În sfârșit, dacă au noroc, trotinetarii vor avea ocazia de a-și face RCA la trotinetă, una din cele mai cerute featureuri pe care le cereau domnii aceștia, când cereau cerințe. Nu de alta, dar se simțeau extrem de prost în cazuri de astea, gen când treceau pe lângă o mașină și un canal, iar, din impact, oglinda mașinii decidea că nu mai dorește să facă parte din întreg ansamblul respectiv.

Acum, în sfârșit, vor putea fi responsabilizați voluntar și vor putea achita daunele cu celeritate. Bine, e importantă și metoda prinde orbul, scoate-i ochii, pentru că sunt foarte curios cum prinzi un trotinetist care îți îndoaie portiera, în traficul din București sau alte orașe, de neamintit aici.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

20 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Tari comentariile la clipul ăsta. Ba e de vină motociclistul, ba pietonul. Mai puțin ambii…

    9
    • #2

      Ambii sunt de vina dar un pieton (mai ales daca nu a mers vreodata pe un motor) aflat la o oarecare distanta de un semafor care este rosu apreciaza destul de greu ca ala cu motorul ajunge la el in 3 secunde si are, poate, 100 km/h.
      Mortul este de vina ca intotdeauna dar cand ii vad pe astia cu motoarele mergand ca dementii prin orasul asta atat de imprevizibil, ma apuca toate spumele.
      Ar trebuie, daca este posibil, sa se faca experitiza din care sa i se determine viteza din momentul impactului si si sa fie judecat pentru omor din culpa. Chiar daca ia cu suspendare, se lecuieste de basini din astea pe motor.

      27
    • #3

      @AlexP exista deja precedente in care s-a facut expertiza iar soferul a fost acuzat de ucidere din culpa datorita depasirii limitei de viteza pe sectorul respectiv.
      La final de zi, ambii si-au facut-o cu mana lor, pietonul ca iesise la plimbare pe bulevard fara nicio grija…in Bucuresti, iar motociclistul ca face curse prin oras. Doar ca motociclistul o sa-si vada de viata, iar pietonul o sa-si primeasca “dreptatea” din mormant.
      Cel mai important e sa-ti pazesti pielea, nu sa ai dreptate.

      10
  2. #4

    din cate stiu e pt trotinetele care merg peste 25 km/h, majoritatea sunt limitate la 25, s-ar putea sa fie o frectie la picior de lemn.

    20
    • #5

      “Unele dintre acestea sunt acţionate de un motor pur electric, altele de echipamente auxiliare, iar astfel de vehicule ar trebui luate în considerare la definirea noţiunii de ‘vehicul’, pentru care este impusă obligaţia de asigurare RCA în Uniunea Europeană şi România”

      Nu zice nimic de limitarea de viteza. Doar de tipul acționarii.

      4
    • #6

      @monciu – Primul lucru pe care îl fac majoritatea celor care își iau trotinete este să modifice softul și să facă din chestia aia ceva care este capabil să meargă cu minimum dublul vitezei declarate. Pentru că na, de ce nu…

      3
    • is ultima gaina, jur. Io si la 20 ma simt in nesiguranta pe trotineta. Cum plm ar fi sa ii schimb softu sa o fac sa mearga cu 40?
      Plus ca, la 20 am aproximativ 12km reali autonomie. La 40 as merge 1km si pa?

      2
  3. Eu sunt curios de aplicarea practica, deoarece ca sa-ti emita o polita ai nevoie de o serie unica, identificabila si netransmibila … majoritatea chinezariilor nici fabricantul nu-l au trecut pe ele

    18
    • #9

      Mai simplu să facă asigurare de acest tip pe cetățeanul născut viu, pe CNP, nu pe vehicul. Oricum el răspunde de daună, nu trotineta.

      39
    • #10

      cred ca se face pe persoana, pana la urma

    • #11

      Si oare aplica clasele de bonus-malus? Va fi distractiv sa sara asigurarea la 2 masini cu 50% ca ai rupt o oglinda cu trotineta :)))

      4
    • #12

      De ce nu? Cu termen de expirarare vreo 5 ani, dacă ești cuminte și nu mai faci trăznăi nici cu bicicleta, trotineta, mașina…

      1
    • #13

      Ar trebui o ora de școală de circulație că să m-ai cunoască semnele de circulație

  4. #14

    mai traieste cainele ala?

    inteleg ca pietonul spulberat era politist. politist care a circulat intr-un loc nepermis.

    bine, nici cu motociclistul nu mi-e rusine

    5
  5. #19

    Nemții au rezolvat simplu. Vrei troti? Vii, o înmatriculezi, faci asigurare și poți avea troti.

    1
  6. #20

    Pai daca o fi asa, ce fac aia de la Bolt ?