Nu trece săptămână să nu aud despre încă o licitație Sotheby’s sau alte case de astea de fițe, unde incredibilul tablou al incredibilului pictor Cutărescu s-a vândut pentru incredibila sumă de jde milioane de euro, care este ei acolo tălică, ce valoare incredibilă. Și toată lumea e căzută într-un extaz mizer, în fața unei pânze pe care sunt trase două dungi verzi cu un cerc negru, intitulată Abisul existențial.
Iar operele alea de artă sunt niște gunoaie existențiale, care sunt folosite pentru a spăla banii diverșilor mafioți, pentru a scădea de la impozite pentru business mani, fix ce se întâmplă cu bugetele umflate ale actualelor filme de la Hollywood, că bănuiesc că nimeni nu e tâmpit să creadă că Marvel’s a costat 220 de milioane de dolari, pe bune.
Pe de altă parte, mai știți ceva de Panama Papers? Nimic? Doar că ziarista care a făcut descoperirea a fost ucisă? Nooo, nu pot să cred.
NOU
Hai mah, ce-ai cu Adrian Ghenie, ca e de departe cel mai bun pictor de pe plaiurile mioritice.
NOU
Și nea Ghilduș pe linie de “scluptura”.
NOU
Uitandu-ma la poza nu stiu daca se incadreaza la porn sau la racial discrimination ca la arta se incadreaza doar la categoria spalare de bani de care ai pomenit
NOU
“Demitizarea exhaustivă și relațional caducă. Incongrrr…; incongruența fenomenologică și introspectiv cromatică”. (Toma Caragiu, “Mefisto”. Textul, probabil Dan Mihaescu).
NOU
Panama Pampers
NOU
Imaginea se intitulează „Black hole” ?
NOU
“Brown eye” .
NOU
7 negri mititei
NOU
Nu cred ca suma de 220m de dolari e departe de adevar. Pentru o casa de efecte speciale cu 1000-1500 de oameni care lucreaza timp de un an la porductia respectiva se aloca bugete de 5mil de dolari in sus. O zi de filmare pe set e minim 2-300k, la astea adaugi salariile actorilor, bugete pentru locatii, marketing, etc. Costurile de productie pentru o reclama de Craciun la un brand mare in UK ajung pe la £500k pentru o productie de 4-5 luni de zile. Chair nu e de neimaginat ca se sparg atatia bani pe productiile Marvel. Am 2 prieteni apropiati care au lucrat anul asta la 2 filme Marvel si fac ore suplimentare la greu (platite 1.5x). Singurul lucru care afecteaza industria sunt grevele recente, drept urmare costurile de productie vor scadea semnificativ in urmatorul an.
NOU
unrelated. care e explicatia pentru care efectele spe iale din ultimele marvel sunt de kkt, zici ca s facute in paint? banuiesc ca activezi in zona
NOU
Am avut de filmat un proiect recent in Virtual Production (actori filmati in spatele unui ecran LED imens). Numai costurile de inchiriere al spatiului ajung la £12k/zi. Si asta la un studio de dimensiuni mici, daca filmezi la Warner Bros in UK sau Stage Fifty care are cel mai mare studio din UK cu tehnlogia asta cred ca fara £50k/zi nu scapi. Si intr-o zi buna de filmare abia apuci sa filmezi 1 minut din script.
NOU
Sincer de la Black Panther n-am mai apucat sa vad ceva produs de marvel dar cred ca are legatura cu mana de lucru din India.
NOU
O alta teorie ar fi ca in ziua de azi se incearca revenirea “efectelor practice”, desi timpul petrecut in post-productie la efecte digitale e acelasi ca in anii precedenti. In idustrie a pornit recent trend-ul asta cu “filmul nostru are numai efecte practice – no vfx”, care e o minciuna cat casa. Prentru cine e interesat de subiect, a facut un tip mini-breakdown la tot scandalul (www.youtube.com/watch?v=7ttG90raCNo). Practic nu numai ca aloci acelasi budget VFX ca in anii precedenti, acum mai si filmezi totul cu efecte si proteze pe set. Majoritatea imaginilor fiind oricum modificate in intregime in post-productie. Pe langa asta in industiria VFX sunt o gramada de companii cu sute de angajati care muncesc efectiv ca sclavii. As zice ca 220m e inca ieftin considerand ca oamenii astia sunt platiti infim pentru cate ore lucreaza si cati ani de experienta au in spate. Industria VFX e una din cele mai infecte sectoare din media, sincer nu regret nici o secunda ca nu m-am angajat la vreun studio prin Londra.
NOU
Raphael, bun, guestpost?
NOU
e ca la filme: ce stii tu, nu intelegi despre ce e vorba..