Bine, doar câteva rânduri, dar extrem de sugestive. Pentru anumite doamne, da doamnă, de aia mi se fâlfâie mie de facebook și nu îl folosesc. A, și pentru că e plin de dumbași.

Interesul pe Facebook nu dureaza mai mult de 20 de secunde. Daca poti sa pui repede, sa vada lumea sa-ti dea un like exact in 20 de secune pana ii vin urmatoarele 100 de chestii la care trebuie sa dea like, cam asta e nivelul la care poti comunica pe Facebook. Restul e vrajeala. Te uiti la poze de prin vacanta. Povestea cu brandul cutare are 30.000 de fani, brandul cutare are 50.000 de fani… Si vindeti? Nu, dar avem 30.000 de fani. Mi se pare ca e un rasfat, ne alintam cu Facebook-ul asta in business. Asta e senzatia mea.

Bine, clar, Naumovici e o varză din punctul ăsta de vedere, noi avem specialiști adevărați, reali strategi, care îi pot da lecții când e vorba de facebook, fani și vânzări. Da, știu, dacă și Novac se pricepe la bussines…

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

22 comentarii Adaugă comentariu

  1. Mai e unu makavelis care a trintit un articol pe chestia asta. Intimplator cineva i-a dat RT la tweet. Asta e, sintem niste prosti :))

  2. Offtopi: Opa, le-a picat site-ul alora de la unapezi :)) (sau cel putin mie nu imi merge)
    ontopic: Daca vrei sa iti faci publicitate, sa iti aduci clienti pe site-ul tau sau sa iti promovezi intr-un fel afacerea de ce ai apela la facebook?!
    Deja reteaua de socializare s-a umplut de roz si de ochelari de soare cu strasuri de la chinezi si de tot felul de comentarii “pe stil hi5 “. Ca tot vine iarna cred ca va ajunge la moda si pe facebook soba de teracota.
    Mda, oamenii din categoriile anterioare vor deveni fanii unui business de consiliere juridica privind legislatia europeana.

    • #4

      Pe de alta parte, reteaua e la fel de plina si de fete talibanic-nebarbierite si ochelari cu rame groase, de publicitari cul.

    • #5

      Trosnel » ele vor ramane nefutute forever

    • #6

      Nenea Arhi, iărta-mă de confuzia creată.
      Nu mă omor după prea-cinstitele diacritice; am vrut să scriu “feţe” nu “fete”.
      Dar merg ambele variante.

  3. Foarte interesant interviul.

  4. #8

    RĂZVAN:

    Vezi că te-am filat, fraiere. 😉

  5. #9

    Parerea mea e ca tipul a migrat cu hoardele de cocalari de pe hi5.
    Daca e sucarit ca are timeline-ul plin de cacaturi atunci de ce are asa multi de prieteni handicapati? Raspunsul la intrebarea asta este oarecum legat de raspunsul la intrebarea “De ce nu e asa de popular Twitterul in Romanica?”
    Cat despre promovarea afacerilor pe retelele de socializare, sunt de parere ca firmele au aruncat o urechiusa catre noi, clientii si ne-au ascultat doleantele(in mare parte). Am mai primit o licenta de la Bitdefender, un ghiozdan de la Samsung, niste stickere de la crocodilu… lucruri bune.

  6. Cum mă, Facebook nu e pentru uitat la pozele gagicilor și jucat Poker ?

    Și eu care speram că odată cu criza asta o să înțeleagă companiile că-i mai important produsul în sine decât “prezența” în online.

  7. si ce propuneti in locul facebook?

  8. #14

    Exista ceva ce merge pe Facebook, doar ca nu in Romania ci in State si anume discounturile masive….si atat! Aia care baga bani in joculete, aduri jmechere, concursuri…arunca banii pe fereastra. In Romania nu merge nimic pe Facebook.
    Vorbeam in uichend cu niste publicitare (account managers va rog frumos) si-mi povesteau de bugete de basm au ele pentru prezenta pe retele sociale. Le-am intrebat de rata de conversie la nivel de trafic (nu de vanzari). Raspunsul a fost colosal: noi nu avem indicator rata de conversie. Oare vaca/boul care a venit cu lista de criterii de performanta pentru campanie era de la client sau de la agentie?

  9. Prietene (M.) iti propun GOOGLE+.

  10. “………” sunt cele mai exemplificabile ……….:))

  11. O unealta usor adoptata din lipsa de creativitate, de oameni care ajung sa lucreze intr-un domeniu pentru care nu au chemare.
    Si e contagioasa boala asta. In recrutare (citeam undeva despre motive pentru care nu esti chemat la interviu), devine un must ca recrutorul sa caute profilul candidatului. Daca nu esti ok pe Facebook, nu esti chemat. Mai bine s-ar pregati temeinic pentru sustinerea interviului. Am vazut destui care nu sunt in stare.
    Nu-s fan, nu am cont, sunt mort dpdv social?1? :-))

  12. #19

    @arhi … tot respectul pentru Naumovici ca om in publicitate … dar in online cam este total pe langa … mai ales dupa faza cu gruponu chinezesc p4d.ro, care vad ca nu prea misca nimica …

    pacat …

    • #20

      Vargau » dap, e varza, de aia el e milionar si noi il chibitam pe blog

  13. #21

    Facebook-ul pentru oameni, e ca un ghem de lana pentru o pisica.

  14. Deci 😀
    Acum daca esti utilizator de hi5 cu 5000 de prieteni si ai emigrat pe facebook cu 4000 de prieteni, este clar ca nu mai poti urmari ce te intereseaza.
    Am 200 de cunostinte pe facebook din care cred ca 80% sunt active doar cand trebuie ( fara “buna dimineata Lume” “sunt la mall” ) Intru pe facebook, mai vad pe unde au mai fost, ce au facut, fotografii ( mi am planuit si concediu in functie de ce imagini am vazut pe acolo si am obtinut informatii despre drum, cazare, bla bla, bla – pareri obtinute de la oameni pe care i am vazut si in viata reala ) vorbesc pe chatul de acolo, le trimit mesaje private cand am ceva sa le spun ( si foloseam emailul pentru asta pana acum ) etc

    Despre companii Like Orange, Daimon Club, Berry Fitness, Orhideea Spa, TVR Info si TVR Cultural, Aqua Park Otopeni si inca cateva.

    TVR Info ( urat de multi ) posteaza mesaje stiri decente si “la subiect” Orange pentru ca ma intereseaza ce oferta au ( nu am realizat nici o actiune datorita informatiilor publicate de ei ) Daimon Club – posteaza info despre club, orar, oferte – am achizitionat un abonament printr o oferta publicata de ei pe FB / Berry Fitnees nu sunt activi si m a castigat Daimonul 😀 prin oferta lor, desi pana acum eram fan Berry 🙂 si tot asa.

    Depinde si ce publici pe contul companiei, multi publica iformatii seci de care nu ai nevoie ( de asta exista publicitate TV pe care o eviti )
    Cei de la Aqua Park publicau cand se inchidea din cauza vremii, cand aveau oferta, vremea ca sa stii cum este daca vii la ei in ziua respectiva si alte rahaturi 🙂