Deci la Glovo, daca nu primesti comanda, ti se da un voucher de 50% reducere pentru următoarea comanda.
Ati inteles perfect, da, nu ti se dau banii inapoi, primesti un voucher de 50% reducere si atat.
Deci la Glovo, daca nu primesti comanda, ti se da un voucher de 50% reducere pentru următoarea comanda.
Ati inteles perfect, da, nu ti se dau banii inapoi, primesti un voucher de 50% reducere si atat.
NOU
Haha, cand ma candesc ca la Delivero in Franta pt o comanda neajunsa mi-au dat imediat banii inapoi si mi-au dat ceva reducere la urmatoarea comanda (ce-i drept reducerea era valabila doar o sapt sau asa ceva)
NOU
Sunt curier și mereu clientii au primit banii înapoi când au fost probleme cu o comandă
NOU
Mie-mi convine…. Fac comanda pentru tot etajul cu reducerea lor de 50%
NOU
Initial, inainte sa citesc discutia, am crezut ca ai inteles tu gresit si iti dau un voucher de 50%, PE LANGA banii inapoi :))
Direct ANPC, fara discutie. A avut foarte multa rabdare tipul. Iar tipa din chat se facea atat de mult ca nu intelege incat la un moment dat am crezut ca e bot.
NOU
numai eu vad 2 analfa?
stiu ca-mi sariti in cap, dar ma zgarie…
NOU
Ce a-ti patit domnule ionut ?
NOU
Sa suparat ca este unii care nu vorbeste corect. Astai viata!
NOU
nu a-m pati-t nimi-c…dar unii…
NOU
dar uni
NOU
M-am oprit la “150% ca să nu mă duc la anpc”.
Mor pe cetățenii europeni cu drepturi, fără obligații, dar care n-au nici un stres să șantajeze cu ANPC.
Ce nu înțeleg acești cetățeni este faptul că în momentul în care anpc vine și îi arăți o dovadă clară, în scris, de șantaj, vor anula automat plângerea fără a mai investiga mai departe. Am trecut de 2 ori prin asta, și, deși oricum aveam legea de partea noastră și am fi câștigat, anpc nici nu a vrut să mai audă de alte dovezi sau detalii.
În primul caz un client a vrut să returneze un produs după 38 de zile, iar în al doilea caz, un client, pentru că a primit greșit un produs de la noi, a cerut să îl păstreze pe cel greșit și să-i trimitem și produsul corect.
Ca să fiu on, noi comandam zilnic prin glovo și chiar eram curios ce se întâmplă într-o astfel de situație. E bine de știut. Ca și o paranteză, uber eats ne-a dat banii înapoi pentru toată comanda pentru chestii mult mai light decât asta (livrare târzie, comenzi încurcate, dar complete, etc)
NOU
zii tu zarax, astia are dreptu sa manance?
NOU
Acuma nu trebe sa mananca și gura lor ceva? Oameni istem.
NOU
Data viitoare il incurajam pe Andrei sa vina cu pachetel de acasa.
NOU
ce bani sa imi dea inapoi? intodeauna selectez cash!