Sunt la sediul koyos.ro, la conferinta de presa a lui Horia Colibasanu, primul alpinist roman care a cucerit 2 varfuri himalayene intr-un an. E absolut incredibil efortul pe care il depune un om pentru a putea fi capabil sa urce un varf de peste 8000 de metri. iar Horia este un om atat de blajin, incat nu poti sa il imaginezi un dur care rupe bolovani cu dintii.
Voi reveni cu detalii.
PS: Articol scris de pe noul meu iPad, cumparat de la koyos.ro cu incredibilul pret de 2100 lei. Nu, nu e reclama, doar ma laud ca am prins oferta
NOU
Poate la următoarea expediție al lui Horia te cheamă și pe tine să-l însoțești. Te-ai băga ?
NOU
vezi linkul, ai “http://” de 2 ori 🙂
asteptam review 🙂
NOU
cel mai tare este el: alexgavan.ro/
primul roman care a urcat opt miare FARA oxigen si FARA serpasi. un orator fenomenal de asemenea
spuneti-mi cum vi se pare
NOU
iPad 2 sau primul?
NOU
Blogatu » primul
NOU
Mamăăă ce-a scăzut preţul.
NOU
yep. nu imi venea sa cred. 64GB!:)))
NOU
Pariu ca, in mainile tale barbare, nu va tine mai mult de 2 luni:))
NOU
Mihai » contrar concepitie generale, sunt un delicat
NOU
Ce inseamna sa ai coaie.
NOU
Chiar nu stiam de ce era forfota aia la parter si adunatura aia de piscotari. Aveam foooarte multa treaba si nu puteam sa ma desfasor de voi….
P.S. Din cate imi amintesc era buuuna tipa aia de la antena3 😀
NOU
Ai dreptate, toti veniseram acolo sa mancam pateuri si piscoturi, inclusiv antena si protv-ul. deh, e criza
NOU
koyos…am vrut azi sa comand ceva; dupa ce m-am lovit de niste probleme de procesare a platii cu pinul, le-am dat mail sa le cer sa imi anuleze comenzile. Uite raspunsul:
The mail system
: host koyos.ro.s9b1.psmtp.com[74.125.148.13] said: 550 5.1.1
: Recipient address rejected: User unknown in virtual
mailbox table (in reply to RCPT TO command)
Mailul client@koyos.ro nu e inventat de mine; ei il scriu in corpul mailurilor:
“Pentru orice intrebare ne poti contacta telefonic (021.407.34.07) intre orelele 09:00-20:00 de luni pana vineri si sambata intre 10:00-16:00, prin email la client@koyos.ro sau poti inregistra un tichet in zona de clienti client.koyos.ro.”
Partea frumoasa e ca intre timp, au vazut ca am o dificultate in a face platile si m-au si sunat sa ma intrebe care e problema (aveam 2 comenzi plasate). Se misca bine oamenii, nu ma asteptam la atata promptitudine