Comandat sâmbăta trecuta aparat foto Nikon D5100. Ascultat de propriul sfat si platit cu cardul, ca sa am prioritate la livrare.

Azi, la o saptamana de la achizitionare, nu am idee unde este pachetul meu, Fancurier nu a dat nici un semnal, la telefoanele de la emag sau fancurier nu raspunde nimeni.

Intre timp, dam declarații sforaitoare, ca am mutat blackfriday ca sa livram mai repede si mai bine, sa nu se intersecteze cu 1 decembrie.

Right.

LE: Printr-un miracol de craciun, a ajuns.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

115 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Au vrut doar sa ii prinda pe ceilalti fara stocuri prea mari, that’s it. Doar o strategie de sales tipic romaneasca marca emag.

  2. #3

    Iar aia ti-au retras deja banii din card?

  3. #4

    Unde te crezi, in vest, sa platesti in avans?! …

  4. Eu daca eram directorul de la emag si vedeam ca Cetin a dat comanda trimiteam un elicopter sa livreze comanda, nu asteptam sa ma fac de ras 🙂

    • #6

      E posibil sa-l stie de Arhi si numele Cetin sa nu-i spuna nimic.
      Asa s-ar explica intarzierea.

    • un fel de cine P.L.M. e si Cetin asta ? livrarea mai la coada 😀

    • stai să văd când mă cheamă să îmi ridic aspiratorul 😀

  5. #9

    Ieri mi-au sosit servetelele pentru catei, alea de care ziceai tu ca ti-ar trebui sa-si stergi lacrimile de suparare ca nu ti-a sosit aparatul.
    Acum o jumatate de ora mi-a ajuns si
    www.emag.ro/giochi-preziosi-catelus-bobby-dog-maro-gio-0959-maro/pd/EBVHW0BBM/?ref=hstl
    Daca vrei sa-ti ocupi timpul pana iti ajunge Nikon-ul….

  6. Astazi m-am dus cu niste colegi la sediul lor de pe Lugojului sa luam niste pachete promise pentru ieri despre care la telefon,unde am reusit sa dam cu greu de ei, ne-au spus ca nu se vor livra nici azi, chiar daca le au.

    Din doua livrari una era la curier, curier pe care l-am sunat si ne-a spus ca e la depozit. 😐

    Intre timp lumea se revolta, sunt multi care nu si-au primit coletul: www.arenait.net/2013/11/26/black-friday-2013-fan-courier-sunt-depasiti-de-situatie.html

    La Fan la sediu s-au strans vreo 20 de oameni la un moment dat, in acelasi timp.

    • #12

      Eu am vreo 2 sau 3 colete de ridicat de la ei 🙂 astept pana luni 🙂 sa vezi ce era si la Cargus; am fost sa ridic un colet de la Orange si era nebunie

  7. Idem.
    Am primit SMS-ul ca vine pe 27 si de atunci – mormant.
    La reclamatii nu mi-au raspuns nimic.
    Sper sa nu se intersecteze cu 1 decembrie, naibii!…

  8. #14

    Eu am comandat un telefon vineri cu plata in avans, inca nici un telefon. In schimb am mai comandat cate ceva luni cu plata pe loc si alea au sosit deja

  9. #15

    Nu e cazul doar al combinatiei Emag / Fan Curier. Am comandat o multifunctionala de la Evomag si de 3 zile se plimba prin Bacau ca cica nu le-a raspuns nimeni la telefon si nu au gasit pe nimeni acasa. Oh really…

    • #16

      Btw, Cargus e curierul si a sunat sa livreze acum 1 min, imediat ce am postat. :))

  10. am încercat și eu la telefon azi. Nici măcar nu sună, intră direct ton de ocupat și pe fix și pe mobil.

  11. Chestia cu plata in avans cu cardul cred ca e doar un mit. In realitate nu cred ca livrarile tin cont de cine si ce a platit.
    Motivul? In momentul in care merg pe finalizare comanda nu prea mai am cum sa anulez comanda decit telefonic.
    Fail-ul este in curtea Fan Curier. Nu zic ca ce am comandat ramburs mi-a ajuns ieri cu doua zile intirziere si ce am platit cu cardul se spune ca ajunge azi. Ambele comenzi au ajuns in curtea curierului fara vreo interventie sau confirmare comanda din partea emag.
    Banuiala mea e ca astia de la Fan Curier au pus de o mica revolta interna ceva de au aparut incurcaturile astea. Putin probabil sa fi atins limita de comenzi zilnice si sa nu o poata menegiui. Doar asta fac zi de zi. 🙂

  12. #19

    Dar vai, cat de putina lume plateste cu cardul in Romania. Si se mai si intreaba de ce 🙂

    • #20

      Ti-as da Like cu doua maini dac-as putea, ca m-am saturat de toti aia care comenteaza ca romanul nu e suficient de civilizat sa plateasca cu cardul, ignorand de fapt adevaratele probleme care-l fac reticent chiar si pe ala care n-are nicio problema in a plati cu cardul pe site-uri straine.

  13. Same here, am două colete de care nu știu nimic. Nu mă deranjează că n-au venit când trebuie. Mă deranjează că n-au fost în stare să mă sune să îmi spună: “Bă boule, mai durează, nu e panică”.

    • Da, asta ma deranjeaza si pe mine, cu toate ca n-as vrea sa ma faca bovina 🙂
      Barem daca nu mai dadeau sms-ul ca vine pe 27!…

  14. #23

    da, la mine trebuia sa vina ieri; am vrut sa sun ieri la emag si m-a intampinat mesajul care ma asigura ca TOATE comenzile vor fi livrate azi cel tarziu.
    Am sunat azi iar la emag si dupa 15 minute in coada un operator imi zice ca au primit asigurari de la fancourier ca se vor livra toate comenzile saptamana asta. Cand l-am intrebat ce inseamna saptamana asta mi-a zis ca cel tarziu maine.
    La fancourier nu raspunde nimeni… Norocul meu e ca nu am nevoie urgenta de produse; ghinionul e ca am muncit as’noapte si m-am trezit la 11 ca sa fiu sigur ca aud telefonul. Si muncesc si in noaptea asta:))

  15. Mai sunt vreo 2-3 care comentează la mine pe blog același lucru. Mă mir cum de am avut eu norocul fantastic de-a avea comanda livrată a doua zi dimineață atunci. Și eu plătisem cu cardul.
    Mdap, Fan Courier suge pixul. Cel puțin la o comandă dată ieri pe emag au trimis DPD-ul și au livrat-o în aceeași zi.
    Probabil coletul tău se află în depozitul FanCourier printr-un oraș din țară. Și fie va ajunge la tine fie îți vei recupera banii pe el. Fie ambele 😀 (nu fac mișto, eu n-am semnat NIMIC când au venit atunci cu tableta la ușă și fusese la fel, plătită cu cardul înainte).

  16. mie mi-a venit joi. Decat 6 zile 😀

  17. #26

    Domnu Arhi, azi, vineri 29 nov, am comandat asta
    www.scauneonline.ro/Scaune-de-birou-ergonomice-OFF907-Oferta-de-Black-Friday/
    daca ajunge luni din Constanta le dau matanii. Si va si transmit cu ce curier a venit.
    Da stim, cu profitshareurile esti legat de maini sa cumperi fix de la acel magazin. Deh

    • #27

      Stii o pla, ce treaba are profishare cu ce comand eu?

    • mihai, ti-ai luat o mare teapa cu scaunul acela.Prima oara se duce speteaza (se inmoaie efectiv) dupa care se rup manerele.crede-ma, nu-l lua.Am 100 kg daca ajuta cu ceva.

  18. #29

    Mai, nush, Fancurier e cel mai ok cu care am lucrat pana acum (restul au dat-o macar 1 data in bara).

    BlackFriday-ul de anul trecut au livrat prin DPD, aveam un rucsac si un mouse, a intarziat curierul 1 zi si a zis ca: “nu gaseam cutia cu mouseul in depozit, se pierduse”. Depozitul curierului, sa fie clar….nu stiu de ce erau separate cutiile, ca erau in aceeasi comanda, ori sunt prosti, ori e scuza inventata.

    In alta ordine de idei, am comandat ieri pe la pranz un telefon de la emag, a venit curierul la 8pm, dar la ora aia nu mai eram la birou. L-au livrat azi dimineata. Platit cu cardul in avans.

    Poate te testeaza sa vezi cat poti sa fierbi in suc propriu 😀

  19. #30

    Decat sa iti vina cu componente lipsa, mai bine mai tarziu. Primit ieri laptop fara hdd. Schimb cu altul nu se poate ca nu au stoc, banii inapoi cam nu vor ca e comandat pe firma. Mai au rost alte comentarii?

    • Pai returnezi scula inapoi pentru ca nu e ceea ce ai comandat. Si el arati comanda si eventualul printscreen.
      Nu sintem ca in alte parti unde se cumpara lopeti fara coada sau laptopuri fara incarcatoare prin licitatie, pentru ca nu a fost cerut expres si asa ceva. (cazuri reale btw).

  20. #32

    Pai e normal sa nu se grabeasca cu livrare. De la tine au obtinut banii. Acum livreaza mai intai celor cu ramburs, sa le ia si lor banii ca sa nu se razgandeasca. Pe tine te-au “rezolvat”. Chiar nu exista motiv sa iti livreze tie inaintea celor ce au comandat prin ramburs.

  21. #33

    Arhi, daca te linisteste cu ceva, si mie mi s-a intamplat la fel…ma phoot in emagul lor si fancurierul lor!

  22. #34

    Mda, nici la mine nu a ajuns produsul comandat vineri. Faza tare este ca Fan Courier a venit cu produsele comandate de 2 colegi la o ora diferenta de mine. Awesome! :))

    La telefon nu raspund nici Emag, nici Fan Courier si agentul venit in locatie “n-a stiut ce sa zica”. 🙂

  23. #35

    Same. Comandat vineri, platit cu card online. Livrare programata pentru miercuri, pana acum nu am primit nimic. Doar un sms care imi spunea ca se amana pentru joi.

    • #36

      Toata lumea e in aceeasi oala. Eu am avut programarea luni! Nimic pana acum. Emag zice ca fancurier e neserios si cica aduce coletul azi sau maine. Un etern azi sau maine. La fan nu raspunde nimeni, la nici un telefon.

  24. #37

    Aceeasi problema si aici.
    Am sunat azi de 3 ori la fan si mi s-a facut legatura la “departamentul de comenzi online” dar dupa ce am stat catre 5-10 minute pe fir mi-au inchis.
    Speram sa ajunga pana de sarbatori ca doar nici nu sunt foarte urgente (ma refer la comenzi) ….

  25. #38

    eu cred ca nu are fancurierul masini.
    pachetul de carti a venit pana la urma azi, dar a venit cu cargus, dar cu ei firma la care lucrez are contract de preluare/predare zilnic de pachete.
    omul mi-a zis ca e nebunie mare cu blackfriday, si daca nu trebuia sa vina la sediu, primeam coletul doar saptamana urmatoare.

  26. #39

    Si la mine la fel, comandat telefon din 27, primit SMS ca se livreaza in 28. Ieri nimic, azi nimic. Plata online procesata, intentionez oricum sa il returnez cum il primesc si imi cumpar altul azi. E urat sa nu mi se ofere nici o informatie din nici o parte (Fan&Emag)…

  27. #40

    fara suparare dar si voi ati comandat prea multe 😀 , toata saptamana am avut intarzieri la primire marfa ( adica munca nene, nu joaca ) din cauza black friday-ului … si se pare ca si saptamana urmatoare va fi la fel

  28. #41

    Comandat Vineri, Sambata la 7:30 dimineata a venit curierul.
    Plata ramburs.Brasov.

  29. #43

    Eu inca nu am inteles ce legatura are 1 Decembrie cu livrarile de o folosesc ei ca scuza

  30. #44

    Comanda plasata la eMAG in 22.11.2013 la ora 7:02 a ajuns la destinatie in 29.11.2013 la ora 12:42. (Brasov)

    • #45

      La fel si la mine. Ora 14:42 (Timisoara).
      Arhi, sunt 99% sanse ca aparatul tau foto sa se afle in depozitul Fancourier din Ghiroda. Il poti ridica personal, dar am auzit ca se sta la coada mai ca pe vremea lui impuscatu’…

  31. #46

    Cica la sediul FanCurier din Sectorul 4 exista 2 TIR-uri de 7 tone de la eMag de triat, daca e asa in toata tara…ura si la gara. :)) De asta e mai bine sa iti iei de la magazine mai putin cunoscute.

  32. #47

    Observ ca sunt destule cazuri in care produse comandate dupa BF, au ajuns si cele de BF, inca nu.

    • Da, mi-a trimis alaltaieri ceva cineva de la Bucuresti, prin Fan Courier, si ieri era la mine.

  33. #49

    Amanat de pe 27 pe 29, ar trebui sa vina azi. Nu m-a sunat nimeni de la Fancourier.
    Pe “istoric comenzi” la eMag apare ca in 27 curierul a ridicat coletul.
    A iesit din curtea eMag, si-au luat mana de pe mine. Nici nu am incercat sa sun la ei.
    Nu raspunde nimeni la Fancourier, la nici un numar de telefon. Asta cand suna.
    La eMag nu am incercat sa sun.

  34. #50

    Si in iasi e aceeasi problema, haos general. Am comandat mai multi la firma diverse produse de la emag vinerea trecuta. Cateva au ajuns luni.
    Unele nu au ajuns nici acum, dupa 1 saptamana. Foarte interesant este ca ieri si-a comandat cineva un ipad cu livrare la aceeasi adresa si a ajuns azi dimineata bine mersi fara nici o problema. In schimb produsele comandate de BF sunt disparute in ceata.
    Telefoanele evident ca sunt inutile.

  35. #51

    Eu ii inteleg. Sunt foarte aglomerati in perioada asta. Am dat telefon la curier, m-am intalnit cu el pe traseu si mi-am ridicat produsul. Numarul de telefon al curierului l-am primit in SMS-ul care ma anunta livrarea.

    • #52

      pai daca e fancourier lasa si tu un numar de telefon

    • #53

      Si eu m-am oferit sa ma duc sa-l ridic personal, dar nimeni nu stie sa-mi spuna cu certitudine nici macar la ce depozit din Bucuresti este respectivul colet. Asa ca eu nu ii inteleg deloc!

  36. #54

    Am inteles bine ? Emag-ul nu mai raspunde la telefoane ?

  37. #55

    E ceva care nu inteleg.
    De BF, toate magazinele si mai ales emag-ul (cred ca are cele mai mari vanzari) se pregatesc, adica servere, oameni, etc.
    Sunt convins ca isi verifica si rasverifica interfata de plati, sa nu aiba oamenii probleme cand vor sa plateasca 🙂
    Traseul complet include si livrarea.
    Pentru aceste zile, asa cum inchiriaza servere suplimentare, nu puteau sa faca si un contract temporar cu inca 1-2 firme de transport ?

    • #56

      Exact. Livrarea e responsabilitatea emag. Ca nu aleg magazinul in functie de firma de transport cu care are contract. Nu ma intereseaza aspectul asta.

  38. #57

    Draga Arhi,

    Vreau sa iti zic ca mie i-au venit produsele comandate ieri. Le-am achitat cu cardul. Acum nu stiu ce sa zic…poate sunt pe drum si ale tale.

    Inca mai astept de la PC garage..care mi-au zis franc ca nu au produsele in stoc dar ca sapt viitoare ajung sigur.

    Oricum bine ca ai taxat nesimtirea asta cu BF. Emagul isi merita imaginea proasta cu faza asta.

    • #58

      Nu emagul e de vina, ci FANCURIER

    • #59

      Nu sunt de acord ca fancurier e singurul vinovat. Pana la urma emagul are un contract cu ei si le poate forta mana daca vrea sa isi pastreze clientii. Livrarea intra in serviciul oferit de emag, si e departe de a fi o parte neglijabila a unui magazin online.

    • #60

      cum le poate forta mana? daca eu am contract cu tine sa faci ceva si tu nu faci, explica-mi te rog cum te pot forta eu. iti gadil boii de la bicicleta sau cum?

    • #61

      Penalizari. In caz extrem anulat contractul si facut cu alta firma de curierat. Hai ca stii cum functioneaza doreii cand sefului ii tataie fundul ca va pierde bani daca nu isi face treaba firma. Nu e prima experienta de extra comenzi cand fancurier fail. Si continua sa fail pentru ca emag doesnt give a shit.

    • @arhi ok, pentru mine e clar ca fan curier e de vina. Dar cum ziceau ci altii pe aici, eu am comandat la Emag si nu la fan curier. Eu nu ar trebui sa stiu si nici sa ma intereseaza cum cu cine livreaz emag. Eu am comandat la ei, ei mi-au luat banii si mi-ai trimis produsul.
      Nu e treaba mea cum isi rezolva emagul problema cu curierii. E problema lor interna.
      Daca tie iti pica curentul, ce faci? Injuri pe gigel care a dat cu sapa in sirma/transelectrica sau enelul?

    • #63

      eu vorbesc prin prisma cunoscatorului, nu al lui gigel de pe strada. atata timp cat stiu cum sta treaba, ar trebui sa fiu tampit sa injur doar asa, ca sa ma aflu in treaba.

    • @arhi, ok, inteleg ce zici tu. Dar faptul ca ne duce capul sa nu spurcam aiurea nu inseamna ca trebuie sa absolvim de vina emag in cazul de fata.
      E clar ca problema nu e a lor, dar eu cu ei am interactionat si lor le-am dat banii pe un produs care inca nu a ajuns.
      Ok, daca ii apreciezi cit negru sub unghie nu dai cu toporul, insa nici sa-i absolvi de vina nu e ok. Injuri Fancurier, dar mentionezi ca nici emag nu a fost ok. Puteau trimite niste emailuri cu scuze si noi termene de livrare clientilor afectati. Ceea ce nu au facut.
      Parerea mea.

    • #65

      ceea ce, daca te uiti in articol, am si facut. nu?

    • #66

      Arhi, e evident ca din moment ce obiectul a plecat de la emag si e la fancurier de 5 zile plimbat de colo colo sau uitat undeva, e vina lor. Daca sapam, chiar putem ajunge sa ii stim si numele vinovatului de la fancurier. Nu ma intereseaza fancurierul. E o firma de servicii cu care emagul alege sa lucreze. Responsabilitatea din punct de vedere al cumparatorului nu e a fancurierului ci a comerciantului aka emag.

  39. #67

    Ajung ele pana la urmatorul Vineri Negru.

  40. #68

    Am putea face niste pariuri pe data cand ii va veni lui Arhi Nikonu’. Domnule Jerome?

  41. #69

    eu am comandat vineri din oradea si va jur ca luni am primit coletul la 50 km de oradea. era o tableta “medium”.

  42. Nu au cum sa ajunga..se lucreaza pe intuneric, pachetele sunt negre, totul e negru..ca de aia ii zice Black Friday..

  43. #72

    same here…am comandat mai multe produse de BF. Cele de la emag nu au sosit nici pana in ziua de azi, iar un produs comandat prin alta firma colaboratoare cu Emag de la Brasov, a sosit in schimb, adus chiar de fan courier. Miercuri am comandat altceva cu plata ramburs si a sosit astazi, l-am intrebat pe curier de comanda de vineri de la emag si mi-a spus ca prioritate au cei care platesc ramburs, deoarece trebuie intai sa ridice banii, iar apoi cei care au platit cu cardul. Cei care au hotarat asta la Fancourier ar trebui foarte simplu impuscati.

    • #73

      Mizerie maxima, daca e adevarata discriminarea asta. Bye eMAG.

    • #74

      @CUI: Pai nu este logic sa se intample asa? Nu e normal ca cei ce au platit ramburs sa primeasca mai repede coletele pentru a le lua banii mai repede? Vezi ca pana si curierii confirma asta.

  44. am luat un telefon de la emag. trebuia sa vina marti. azi e joi si n-am primit nici un raspuns.
    am stat de vorba cu un baiat de la fan curier care aduce coletele la mine la firma. mi-a spus ca a fost haos pe 22 noiembrie, iar emag a fost luat pe nepregatite. depozitele fan sunt pline pana la refuz. mi-a spus ca o sa am mari sanse sa primesc telefonul la sfarsitul saptamanii viitoare.
    altfel, e bine ca emag da steaguri cadou la comenzile din perioada 29 noiembrie – 1 decembrie

  45. #79

    Ca sa le arat ca si mie imi pasa de ei cum si lor de noi.

    Am comandat acu de la ei 100 de carti de maxim 5 lei una si le-am trimis la 100 de adrese.

    Super EMAG.

    • #80

      multumim; acum stim pe cine sa injuram daca intarzie si mai mult pachetele:))

  46. Am facut si eu la emag doua comenzi separate: una platita cu cardul, alta cu plata ramburs. Am primit mailuri si sms-uri, prin care eram anuntata ca va sosi comanda miercuri, pe 27 noiembrie. Bineinteles, a trebuit sa-mi dau programul peste cap, pentru ca sunt electrocasnice mari, si trebuia sa fiu acasa, pentru a le primi. Ei bine, nimeni nu a avut bunul simt sa ma anunte, nici pana acum, de faptul ca nu mai soseste curierul in ziua promisa. Am trimis mail catre emag, am sunat la emag, am incercat sa fac tot ce-mi sta in putinta, pentru a afla statusul comenzilor. Nimic.

    • Asa este, si eu mi-am facut programul dupa ei.

      DEGEABA! Nu au respectat deloc sms-urile trimise. EMAG si FANCOURIER au liniile de telefon blocate. Nu mai intra nici macar robotul.

      Stau la 100 m de eMag. Coletele mele se invart prin tot orasul si pana la urma tot langa ei ajung.. in 10 ani. Am facut 2 comenzi la diferenta de 20 min, pe aceeasi adresa, acelasi user… si mi le-au programat in zile diferite. Ciuciu eficienta… ar putea sa coreleze ambele colete pe aceeasi adresa. Si sunt sigur ca au fost mai multi care au facut mai multe comenzi.

  47. #83

    Nici la mine n-a ajuns nik, culmea e ca nici n-am comandat ceva! Oricum, va tin la curent!

    PS: nici macar un sms n-au trimis nesimtitii

  48. #84

    ce-ar fi daca la anul, in loc sa agati doliul la poarta blogului, incepi din timp o campanie convingatoare ca lumea sa nu mai participe, fiindca este o laba in cerc?

    sa-ti cotizeze labele de emag & co doar ca sa taci. 😉

  49. Black failday…

  50. #86

    n-ar fi mai corect “Emag, fail de Black Friday” ?

    • #87

      nu, pentru ca nu emag livreaza

    • #88

      Arhi, ai si nu ai dreptate; intr-adevar, nu Emag livreaza.
      Insa Emag sunt cei care au ales FanCourier ca partener pentru livrari: asta inseamna ca automat, increderea pe care eu o acord Emag cand aleg sa cumpar de la ei se transfera catre Fan Courier. Daca FC nu satisface clientii Emag atunci Emag sunt cei care au de suferit la capitolul imagine.
      Deci da, Emag a esuat de BF pentru ca a ales sa lucreze cu o firma de curierat care nu se ridica la nivelul asteptarilor pe care le aveam de la ei(de la Emag adica)…

    • #89

      @Arhi: Eu inteleg ca iti stergeai lacrimile deunazi cu dolari primiti de la eMAG. E blogul tau, business-ul tau.
      Insa sa spui ca eMag nu are nicio culpa fata de clienti, e usor de cacat. Prima culpa este ca nu a dat un alt sms in care sa ne zica, “Coaie flausat, comanda ta va veni in ianurie 2014.” Apoi eu ca si client am cumparat de la ei, in factura scrie ca livrarea e gratuita. Pe mine nu ma intereseaza ca ei au externalizat serviciul de livrare la Fan Curier sau la Posta Romana. Pe mine m-ar fi multumit un minim de interes si de repsect fata de client.
      Dar nu, noi suntem perfecti, am vandut de 12398798327123 euroi de BF si suntem B0$$i.

    • #90

      da, fix asta am spus

      Intre timp, dam declarații sforaitoare, ca am mutat blackfriday ca sa livram mai repede si mai bine, sa nu se intersecteze cu 1 decembrie.

      Right.

  51. #91

    @Arhi – te poti duce la sediul lor de langa Praktiker, pe strada paralela cu calea ferata. Acolo este o tanti blonda, mai solida, care iti poate da informatii despre colet (daca se afla la ei sau langa aeroport, sau daca cel putin exista)

    De multe ori am procedat asa si a trebuit sa ma duc eu pana la aeroport dupa colet. Era trecut de ora 13, iar cel care se ocupa cu distributia nu a mai avut chef sa mearga in depozit dupa colet. (i-am auzit cand povesteau)

    In rest, eu am primit comenzile din 22 a doua zi (3 comenzi de la emag platite ramburs) si una platita cu cardul in 27 noiembrie.

  52. #92

    @Arhi tu ai platit la Emag, mai departe este problema lor si nu mi se pare ok sa dea vina pe curier cand ceva merge prost.

    • #93

      nu dau ei vina, eu dau vina, eu dau vina pe ei pentru chestia aia cu AM MUTAT BF CA SA LIVRAM RAPID, si livrarea pla

  53. #94

    Eu mi-am primit coletul la 1 zi distanta fata de ceea ce promisese eMAG-ul printr-un mesaj , un monitor dar surpriza are un pixel mort si e al dracului de enevant .Acum ”tabalau” cu retur , stornat ca acelasi monitor nu vor sa-mi dea la pretul de BF , acum pt acelasi monitor tre sa platesc pretul de azi.Si un mic inside ce am auzit pe unele forumuri , monitoarele cu discount mare de BF , cum am luat eu , erau toate de la retururi , 1 pixel mort pe ici p-acolo doar , doar o intra pe mana unuia care nu stie ce sa faca cu el.

  54. #95

    Intr-aedvar FAN Curier si-au dat cu firma in cap…
    Apropos, cam cat primeste de obicei spaga soferul caer face livrarea…
    Ca de la mine n-o sa primeasca nimic

  55. #96

    Holy crap! M-a sunat curierul. 🙂

  56. #98

    Am ridicat coletele. 3 bucati. Nu i-am stresat cu verificatul coletelor, am zis sa ajunga sa livrezi si la altii.
    Erau 3 insi, toti 3 vorbeau la telefon cu cate un client din zona, ii anuntau ca au ajuns. Geez.

  57. #99

    livreze

  58. #100

    Trebuia sa comentez si la coltul pariorului. Poate aveam cu totii noroc pe biletele lui Jerome.

  59. #101

    Sper ca la anul să se înveţe minte şi să declare înainte de începerea BF termene de livrare pentru toată lumea de maxim 4 săptămâni de la plasarea comenzii, spre exemplu. Să înveţe de la cei din US care declară acru şi ferm că termenul maxim de livrare este 31.12.2013 (sau mă rog sfârşitul anului în curs). Punct.

  60. #102

    Eu am patit-o cu Altex, luni, dupa black friday am comandat online un mouse si niste boxe, la 3 zile vad ca statusul comenzii era Comanda finalizata apoi Confirmat integral.

    Ca sa nu plimb pachetul de la munca pana acasa am specificat ca vreau sa-l ridic de la Altex Unirii, ajuns acolo mi se spune ca la oras am trecut Bucuresti Sector 2 iar Altex Unirii este in Sectorul 3 …. drept urmare pachetul a fost trimis inapoi ..

    Sarbatori fericite Altex, sa-ti traiasca site-ul nou nout cu statusuri ambigue.

  61. #103

    Am dat comanda vineri la 9 dim(22 noi)… adresa de livrare este in pipera, gard in gard cu fan curier. inca niciun semn de la ei pana acum….

  62. Si lui Piticu tot FanCurier i-a tras-o 😉

  63. #105

    Am comandat miercuri un laptop de la Emag. La ora 15. Cand am vazut ca l-au trimis cu DPD m-am incruntat putin. A ajuns insa Joi, la ora 18.

  64. Eu am facut comanda la eMag undeva la miezul, imediat dupa ce s-a dat startul la eMag, si conform mail-ului, si mesajului primit pe telefon de la eMag, azi ar trebui pana in ora 2 sa primesc pachetul prin DPD. Lets see..

  65. #107

    A ajuns la timp si iPad-ul comandat de sor’mea, la timp adica intr-o saptamana. Ma duc la posta azi, cred ca mi-a sosit din comanda de pe Amazon de UK, 3 zile le ia deobicei si cam maxim 5.
    Dar asta e diferenta intre Amazon cu reduceri reale si o campanie Black Friday de 7 zile cu vanzari cat toata cifra de afaceri eMAG si Flanco intr-un an si livrare in 3~5 zile in toata UE si eMAG cu reduceri mai din condei si livrare intr-o saptamana.

  66. #108

    Un raspuns primit azi de la emag:

    Buna ziua,

    Dorim sa ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii comenzii dumneavoastra.

    Va asiguram ca produsele comandate vor ajunge la dumneavoastra, iar pentru asta atat eMAG cat si Fan Courier fac eforturi extraordinare.

    Veti fi contactat de catre firma de curierat pentru stabilirea datei de livrare.

    Va multumim pentru intelegere!

  67. #109

    Joi m-am intalnit in cartier cu agentul Fancourier din Sacele. L-am intrebat daca are vreun colet pentru firma. Asteptam comenzi facute vineri, duminica, luni, marti. A zis ca stie de colete (stia ce am comandat), dar ca mai asteapta sa se mai adune si apoi mi le aduce. Superb, nu?
    L-am intrebat daca are ceva pe persoana fizica… A zis ca nu. Am plecat la munca si dupa 10 minute ma suna ca are colet pentru mine…

  68. abia azi mi-a ajuns tableta. urmeaza sa scriu un articol in care sa-mi bag ceva si-n emag, cei de la curier luandu-si-o ieri…

  69. #111

    eu am combatut sfatul de plati cu cardul online, am zis ca e o prostie sa faci asta in ro
    cand se vad cu banii luati se c..a pe tine
    daca puneai ramburs, erau primii la usa sa ia banii
    cei “cu cardul” sunt sigur la coada listei

  70. Vineri pe 29 am comandat si sambata dupa pranz a ajuns plicul (cu cele doua carduri de memorie) de la eMag … platit ramburs.

  71. #113

    Dimineata la 9 m-a sunat un curier. Eu fericit nevoie mare ca in sfarsit a ajuns coletul de la emag. Cand colo era ce comandasem de “BF2” de la OKTAL.
    Am comandat joi noaptea, vineri pe la 11 m-a sunat o tanti sa-mi zica ca ei au dat la curier, dar nu-mi pot garanta o zi de livrare, doar ca va fi “in cursul saptamanii viitoare”.
    Ma si gandeam ca o sa stau si dupa astia 2 saptamani. Dar a venit, repet, la 9:05, practic in mai putin de o zi lucratoare de la preluarea comenzii. Fastius curier, daca conteaza.

    La emag imi apare acum “in tranzit spre livrare”, deci cel putin s-au miscat intr-o directie, toata saptamana trecuta a fost “predat curierului”, care se scobea cu el in dinti. Sunt optimist, saptamana asta ajunge aproape sigur, poate, posibil, mai vedem…

    Problema e ca de la emag luasem cadoul de Mos Nicolae pentru nevasta si de la OKTAL pe cel de Craciun. Si daca le inversez e cam aiurea, plus ca risc sa nu ajunga nici de Craciun fan curiru 😉

  72. #114

    eu am o comanda de 2 memorii din 29.11 cica este la fan curier,luni deja suntem in 09.12 si nici un raspuns,la telefon nu raspunde nimeni,de atunci veneau memoriile si din China!