Am fost înjurat de multă lume de-alungul timpului, că mă iau de Loganuri. Că ele sunt super maşini iar eu sunt invidios pe posesorii de Logan, că am un jaf de Nova care e vai steaua lui.

Desigur, se poate crede şi asta, că na, invidia e mare şi e pe toate drumurile.
Dar nu ăsta e motivul, ci altul.

Un om care a mai avut maşină, nu Logan, nu va da niciodată banii pe un Logan. Pentru că ştie ce înseamnă Dacie, ştie ce înseamnă service de Dacia, piese de Dacia şi în general tot ce ţine de o Dacie. Sunt sătui să o lege cu sârmă şi să meargă cu ea, deşi asta e considerată cea mai mişto chestie ever la o maşină. Oamenii doresc confort, doresc să nu mai audă zdrăngăneli, să li se închidă uşile cum trebuie şi tot aşa.

Asta nu înseamnă că Loganul ar avea toate defectele astea. Nu, doar că cine s-a fript cu lapte suflă şi în iaurt. Concluzia?
Cei care cumpără Logan sunt a 3 a generaţie după cal şi căruţă. Adică maşina de dinaintea Loganului a fost tot o Dacie, eventual 1310 zâmbetul lui Iliescu.

Pentru ei, să umble cu pedala blană e o obişnuinţă.Problema e că la zâmbetul lui Iliescu nu depăşeau 100 cu pedala la fund. Nu erau chiar aşa pericol public. Însă la Logan, deja sare de 150. Dar el e învăţat tot ca la căruţă. Să fie cu pedala apăsată la maximum. Şi atunci îi vezi dând flashuri pe autostradă la BMW-uri care ar putea să le dea flit doar în viteza a 3 a, îi vezi încolăciţi pe după copaci pe marginea drumului sau mai rău, îi vezi morţi, alături de alţii săracii, nevinovaţi.

Pentru că e uşor să apeşi pe pedală, dar e mult mai greu să controlezi 1 tonă de fier la 150 la oră.
Şi nu toţi sunt făcuţi să fie şoferi.

Foto

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

49 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Da , dar babuini din astia se gasesc si in bmw. Si intre aia cu bani sunt unii care nu sunt exact soferi. Ca sa nu mai vorbim de tineri de 18 ani care isi iau cu banii lu’ mami’ herghelii de cai care ajung in zid…

    • #2

      Cred ca mai degraba se intalnesc in bmw-uri decat un loganuri. Ce animal cu burta ceafa lata si tricou mulat care se respecta isi cumpara logan? niciunul… Ei isi cumpara bmw, audi… ca e si rusinos ca rasune salam si guta din logan. Probabil ca se gasesc si tembeli care conduc logan dar sunt sigur ca proportia este aceiasi ca la orice alta masina… Eu spre exemplu n am trecut de la caruta la logan, am trecut de la matiz la logan, nu pentru ca asta era prima mea alegere ci pt ca asta mi am permis la momentul respectiv pt ca la asta a dus conjunctura atunci si pt ca e un upgrade ca siguranta fata de matiz. Incerc sa il conduc cat se poate de responsabil.

  2. Ehe aia din logan mai sufera si de complexu de inferioritate

    De inspe mi de ori mi sa intamplat sa ma depaseasca loganuri de ziceau ca erau cu nos (eu avand o nemteasca) si erau asa de mandri de isprava lor …

    Eu nas conduce un logan nici sa mil dea cineva gratis …

    Dar concluzia e ca nici cu aia cu bmw nu mie rusine is tot la fel da praf multi idioti pe soselele patriei ..

  3. Cam sifonata masina :what:

  4. #5

    Asa Arhi tata. Pe sufletul meu ai dat-o p-asta, dupa ultimul Deal Negru in care am intalnit numai schumacheri infipti in logane d-alea bune.

  5. #6

    true. a mea se duce 150 in a 3-a. 😀

  6. @anya – nu tot care au bmw o ard cu pedala blana. sunt specimene si specimene, cum nici cei care au logan nu sunt toti veniti de la caruta si dacia 1310. totul depinde de om.

    @cristi – da ce masina ai bre de mergi cu ea in a 3-a la 150 ? eu pot doar 120 in a 3-a

  7. Hmm… destul de adevarat ce spui tu. Loganul este doar o masina sa iti faci treaba cu ea, e ok la drum lung si e destul de economica(ma refer la DCI). In rest… pentru cine vrea accelerari, viteze mai mari(desi nu inteleg ce iti trebuie mai mult de 150km/h), scaune incalzite, tapiterie din piele, ESP, ABD si alte chestii… sa se orienteze spre alte marci.
    Repet, Loganul e o masina ok sa te duca din punctul A in punctul B fara probleme(am mers cu ea pana in Turcia si inapoi, adica vreo 3000 de km si nu am avut nici un fel de probleme).
    Cat despre accidente, uneori imi lasa impresia ca sunt facute din carton… acum depinde si de viteza, obiectul lovit etc.
    Totusi, cand vine vorba de idioti la volan, nu mai conteaza masina. Aici ar trebui sa intervina politia cu niste teste auto periodic. Poate asa retarzii raman fara permise.

  8. Aoleuuu cum arata poza aia! Cate masini sunt acolo, ca par mai multe?

  9. Nu prea ai dreptate, conteaza mult “tacanitul dintre scaun si volan” si daca simte sau nu masina. Fie ca e Logan, Mertzan sau Maseratti daca nu o stapanesti bine tot in pom o parchezi.

    Cunosc o gramada de lume multumita de Logan.

  10. Logan, neLogan, nu cred ca masinile is darul si indemina noastra. Prefer oricind la acelasi pret o Skoda second decit o Dacie noua.

  11. Logan isi cumpara doar aia care n-au avut Dacia pana atunci. Sau … nu si-au dat inca seama ca e muci Dacia.

  12. Nu ai dreptate deloc in privinta masinii. Dacia Logan este un produs, unul bun pentru piata noastra (chiar si pentru a altora). Sunt deja multi ani de la lansare, iar masina nu a avut probleme mari. Nici vorba de legat cu sarma si ce mai spui tu. Este un produs care ofera posibilitatea multora sa aiba o masina decenta si sigura (cel putin in comparatie cu ce a produs Romania in domeniu pana acum). Eu zic ca asta e de admirat si nu pricep de ce sunt atatia care sar ca arsi cand aud asocierea Logan-masina.

    E deja un cliseu si pentru ca suntem romani n-o sa scapam de el privind logic si obiectiv situatia/produsul. Tot pentru ca suntem romani suntem si snobi, asa ca Logan e o “caruta”. Sunt mult mai bune BMW-urile de 15 ani, pe care nu ni le permitem si le legam cu sarma cand se strica ceva. E vorba de BMW-urile alea pe care nemtii le arunca la gunoi si cumpara un Logan pentru sotie, macar pentru perioada asta mai grea. Pentru ca ei gandesc.

    Ce zici tu tine de oameni (romani!) si nu de masina. Si pentru marcile astea de volum nu s-a pus si nu se va pune conditia unui test psihologic ca si conditie pentru cumparare! Pentru ca, daca s-ar pune si s-ar face pe bune, ar fi mult mai putine masini in RO.

  13. #14

    Asta nu înseamnă că Loganul ar avea toate defectele astea. Nu, doar că cine s-a fript cu lapte suflă şi în iaurt.

    ai citit ce am scris sau doar in diagonala?

  14. #15

    “Shumahar-ilor”, 150 Km/h e viteza mare pt orice masina, nu numai pt Logan (mai ales pt Logan). Orice gushter / pushtan gaozar/ labagiu / etc stie sa calce pedala si sa se tina de covrig in linie dreapta. Dar nu oricine poate sa mai si opreasca in siguranta gramada de fiare.
    Loganu’ e o un autovehicul (nu poate fi numit masina) de cacat. Stiu pentru ca am mers cu asa ceva. Nu are rost sa fie comparata cu nicio alta masina din aceeasi clasa. Dar, dorind sa schimb masina, am constatat ca nu imi permit ceva mai scump, desi acum ceva timp mi-am zis ca nu o sa-mi mai iau vreodata dacie. La 8000 eur mi se pare cea mai buna alegere pentru un fier nou. Sa nu ziceti ceva de second-hand, ca nu sunt de acord cu asa ceva.
    So … o fi Logan, o fi de kkt, o troncani din toate cele, dar da din roti. Iar daca nu iti permiti ceva mai bun si NU TE MANANCA IN CUR sa te dai “shumaher”, e buna si asta.

  15. “Un om care a mai avut maşină, nu Logan, nu va da niciodată banii pe un Logan.”

    Am citit, nu in diagonala. Si imi dau seama de logica a ceea ce spui cu “cine s-a fript cu lapte suflă şi în iaurt”. Doar ca masina in sine n-are nici o treaba cu preconceptiile si nici cu ala care se catara la volan 🙂

  16. Fiecare are masina care si-o permite la un moment dat … am un client care are si BMW dar ziua merge cu Loganul de la firma …. este si mai economic si sta si fara grija ca vreun idiot intra in el. Cat despre costuri de intretinere si service sunt incomparabil mai mici la Logan decat la restul. Am si eu o intrebare totusi: nemtii care au luat Logan sunt tot la a 3 generatie dupa cal si caruta?:)
    E adevarat … cei mai multi idioti ii vezi in Logan. Motivul este simplu: este cea mai folosita masina de catre firme si atunci majoritatea tampitilor din firme au Logan … merg ca niste idioti pt ca nu sunt masinile lor si nu le pasa.
    PS – Nu am Logan, conduc un VW …

  17. Pai… daca tot ne dam cu cenusa in cap ca daciile sunt cele mai proaste masini din lume hai sa vedem ce zice un site care vinde masini masini… gen autovit(datele le gasiti pe frontpage si sunt doar pentru automobile):
    VOLKSWAGEN 2224
    BMW 2117
    OPEL 1914
    AUDI 1297
    MERCEDES 1047
    FORD 1012
    RENAULT 726
    PEUGEOT 584
    DACIA 535

    Din cate vad eu… cam putine dacii de vanzare(fie ca sunt 1310/SuperNova/Solenza/Logan/Sandero) fata de restul… Asa ca sa nu ne mai dam aere de mari bogatani ca la noi se prefera sa stai intr-o garsoniera confort 2 undeva in curu'(ca asta e termenul potrivit) Bucurestiului, dar sa ai parcat in fata blocului un BMW 318(ca daca iei motor mai mare consuma mult) din 2004-2005 ca sa moara vecinu de la 9. Hai sa fim seriosi… cine prefera o masina SH in fata uneia noi, ori nu a vazut masina noua in viata lui, ori se incadreaza in categoria de mai sus.
    Chiar sunt curios… cati din voi astia care injurati Dacia ati mers in ultimul timp cu un Logan/Sandero/Nova/Solenza?

  18. Salut,
    Sincer mi se pare ca ai cateva ideii in contradictoriu, in postul: www.arhiblog.ro/2008/03/26/adsense-aduce-bani-nu-stiti-voi-cum.html ziceai: “Romanii isi cumpara masini in leasing pe cate 10 ani, platind ca rata 50% din salariu, pentru ca daca si-ar cumpara logan ar parea ca sunt saraci.” si aici iti incepi postul cu “Am fost înjurat de multă lume de-alungul timpului, că mă iau de Loganuri.” ma gandesc ca nu te referi DOAR la loganuri, te referi la soferii din Romania, care sunt inconstienti, da sunt deacord cu tine, ca au trecut de la caruta la Logan si nu fac diferenta dintre cele doua masini, dar e o conjuctura faptul ca romana a trecut la logan, daca dacia era cumparata de BMV atunci presupun ca ziceai ca trece de pe caruta la BMV, si sincer nu cred ca era mai bine…
    Oricum intr-o privinta ai dreptata, soferii Romani, sau Romanii in general sunt niste incostienti!

  19. #20

    Dan, daca scriu ceva de genul “un cretin cu un logan s-a facut praf pe autostrada” se gasesc imediat 50 care sa imi explice “huo idiotule, ce ai cu loganul”? 🙂

  20. #21

    Masina nu mai e demult o fita, e o necesitate. Ti-o iei pentru ca ai nevoie sa te deplasezi, in tara, la locul de munca, in concediu, etc. Ti-o iei in functie de buget. Vrei ceva ieftin si bun, mai ales ca esti roman si n-ai salariu de 2.000-3.000 de euro. Iar loganul e o masina fiabila, cu niste minusuri la capitolul confort, dar e pentru buzunarul tau, de roman cu salariu de 400-500 euro, poate chiar mai mic. Ca-i dai in gura, ca, conduci nebuneste, asta nu tine de masina pe care o ai, tine de numai si numai de tine, ca sofer. Daca esti iresponsabil, si esti dispus sa-ti pui atat viata ta, cat si cea a celor din jur in pericol, probabil ca mai devreme sau mai tarziu vei suporta consecintele. Faptul ca, cei mai multi nebuni au loganuri, e oarecum justificat, daca e sa compari numarul de loganuri raportat la restul masinilor din Romania.

    Mie mi se pare ca postarea de mai sus musteste de frustrare, si-am si-un argument. Acum, sa tot fie, 2-3 luni ridicai in slavi un renault cumparat de-ai tai parinti. Si sa stii ca nu-i mare diferenta intre logan si renault, nu-i mare deloc.

    Pana una alta, decat sa-i cataloghezi intr-un fel sau altu pe conducatorii de loganuri, mai bine ai pune mana sa muncesti, si sa-ti permiti matale sa treci de la nova, la ce masina-ti doreste tie inimioara.

  21. Arhi .. recunoaste ca in post-ul asta o cam dai in barci … ba e fata mare ..ba e curva … Iar noi ca fraierii comentam afirmatiile tale categorice si contradictorii … Cred ca acum razi si mai tragi cate un gat de bere:) Ma insel?

  22. #23

    Ia vezi aici ca nu prea-i cum zici matale.

    www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=24251

  23. nenicule privind obiectiv Loganul e perfecta pentru Romania, iar cand vad babuini cu audi sau bmw cumparat la mana a treispea pentru cateva mii de euro, oricum mai putin decat ai da pe un logan nou, dandu-se smecheri ca ei au straina nu logan, mi separe cumplit de ridicol;

    in al doilea rand, divagatia ta despre soferii de logan ar trebui sa fie una generala; nu tine in nici intr-un fel de masina, ba chiar pot sa pun pariu ca un jmecher de la caruta va trage mult mai tare sa isi ia un bmw din 80 decat un logan.. si o va conduce tot blana;

    adevarata problema total diametral opusa de aia care o vezi tu; adevarata problema e ca multi nu au condus in viata lor o dacie adevarata, o masina pe care o simti in curba ca ii fuge spatele, la care nu te ajuta sa pui franain curba pentru ca o ia la derapaj, o masina care isi da duhul cand exagerezi – pe scurt o masina care te invata sa simti sofatul; fara chestia asta te urci intr-o masina de noua generatie ( logan nelogan nu conteaza), dupa o scoala de soferi in care nu ai invatat nimic si nu intelegi ca respectiva curba nu se poate lua cu 150 la ora, pentru ca nu stii ca masina are limite ( chestii pe care le inveti la dacia traditionala) ci stii doar ca trebuie sa bagi mare, sa fii viteaz.

    sunt convins ca statistic raportat la numarul de masina pe marca, alte masini stau mult mai prost la numarul de accidente sau condus imprudent; problema pe care o vad si la tine este cautarea unei explicatii bazandu-te pe un subiectivism cumplit – are logan- e taran- nu stie sa conduca- la fel cum latii gandesc despre un posesor de nova, sau dacie- dragilor sofatul nu are nici o legatura cu potenta financiara.

    la articolul asta rationamentul nu se bazeaza pe nimic altceva in afara de cateva exemple, care ar fi valabile daca ai lua absolut orice marca de masina… nu e normal sa individualizezi cautand explicatiicand premisa este falsa;

  24. #25

    E un curent mai nou. Daca esti loganist, esti catalogat automat ca fiind taran. Ce mai conteaza ca ala de te catalogheaza se da zilnic cu transportu in comun…

  25. Din pdv-ul meu Logan este o masina OK, dar nu este masina pe care as da eu banii. Un Logan dotat minim dupa cum doream eu venea pe la 11.000 de euro .. poate si mai mult (nu vorbim de incalzire in scaune, vorbim despre aer-conditionat, un sistem audio decent, jenti etc.) Masina mea (e drept, ceva mai mica) a costat 12.700. Ca si cai putere cuget ca are mai multi, confortul este incredibil fata de Logan, arata exceptional si este genul de masina pe care ma astept sa o conduc si peste 10 ani fara probleme. Pentru ca, da sunt snoaba si la faza asta, producatorul german nu e cunoscut pentru masini proaste si care s-ar strica repede.

    Ce m-a indepartat pe mine de masina “nationala” a fost pretul, consider eu nesimtit fata de ce ofera. Finisajele sunt execrabile, masina e inca uratica, desi ceva mai acatarii decat modelele anterioare, plus ca au fost destui care sa se planga. Am circulat niste ani buni (vreo 10 asa) cu taxi. Zilnic. Deci macar 2 drumuri. Am discutat cu jde soferi. Pe Logan, pe Dacia 19toamna etc. Am intalnit (e drept) oameni care mi-au spus ca nu ar da Loganul pe nimic, ca, desi nu e masina de “confort” isi fac treaba cu ea.Si nu ii doare sufletul cand intra in cine stie ce hartoapa din centrul orasului.

    Au fost insa multi care au declarat ca e prostia vietii lor. Ca au avut probleme tehnice,ca nu se inchid ca lumea usile etc. Stiu si multi care au luat masini de pe la 96 incoace si sunt multumiti de ele. Nu toate sunt chiar ciurucuri, deci nu pot spune ca au adus chiar toti numai gunoaie de pe la nemti (desi slava domnului ne-am pricopsit cu destule parciuri in ultimii ani).

    Este clar o discutie “personala’ sa zic asa. Eu, cand am stat sa cogitez ce sa achizitionez, am scos orice gen Logan, Matiz, Tico, sau din astea. Am scos Renault din ecuatie, pentru ca inca sunt de parere ca modelul ala atat de celebru de Clio e urat cu spume. Aveam de ales intre Seat Ibiza, VW Polo 5 si Opel Astra Hatchback. Ibiza era simpatic, dar inca nu eram decisa, VW polo are un pret prea mare (la banii de care puteam discuta venea cu motorizare din aia de vreo 60 de cai, deci prastie) si Astra-ul mi se parea ca are fundul urat. Deh, apasari de designer.

    Asa ca am ajuns la un Corsa ultimul model, care a facut deja 15 luni alaturi de mine si este clar masina perfecta 😀

    Observ insa, dupa cum ziceti si voi, indarjirea unora care nu au masina “ce ii tine”. M-au depasit zilele trecute niste Peugeot-uri din alea micute si foarte vechi (cred 20 de ani cel putin), care scoteau fum negru cand intrau in 70 la ora. Depaseau in localitate, unde eu coboram spre un 58-59, ca prefer sa am in continuare carnetul virgin. Si, odata iesiti din localitate, cu drum drept in fata, normal ca o ridicai pe la 100. La fel de normal, nenii cu “parciuri” lesinau la 80 si ar fi facut orice sa te tina in spatele lor. Pentru ca suntem la formula 1 pe sosele si stim ca tre’ sa inchidem “unghiul”, ca pierdem titlul.

    La unii “loganisti” ma deranjeaza economia de curent. Ma trezesc frecvent bot in bot cu ei, fara faruri, chiar daca este seara, ploaie sau drum de exterior. Nu pot spune ca numai ei fac asta, dar au un procentaj superior. La polul opus se situeaza cei care aprind proiectoarele de ceata pe orice vreme, ca arata “cul”.

    cei mai periculosi insa cred ca sunt putzulicii de 18 ani, cu masina lu’ tata. Sau cu o “pisicuta” luata de la nemti, inainte sa fie casata. Nu au experienta, nu au niciun dumnezeu.

    La plecarea spre un festival la organizarea caruia am participat, unul dintre studentii voluntari pe care ii duceam, imi dadea de inteles ca nu is cul daca nu fac serprentinele de pe Semenic cu 100 la ora, cum a facut nus’ ce alt cretin de teapa lui cu cateva zile inainte. I-am explicat ca, dupa ce i se va mai maturiza neuronul, va intelege ce inseamna sa ai familie in spatele tau si sa te gandesti ca trebuie sa ajungi IN VIATA. Din pacate multi conducatori auto inca au impresia ca, daca merg cu 200 la ora, sunt geniali. Inteleg placerea de a o “calca”, de a simti motorul cum “toarce”. Sunt femeie, dar la faza asta am si eu “orgasme”. Totul trebuie sa se faca insa in siguranta. “Soarele” imi explica frecvent ca e mai bine sa ajungi cu bine, 10 minute mai tarziu, decat “pachet”. A facut si el destule la viata lui, pe cand avea 20 de ani, din fericire insa pe mine, soferul cel incepator, m-a educat altfel 🙂

  26. Eu detin un Logan MCV 1,6.16 V si pot spune ca este mult mai bun decat Logan Berlina. Stiu, amandoua sunt facute de acelasi constructor, dar MCV-ul are câteva chestii care îl ridica deasupra Berlinei. Arhi, te safuiesc sa faci un test drive cu Logan MCV 1,6.16 V.

    • #28

      ba, voi nu intelegeti exact ce am scris in articol. ca nu am nimic cu masina, ci cu soferul

  27. #29

    katmai, orice 1.8i turbo sau mai mare se duce 🙂

  28. Vezi unde duce scoaterea unor probe din examenul pentru permis (poligonul si traseul de noapte). Stiu si eu cativa soferache din astia care habar nu au ce e aia frana de motor da’ se cred Schumacher, mai ales daca au si ceva la “bord”.
    Teribilismul la volan nu poate duce decat la tragedii si asta e pacat.
    Ultimul accident la care am asistat s-a soldat cu 2 morti (pe loc) si cinci raniti grav, implicate fiind un Audi si un BMW.
    Starea tehnica a BMW era cat se poate de jalnica (airbagurile nu s-au deschis) iar acul KM s-a oprit la 150.
    In rest no comment.

  29. am avut logan pentru 3 ani, m-am lecuit, subscriu la articol. sunt bune doar pentru oras, in afara devin periculoase, mai ales cand sunt conduse de maniaci care cred ca au lamborghini. e clar, cand vezi un logan tunat sunt sanse mari sa fie un cretin la volan.

  30. din pacate, la achizitionarea unei masini nu dai test psihologic. daca ai da, ar iesi probabil pe undeva la suprafata toate refularile si neimplinirile pasibile de a se transforma in “talpa” la 150 ora. asa ca lasam la o parte masina si ne gandim cu “drag” la tampitii care se urca la volanul ei. daca voi va inchipuiti ca nefericitul care a adus o masina in starea de morman de fiare din foto a avut creier, va inselati.

  31. daca nu conduci cum trebuie si nu controlezi masina la fel mori cu un logan ca si intr`un mercedes.

  32. Maaan, la un Logan de 1.6 cu pedala la fund ai aproape 200. Si nu mai e Dacia Logan, e Sicriu Logan.

  33. Cunosc pe unu’ care e destul de bogat,are acum un post tv care incepe cu “zero”.
    Stiti cum a facut primii bani?
    I-a criticat pe aia de la cielo pana au facut reclama la el in ziar.
    Succes,Arhi!

  34. #36

    Mereu am fost de parere ca Nova e cel mai bun produs Dacia.

  35. #37

    ies zgarieturile cu un polish de pe loganurile alea 2…
    ca o parere obiectiva (proprietar masina germana, dar am condus logan mcv de firma), loganul e o masina ok, mult peste clio symbol, fiat albea, hyundai accent si cam ce mai misca la banii aia. mcv-ul in 7 locuri chiar e ceva pentru care gasesti rival in zone muuuult indepartate ca si pret. La noi insa loganul a fost modul de exprimare sociala a celor care tin masina in fata blocului si o iau doar la tzara. a celor care stau deja la tzara si folosesc masina doar cand se ntorc beti de la discoteca. a celor care transforma masina in umbrela cand ploua, umpland strazile. Oricum, aceeasi dobitoci ajung dobitoci si cu bmw si fara masina, sunt zilnic stiri despre tzarani care se ineaca in mures / se dau cap in cap de pe biciclete / se mucifica cate unul de 19 ani cu un bmw “pisicutza” cu numere straine plin cu p!%de. Si atunci ce sa mai dam vina pe biata masina pe care o apreciaza nemtii si francezii… sau aia or fi avut tot 1310 inainte????

  36. Poza aceasta seamana cu o imagine pe care am mai vazut-o acum un an sau doi in urma: o Dacie 1310 s-a angajat intr-o depasire, cel depasit n-a vrut sa se lase depasit, soferul Daciei a calcat-o pana la refuz, din fata venea alta masina, a tras de volan sa intre pe banda sa dar a pierdut controlul si a iesit in decor… unde efectiv s-a insurubat in jurul unui copac iar motorul a ajuns fara nici un fel de exagerare in portbagaj… La volan se afla patronul unei firme de cablu si internet provider din provincie… dar familia a insistat ca imaginile si inregistrarile video sa nu ajunga in mass-media… si n-au prea ajuns…

  37. #39

    Si cei care isi cumpara Nova ce-si doresc, un muscle car autentic? Prosti nemtii astia, deabia au scos si ei capul din boscheti si s-au apucat sa-si cumpere Logan. Mai zicea si cineva mai sus, acum ceva vreme ai facut un review la noul Clio Symbol de parca ar fi fost vreun seria 7 si noi nu stiam. Ia-l si p’ala si dai 150, dar pt ca e al tau, sunt convins ca o sa se tina pe sosea mai ceva ca un M3. Si apropo, vezi sa nu-ti cada ceva la el, ca tot in service-ul Renault(Dacia) ajungi, si aia leaga cu sarma asa am auzit si eu. Din articol in proportie de 80 % se intelege ca masina e o caruta, iar apoi vi si zici ca defapt n-ai nimic cu masina ci cu soferul. Am vazut depasiri la limita si manevre de marlan ale “soferilor” cu nemtesti (Bmw Audi vw, Mercedes etc) de N ori mai multe decat ale celor cu Dacii. Asta ce ar insemna, sa concluzionez ca tine ca orice conduce o nemteasca e un marlan. Nu frate, daca te nasti intr-o familie de ciobani, primesti educatie de cioban, o sa fi un MARE cioban si la volanul unei Dacii 1300 si la volanul unui Maybach, ca ai si un exemplu’ chiar in Buc. Asa ca generalizarile astea sunt fix :whatever:

  38. #40

    In aceasta dimineata, un vrednic posesor de Logan s-a hotarat ca in curba se poate incadra de pe banda 1 pe 2 fara sa folosesca oglinziile din dotare! Noroc ca l-am observat pe domnul ce tocmai iesise din porumb si l-am atentionat cu claxonul. Atat i-a trebuit…la prima ocazie l-am depasit si m-am departat mult, dar la intrarea pe str unde trebuia sa ajung, semnalizam stg, ghiciti cine trece pe langa mine cu o viteza fenomenala ?! Cat a planuit el evenimentul =)) Mi-e pur si simplu frica de genul asta de soferi, stau foarte prost cu reflexele si cunoasterea codului rutier, plus atitudinea aia de taran borat…As da teste serioase psihologice celor care vor carnet, ajungem sa conducem cu ochii in o mie de parti!

  39. Eu sincer mai bine cumpar un Logan nou decat un BMW de 15 ani in care s-a beshit de sute de ori nush ce neamtz… Nu-mi permit un BMW nou? Nu-mi iau un jeg folosit de altii ani buni de zile. Si nici credit pe 10 ani nu-mi fac pt. o masina.

  40. #42

    @dorian: da, mai bine in ratb. ai ocazia sa simti live basinile. nu trai in trecut! go for it! hai totusi sa nu comparam 2000 de euro cu 6000, cat sunt cele mai ieftine dintre masinile respective.

  41. Nu-mi adu aminte de Logan. Pe Logan am facut scoala de soferi si am crezut ca x( si ca *(^$#&^. Mai trist e ca taica-miu si-a luat acum 3 ani un Logan….si de atunci tot il @()$#*%&. Problema lui e ca nu vrea masina second….pe sistemul mai bine Logan decat ceva jaf german :))(De fapt…mai bine ca are Logan, ca si asa munca il face sa mearga mult pe teren[asigurari], deci e buna de batut drumurile din Bihor care-s vai de mama lor). Cred ca din cauza faptului ca am facut sc de soferi pe Logan (nu stiam ca individu are Logan, tati a vorbit cu el…ca sigur nu mergeam la el…) nu imi placea sa merg la condus…ziceai ca merg la taiere la orele de condus…Am permis, da sta bine in portofel :))
    SIngurul lucru bun, asa cum zice Dojo, e ca sincer cand mai conduceam eu sau mergeam cu tati, nu imi era mila de masina cand dadea intr-o groapa, cand se zgaria, cand mai sarea capacu de la roata.:)))))) Cred ca pe principiul asta a luat tati masina.

    Nu toata lumea e facuta sa fie sofer, si nu tuturor le place. Dar sa te crezi la volanul unui super bolid si tu sa fii intr-un Logan (si da am intalnit in trafic destui dobitoci din gama asta…asa o calcau zici ca in ce masina cucului s-ar afla…) e deja de o dobitocie grava.

    ps: tocmai ieri am vazut un dobitoc in trafic care a cauzat un accident destul de grav…(bine dobitocul era cu bmw…:)) )

  42. AH si sa nu credeti ca vai doamne..am ceva cu Loganul sau ca sunt fitoasa sau d-astea, dar pur si simplu nu m-am simtit comfortabil ca si sofer in Logan, porbabil sunt genul de persoana careia i s-ar potrivi o masina mai micuta 😀 🙂

    @Andrei Pietrosu si eu cunosc un tip,inspector la banca (sau ceva de genu), care are un bmw, dar care merge la munca cu Loganul din dotare, sau daca merge pe undeva pe unde se stie ca e drum mai nasol…:)

  43. “Dar el e învăţat tot ca la căruţă. Să fie cu pedala apăsată la maximum. Şi atunci îi vezi dând flashuri pe autostradă la BMW-uri care ar putea să le dea flit doar în viteza a 3 a, îi vezi încolăciţi pe după copaci pe marginea drumului sau mai rău, îi vezi morţi, alături de alţii săracii, nevinovaţi.”

    Nu ma pot oprii din cititul acestei fraze. Ai 100% dreptate!

  44. #46

    buna

  45. #47

    Pentru acel cap de porc vreau sa-i scriu,care a spus ca cine are logan e de generatia a 3. Mai rapanosule cand ma plimbam eu cu dacia tu stateai pe gard si mancai agude ma ciudatule.Ai condus dacia mai tampitule la vremea ei,de faci atatea reprosuri la acea masina a romanilor cu care ne mandream noi atunci pe timpul comunistilor cu ia.Daca mai era si altceva in afara de dacie la noi atunci mai spuneam, dar asa aia era masina timpurilor noastre atunci.Mai cap de cauciuc, cand mai faci afirmatii de astea intreaba-l pe prostul de taicatu daca a avut macar bicicleta,strambule.Te- a cacat mata in masina straina pe tine si astia cu logan sunt de lumea a treia.Nu da norocul sa intalnesc unul din asta ca tine pe sosea ,ca expre intru in tine prostule.Astept raspuns dobitocule sa vad ce-ti mai trece prin cap de astia care au Logan si sunt de lumea a treia.Sfrijitule sa ai parte de primul copac aparut prostalane.Fraierece esti.

  46. #48

    Ai dreptate, am si eu logan, crede-ma tot ce scrie acolo e mare dreptate, stiu ce e de logan sunt varza in ori ce punct de vedere, chear numai motorul e bun
    Sincer motorul e chear bun in rest…varza, la 160 credeai ca isi ia zborul, dar totusi sa nu uitam ca masina de familie e fft buna. va pup, drumuri bune cand conduceti si cu ,,gazul” incet. VIATA ARE PRIORITATE