Noua noastra campanie are ca fundament traditia indelungata a Vodafone de a sustine programe si proiecte culturale si ale societatii civile, pentru persoanele defavorizate sau discriminate, de caritate, sport si educatie, care au reprezentat adevarati catalizatori si au devenit in timp repere de succes pentru comunitate.
NOU
mai da-i incolo si pe astia de la vodafone…m-am saturat de ei!
NOU
Meh, sunt singurul care are un “deja-vu” cu povestile din Fratii Gimm ascultate pe vinil, cand aud vocea din reclama? 🙂
NOU
baxter » e victor rebengiuc
NOU
Probabil d’aia.
NOU
Asta era cu video-urile alea?
NOU
Ce pula mea, mă, eşti şmecher?
NOU
Nu stiam ca angajatii care stau peste program chiar daca muncesc de acasa (desi e putin paradoxala situatia dar fie) sau studentii care prefera sa ramana in provincie reprezinta persoane defavorizate sau discriminate.
Ce sa mai zic despre cei care imping masina altora sau despre directorii care vin primii la munca (aici trebuie sa remarc ca astia sunt extrem de rari).
In alta ordine de idei e trist sa realizezi ca ai cel putin 2 milioane de potentiali clienti lipsa. Deh, e neplacut sa vezi ca risti sa nu mai ai profiturile alea de altadata. Ce vremuri dom`le, ce vremuri…
NOU
E totusi trist ca astfel de campanii sunt facute de companii de telefonie mobila! Si nu de institutii care chiar ar trebui sa sufere ca sunt cu 2 milioane de oameni mai putini in tara lu’ peste !
NOU
lol. deci vodafone’ul sufera sau cum? aloooo, campania este facuta pt a pune vodafone’ul intr’o lumina buna, sa creada prostu ca vodafone’ului ii pasa de el si sa mai prinda si ei niste contracte ca sa mai fure si ei putin. asta’i tot. nu sufera nimeni. sigur esti studenta? ai o naivitate prepubescenta.
NOU
Pe langa faptul ca e vodafone cu nasul p-acolo e chiar ok, mesajul e destul de profund.
NOU
Uite de unde s-au inspirat:
www.youtube.com/watch?v=_PE5V4Uzobc
NOU
Nu putea fi totul original.Era culmea.
NOU
imi amintesc de vremurile connex. de fapt, treaba cu ipmreuna au folosit-o si in trecut. Era reclama aia dragutza cand sareau toti o data sa ajute sa cada mingea din copac.
Cand a plecat Ted Latimore insa s-au schimbat reclamele si au aparut alea strict comerciale.
Se pare ca Baroetta aduce campaniile de suflet inapoi. \observati ca nu apare nici un telefon, pret sau altceva in reclama.
Poate ma reintorc la ei daca si filosofia pentru angajati s-a schimbat 🙂
NOU
Gandeste-te bine. Eu mai am un abonament de scos de la ei(din 3).
Lupul schimba parul…….
NOU
am lucrat la ei 6 ani, stiu cum e cu facturarea, stiu cum stau treburile si cum trebuie abordate si d-aia imi e mai comod sa stau la ei cu abonamentele.
NOU
Un mesaj profund si vocea unui mare actor, Victor Rebengiuc.
NOU
I-auzi barosane: tu-patupa, tu-patupa, tu-patupa !
NOU
Nu sunt fan Vodafone. Dar trebuie sa recunosc l-au ales foarte bine pe Victor Rebengiuc pt. reclama lor.
NOU
Prea sentimental pentru gusturile mele 🙂
NOU
Frumoasa ideea , dar pacat ca nu mai sint clientul lor dupa o perioada contractuala de 6-7 ani , realizand tarziu ca eram furat putin cate putin la fiecare factura si concurenta radea de mine ,,,
NOU
Io am făcut şcoala de troll cu A. Freigedank. A fost profesorul meu :)) Acum el e barosan prin America, are academie de trolli.
NOU
Bine, dom’le recunosc, sunt eu, A. Freigedank. :))
NOU
Titircă » demonstreaza. unde iei bataie cel mai des?
NOU
În Parcul Operei . :))
NOU
A.Freigedank » atat:)))
NOU
Rar mi-am luat-o în gură. Mai mult DAU bătaie, coane.
NOU
@Cristi – am eu impresia sau tu ai inteles fix un cuc din acel material?
NOU
Nu ti se pare. Fix un cuc a inteles
NOU
“traditia indelungata a Vodafone de a sustine programe si proiecte culturale si ale societatii civile, pentru persoanele defavorizate sau discriminate”
Sint curios citi angajati tigani are Vodafone, ca tot vorbim de discriminare.
NOU
Mă gândesc să îmi deschid şi eu blog, să fac bani. De ce să nu fac bani din trollat? Oricum sunt cel mai bun troll din România, online şi offline, aşa că s-ar putea să mă apuc de scris. Sunt născut pentru a trolla şi momentan nu am adversar pe piaţa trollingului din România.
NOU
asta era problema.. ca nu s destui tigani la vodafone
NOU
Să-nceapă petrecerea! Te trailes bahtalo !
NOU
Solo ! Să meargă nebunia, pentru mine, pentru toţi şmecherii de la obor, parcul operei, colentina, se ştie! Şi pentru şmecherii de la vodafone, numărul unu se ştie ! I-auzi ce zice vodafone, numaru unu la internet: ,, Valoare, valoare, n-au valoare ca a noastră/ Valoare, valoare- n-aţi văzut în viaţa voastră!”
This is, this is the life! Solo, cea mai nouă nebunie marca Salam! Ca la PARIS!
www.youtube.com/watch?v=yDpSZP8N4QM&feature=related
PS. Dacă şi-acum mai puneţi la îndoială că sunt A. Freigedank :))
NOU
Pentru toţi comentatorii, pentru arhi, se stie numarul unu. Hopa !
NOU
@mircea sunt destui… Sau tu te refereai strict la etnie?!
NOU
Cine crede ca unui business (inca din afara) ii pasa de comunitate? Hai sa fim seriosi. O companie e interesata de profit, nu de povesti din astea de adormit copiii. In afara de implicarea actorului in cauza, mi se pare o lalaiala. Sau poate sunt printre putinii care nu dau pe spate de emotie ca mama ce spot au facut cei de la Vodafone.
NOU
fundatia Vodafone va zice ceva?
Cand eram eu la ei (pana prin 2007), angajatii puteau alege daca si cat sa doneze fundatiei. Oricat alegeai sa donezi, firma dubla suma.
Au mai facut chestiile cu curatenia si incurajeaza angajatii la voluntariat dand zile libere pentru asta. Personal, recunosc, nu m-am dus la voluntariat dar erau multi colegi care au pus mana la constructia de case pentru sinistrati si multe altele. Acum sunt un fost angajat, stiu ca au si multe bube, dar motive sa ii laud gratuit chiar nu am, insa sunt ok.
NOU
dojo, ai dreptate. in business este vorba intotdeauna despre profit. diferenta o face modul de a face profit. in romania practica uzuala nu este multumirea partenerilor de afaceri ci doar strict propriul interes. absolut orice actiune este subordonata propriului interes. exista insa tot mai multe firme si la noi care au trecut de aceasta faza infantila de a face business. ele investesc in imaginea interna si externa, pentru ca au inteles ca in business ca si in politica este vorba despre incredere. o companie de succes are nevoie de increderea angajatilor, furnizorilor si clientilor. ce face vodafone acum este o campanie de imagine. in opinea mea este cea mai buna campanie de imagine pe care am vazut-o in romania. vodafone daca ar fi un partid politic ar castiga alegerile cu aceasta campanie…-:) bravo lor.
NOU
Nu sunt client Vodafone, n-am nici o treaba cu ei. Dar am participat aseara la gala societatii civile si in contextul evenimentului, prezentarea spotului de mai sus a fost un succes. Sigur ca obiectivul final al fiecarui business este profitul. Dar dincolo de motivatiile care stau in spatele acestor actiuni, implicarea sociala a Vodafone este destul de puternica la noi.
Chiar si avand proiect inscris in concurs, nu pot sa nu recunosc ca ce au facut ei impreuna cu Habitat for humanity dar mai ales cu Smurd, a fost greu de depasit anul acesta.
NOU
Hmmm… astazi la Orange am reincarcat de 7 EUR si am primit:
– 2800 min Orange
– 2800 SMS in Orange
– [b]100 minute nationale si internationale (SI PE MOBIL in Europa)[/b]
– 100 SMS nationale
– 100 MB navigare Internet
In conditiile in care Vodafone nu a fost capabil sa-mi ofere un abonament cu minute internationale PE MOBIL nici dupa 4-5 ani de platit facturi de la 300 pana la 940 lei lunar, de ce m-as mai intoarce la Vodafone?
NOU
@boglous: tu zici “dincolo de motivatiile care stau in spatele acestor actiuni, implicarea sociala a Vodafone este destul de puternica la noi.”
Pe ce scala s-a evaluat implicarea sociala ca fiind “destul de puternica”? Dupa sumele investite in campanii?
Iar eu pun o intrebare simpla: oare citi tigani (= categorie defavorizata, nu-i asa?) au un loc de munca la Vodafone? Sa nu zici ca tiganii-s analfabeti si n-au calificarea sa lucreze la Vodafone, ca-n piata e plin de tuciurii care vind celulare (ba ti le si decodeaza sau iti schimba tastatura daca vrei), de ce n-ar putea sa ti le vinda in magazin?
NOU
@Cristi…am spus: NU sunt client Vodafone. Sa fac si un desen? Nu ma intereseaza daca vrei sau nu sa te intorci la Vodafone
@Mircea…da, campaniile de responsabilitate sociala se masoara in fondurile alocate. Dar nu numai. Se mai masoara si cantitativ/calitativ prin atingerea obiectivlor propuse, prin nr de voluntari mobilizati, prin raportul cost/eficienta, etc.
Ai pus de doua ori in comentarii intrebarea cu tiganii. Si cam fara rost, as putea adauga. In acest moment nici eu nu am vreun tigan angajat, insa am ajutat de-a lungul vietii cateva mii. Ma face asta mai putin responsabil social?
NOU
@boglous – din greseala, ultimul meu mesaj era ca si reply la al tau. Anyway, take it easy.
NOU
Vrajeala ieftina. Tu platesti, noi te prostim. Oricum, macar colega e frumoasa…
NOU
si tu esti convins de ce zici?…ca reteaua e aia de acum 10 ani?