Scris de Tudor Florea
Am rugamineta sa ma ajuti (cerand sfaturi de la cititotii tăi) in legatura cu o modul cum inceraca sa ma fraudeze UPC:
Să zicem că sunt plecat din România de mai mulți ani. Mi-am păstrat încă locuința din România (la care nu locuiește nimeni în mod curent), ba chiar și abonamentul la telefonie mobilă.
In decembrie primesc un SMS de la “UPC” cu conținutul
“Dragul nostru client. Un consultant UPC te va vizita în curând pentru a-ți prezenta oferta special creata pentru tine. Bucura-te în fiecare moment cu UPC ”
Apoi am primit un alt SMS cu conținutul:
” Iți reamintim ca 31.12.2017 este data scadenta pentru factura 46xxxx17 în valoare de 40 lei. Total de plata 40 lei cod client 31xxx23-1″
Mi-am făcut timp sa completez un formular pe pagina lor de web sa nu-mi mai trimită SPAM pentru ca-mi era evident ca e doar un număr de contact greșit pe undeva.
Nu știu cat de bine a ajuns la destinație mesajul meu, ca n-am primit nici o confirmare de primire, cert e ca după încă o luna SMS-urile n-au mai venit.
Surpriza: în cutia postala am găsit luna o factura în valoare de 40 lei + 160 lei restanta pentru un abonament pe numele meu (un pic diferit de numele meu intreg). Cert e ca eu in decembrie cand se pare ca a inceput abonamentul n-am semnat nimic. Nici n-aveam cum ca eram plecat din tara. La adresa mea de acasă e cineva are are acceptul sa folosească gratuit apartamentul însă nu locuiește în mod curent acolo. Aveam un abonament de internet de fima de internet de cartier, abonament suspendat de mai multi ani. Înțeleg ca in Decembrie cineva de la UPC a venit si a spus ca a preluat firma și ca e cazul sa reînnoiască abonamentul. In mod evident persoana a zis ca n-are nevoie de nici un serviciu, însa se pare UPC și-a făcut singura contract cu mine.
(in paranteza fie spus cu UPC am mai avut o saga lunga rău și n-as fi vrea sa le fiu client nici măcar gratuit, daca m-as intoarce vreodata in Romania)
Ce-mi recomandați sa fac?
As putea depune o plângere la procuratura pentru hartuire? Pentru frauda?
200 de lei n-ar fi o sumă fantastică sa scap de ei, însa mie greu sa ma ocup din străinătate de asa ceva. Si mi-e frică că nu e doar atât.
Știți vreun avocat care sa poată prelua o speța de genul asta? N-am nici timp nici energie de pierdut cu asa ceva mai ales din străinătate. Cât ar putea sa coste distracția asta?
As putea sa cer daune pentru asta? Sau măcar onorariul avocatului?
Momentan am făcut o solicitare pe pagina UPC:
„Primesc pe numele meu o factura pentru un abonament Internet pentru adresa/ cod client de mai sus. Nu am semnat pentru achiziționarea unui astfel de serviciu.
Va rog sa luați act de faptul ca acest contract nu a fost semnat și nu a fost livrat deci contractul este nul de drept. Va rog sa confirmați faptul ca veți înceta sa-mi mai livrați facturi pe numele meu. Va rog sa-mi confirmați primirea acestei solicitări. Prin lipsa unui răspuns din partea dumneavoastră in următoarele 7 zile înțeleg ca abonamentul pe numele meu a fost anulat.
Va rog sa-mi ștergeți numele meu din baza dumneavoastră de data și sa-mi transmiteți un singur e-mail de confirmare a acestei solicitări.
Va rog sa luați act de faptul ca dacă veți continua sa emiteți facturi in numele meu voi întreprinde toate demersurile legale pentru încetarea hartuirii la care sunt supus. si recuperarea cheltuielilor legale care decurg de aici.”
Multumesc.
Later edit: Am primit de la UPC următorul mail:
Clienții UPC România sunt prioritatea noastră. Experiența acestora cu produsele și serviciile noastre, cât și satisfacția lor cu privire la calitatea serviciilor oferite de noi sunt foarte importante. De aceea, luăm toate măsurile necesare pentru a soluționa în cel mai scurt timp această situație.
Cred că Tudor a fost deja contactat.
NOU
Cred ca mai eficient ar fi un mail la protectia consumatorului (sau chiar pe site www.anpc.ro e un formular de completat). In general daca vrei sa fii rezonabil cu companiile telecom te lupti cu morile de vant pentru ca nimeni nu e/nu vrea sa fie responsabil pentru inchiderea unui abonament.
NOU
ANPC-ul te trimite, in prima faza, sa rezolvi amiabil, asa ca a facut bine ca le-a dat mailul ala.
NOU
Ce ANPC? Aici de deja caz penal, un fals, uz de fals cel putin.
NOU
Fost client upc – 1 an si vreo 6 luni. Facut cerere de reziliere, m-am mutat de la adresa respectiva, iar in noua locatie nu au acoperire. Dupa 5 luni de la cererea de reziliere ei imi emiteau in continuare facturi… de fiecare data sunam la callcenter si-mi promiteau solemn ca de luna viitoare totul o sa fie ok si nu-mi mai emit facturi (o sa faca si recalculare sa nu platesc ce au emis) …. buuuun, luna asta primesc mesaj de la ei ca soldul meu e de -60 lei si inca nu am primit factura…. deci se poate …
NOU
Eu zic sa il ‘scuturi’ mai bine pe actualul chirias inainte de a te lansa in procese… eu zic ca de acolo a plecat problema ta. Ca nu ar fi trebuit sa se intample asta in lipsa ta… asta e alta discutie.
Incearca cu o reclamatie la OPC online (cat mai detaliata, ataseaza facturi si ce mai ai), asteapta 30 de zile – e posibil sa ai o surpriza placuta.
NOU
N-am pe cine sa scutur. Persoana, care nu e chirias, si-ar putea face orice abonament vrea acolo. In nume propriu. Insa nu are nevoie. Cel putin momentan.
NOU
Odata ce nu ai nici un act (chirie, comodat, etc..) semnat cu cel ce are permisiunea verbala sa stea acolo, nu poate sa faca contract nici daca vrea.
NOU
Din pacate e o tehnica des intalnita. Multe dintre aceste companii mari (vodafone, upc, telekom, digi, enel, etc.) sunt stat in stat. Desi sunt reglementari, oamenii de rand nu prea isi permit sa piarda timp (si bani) pentru a putea sa-si faca dreptate si se lasa bulied.
NOU
Pt început, o plângere la ANPC, se poate și pe mail. Apoi, în funcție de ce fac ăia și ce părere ai de rezultat, mai vezi.
NOU
Noi ne distrugem sanatatea cu dragnea, vasilica si tudorel iar onoratul cititor se streseaza cu o prostie de abonament upc, sau poate are prea mult timp liber.
Nu le plati nimic si gata!
NOU
@Beb:
Asta e definitia analfabetismului fuctional. Nu intelegi un text desi intelegi toate cuvintele din el.
Tocmai ca nu am prea mult timp liber incerc sa resolv cu vreo 200 de lei o problema in care am intrat fara voia mea cu o companie de telecom; prolema care e mai mai usor de rezolvat decat ona cu o suma de vreo zece ori mai mare si mai complicata cu o companie de recuperari creante
NOU
Ăsta e un comentariu publica îl pe zoroblog.
Dar te cam întreci la istețime cu sfatul.
NOU
Da, pentru ca asa merge treaba…nu le platesti si gata, scapi. Sta gigelul de la UPC si se gandeste “Bai! Asta nu vrea sa plateasca, eu zic ca e o problema,ceva, la mijloc…haida sa ii reziliez si sa nu il mai stresez deloc” :)) Datoria(penalizarile) o sa creasca, UPC da cazul la recuperare, recuperatorul isi ia banii iar tu trebuie sa mergi in instanta impotriva UPC pentru a dovedi ce trebuie…da, in timpul asta recuperatorul isi face treaba pentru ca nu e problema lui speta ta cu UPC.
Treaba e simpla:
– Imputernicesti pe cineva din tara sa te reprezinte in relatia cu UPC
– acest cineva se va duce sa discute cu UPC
– daca nu rezolva cu UPC merge la ANPC
– etc pana la legal…
La fel i s-a intamplat mamei cu Telekom:
– au sunat baietii de la telesales(retentie) pentru ca ii expirase perioada contractuala
– i-au prezentat o fenomenala oferta( antivirus moca si alte balarii la fel)
– mama le-a spus ca nu ii merge tel fix si implicit net-ul de vreo 4 ani la adresa aia(pentru ca ei nu se sinchisesc sa vina sa repare)
– Peste 1 luna primeste mama factura cu toate serviciile active(ea folosind doar dolce care e functional)
– M-a imputernicit pe mine, am mers la telekom, initial nu au vrut sa rezilieze ca vai…aveati 14 zile etc. dar
s-au calmat cand au auzit de ANPC si de faptul ca oricum trebuie sa faca factura cu minus pentru serviciile nefunctionale si au reziliat frumos ctr care prelungea abonamentul cu doi ani.
Acum am alta problema: Sunt sunat in fiecare luna de cei de la retentie pentru a face prelungire de abonament…in fiecare fucking luna le zic sa vina sa repare net-ul si ei imi spun “Daaar vaaaai…ati deschis ticket la tehnic?” …. Se plimba bazele alea de date cu clienti de la un callcenter la altul…alfel nu imi explic cum pana mea ma suni in fiecare luna, eu iti zic acelasi lucru, te refuz, si tu nu notezi nimic in sistemul ala.
Abia astept sa vina GDPR sa ii vad pe unde mai scot camasa cand le fac reclamatii(in urma retragerii acordurilor, bineinteles)
NOU
da, Beb are soluţia.
soluţia pentru a fi sunat 3-4 ani de firmele de recuperat credite.
glumesc, la mine au sunat de fapt 6 ani pentru 80 de lei, abia anul trecut s-au potolit 🙂
s-or fi lămurit până la urmă că ştiu ce e aia prescripţie,..
NOU
Boemul: prescriptie nu inseamna faptul ca tu te dai lovit 3 ani si gata scapi. Prescriptia se aplica doar in cazul pasivitatii recuperatorului sau institutiei catre care ai datorii.
In cazul tau, cel mai probabil datoria a ajuns pe “mana” un recuperatori care au considerat ca e nerentabil sa mai colecteze 80 de lei de la tine.
NOU
@Alex, mersi, atâta lucru mai ţin şi eu minte din facultatea de drept, fie ea şi făcută la spiru 🙂
când n-au făcut nimic LEGAL timp de trei ani datoria s-a dus.
telefoanele şi SMSurile nu se pun.
NOU
De fapt, singurele actiuni care intrerup prescriptia sunt platile partiale ( recunoasterea datoriei) sau executarea silita. Telefoanele de hartuire si firmele de recuperare nu intra la nici una .
NOU
Tudorele, eu am zis ca te stresezi prea mult iar tu vii si o faci pe prostu. Sa fii sanatos!
NOU
Beb, sincer sa fiu, cred ca vede toata lumea cine e prostul in discutia asta. Problema e ca numai tu nu vezi.
NOU
La adresa respectiva mai exista cablul lor infipt in usa? Daca da, e o problema, in sensul ca au prelungit automat contractul vechi, semnat cu firma de cartier. Cred ca exista pe undeva scris mic in conditii ca daca nu reactionezi sau ceva, se prelungeste automat. Tu ai semnat cu firma X, aia e preluata de UPC, abonamentele merg in continuare. Ca sa fie intrerupt abonamentul, trebuia sa vina un nene sa taie cablul, cu stampila si semnatura.
NOU
Vorbesti aiurea. Cand upc a preluat firma de cartier aveau obligatia sa faca contracte intre upc si client – nu se prelungesc automat alea vechi pentru ca sunt intre o firma (inchisa, radiata, vanduta, care nu se mai ocupa cu asta) si client.
Am patit la fel cu rds cand au cumparat o firma de cartier si au inceput sa faca contractele noi fix cand eu am vandut garsoniera. Eu nesemnand cu ei contractul nou nu aveau de ce sa imi furnizeze servicii in acea locatie (doar daca vroiau sa-mi dea moca netul). Dupa vreo 3 ani ma suna o tuta sa ma ia la rost ca am bani sa le dau, vreo 400 lei. Sa mori tu! Vreau sa vad contractul semnat intre mine si voi ca daca nu e … ghinion.
NOU
se intampla si prin alte tari, tot la UPC. cred ca e problema cu agentii de vanzari si cum sunt monitorizati.
mie mi-au adaugat fara sa stiu televiziune peste abonamentul de internet. cand am sunat sa intreb, mi-au zis ca am acceptat asa ceva prin telefon, am intrebat de la ce sucursala si mi-au dat chiar numele agentului cu care cica agreasem prin telefon. m-am dus la sucursala respectiva sa ii confrunt si agentul s-a dat lovit (cica era in concediu medical), am vorbit cu sefa de agentie si a promis ca rezolva. luna urmatoarea mi-au scos televizunea si mi-au dat si un discount pentru internet.
daca eram american, mergeam la proces cu ei si faceam cateva zeci de mii de dolari. asa m-am ales cu 10 lei reducere la internet lunar.
deci fie incerci sa vorbesti cu agentia prin care ti-au reinnoit contractul, fie reclami la ANPC, fie la politie. dar daca esti plecat, mai degraba rezolvi cu ei direct, decat cu organele statului.
NOU
plangerea se face la ANCOM, reglementatorul din domeniu:
www.ancom.org.ro/formular-on-line-pentru-reclamatiipetitii_1396
NOU
numai aberatii, ca de obicei. problemele astea se rezolva cu un email la cine trebuie. iti recomand cu incredere CEO-ul UPC, dar il rog pe distinsul Arhi sa nu pubilce adresa pe blog, ci sa ti-o inmaneze via email. te sfatuiesc sa ii expui problema lejer, fara patima, cu chestii gen daune sau procurori, crede-ma, nu este cazul. bafta!
NOU
Deci de aia o duce UPC-ul asa prost, ca CEO-ul in loc sa faca treaba se ocupa de reclamatiile de 200 de lei.
NOU
eu in locul tau as sta linistit, dar ma rog, tu poti sa te agiti. pe de alta parte, daca ai stii tu cate reclamatii primeste liudmila sau, ca veni vorba, muriela (iu cec speling).
NOU
Cativa pasi necesari:
1. Vorbeste cu persoana care sta acolo sa vada daca mai e cablul de net care sa intre la voi in casa.
2. Vorbeste cu aceeasi persoana sa verifice daca scara a fost instalata pe retea upc.
Motivul pentru asta e simplu: de obicei compabiile mari cumpara retele vechi pe care le dezafecteaza si clientii care mai vor intrenet trebuie sa treaca pe reteaua upc, ocazie cu care semneaza si un contract nou.
Daca reteaua a fost dezafectata (s-a tras retea upc in bloc) nu au ce sa iti faca.
Scrie-mi aici cum e si te invat ce sa faci mai departe.
NOU
Nu mai vine nimeni sa taie cablul de la usa, costa timp si bani. Se inchide din switch cu adresa din server si gata. Cu “migratia” de azi poate e nevoie sa reconecteze peste 1-2 luni si atunci o face tot numai din tastatura….
NOU
@Marinel >> O sa ma rezum doar sa iti spun ce a zis si Luke: ” Amazing. Everything you just said was wrong”.
Cetin, da i omului nr meu daca are nevoie
NOU
nu are, l-a cautat UPC si il rezolva
NOU
Cum vad eu chestiunea. Persoana care locuieste pe acolo facut un abonament. Foarte probabil.
Daca nu, atunci nu a facut. Insa problema trebuie rezolvata intr-un fel sau altul. Tu trebuie sa vezi unde ai dat cu pixul pe contract. Sau vreo dovada de contract. Asta e chestiunea.
Faza ca nu platesti si aia e merge. Insa ce se va intampla cand acolo unde stai tu vor vedea la un moment dat ca ai o restanta pe undeva? Nu vrei asa ceva. Fa reclamatie la ANPC si asteapta ceva. Desi mari sperante nu am de la ei. Sunt trecut si prin asta.
Sa-ti dau exemplul meu: am facut un contract la rds acum multa vreme. Prin 2009 parca. Am cerut telefon si atat. Data fiind perversiunea RDS/UPS/Telekom (chiar e) nu poti sa instalezi doar telefon. Iti trebuie si cablu tv si internet. In contract se spunea de o perioada de instalare de la semnare de 90 de zile. Dupa 100 de zile nu aveam telefonul instalat. Desi am facut reclamatii, cereri si tot. Drept urmare am urmat litera contractului si nu am platit. Pentru ca contractul se considera nul daca au trecut cele 90 de zile. Si ghici ce? Am vrut sa fac un abonament la internet la RDS si ghici ce? Am o datorie fata de ei. 160 de lei parca. Dar e vorba de principiu. Nu o platesc pentru ca ei nu si-au respectat contractul (si nu doar atat) . Si nici altul nu pot face. Si parca exista o regula cu prescriptia dupa 5 ani. Dar aparent e valabila doar pe la stat pe undeva. Si nici acolo mereu.
O data m-au deconectat de la internet pentru ca vecinul a zis ca u mai vrea. Si are acelasi nume mic ca mine. La alta firma.
NOU
Mare monstru de spaghete, cate balarii. Prescriptia e valabila peste tot , dar se refera doar la recuperarea creante. Ei au dreptul sa pastreze istoricul tau de plata “nefavorabil” in baza lor de date si sa iti refuze un contract pe acest motiv . Iar perioada de prescriptie e de 3 nu de 5 ani in cazul contractelor de telefonie/internet. Poti rezilia un contract pe motiv de nerespectare a termenilor, nu poti sa il consideri tu de la tine nul si sa nu il mai platesti.
NOU
Mersi Iulia.
Totusi, daca contractul se considera nul de drept ce sa relziliez? Ma rog, poveste mai lunga. E bine ca-mi fac prieteni printre monopolistii tarii.
NOU
Nu exista contract “nul de drept” fara pronuntarea unei instante de judecata . Nu esti in masura sa reziliezi unilateral un contract daca esti una din parti.
NOU
Pentru Iulia, de la noul cod civil:
Art. 1276
Denunţarea unilaterală
(1) Dacă dreptul de a denunţa contractul este recunoscut uneia dintre părţi, acesta poate fi exercitat atât timp cât executarea contractului nu a început.
(2) În contractele cu executare succesivă sau continuă, acest drept poate fi exercitat cu respectarea unui termen rezonabil de preaviz, chiar şi după începerea executării contractului, însă denunţarea nu produce efecte în privinţa prestaţiilor executate sau care se află în curs de executare.
(3) Dacă s-a stipulat o prestaţie în schimbul denunţării, aceasta produce efecte numai atunci când prestaţia este executată.
(4) Dispoziţiile prezentului articol se aplică în lipsă de convenţie contrară.
NOU
reclamatii.anpc.ro/
Completezi o plangere corect si complet la adresa de ma sus. Le spui ca ai incercat sa iei legatura cu UPC, dar UPC nu vor sa te ajute. Eventual le dai un mail si astepti pozitia lor oficiala scrisa pe care sa o poti atasa. Atasezi documentele necesare precum si facturi de utilitati, bilete de avion, orice care sa ateste ca in perioada aia nu erai in Romania.
Ceva lipsete in lantul de procedura ANPC si nu vei primi un raspuns de la ei. O sa primesti totusi in 30-45 de zile raspunsul de la UPC, ceva cu scuze si nu se va mai intampla.
~~~~~~~~~~~~~~
Eu am avut alta mai nasoala, cu DIGI. Mi s-au mutat 600 de vecini in curs de cateva luni si pur si simplu nu mai aveam semnal, abonamentul meu DIGI functiona doar pe balcon. Am sunat la DIGI, au trimis o echipa care mi-a confirmat faptul ca au masurat si semnalul este sub limita acceptabila in zona si ca vor rezolva. Timp de 3 luni nu au facut nimic, apoi mi-au refuzat cererea de reziliere. Moment in care am depus toate documentele online la ANPC si s-au ocupat ei de tot.
NOU
Din ce-am văzut eu, ANPC va returna mesajul că UPC are dreptate. Singurii care fac ceva pe telecom sunt ANCOM. Deși cu noua conducere nu știu dacă mai fac treabă.
NOU
am citit comentariile de mai sus și niciunu’ nu’i în chestiune
și vă scriu tot din experiența mea cum stă treaba
când lucram la sărăciile ălea din jandarmeria bacău, am locuit cu chirie într’un apartament în care se putea face abonament internet numai la rcs&rds
și pe aceeași locuință erau 3 trei abonamente suspendate după neplata facturi 3 luni
adică ăia care au locuit înaintea mea au țepuit rcs rds și n’au plătit 3 luni, după care le’a fost tăiat netul
și la fel se’ntâmplă și la akta, pentru cine stă la țară ca mine
în speța de aici, e foarte simplu: DUPĂ 3 LUNI DE NEPLATĂ, ABONAMENTUL SE TAIE ȘI TE RECONECTEZI DOAR DUPĂ CE PLĂTEȘTI DATORIA
așa cum e la rcs rds și akta
e cam dubios cum de are 5 cinci luni de neplată și el tot are abonament valabil
s’ar putea să mintă autorul, mai mult de 3 trei luni n’are cum să aibă
și voi numai puneți botu’ la toți escrocii și mincinoșii
NOU
numai va drogatz
NOU
Toni Montana aka Știțivoicine are dreptate, lucrez in domeniu si este exact asa cum zice el.
Rezolvarea: O reclamatie la OPC este suficienta!
NOU
RDS il taie in maxim 10 zile de la scadenta, nu mai asteapta 3 luni:))
NOU
@alex
fix după 3 luni de neplată îți taie cablu’ tv și net
NOU
Pe mine mă anunță că încep deconectări cu 5 zile înainte de scadență. Mi s-au întâmplat să nu ajung să plătesc în 10 zile de la scadenta și ce crezi…nu mai mergea nici netul din tv nici abonamentele Digi… Acum câțiva ani aveam plata recurenta și trăgeau ei din cont/card dar am dezactivat când am schimbat banca…iar de când mi-au tăiat la doar 10 zile…fix la scadenta le plătesc…
NOU
P.S: cu ocazia asta poate le spune cineva că nu e ok să trimiți mesaj de deconectare înainte de scadență…reminder că am de plata e ok..dar nu deconectare in pana mea
NOU
1.Dupa 5 zile incep deconectarile (adica nu iti mai functioneaza serviciul).
2.Dupa 3 luni ti se reziliaza unilateral contractul. Daca vrei din nou tv si internet, trebuie sa achiti datoriile (care dupa 3 luni nu se mai emit automat) si sa semnezi un contract nou (cu clauza contractuala noua, 12 sau 24 de luni).
NOU
Update:
1. Am trimis o solicitare pe formularul lor de contact și am primit doar asta:
“Va mulțumim pentru încrederea si timpul pe care ni le-ati acordat … blabla..”fără număr de inregistrare; fără continutul cererii mele, deci zero.
2. Am putut sa-mi fac cont cu datele pe care le am, am încercat sa trimit solicitare sa închid abonamentul, rezultatul a fost ca “solicitarea nu poate fi trimisa” sau ceva de genul. Zero. Bleah.
3. Sun la relatii cu clientii timp de asteptare de peste 15 minute. Sun la o ora mai convenabila. In final răspunde operatoarea, altfel amabila in raport cu munca pe care trebuie sa o facă. Solicit închiderea abonametului. Primesc in sfarsit numar de inregistrare. Solicit o anularea facturilor deja emise. Operatoarea, EXTRAORDINAR de insistenta asupra faptului ca nu poate sa înregistreze (deci nu sa soluționeze – favorabil sau nefavorabil) o astfel de cerere. In final primesc număr de înregistrare si pentru a doua solicitare.
4. Sunt sunat de cineva se la UPC. Nu mi-a fost clar daca m-a sunat c-am integistrat reclamatia telefonic sau c-am dat varsat rahatul pe ventilator aici. Acum imi este. Vrea „sa-si ceara scuze pentru probleme cauzate” si zice ca s-a emis o facura de regularizare pana azi iar pentru restul de 9 lei si ceva se va emite o alta factura de regularizare pe 1 Mai si nu mai am de plata nimic “si o sa discutam si cu EOS sa nu va mai contacteze” “EOS?? ce treaba am eu cu EOS??”. “nu cu EOS..” apoi primesc inca o data asigurari ca totul s-a rezolvat, spus cu subiect si predicat.
Afara de convorbirile telefonice (care sunt înregistrate), inca n-am nici o dovada ca nu am nimic la nimeni de plata. pentru ca:
5. Contul pe care tocmai il facusem si unde puteam vedea si eventual chiar plati facturi imi afiseaza doar “Accesul in aplicatia myUPC este interzis pentru acest tip de client”
Inca am un stres destul e mare ca o sa trebuiască sa-mi fac niște prieteni si pe la EOS acum.
Deci saga mea continua. Dar am destul de mari speranta ca totusi se va rezolva. Si astept un raspuns formal la cele 3 cereri pe care am reusit sa le trimit.
Cetin, Mulțumesc!
UPC ramane mai departe o mizerie care transforma in mizerie tot ce atinge. UPC inca imi datoreaza 3 luni de abonament plătit degeaba acum vreo zece ani (de la saga de data trecuta).
La o cautare pe google, se pare ca nu sunt o exceptie cu abonament făcut singul la UPC doar pentru ca am fost odata abonat la o firma de cartier. Dimpotriva, inclin sa cred ca e un “model de business”. Mai mult penal decat mizerabil.
Cateva sfaturi pe care le pot da acum:
Fiți amabili si respectuosi cu operatorii (in masura in care puteti, si mai ales nu-i injurati). Poate ei chiar sunt nevinovati. Chiar daca eu au datoria sa NU va ajute ei sunt adesea singura cale posibila de rezolvare a problemelor voastre.
Inregistrati-va convorbirea cu operatorii. Cereți INSISTENT numar de inregistrare, sau o altfel de dovada a actiunilor voastre. Păstrați cererile de anulare a contractelor, chitantele, dovezile de plata ale amenzilor, pozele cu indexul la contoare si altele asemenea. Chiar atunci cand partenerii de afaceri sunt “baieti de treaba”. E posibil sa fie de treaba pana nu mai sunt. Gen – pana ii cumpara UPC.
Rezolvati problemele financiare cat mai curand si cat mai complet posibil. Câteodată e mai ieftin sa platesti degeaba si sa inchizi problema decat sa te chinui sa demostrezi ca n-ai nimic de plata. Timpul si stresul pot costa mai mult.
Problemele (mai ales cele financiare) nu se rezolva de la sine. Daca nu platesti, o sa te cauta niste recuperatori, nu platesti nici la aia nu inseamna ca datoria se prescrie, se prescrie doar dreptul lor de actiune; tu ramani continuu pe lista neagra a… orice.
Catre UPC (ca stiu ca cititi). In data de 25 Mai intra in vigoare GDPR. Tocmai la timp sa ve pregatiti cu răspuns despre ce date aveti despre mine. De unde le-ai luat, cui le-ati dat si pentru ce.
NOU
Bai, eu cand am plecat din tara aia, am avut grija sa nu mai fie nimic pe numele meu. The end.
Si de expresia “ baga-ti pula!!” , n-ai auzit?
Fuck them!