Ok, hai să zicem că nu am nimic cu adaptarea unei piese a unui autor celebru. Deși adaptările astea duc la cretinism, oamenii chiar vor crede, în timp, prin educație de asta dementă, că negrii erau și altceva decât sclavi, în secolul 16. Iar greșelile istoriei se repetă tocmai prin faptul că nu le învățăm.
Dar să moară mama lui Frankfurt, ca să folosesc un termen liric și antic, Julieta este efectiv descrisă drept frumoasă.
Juliet is very young and very beautiful, about 14 years old. She has long, dark brown hair and dark brown eyes. She is very pale and wears a cross around her neck along with her red and yellow robes and dresses. She also wears a gold and red hairpiece.
Nenea ăsta din poză are mustața mai mare decât dl. Spiderman. Și e urâtă. Cu spume. Urâtă. Indiferent câte femei se simt jignite, prin alianță, doamna asta este urâtă. Educația wokistă consideră că vom ajunge să ni se altereze și simțul frumosului? Nu știu, întreb.
Aș fi vrut eu să fie păcăleală de 1 Aprilie.
NOU
Macar e femeie. E, nu?
NOU
Am ajuns sa ne multumim cu asta :))
NOU
Ei, bine…depinde ce intelegi tu prin femeie.
NOU
Inca se dezbate.
NOU
posibil se identifica ca femeie 🙂
NOU
E o femelă. Specia insa e discutabilă.
NOU
Avantajul lor e ca acum, Julieta, poate sa ii arunce penisul din balcon lui Romeo ca sa se urce pe el pana la ea, ceva gen Rapanduzel daca ma intelegeti!
NOU
Romeo și Julietul.
NOU
E o revenire la traditii, pe vremea lui Shakespeare actorii erau exclusiv barbati.
NOU
N-ai prins tu cartea buna. Scutură Lancea a zis cam așea:
Juliet is barely young and nohow beautiful, about 34 years old. She has long, dark brown nails and dark brown skin. Her puffy lips are the result of fellating a bee hive. She also wears the Riddler’s costume, suggesting that she/her might be a riddler, hiding her wonderful lesbian soul. And vagina.
NOU
eu zic sa pastram in original piesa de teatru si sa punem doar copii de 16 ani sa fie Romeo si de 13 sa fie Julieta si stim foarte bine cine se casatoreste la varsta aia, poate asta a fost si intentia lui scutura-lancea
francesca aia e asa de cunoscuta ca nici pagina de wikipedia n-are, dar daca cauti poze, arata chiar ok, n-as zice ca e mare frumusete, dar as da acolo
si plm, e o piesa de teatru, cum scria cineva mai sus, era o perioada unde erau toti barbati, inclusiv personajele feminine
NOU
cateodata am impresia ca doar trollezi si comentezi de-ampulea, pentru ca te cunosc de atatia ani, e imposibil sa fii atat de…nedestept.
NOU
Cumva, prin articol se vrea a se sugera că la Pata Rât sunt oameni urâți?
NOU
Nu, cu mustață.
NOU
Sunt oameni la Pata Rât?
NOU
au pete pe fețe.
NOU
Daddy: Pe râturi, la propriu
NOU
Acest R&J nu este pentru tine/mine zic eu. Este pentru comunitatea respectiva, pentru alt public, black/latino/etc.
Pentru noi e deja o ecranizare buna.
Asta e viata.
NOU
candva, in viitor, se va face si varianta pentru caini.
NOU
@daddy Păi e de ajuns să-i monteze coadă lu’ ciurca aia.
NOU
ză biuti iz in zi aiz ăv ză biholdăr… ăv ză vodki!
enșînt ruașîn proavărb
NOU
Pai cine-a facut distribuia a zis sa ceteasca despre julieta asta, inainte sa aleaga actrita. Da o fi fost obosit si s-a oprit dupa 2 propozitii si tot ce a retinut a fost dark brown de 2 ori. Asa ca s-a conformat. Luati dark brown.
NOU
Andrei Serban likes this.
NOU
nu știu dacă e trolling, da’ un prim trigger al plecării lui de la Columbia a fost tot o Julieta: un portorican 30ish cu o voce tabagică…; zice el la Vorbitorincii; mai are cu, “tre’ să luați la catedră musai o femeie de culoare (dacă e și queer ar fi perfect!)”, “regizorul de atingere” (sau cum plm s-o fi numind)… interesant podcast;
NOU
No like. Andrei Serban despre demisia de la Columbia University ” “Corectitudinea politica este un fel de icter galben al Americii”, si-a continuat imperturbabil Andrei Serban povestirea. “Am fost chemati noi, profesorii de la Scoala de Actorie, in care eu eram seful Scolii de Actorie, si ni s-a spus ca trebuie sa facem o comisie in care sa angajam un profesor nou, pentru ca cineva se pensionase, si ramanea un loc liber. Eram cinci – sase profesori. Ne-a spus decaneasa Scolii de Arta ca suntem prea multi profesori albi, prea multi profesori barbati heterosexuali si este de dorit sa luam un nou cadru didactic, de preferinta o femeie de culoare, care, daca este gay, este foarte bine, iar, daca este un barbat, de preferinta sa fie portorican sau de culoare. “
NOU
Dacă știe să joace mă poate convinge că este Romeo.
NOU
Ok, incearca sa altereze ce se considera frumos. Bun. Maricica grasa si cu suncile pe afara din maieu, cu par la subrat si mustata e considerata noul model de femeie ideala. Cat dureaza pana Viorica se prinde ca daca slabeste si isi rade mustata, Ion renunta la Maricica si vine la ea? Pentru ca p**a nu are minte, se duce unde e chemata. Iar femeile sunt dispuse sa faca multe ca sa fie ele alesele. Indiferent ce zice unul si altul pe internet.
NOU
E infricosator…am lesinat de ras la comentarii, dar e infricosator ce se intampla!
E posibil, totusi, ca copiii nostri sa fie cumva pregatiti pentru asta. Sau nu??
NOU
Depinde numai de tine sa (mai) faci un copil cat de cat negru si sa ii dai un nume gender neutral. De partea educationala se ocupa Netflix, nu trebuie sa-ti faci griji.
NOU
am cautat si eu ca tot omul dupa poze cu Francesca Ameweduah… phui…
Zici ca-i Michael Jackson inainte the albire.
www.instagram.com/movie.magicwithbrian/p/C5D-QsMN4vD/
Hai ca nici noi nu suntem fotomodele.
NOU
As spune ca in Italia secolului 16, in Europa chiar, negrii erau rari, scumpi si mai degraba o prezenta exotica. Sa nu uitam ca la acel moment inca epoca conchistadorillor era in plin avant, populatiile indigene din teritoriile recent cucerite inca nu fusesera decimate de boli, deci europenii inca nu aveau de ce sa-si indrepte atentia spre Africa. Asta avea sa urmeze in secolele 17 – 18. In imperiul Otoman da, existau sclavi negri. In Europa la vremea aia, mai putini. Seniorii medievali nici nu aveau nevoie de sclavi atata timp cat aveau suficienti serbi/iobagi care sa le lucreze pamanturile.
NOU
Fake outrage de la oameni care nu știu dacă au citit două texte de Shakespeare adunate.
Interpretarea pieselor lui Shakespeare a fost mereu fluidă și cameleonică în funcție de abordarea celor care o pun în scenă și a contextului socio-economic a perioadei când se adaptează.
Când Laurence Olivier a adaptat ‘Henry V’, a creat un film de propagandă și îmbărbătare a poporului ce trecea pe-atunci prin WW2.
40+ ani mai târziu, Kenneth Branagh venea cu adaptarea lui gritty, dark și care nu căuta să glorifice războiul (ba din contră). Erau anii ’80. Textul era același, dar mesajul se schimba prin prisma abordării regizorale.
Romeo+Juliet lui Baz Luhrman (cu DiCaprio și Claire Danes) are setting-ul în California modernă (Veronica Beach lol). Familiile Capulet și Montague sunt portretizate drept clanuri mafiote. Mercutio e negru și trans. E o nebunie totală pentru puriști. Și era 1996. Woke!
Hamlet-ul lui Ethan Hawke își spune faimosul ‘To be or not to be’ într-un magazin cu casete video.
Coriolanus-ul lui Ralph Fiennes înlocuiește cadrul Romei Republicane cu cel al Războaielor Yugoslave.
Denzel Washington îl joacă pe Macbeth. Scoțian negru!? Outrageous.
La TNB astăzi, Gertrude e jucată de Claudiu Bleonț. Ofelia? Lari Georgescu. Look them up, cool guys!
Ce vreau să zic este că textele lui Shakespeare sunt atât de complexe încât au abilitatea să depășească aspectul superficial al plot-ului (ex. scrie că se petrece în Verona, deci automat n-au ce căuta oameni de culoare în ea. True, dar nu stiu dacă italienii de la 1600 erau blonzi cu ochi albaștrii either…Leo…). Shakespeare nu scria adevăruri istorice. Esența textului nu se află în elementele de suprafață.
Hence, eu zic că oricine poate juca orice rol din Shakespeare atâta timp cât adaptarea e compelling. Aduce ceva nou? Un comentariu pertinent? Este bine jucat? Este thought provoking? Sau e doar plictisitoare, fără o viziune anume și încearcă să bifeze la capitolul diversitate (este și asta posibil dar puțin probabil, că vorbim de o punere în scenă pe West End).
NOU
E chiar și mai interesant dacă luăm în calcul cum se juca pe vremea lui Shakespeare:
www.youtube.com/watch?v=2UZ369VYJrY
Și dacă tot vorbim de reprezentare, Romeo și Julieta ar trebui jucați de actori italieni. Iar Othello ar trebui să fie mai degrabă nord-african decât afro-american. Riz Ahmed sau Rami Malek, de exemplu.
În fine, să așteptăm filmul și campania de promovare:
www.youtube.com/watch?v=CpK5EdN87QE
NOU
Problema ta e că încerci sa explici niște chestii de bun simț unui public care consideră filmele Marvel ca fiind documentare.
NOU
”Woke teachers want Shakespeare cut from curriculum: ‘This is about White supremacy”
Link :www.hotnews.ro/stiri-international-24609453-profesorii-woke-sua-vor-scoaterea-shakespeare-programa-masculinitate-toxica.htm
NOU
@Ionut, ai dreptate. Dar exista o vreme când discursul pe blog putea fi și interesant, nu dominat de laba în cerc în care “urâm orice urmă de diversitate” fie ea relevantă sau nu. Poate nu e totul pierdut.
E îndeajuns o persoană să citească ce-am scris și să înțeleagă că adaptările după Shakespeare au fost mereu “woke” într-un fel sau altul, în funcție de dorințele regizorilor și ale vremurilor în care au fost realizate.
Și ar mai fi frumos să se înțeleagă că political correctness-ul nu s-a inventat în urmă cu 10 ani de când “au făcut-o pe Mica Sirenă neagră”. Este un curent pornit din anii ’70, posibil să-l observați de puțin timp pentru că abia acum a ajuns la content-ul pe care-l consumați în mod obișnuit, adică a filmelor adresate copiilor și adolescenților (supereroi, fantasy etc.)
NOU
“La TNB astăzi, Gertrude e jucată de Claudiu Bleonț. Ofelia? Lari Georgescu. Look them up, cool guys!”
Would be worth mentioning ca nu este vorba despre “Hamlet” by Ole’ Will, ci an adaptation a unui romanian author. www.tnb.ro/ro/gertrude.
Care ar fi the relationship cu “Hamlet” in afara de some characters din original play nu stiu, sunt sigur insa ca plotul is a very different shit.
Regarding cat de bllonzi sau cu ochi albastrii ar fi putut fi veronezii… Well, Verona e un oras more to the northul Italiei. So, pot spune ca nu ar fi fost chiar unusual sa intalnesti this kind of people.
Asa sunt multe adaptari, many characters sunt copiate sau adaptate from one play/film la un altul. Uite, chiar si Fantomas has a cameo in serialul cehoslovac from the ’80s “Arabela”.
Acum serios, asa e, ai dreptate, astazi un regizor are obligatia, nu numai dreptul, de a-si impune propria viziune asupra a orice. Ai subliniat bine ca in adaptatarile respective firul narativ si textul/replicile originale au fost pastrate, dar pus intr-un context actual, mesajul era cu totul altul. Pana la urma, asa e, cat e bine jucat si mesajul e transmis, dat fiind ca anumite situatii din istorie pot aminti de altele, nu conteaza ca pana la urma ca actiunea unei piese precum Coriolanus este plasata in fosta Iugoslavie atata timp cat contextul istoric este cat de cat similar. Cred ca supararea autorului articolului consta in faptul ca genul asta de actrita a fost distrubuita in rol, in sensul ca nimic din trasaturile actritei nu amintesc de caracteristicile julietei. La naiba, pana si in adaptarea din 1996, actrita aleasa amintea de tineretea, frumusetea si nevinovatia Julietei. Cred ca lumea ar accepta o Julieta de culoare (just to be politically correct) atata timp cat aleasa s-ar incadra in criteriile cerute de rol conform batranului Will.
NOU
@bea, excelent primul clip, mulțumesc!
@gigi, nu spun că nu există extremiști lipsiți de creier care ar interzice orice li se pare lor că nu se potrivește cu bula idealizată în care trăiesc. Dar și extrema cealaltă care înjură tot ce nu este conform și tradițional (ba chiar vădit anti-diversitate) mi se pare la fel de retardată. Pentru că așa sunt extremele și extremiștii în general.
Exemplul meu preferat de interzicere în media este “Gone with the wind” datorită glorificării și lamentării dispariției Vechiului Sud. A fost asta intenția lui Mitchell când a scris cartea? A trăit pe la 1900 deci e posibil. A fost asta intentia lui Fleming cu filmul din ’39? Mda, sună plauzibil. Dar cum am judecat eu, milenial, când am văzut filmul în 2016? Păi cum să-l judec? Am râs de Scarlet O’Hara și lamentările ei că e săracă și nu mai poate să se lăfăie în lux de pe urma sclavilor. Am înțeles ce-a încercat să transmită autorul/regizorul de-acum 100 de ani și am râs. Asta nu înseamnă că “Gone with the wind” nu are nicio valoare artistică în vremurile noastre. Trebuie doar să le contextualizăm și să înțelegem ce e greșit la anumite concepte abordate.
@dufu, da, ai dreptate. M-a luat valul cu Gertrude doar ca să “prove my point”, dar era un exemplu proaspăt la mine în cap. Băteam argumentul că Shakespeare este universal și fluid. Se poate transpune în orice sub orice formă, poate suferi multe modificări și nu e cazul după sute de ani să mai existe purism și tradiționalism elitist în ceea ce-l privește.
Cum aș vedea eu ca amator de teatru și fan Shakesepare identitatea culturală a Francescai într-o adaptare Romeo and Juliet?
La bază povestea din R&J e despre un cuplu rezultat din background-uri diferite (sau dacă nu ideologic diferite atunci măcar rivale, dușmane). De la premisa asta mi se pare că poți foarte ușor să explorezi un conflict unde familia Montague n-ar fi de acord ca fiul să se combine cu o negresă iar familia Capulet ar avea fix aceeași viziune și anume că fata nu se poate îndrăgosti de un alb. Un conflict care există de când lumea (probabil chiar și azi). Și bam! ai contextualizat R&J pentru un public modern fără să pierzi esența textului scris acum 400 de ani.
Practic ai un fel de “Ghici cine vine la cina” cu Sydney Poitier (alt film “woke” din ’67) dar cu final depresiv.
NOU
dufu:
Nu e chiar ,,romanian autor”, e putin botezat cu briciul, daca te interesezi mai bine …. avec le brici :)))
NOU
@stephen: vezi tu… Eu unul nu as incadra “Ghici cine vine la cina?” ca pe un film “woke”. Era un film facut pentru a da de gandit si a schimba mentalitati? Clar. Chestia e ca pe vremea aia inca exista segregare rasiala, iar rasismul era ceva cotidian (ca sa nu zic “normal”). Negrii (si nu numai ei) inca luptau pentru egalitate pentru drepturile lor, pe care pe atunci nu le aveau inca de tot nici pe hartie total. Il vad mai mult ca pe un manifest, nu neaparat ca pe un film “woke”. Parerea mea.
Cumva cred ca cei mai multi oameni asociaza curentul woke actual si cu cel de cancel culture, iar opozitia mai mare este fata de cel din urma. Cum de multe ori limita dintre cele doua nu este foarte clara, de aici si revolta oamenilor.
NOU
Cinematografia este o arta vizuala și e drept că nu toți suntem educați la nivelul tău. Producțiile cinematografice ni se adresează și nouă, ăștia care nu avem gusturi rafinate, pentru că filmele nu se fac doar pentru amorul artei ci și pentru bani, iar marea masă de plătitori suntem noi, plebeii.
Cum zicea și Dufu, nu avem nimic împotriva vizuinii regizorului să aleagă o Julietă de culoare, dar măcar nu ne insulta inteligenta și alege una frumoasă. Altfel o să fie o altă producție eșuată și apreciată doar de un public restrâns, woke dar rafinat, așa cam cum a ajuns Oscarul.
Și mai e ceva, Denzel era un actor consacrat și talentat când a fost ales pentru rolul lui Macbeth. Îl acceptăm și ca Prince Charming dacă e nevoie, chit că e cam în vârstă. Dar na, nu știi ce regizor pe ‘shrooms vine cu o viziune mai neortodoxă.
Pe asta ce o recomandă? Culoarea și orientarea sexuală? Țin astea loc de talent și frumusețe? Pare că da. Suntem noi retrograzi, rasiști și needucați că nu înțelegem. Mda
NOU
Problema mea cu subiectul asta este alta. Se pare ca este absolut ok ca un negru sa joace un remake sau un personaj istoric alb. Denzel in Macbeth, its ok, e doar actorie, arta, etc, nu? Pai hai sa facem un Malcolm X cu un alb in rol principal. Sau Martin Luther King ori Rosa Parks. Sa vezi atunci BLM si Los Angeles riots. Apropo Denzel cu Macbeth, a explicat foarte frumos ce inseamna diferenta de cultura aici: www.youtube.com/watch?v=ulWQ5Xvb_q8
Si foarte bine spune omul, nu e vorba de rasa, e vorba de cultura. Nu exista Muhammad Ali actor alb, nu exista Ghengis Khan alb sau negru sau Churchill japonez. Nu pentru culoarea pielii ci pentru ca nu e credibil. Nu am citit despre ce e vorba in noul film, daca e un remake bazat pe povestea lui Shakespeare transpus in 2020 New York, e ok. Dar daca apare negresa intr-o caleasca in Verona secolului 16, ai rezolvat tot filmul.
Repet, astea sunt chestii subiective, tu ai dreptate ca e doar o poveste, nu sunt adevaruri istorice. Inteleg sa faca un remake Hansel si Gretel cu actori negri sau asiatici, ca astfel se pot si ei asocia cu basmul respectiv, e ok. Nu am sa ma uit la asa ceva, nu pentru ca as fi rasist ci doar pentru ca imi imaginez altfel povestea, dar in mod sigur nu ma duc cu cocktail-uri molotov sa dau foc la masini. Dar
imagineaza-ti “12 Years a Slave” cu Fassbender sclav si Chiwetel Ejiofor mosier. In ziua de azi, sarbatorim diversitatea, dar numai cum vor ei. Its cool to be black, trans, gender fluid si alte minunatii. Dar daca spui “sunt mandru ca sunt alb si hetero” esti ultimul gunoi rasist si homofob. Asta ma deranjeaza pe mine.
NOU
@dufu, <> eu folosesc termenul in mod ironic. Nu l-aș putea utiliza altfel. Nu prea pot să iau în serios oamenii care-l folosesc altfel (cu o conotație negativă în războaiele culturale de pe internet).
Dap, înțeleg din plin ce a reprezentat “Ghici cine vine la cina?” pentru acele vremuri și este genial, mi-a placut enorm.
@Nic, vorbim de o adaptare pe West End, adica o punere în scenă – reprezentație de teatru.
<> O să trec peste subiectivismul care rezultă din criticatul aspectului fizic și o să zic doar atât: alegi să reduci complexitatea personajului Julieta la “cum arată”. Ca și cum este singura trăsătură pe care o poți sustrage din textul original. În rest nimic nu mai contează pentru că nu se ridică la standardele noastre de atractie/frumusețe.
Ca regizor/casting director ai opțiunea să te focusezi pe unele aspecte ale unui personaj și să le ignori pe altele. Pentru tine Julieta este sinonimă cu frumusețea convențională. That’s ok! Pentru cine pune în scenă spectacolul ăsta prioritățile sunt (poate) altele. Cum am zis mai sus, poti face și un gender swap daca asta ajută să-ți pui în valoare viziunea.
<> sunt convins că corporații precum Disney, WB s.a. sunt 100% de acord cu afirmația asta. Am putea să discutăm dacă arta făcută de dragul banilor mai este cu adevărat artă. Eu cred că arta adevărată se naște din pasiunea unui artist de a exprima ceva, nu din decizii de comitet făcute de businessmeni pentru a-și maximiza profiturile. În același timp arta “adevărată” nu trebuie să fie falită, este bine să și producă un câștig, of course. Dar cred că produsul rezultat e mai sincer și mai calitativ dacă vine din pasiune si din intenție si nu din ideea de a sparge recorduri financiare.
@Tony, <> Ideea este că esența personajului Macbeth (personaj fictiv, apropo, nu a existat) nu este caracterizată de identitatea lui de scoțian. Ai putea să-l scoți pe Macbeth din Scoția medievala și să-l pui în orice alt cadru istoric și mesajul ar fi același.
Malcolm X, MLK sau Rosa Parks sunt (în primul rand) personalități istorice. Orice adaptare ai face în care i-ai include, nu îi poti separa de identitatea lor de oameni de culoare, pentru că prin asta s-au făcut remarcați: lupta lor pentru drepturile civile.
Ia-l pe Macbeth din Scoția. Pune-l în Japonia medievala. În loc de regi si thanes, avem samurai și shoguni. Ce rezultă? Oh shit, Throne of Blood din ’57 a lui Kurosawa! Acțiunea și mesajul sunt în esență aceleași dar iată, am schimbat cadrul. Schimba-i identitatea lui MLK. Cu ce mai rămâi dacă e alb? Ce poveste vei spune care nu va fi un non-sens?
<> dap, cred că nu mai poți ieși pe stradă din cauza asta.
NOU
Eu cred ca ala negru cu mustata e Romeo
Tom Holland cu parul mai lung si putin palid ar putea fi Julieta
Sau poate piesa e doar pentru minoritati / LGBT
NOU
Asta a fost si prim meu gand
NOU
Or fi greșit ăia castingul și au confundat Julieta cu Otello.
NOU
Si eu ma gandeam ca poate nu intelegem noi exact care e romeo si care e julita
NOU
Tom holland o fi dat spaga sa fie in rolu ala ca sigur erau pe lista scurt un chinez evreu gay ce isi regaseste iubirea in julieta care e trans neagra si cu rude printre vikingi
NOU
N-au ambiție dacă nu continuă cu tupeu actualizarea artistică a operelor prăfuite și nu-l fac pe Othello gay (pot păstra culoarea, că e conformă) și pe Desdemona trans. Și se iau de gât pentru iubirea lui Iago. Care-i ceva imigrant persecutat politic, au acolo loc de întors exprimarea artistică. Doar să sublinieze că nu-i rău, cel mult neînțeles. La final toată lumea rămâne cu toată lumea și-l spânzură voios pe Cassio care-i alb și afemeiat și vinovat de toate relele din piesă.
NOU
pentru Iago pot sa puna un papagal.
NOU
Bă, obsedatilor, va gânditi numai la negrese cu mustata!
Nu are mici o mustata. Doar buza superioară foarte mare si vinetie. De acolo apare “umbra” aia ca o mustata. Dacă v-o suge de două ori, va ia Arafat cu targa…
NOU
@Ender: da. Și mie mi se pare ca zoofili sunt o minoritate extrem de nedreptățită.
NOU
domnu’ @L Popescu, mai glumește lumea pe blog, dar cred că sunt în asentimentul multor comentatori să afirm că e cam prea rasist chiar și pentru noi să acuzați o tânără actriță de culoare că-i specie toxică și unde pune gura, vine ambulanța.
NOU
@Dufu: e nasol sa afli asa dar….
en.m.wikipedia.org/wiki/Iago_(Aladdin)
NOU
Pai si mica sirena a facut o tot o cioara. De atata stat in apa s-a innegrit saraca :))))S a ajuns prea departe cu bolsevismul , cu ceea ce se ascunde de fapt in spatele ideii political corectness. americanii au ajuns retardati in ultimu hal. tot felul de aberatii, isi cer scuze negrilor pt sclavie, cand de fapt aia a fost ceva normal pt vremea aia, cum normal era si in antichitate si peste tot. Si acum e sclavie, doar ca sub alta forma. oamenii nu sunt platiti cu aur, ci cu credit. Doar aurul e valoare, restul e credit si credibilitate. plus ca garoii astia din Africa daca nu ne duceam noi acolo sa ii aducem in europa si america, aia si acum erau in copac, pt ca negri sunt niste babuini primitivi . Iar referitor la Shakespeare, e cenzurat acum de fapt in toate teatrele la nivel
international , de bolsevicii astia , il acuza ca piesele sunt rasiste, misogine si antisemite. negutatorul din venetia cu jidanu Shylock nici nu cred ca se mai joaca :))) retardati. Cenzureaza autori de geniu si multe capodopere din cauza asta
NOU
Sunt dezamagit, acest rol se potriveste mult mai bine unui transexual de culoare obez.
NOU
O fi dat ma-sa spaga la domnii producatori, sa aiba si fata servici…
NOU
Da ăla in verde nu e barbat? Seamana cu raperul ăla Ice IT sau cum ii zice. Ca oricum Romeo e cam nume de bulangiu. Romică e nume de țigan bulangiu :)))) Si intamplator am avut un vecin pe nume Romica, a murit dumbezeu sa l ierte de , de bautura. intamplator era si tigan, intamplator era si bulangiu. Se ardea in cur cu unu Gamulea, cu Fotologea , cu Hodorogea, dracu sa i cante cum ii msi chema, erau mai multi un grup, faceau gratare la el
in curte, cumetrii, da se si ardeau in cur :)))) Vremuri frumoase pt ei. Punea Queen , s auzea toata strada. Ii placea la nebunie freedie mercury.
NOU
De zana albastra din Pinocchio v-a placut ? Are un brand cat al Serenei W. Zici ca-s surori.
www.urban.ro/wp-content/uploads/2022/09/pinocchio-robert-zemeckis-16.jpg
NOU
credeam ca se face un film, cand colo e doar la teatru 🙂 who gives a damn ?
NOU
Cică la Disney, era woke e pe făraș economie.hotnews.ro/stiri-companii-27028361-bob-iger-seful-legendar-disney-spune-era-woke-companiei-incheiat.htm
NOU
da, din 2022 tot anunta asta.
NOU
Acu serios, ala e transexual sau nu, ca nu inteleg? Adica initial era convins ca da, dar la un google scurt pare ca lumea se oripileaza doar ca e negru/negresa.