Acum vreo 4-5 ani, mediafax era cea mai tare agenție de știri din românia. Intenționam, la momentul respectiv, chiar să îmi fac un abonament anual la fluxul social, pentru că erau cu adevărat știri și jurnalism. După care, zi de zi, din ce în ce mai des, până la saturația din clipa de față, au început să apară știri așa.

mediafax mizerii

Gunoi după gunoi, zi după zi. Ulterior, aceeași rețetă cu ziarul gândul. La fel și prosport.ro sau zf.ro. Titluri mâșave, în goana după clickul aducător de reclamă și bani.

Nu, nu e un lucru că Orlando Nicoară, GM de la Mediapro Interactiv, pleacă de acolo. Dimpotrivă, e un motiv de bucurie. Sub oblăduirea lui, tot ce însemna jurnalism de calitate s-a dus dracului și s-a transformat în ce vedeți azi. Bagheta lui ne-a direcționat pe noi, cititorii care mai avem și ceva în cap, nu doar libertatea, spre știrile de pe siturile de știri străine, pentru că ne-am săturat să citim traducerile jenante de pe siturile românești, cu titluri bombastice și stupide.

Poate încep și se schimbă puțin lucrurile. Poate se curăță puțin și zona asta. Poate o să putem vorbi, la un moment dat și de respect față de un ziar sau un jurnalist. Cam cum era să se întâmple cu situl digi24, până să îl preia incompetentul de Kosz, adus de la realitatea.

Poate.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.