Am fost înjurat de multă lume de-alungul timpului, că mă iau de Loganuri. Că ele sunt super maşini iar eu sunt invidios pe posesorii de Logan, că am un jaf de Nova care e vai steaua lui.

Desigur, se poate crede şi asta, că na, invidia e mare şi e pe toate drumurile.
Dar nu ăsta e motivul, ci altul.

Un om care a mai avut maşină, nu Logan, nu va da niciodată banii pe un Logan. Pentru că ştie ce înseamnă Dacie, ştie ce înseamnă service de Dacia, piese de Dacia şi în general tot ce ţine de o Dacie. Sunt sătui să o lege cu sârmă şi să meargă cu ea, deşi asta e considerată cea mai mişto chestie ever la o maşină. Oamenii doresc confort, doresc să nu mai audă zdrăngăneli, să li se închidă uşile cum trebuie şi tot aşa.

Asta nu înseamnă că Loganul ar avea toate defectele astea. Nu, doar că cine s-a fript cu lapte suflă şi în iaurt. Concluzia?
Cei care cumpără Logan sunt a 3 a generaţie după cal şi căruţă. Adică maşina de dinaintea Loganului a fost tot o Dacie, eventual 1310 zâmbetul lui Iliescu.

Pentru ei, să umble cu pedala blană e o obişnuinţă.Problema e că la zâmbetul lui Iliescu nu depăşeau 100 cu pedala la fund. Nu erau chiar aşa pericol public. Însă la Logan, deja sare de 150. Dar el e învăţat tot ca la căruţă. Să fie cu pedala apăsată la maximum. Şi atunci îi vezi dând flashuri pe autostradă la BMW-uri care ar putea să le dea flit doar în viteza a 3 a, îi vezi încolăciţi pe după copaci pe marginea drumului sau mai rău, îi vezi morţi, alături de alţii săracii, nevinovaţi.

Pentru că e uşor să apeşi pe pedală, dar e mult mai greu să controlezi 1 tonă de fier la 150 la oră.
Şi nu toţi sunt făcuţi să fie şoferi.

Foto

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.