ce face compania?
NOU
Avengers? Cred ca poate fi considerat un oaresce succes.
NOU
A avut succes imens la public, dar e o porcarie de film cu super-eroi. am prins din greseala vreo jumatate de ora de Infinity Wars pe un HBO ceva, cinematografic mi s-a parut ca parca se joaca unul pe Twitch un joc mai smecher si astia il scot ca fllm, iar ca poveste, scenariu si joc actoricesc, e pentru adolescenti si adulti care sunt adolescenti intarziati (ceea ce nu e neaparat ceva rau, asa au fost si Star Wars sau Lord of the RIngs la vremea lor). Iar asta e varful filmelor cu super-eroi, din cauza lor avem sute de porcarii sinistre in care vedem oameni imbracati in colanti cu puteri extraordinare.
NOU
Asta este strict parerea ta personala. Da, nici eu nu sunt vreun fan, imi place ca si film usor de comedie, dar chiar si asa, mi se pare ca se incadreaza in categoria descrisa de Cetin. A avut mega succes, a bubuit generații de copii și tineri, probabil sunt putini copii sa nu aiba o jucarie cu unul dintre personaje sau sa nu se fi costumat vreodata in unul.
In general, cred ca odata ce inaintam in varsta, nu ne mai impresioneaza atat de mult filmele, jocurile, etc, asa cum ne impresionau in perioada copilariei sau adolescentei. Cred ca asta este singurul motiv pentru care avem impresia ca acum nu se mai fac filme bune, nu se mai fac jocuri video bune, nu se mai face muzica buna. De altfel, fiecare generatie spune despre generatiile ulterioare ca nu mai au experiente la fel de frumoase ca ale lor. Fix de-aia.
NOU
fiindcă oamenii care merg des la cinema cu familia nu sunt picky iar industria s-a modelat după ei.
NOU
Nu sunt picky, sunt doar imbecilizati.
NOU
Trebuie sa si explici si cum anume scade PC-ul calitatea productiilor de la Hollywood, ca eu nu inteleg.
De altfel, am niste explicatii mai bune:
– platformele de streaming -> la cinema nu prea mai merg decat adolescentii, sa se giuguleasca, adultii se uita acasa, deci profituri mai mici, deci nu mai merita sa bagi bani multi intr-un film pt ca e riscant, asa ca faci un remake sau un film de “desene animate” cum le zic eu tonelor de rahaturi cu supereroi, ca astea au sansele cele mai bune sa faca bani
– China, care a venit cu un purcoi de bani, dar si cu pretentii ref. la ce sa faci, ce sa spui intr-un film samd – bine ca cenzura chinezeasca nu te deranjeaza, dar te deranjeaza aia PC
– gusturile publicului in general s-au schimbat, nu mai are nimeni chef de profunzimi ci doar de blockbuster-e – asta e din cauza internetului in general, cu instant gratification, attention deficit etc
Imi vine greu sa cred ca tie iti displac filmele noi pt simplu fapt ca au asiatici etc in ele – asta te-ar face rasist 🙂
NOU
This!
Streaming + gusturi în schimbare.
După succesul Netflix, studiourile au început să bage banii in asta.
Disney a pariat masiv modelul abonament anual + “bilet” pentru new releases.
Nu cred că are PC-ul treabă.
NOU
Avengers Infinity War si Endgame au rupt normele. La Endgame a fost pentru prima data cand am vazut in Romania coada la cinema.
Iese in curand Dune, sper sa fie bun.
Au mai fost Edge of Tomorrow, Arrival, Mad Max Fury Road, John Wick.
DC au dat-o-n bara cu tot universul, Warner au incercat sa faca ceva cu monsters dar au iesit numa mizerii.
Pacific Rim a avut sansa sa fie misto dar au facut varza sequelu.
NOU
www.bbc.com/news/entertainment-arts-58879161
NOU
Pentru ca filmele mid-budget si cele cu un plot cat de cat original s-au dus dracu de cand a aparut obsesia ‘filmelor’ cu supereroi . De ce sa mai incerci sa gasesti o idee originala care poate sa aiba un rezultat naspa la box-office cand poti sa scoti cea mai insipida dejectie Marvel pe care ‘fanii’ s-o consume ca zombies? Case in point, n-au avut astia niciun flop in ultimii ani. Pana si mizeria aia de Captain Marvel a avut succes enorm.
NOU
Care a fost ultimul film văzut de dvs în care să joace Richard Gere?
NOU
Oamenii sunt imbecili în marea lor majoritate. Nu pot gândi că în secolul 19, în Londra victoriană nu exista un nobil negru. Acceptă orice mizerie gen Bridgerton li se toarnă pe gât, doar pentru că e cool. La fel cum actorii negri sunt din ce în ce mai slabi și fără carismă tocmai pentru că s-a impus să apară negrii în filme pentru că…PC, iar calitatea nu mai contează. Totul pare că s-a oprit la Will Smith, Idris Elba și Jamie Foxx. Cu un Mahershala Ali nu se face primăvară.
NOU
hai ca “The Personal History of David Copperfield” e amuzant ca personajul principal e interpretat de Dav Patel si pentru ca face misto de toate miscarea asta de a pune actori de alta rasa in filme istorice cand toti erau de fapt albi
NOU
Nu mai știu exact, dar parcă totul se întâmplă la începutul secolului 19, regina s-a născut mai spre 1818-1820, ceva de genul, și și-a început domnia cca 18-19 ani mai târziu, deci epoca victoriană a fost mai degrabă a doua jumătate a secolului 19.
Știu că un negru n-avea nici cea mai mică șansă să ajungă nobil (și mai ales duce), plus că ăla era al mai multelea duce din linie. Nu-s imbecilă.
Și totuși m-am uitat la serialul ăla. M-am relaxat și m-am amuzat. M-am amuzat mai ales de cei care făceau clăbuci, că vai, cum să pui un duce negru, și aoleo, cum s-o faci pe regină neagră.
Eu am ales să “nu văd” un negru, ci un bărbat bine și să-mi clătesc și eu retina. Fanteziile mele aveau nevoie de marfă proaspătă. 🙂
Am suficiente informații și pot citi destul de bine printre rânduri să nu-mi doresc să trăiesc în acele vremuri (că unele dintre colegele mele care se consideră cu picioarele pe pământ), dar mă relaxez cu așa ceva.
V-am luat eu la mișto că vă uitați la porn și SF?! 🙂
NOU
Astept si eu cu maxim interes Warcraft II dar deja parca mi-e teama ca dupa atat PC or sa fie si monstrii aia asiatici, negri, homo sau multibinari. Asa ca m-am cam lecuit cu asteptatul asta entuziasmat ca sa ajung sa mi se cace maimutoii astia in filme.
Si ma mai intreaba lumea de ce ma uit la The Good, The Bad and The Ugly a 493a oara.
NOU
Cred ca e vorba de bani. Din diverse motive, incasarile nu mai sunt la fel de mari ca in urma cu 15-20 de ani (vad ca s-au spus mai sus unele dintre motive) si atunci nici bugetele pentru filme noi nu mai sunt la fel de mari.
Ori hai sa ne imaginam cum ar fi sa faci un film de genul Braveheart sau Patriotul cu buget mic: in loc de Mel Gibson iei un cvasi-necunoscut, marile batalii nu mai sunt asa chiar asa mari (ca si figurantii costa), cascadoriile mai putine, costumele mai de la SH. Iar caii … o doamne, caii! o sa exclame producatorul.
NOU
Pe Netflix are Mike Flanagan niste serii faine: The Haunting, The Haunting of Hill House, The Haunting of Bly Manor si Midnight Mass aparut anul asta. Are Mike un fix cu monologurile interminabile si cu descrierile, dar ideile sunt bune.
NOU
Si muzica a trecut prin ceva similar acum multi ani. Si nu si-a mai revenit. Ma gandesc ca am imbatranit poate, ca astia tineri nu isi pun problema asta, ei sunt inca pe desene animate.
NOU
Aș fi menționat si IceAge si Avatar,pe mine m-au influențat ☺.Problema cu PC e că o percepem diferit.Am fost la Shang Chi cu fiu-meu, lui i-a plăcut muuult de tot și eu mă tot gândeam că băiatul ăsta mai lipsea din gașca avengers
NOU
am uitat de ele, chiar da
NOU
E extraordinar de gresit sa crezi ca din cauza incasarilor.
E taman invers, daca te uiti in topul primelor 50 de filme ca incasari poti sa le numeri pe degetele de la maini pe alea dinainte de 2010 si pe degetele de la o mana pe alea dinainte de 2000 deci incasari sunt si inca multe. Tot in topul ala vezi un trend foarte clar Marvel (sunt fan ale lor ca spectacol dar sunt constient ca sunt mizerii ca filme), vreo cateva de la DC (alea rare de chiar au foat bune) remake-uri si sequel-uri si spre deloc idei originale pentru ca nu ofera garantii de profit, nu degeaba se numeste show business, pentru ca in final e un business in care profitul final este rege.
Knives out – unul din putinele filme originale din ultimii ani (cel putin din punctul meu de vedere) a facut in state 165 de milioane la un buget de productie de 40, acel buget de productie de obicei se mai adauga de obicei minim 50% pentru marketing si distributie si ajungi la vreo 60-70 de milioane. Din aia 165 la studio se intorc cam 60-65% deci putin peste break even, daca mai punem la socoteala si ca a avut un cast foarte la moda in perioada respectiva as baga mana in foc ca macar Daniel Craig si Chris Evans au fost platiti si cu procente din incasari ca sa tina bugetul cat mai jos, iar in strainatate isi mai iau in jur de 30% daca au noroc si ajunge studioul sa faca sa faca un pic peste suta de milioane in decursul a 2-3 sau chiar 4 ani, suta de mulioane care se imparte la nshpe producatori, investitori etc.
Si la sfarsit tragand linie se vor uita atent si o sa zica “pai nu merita sa ne batem capul cu ceva original, nu mai bine facem un remake si ne inmultim de 5-6 ori banii ?”
“The Gentlemen” al lui Guy Ritchie e more of the same story. De fapt singurele hit-uri cu adevarat mari ale lui sunt alea finantate de studio-uri mari de productie (Disney cu Aladdin si WB cu Sherlock Holmes-urile) studio-uri care vor incluziune, politically correctness and all that crap.
Also zicea cineva ca pana la streaming nu existau asa statistici, gresit, poate nu exista ceva concret la noi insa in state Nielsen face legea pe statistici de cand noi nici de Dallas nu stiam.
Iar PC-ul exagerat de peste tot e sustinut de cateva organizatii al naibii de agresive si active pe partea asta iar daca le zice careva “mai mars in cacat ca exagerati cu astea” i se sare in cap cu o ura de parca ar fi cel putin Mengele. Iar cei din showbiz nu vor zice niciodata pe fata asta pentru ca vor fi blamati si huliti si aruncati in fundul curtii Hollywood-ului de nu-i mai spala nici mataniile la ghandi, budha si sf parascheva de gura activistilor. Eu personal sper ca e o moda care va trece la un moment dat(hopefully in my lifetime) dar tare ma tem it’s here to stay.
Also ca disclaimer a nu se intelege ca sunt vreun rasist sau homofob, am prieteni buni si din alte etnii si mai ales si de alte convingeri sexuale, n-am nimic cu nici unii, doar ca daca James Bond e un barbat alb educat si care fute in stanga si dreapta numai fotomodele care stiu si fizica nucleara sau aerospatiala, lasa-l in mortii lui asa nu-l fa un non binar nehotarat care se uita cand dupa o gagica mai masculina cand dupa vreun frumusel mai efeminat sau vreo gagica neagra mega antrenata doar ca sa “empower feminism”.