Acesta este motivul.

Pentru că pot eu să conduc cât de preventiv vreau, pot să conduc cu viteza legală, corect și fără niciun fel de probleme, e degeaba, pentru că e imposibil ca, la un moment dat, să nu apară un conducător de SUV sau BMW care să depășească în curbă, pe pod sau oriunde, bazându-se întotdeauna pe faptul că cei din față vor frâna. Și mori ca fraierul în câmp, din cauza unui hidrocefal de ăsta și nu știi de ce mori.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

59 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Cam da, trist…. Imagineaza-ti ca esti pe doua roti si ca toti vor sa te impinga spre marginea drumului, ca sa isi faca loc sa depaseasca. Si apoi apar si stiri de genul “vesti proaste pentru soferi: se scumpesc amenzile, sau se ridica permisele”… am impresia ca mentalitatea generala a romanului si promovata de media, e: daca gresesc, de ce sa platesc… asta inainte sa se ajunga la morti pe sosele, indiferent ce vehicul conduc

  2. #2

    La noi legea e optionala si e pentru “fraieri” pana in momentul in care se produce un accident apoi e tragedie. Evident principalul vinovat e statul fiindca nu era sosea cu x benzi.

    • #3

      Nu e vorba de respectarea legii, ci despre cat de prosti sunt unii. Nu cred ca exista sofer care sa nu incalce legislatia ori de cate ori conduce (in general pe baza de viteza, nici dracu nu merge mereu cu sub 50 in localitate). Dar sa faci o depasire pe un pod sau in curba, cand nu vezi ce-i in fata, tre sa fii foarte prost.

    • #4

      Daca tragi linie jumatate din oameni sunt mai prosti ca ceilalti, nu ar trebui sa te mire asta ci sa iti traiesti viata in jurul acestui lucru. Avand in vedere ca zilnic e incalcata legislatia ai impresia ca o sa tina unii cont de celelate reguli de circulatie daca nu patesc nimic atunci cand le incalca? Vorbim de lucruri ce pot parea minore: lipsa semnal, conducerea pe linia de tramvai, parcarea de-a-n boulea, etc. Boul ala care a depasit fara vizibilitate s-a obisnuit cu regulile de circulatie optionale si cu gandul ca el e “sofer”.

    • #6

      Trist dar adevarat. Cu singura mentiune ca daca e vorba doar de un imbecil, mai e cum mai e. Dar cand, ca in cazul de fata, apar doi…

      Eniuei, tactica mea de ani de zile, care vad ca da roade: lasa-te depasit. Prefer sa calatoresc in timp inapoi, decat cu picioarele inainte.

    • #7

      Din cate stiu eu aia 4 ani i-o primit dupa ce a fost anchetat de DNA pt alte cauze. Dosarul cu accidentu’ o fost taraganat la nesfarsit

    • #8

      Da asa-i a primit si 4 ani pt accident

    • #9

      “după ce O fost anchetat de DNA…”
      Dacă tot te caci pe tine, fă-o temeinic!!!

  3. #10

    Ma intorc noaptea de la Sibiu de la club, obosit si fara chef de a fi pilot, reduc lejer la 80 km/h prin Dridif, motiv pentru care ma prind grabitii haosului din urma.

    In curba de la secunda 40 un tampit cu Aveo iese din coloana fara sa se asigure si face o depasire lunga in timp ce de pe contrasens venea masina! Pentru ca era imposibil sa finalizeze depasirea am tras cat am putut spre dreapta, am retrogradat si am accelerat puternic ca sa-i las loc sa intre in lateralul sau in spatele meu. Accident evitat la mustata. A treia masina din coloana era un trist, taximeTRIST, ofticat tare ca ala cu Aveo l-a obligat sa franeze violent.

    Mai aveam vreo 15 km pana acasa, am zis “gata, ma foot in depasirile voastre, eu am plecat de aici”. Aveam 140 cand m-a depasit Aveo inainte de pod. Maimuta de taximetrist a tinut mortis sa ma depaseasca si pe mine dar si pe ala cu Aveo, pe pod, probabil ca sa-i puna o frana in fata sa fie chit, Cand am vazut o explozie de scantei am stiut ca tot ce pot sa mai fac e sa rup pedala de frana – au avut un noroc teribil, doar si-au smuls tabla de pe laterale. Literalmente au decojit tabla de pe masini din fata pana in spate.

    Maimutoiul de taximetrist nu avea centura asa ca a pus stop pe piept la airbag, fapt care i-a reconfigurat coastele. Clientul taximetristului a spart parbrizul cu capul pentru ca dooooh, centura e pentru fraieri.

    ~~~~~~~~~~~~~~

    Convorbirea la 112 absolut halucinanta, eu ii spuneam accident frontal pe pod la Dridif catre Beclean, nu vad sange dar soferul nu poate sa respire, pasagerul s-a lovit la cap si are ameteli, dobitoaca ma intreaba daca resturile masinilor au ramas imobilizate pe sosea si daca putem sa deblocam drumul.

    ~~~~~~~~~~~~~~

    Faza amuzanta din toata chestia asta e ca eu eram in masina cu doi amici. Unul era “ciucas” pe locul din dreapta ii legasem centura doar in jurul bazinului ca nu reuseam sa-l misc. Celalalt era in spate, tolanit pe cotiera, ii dadea in continuare cu spritul.

    Batranii din Kia implicata in accident erau in stare de soc dar nu s-au lovit, usa stanga era blocata asa ca i-am ajutat sa coboare prin dreapta. Moment in care in peisaj apar amicii mei, cel din fata care se tinea de coae si se plangea ca si le-a prins in centura iar cel din spate care din sperietura a uitat ca si-a desfacut nasturele la blugi ca sa mai incapa sprit, era in mijlocul drumului in chiloti cu pantalonii in vine.

    S-o fi vazut pe saraca femeie cum strangea poseta la piept si se uita in gol ba in stanga la masina fumeganda, ba in dreapta la amicul meu cu pantalonii in vine, Cred ca isi zice “ce cosmar de cacat am”. Nu era cosmar, era Romania.

    ~~~~~~~~~~~~~~

    M-am mai uitate de doua ori si tocmai mi-am dat seama ca ala cu SUV i-a furat la propriu moartea autorului filmarii. Fuuuccccck!

    • #11

      La asta m-am gandit si eu ca suvul l-a salvat pe ta cu filmarea.

    • #12

      io nu inteleg o chestie… tu te mandresti ca ai “redus” la 80 in localitate si ca sa scapi de idioti i-ai dat 140?

  4. #13

    Pai daca esti sarac… ori mergi cu escorta de gipane, ori elicopter.

  5. total offtopic, dar pe mobil nu se incarca video-ul.
    Nexus 5X, Chrome, 4g – daca are vreo relevanta.

  6. Suntem undeva unde era Suedia acum vreo 40 de ani când s-au decis că trebuie să facă niște schimbări pe drumuri, că prea le mureau oamenii. Problema e că noi cam stam tot în 1970.

  7. #16

    Eu mi-am făcut un obicei: dacă circul pe șosele de risc, gen Valea Oltului, DN1 după Brașov, DN2 Buzău, îmi găsesc un TIR mai cuminte și îl iepuresc cât pot. După aceea iarăși… Cruise control adaptiv on pe distanță maximă și stau cuminte, rugându-ma că cele 12 sau câte dracu de airbags am fac față.

    • #17

      Hahaha, înseamnă că nu ai dat peste rahați care vad spatiu de 3 metri intre tine și TIR și sunt convinși că mașina lor de 4 metri încape intre voi.

    • #18

      Și totuși, 3m între tine și TIR ți se pare o distanță normală?

  8. #19

    Legi sunt. Insa nu le aplica nimeni. Daca vrei ca legile sa fie respectate, ele trebuiesc impuse. Fara impunerea sustinuta corecta si intransigenta a legilor( asta e valabil in orice domeniu) nu exista nici o sansa.
    – administratorul drumului, care are obligatia legala sa intretina drumul( sa il semnalizeze, sa il repare)
    – conducatorii auto au obligatia sa respecte prevederile legile circulatiei pe drumurile publice(cu tot ce tine de ele!
    -politia- care se va asigura ca legile sunt respectate.
    Desi nu pare ciudat:
    -legile, chiar si in Romania, sunt facute pentru toti
    -nimeni nu este mai presus de lege( chiar daca stai seara la gratar cu ministru de interne)
    Drumurile din Romania sunt periculoase! Insa toti asteapta ca sa pice din cer solutia. Guvernul nu face nimic pentru infrastructura, romanii se descurca, iar politia inchide ochii.
    Totul pleaca de la cei care ne conduc. Cum pe ei nu i-a interesat niciodata altceva decat propriul buzunar, acesta este rezultatul.

    Ps. De ani de zile, cand trec peste un pod cu linie continua(fara vizibilitate in fata) , ma gandesc ca ma pot trezi cu o masina pe contrasens.

    • #20

      La fel si eu, si barbata-miu, la poduri…

    • #21

      si eu la fel

    • #22

      La fel si eu. E deja reflex sa ridic piciorul de pe acceleratie si il asez cat sa mangai pedala de frana.

  9. Doi idioti care s-au gandit sa intre in depasire fix inaintea unui pod… Tu iti dai seama cati tampiti au permis de conducere in tara asta?

    • #24

      Ai uitat sa plusezi cu ‘care intra in depasire cand nu au vizibilitate’

  10. #25

    Depășesc amândoi pe linia continuă, nu e niciunul nevinovat.
    Fac fix aceeași prostie

    • #26

      Niciodata depasirea pe linie continua nu e cauza de accident, ci lipsa asigurarii. Personal, respect linia continua doar daca am motive sa banuiesc ca ar fi politia la panda in apropiere. In rest, belesti ochii, te asiguri ca ai vizibilitate si daca poti depasi in siguranta linia aia continua nu are nicio valoare

    • #27

      @Cristian:sper sa nu ne intalnim niciodata in trafic. Sau sper sa pot sa te ocolesc atunci cand linia aia fara valoare mi te scoate in fata capului tractor si in remorca sa am niste nisip, vreo cateva tone asa sa se aseze mai bine masina la drum intins.

    • #28

      Just. Pentru ca daca depasesti cand nu e linie continua, din sens opus este exclus sa vina vreun cap tractor. E o axioma care spune ca il intalnesti doar la linie continua. Mai citeste odata ce am scris si poate intelegi.

    • #29

      @Cristian, linia aia continua au pus-o aia de la drumuri doar asa, ca le mai ramasese niste vopsea si sa nu se intoarca cu ea la garaj ?
      Bai tampitule, ala cu Polo exact asta a facut, “s-a asigurat”, numai ca nu l-a vazut pe ala cu suv-ul care era in depasire. Daca nu s-ar fi asigurat si ar fi stat in banca lui ca oricum ERA LINIE CONTINUA acum ar fi trait.

      Ba bajete, tu nu mori in patul tau. Si asta n-ar fi o problema.
      Dar sa nu dea draq sa iei pe cineva cu tine. Idiotul naibii.

    • #30

      Eu n-am nevoie sa-mi spuna o linie continua ca nu-i o idee buna sa nu depasesc pe un pod, cand nu vad ce vine din fata. Poate sa fie si discontinua langa un semn cu “arsenie boca e cu tine, du-te fara frica!!”, nu consider ca pot depasi in siguranta, nu ma bag. Nu cacatu ala de line ma face sa nu depasesc, ci neuronii aia care ma diferentiaza de maimutele din clip

    • #31

      Mihai, ia explica-mi maimutica, cum sunt eu pericol public cand am scris sa nu depasesti decat daca ai vizibilitate si poti efectua manevra in siguranta. Chiar sunt curios cum iti functioneaza neuronii aia plictisiti.

    • #32

      dn71 bucursesti targoviste. la iesirea din rangasi e o curba laaaaarga in care si daca esti in spatele uni smart nu ai vizibilitate mai mult de 50 de metri. linie intrerupta. cand se termina curba si incepe o linie dreapta de vreo 3 4 sute de metri linia devine continua pentru ca pitong (pitong fiind probabil cele doua refugii laterale aflate acolo).

      pentru ca e o operatiune extrem de complicata sa muti cele 2 refugii 200 de metri in curba respectiva si sa faci si linia continua si sa lasi linia aia dreapta loc de depasire a foarte frecventelor carute, tractoare si utilaje agricole care circula pe portiunea aia de drum.

      intelege fiecare ce vrea.

  11. Ce e mai infricosator e ca astia de au filmat au avut noroc cu un alt epic pentru care continua inseamna “accelereaza”

  12. #34

    Cum imi spunea pe vremuri un consultant american: “life is a bitch, and then you die”

  13. #35

    Ala cu suv era deja pe banda cand s-a izbit de masina mica care era pe contrasens. Daca nu intra in ala cu suv polo intra frontal in asta care filma.

  14. Eu mi-am schimbat locul de munca pentru ca saptamanal conduceam aproximativ 1000 km si am realizat exact ce ai scris tu.
    Trist este ca multi dau vina pe starea drumurilor si nu fac nimic sa previna accidente: sa verifice periodic starea masinii, sa circule preventiv, sa nu isi asume riscuri inutile.
    Ultima statistica, cred ca 2016, spune ca 2090 persoane au murit in accidente rutiere si undeva la 9000 au avut rani grave. (numarul persoanelor decedate fiind in crestere fata de anii precedenti)

    • #37

      1000 km pe saptsamina inseamna ceva doar daca-i faci pe Transfagarasan cu o dacia 1300. ..

  15. #38

    Asta e cazul fericit in care nu au existat victime colaterale. Amandoi au facut aceasi cretinatate, au depasit pe linie continua, pentru ca asa stiu eu ca e cool

    • #39

      da, dar nici pagubele materiale nu sunt de neglijat. adica pnm, merg si eu calm pe drum si imi face masina praf un tampit. care, daca nu are rca, este, practic, intangibil, trebuie sa il dau in judecata si sa castig

    • #40

      Fara artistul cu suv-ul asta care filma era probabil victima colaterala. La 0:18 are loc accidentul si la 0:19 bucati din masina intra in el. Nu avea nici o sansa sa evite.

  16. #41

    Statistica is a bitch! deci care erau sansele ca doi cretini sa depaseasca pe continua fix pe pod? wow…

    Altfel ramane cum am stabilit, din punctul meu de vedere cauzele pentru care romania are printre cele mai mari rate de morti si raniti in accidente rutiere este: 1/2 lipsa de educatie a soferilor si 1/2 lipsa de infrastructura si aplicarea legii.

    Pe aceasta cale urez multa muie politiei rutiere din Romania care in timp ce imi scriau mie amenda pentru 71 pe tronson de 60 treceau baietii cu suvuri cu 90-100 pe acelasi tronson. Cand le-am zis mi-au zis ca nu e treaba mea si ca asta nu ma face mai putin vinovat. Corect, singurii vinovati din Ro sunt prostii care platesc amenzi pentru 71 kmph, restul ii doare in cur: tigani fara bilet in tramvai, baieti smecheri in suv-uri care merg cu 150 la ora in oras, interlopi si mafioti, smecheri care parcheaza ilegal. Astia nu sunt o problema pentru societate. Problema e cu babutele care vand ilegal patrunjel in scara blocului, cu bulangii care nu si-au achitat cei 2 lei restanti la anaf si cu leprele care au depasit viteza legala cu 11 kmph.

    • #42

      Eu nici acum nu reusesc sa inteleg de ce amenzile pentru viteza nu sunt niste formulare precompletate. Vine la tine politistul, scrie numele, cnp, eventual adresa, ia din talon marca masinii, VIN-ul, iar viteza si numarul sa fie deja precompletate. Ar dura 3 minute, cu tot cu semnaturi, dupa aia iarasi in boscheti, daca tot vor sa faca preventie. Dai o gramada de amenzi pe zi.
      Asa am patit si eu, dureaza 20 de minute de la oprit pana la inmanat actele, timp in care primii care trec merg incet, apoi restul tot mai tare, ca ii vad ocupati.

      Ca sa nu mai zic sa puna camere video, iar burtosii aia care stau in boscheti sa completeze toata ziua date, sa semneze PV-urile si sa le duca la posta. Aia da preventie si facut bani.

  17. #43

    folosiți transportu’n comun, e cel mai sigur

    • #44

      Mai ales cand soferul nu face live pe fb

  18. #45

    absolut de acord cu tine

    sunt cred ca vreo 2 ani, cel putin, de cand eu nu mai merg pe autostrada sau pe oricare alt drum intrajudetean

    romanii conduc INFECT

  19. #46

    Plot twist. Cel cu SUV era ingerul pazitor al autorului si alerga sa ii salveze viata.

  20. #47

    Sau cu VW Polo.. ca poate terminam cu generalizarile astea de cacat.

  21. #48

    Ieftina viata in Romania…

  22. #49

    BTW, am circulat mult Fagaras – Brasov si Fagaras – Sibiu, mai ales noptile, cam ultimii 10 ani.

    La FGS-BV am avut un doua tamponari usoare cu diversi ce au intrat in mine, am avut un “near-miss” cu un cretin care depasea un tir in curba la dreapta, un TIR-ist adormit care a intra pe contrasens si mi-a tuns oglinda, plus un ciobanesc masiv care mi-a facut dauna jumatate cat dadusem pe masina (spoiler, faruri, capota, parbriz, radiatoare, etc -> www.youtube.com/watch?v=nBqMuoX3RZw).

    La faza cu ala cu TIR-ul m-am blocat, m-am oprit pe dreapta, am sunat la 112 si m-am intors dupa el. Cand eram aproape sa-l prind din urma era deja baraj facut de Militia Codlea care au spus ca de acolo se ocupa ei si ghici ce?!? Au pierdut TIR-ul intre Codlea si Halchiu! SI n-au reusit sa vada numarul de la remorca, fmm!

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    In schimb FGS-SB … bai, nene! Zona crepusculara!
    Aveam intalnire la SB cu niste studente, sus in deal la Hula Bradului un TIR cu remorca de lemne a intrat prea tare in curba, i-a luat-o remorca de-a latu’ pe sosea si a decapotat cu osiile masina din fata mea, un Passat. Cam asta a ramas din Passat: www.tribuna.ro/stiri/actualitate/accident-mortal-pe-dn-1-61207.html

    Am ajuns la Sibiu la Jurnal unde era cea mai misto chestie pe care o intalnisem intr-un bar din RO, Karaoke Battle pe pedepse!! Ne-am intalnit cu cele mai deschise si darnice studente de la Sibiu iar prietenii mei au fost mucles toata seara, aveau in minte doar imaginea pasagerului din Passat cu capul strapuns de trei ferturi din oglinda retrovizoare si creieri puscati pe langa.

    In aceeasi seara,cand ne intorceam de la SB m-am trezit cu un TIR era sa aterizeze peste masina noastra dupa ce a zburat peste giratoriul de la Cracii Doamnei (DN1 intersectia cu Transfagarasan). Viscolea si nu stia ca-i giratoriu acolo, la luat in plin la 90+ km/h! Nu ma mai intelegeam cu astia din masina, nu le venea sa creada ca e real.

    La iesire din Sibiu unde e cea mai prost semnalizata zona metropolitana din toata Transilvania, mergeam 110 km/h pe prima banda si pe banda a doua zburau masinile restul masinilor pe langa mine. Cativa km mai incolo trei masini cu rotile in sus in sant … toata lumea mergea 80-90.

    Mergeam sa-mi cumpar o bicicleta din SB->Medias, 100-110 km/h, in fata mea un G Klasse si un Land Rover. Ala cu G iese neconrolat pe acostament, ala cu Range Rover trage si el brusc dreapta de volan, eu ma trezesc fata in fata cu un A6 care depasea ca un cretin sinucigas. Ne-am spart oglinzile, n-am fost in stare sa fac ceva dupa.

    Plecam la schi in Austria si brasovenii radeau de mine pe whattsap, gen unii ajungem maine sii ceilalti dupa urmatorul revelion. N-a trecut jumatate de ora si ne cautam cazare in Sibiu, 2 din 3 masini zburasera peste scuare la Avrig.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Saptamana viitoare ma duc de la BV la frate-meu la SB sa na dam cu bicicletele pe traseele montaene de la Paltinis. Ghici ce, o sa merg cu trenul, chit ca fac 150km in 4 ore!

    • #50

      Legat de accidentul de la Hula Bradului de la Sibiu, las niste detalii, poate sensibilizez macar un singur cretin caruia lui nu ii se poate intampla:

      – pasagerul din spate era plin de sange dar intreba unde e soferul. Am continuat sa-l mint ca sunt toti ok si intregi desi la nici 1m in fata era pasagerul din dreapta cu capul despicat in doua de oginda retrovizoare.
      – la cateva momente urmatorul sofer de TIR ajuns la accident a venit cu un levier mare gata sa descarceram victimele. Victima din spatele Passat-ului era insa suficient de lucida incat sa ne spuna ca mortul din dreapta e tatal soferului, sa-l lasam pe el ca isi simte tot corpul si sa-l cautam pe prietenul lui, soferul, care lipseste din masina decapotata.
      – cu ajutorul celuilalt sofer de TIR l-am cautat pe sofer intre rotile autotrenului. Nu era acolo. L-am cautat in toate tufele din jur. Nu era acolo. Printre “ma doare capu;”, “ma doare pieptul” pasagerul din spate intreba “unde e soferul, unde e soferul”.

      Rezultatul: i.imgur.com/dQsj9gT.jpg
      In poza asta soferul era inca SUB VOLAN. Repet, soferul era in “spatiul” dintre coloana volanului si pedale! Acolo unde voi apasati pedalele, baiatul asta de 33 de ani s-a “ascuns” ca sa-si salveze viata.
      – ne-am dat seama ca-i sub coloana volanului dupa “5 minute ori o vesinicie live”.
      – in realitate SMURD-ului ii ia vreo 20 de minute sa ajunga de la Sibiu la Hula Bradului, nooi l-am gasit fix inainte sa vedem girofarurile ambulantei.

      MORALA.
      Oameni buni, terminati cu cacatul asta, nu sunteti la curse, nu ne intrecem care ajunge mai repede acasa.
      Daca sunteti obositi, trageti pe dreapta si dorimiti 2-3 ore pe scaun, nu e o rusine,
      Daca sunteti in intarziere invatati sa va cereti scuze, maine planeta se invarte in contiunare chiar daca voi nu ajungeti la timp.

      ~~~~~~~~~~~~~~~

      Pe 10 septembrie 1990, la 3 ani, bunicul meu ma scotea intr-un morman de lemn si sticla pisata cu peretele. Eram la Hurez, Brasov, la aprox. 500m de la cea mai puternica explozie din RO, evident musamalizata de Ilici.

      Pe la 10 ani am vazut si simtit prima “ciuperca:”. Ca sa-i citez pe colegii youtuberi “not funny!”. Prima data vezi flama. Dupa care se ridica ciuperca. Dupa care simti suflul cu o caldura sufocanta in care nu poti respira si intr-un zgomot asurzitor se sparg TOATE geamurile din jurul tau.

      Nu, boss, nu e Siria1 E Combinatul Chimic Fagaras, fabrica care producea bombe pentru Saddam Hussein in numele lui ilic.

      La 12 ani am vazut prima data un copil luat in plin de o masina la 80+. La varsta aia atat m-a dus capul sa intru in clasa si s-o iau pe sora-sa sa-si ia adio, Am facut bine, am facut rau?

      Toate femeile cu care am dormit mi-au spus ca unoeri tresar noaptea. De ce, oare?!?

      ~~~~~~~~~~~~~~~

      Am simtit cum trece moartea prin parul meu de atatea ori incat am ajuns sa pretuiesc viata mai mult decat orice,. Mi-am scos singur atele de la dubla fractrura de antebrat in fata unei asistente ce era pe punctul de lesina.

      Sunt un ghinionist cu noroc LVL99. Si mi-e o frica terivbila ca am consumat toata karma si intr-o zi norocul va inceta sa para. Tocmai d-aia iau in calcul o tara mai la nord decat România.

      Daca vrei pot face un articol luuuung cu bune si rele despre ce inseamna a fi trait in Fagaras in anii dupa “revolutie”.

    • #51

      dude…dude…
      da, normal, fa-l

    • #52

      fratica, zi-ne si noua ce zone frecventezi, iar daca mergi cu avionul sa ne zici din timp ce zbor iei.

    • #53

      Si eu astept povestile. Singura data cand am tremurat a fost cand m-am rasturnat pe o parte cu ATV-ul. Nu mai mersesem, era iarna, aveam pasagera si ma tineam dupa un alt ATV condus de un motociclist, cu 40-50 la ora.
      Am rupt doar un gard cu bara din fata, iar fata a avut niste vanatai.
      Atv-ul a avut un far spart.
      De atunci m-am invatat minte.

  23. #54

    LOOOL sa vezi rezultatele expertizei preliminare, conducatorul SUV Mercedes e declarat vinovat! Noaptea mintii, nu altceva.

    Romani, nu mai iesiti pe sostea fara o camera “brand” capabila.

  24. #56

    Sa conducem toți basculante!
    Asa cum a scris cineva mai sus, si eu caut sa merg cat de mult pot in spatele altei mașini pe soselele romanesti.

  25. Probabil că tot Dragnea și Tăriceanu sunt de vină pentru treaba asta și nu rumânii bravi care azi sunt mari patrioți și dornici să scape de hoția din țară și puțin mai pe seară omoară pe careva pe șoselele patriei pentru că sunt niște idioți și probabil și-au luat permisul pentru c-au cunoscut și ei pe cineva.

    • #58

      Incerc sa stabilesc daca esti troll sau chiar nu vezi nici o legatura intre coruptia & indolenta ‘autoritatilor’ si haosul din societate.

  26. #59

    subscriu. am fost in tara 2 saptamani si mi a dat un prieten o masina sa merg pe unde am nevoie.
    Ajungeam dupa 4 5 ore de condus drumuri urbane dar si rurale mai obosit decat in tura mea de 12 ore la munca.
    nebunie curata, nesimtire pura, anti talent si multa multa graba.Habar nu am unde se grabeau oamenii respectivi .. mai ziceam daca eram pe autostrazi .. dar in oras?sa stai sa dai suta ca ce?prinzi un semafor dar prinzi alte 5? sa tai benzi sa nu semnalizezi.. nebunie curata.mori si nu stii de ce.
    Incredibil