Că tot vorbim despre CSR, mie chestia pe care o face Vodafone cu SMURD-ul mi se pare senzațională și este una din facilitățile care ÎN MOD SIGUR va salva multe, foarte multe vieți.

AȘA DA CSR, NU SCUMPIM BENZINA, FACEM CEL MAI MARE PROFIT DIN LUME ȘI DUPĂ AIA REDESCOPERIM ROMÂNIA.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

18 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    La cite gif-uri le-ai pus dincolo, pe la miezul noptii parca vad ca o sa mai comenteze cite unul si aici.

  2. #3

    pana acum nu stiam de treaba asta, eram si putin “gica contra” in privinta celor de la vodafone, dar de maine promit sa-mi portez numarul la ei.
    E pe bune, asa am ajuns sa nu mai cumpar ciocolata Poiana desi imi placea f mult. Ar trebui sa procedam la fel cu toate multinationalele astea: nu investesti in tara mea (sponsorizezi, imparti si tu o bucatica din tort), nu ma ai client…

    • Ai dreptate Mike, sunt de acord sa cumpar produsele romanesti, sau cele care pun umarul la o treaba serioasa. Am incercat de multe ori sa sprijin produsele romanesti, dar cei care le vand ori isi bat joc de produse, ori prin descrierea lor, ori nu stiu nici ei ceea ce vand, intr-un cuvant am incercat multe produse “traditionale” si lasa de dorit. Atunci ii ceva normal, nu numai sa nu le cumpar, dar nici sa nu le laud (promovez).

  3. Si toate astea pt ca cineva nu a vrut sa-si umple buzunarele si apoi sa salveze vieti ?
    Treaba cu vodafone a prins aripi pt ca au fost cativa baieti isteti si au avut cale libera, sa faca ceva. Daca nu se reuseau primele proiecte (mici) cu smurdul vodafone era in cadere libera ca si orange. Asta inseamna sa stii sa te ridici, sa ai la timp ideii si oameni care sa te sprijine. Cand le-am vazut primele programe, despre ce vreau sa faca … am zis ca o sa fie in viitorul apropiat, peste cativa ani, dar ma bucur ca m-am inselat.
    Acum vedem ce inseamna o colaborare intre institutii.
    Acum poate ne dam seama ca poate iesi ceva frumos intre un TARAN, un GHID si poate un BLOGER, sau chiar altceva. Nimic nu este de neluat in seama.

  4. #6

    VDF a avut mereu campanii sociale mult mai bune ca Orange…si acum se vede. + pentru ei la sensibilizare sociala, – (posibil) la calitatea vietii angajatului

  5. Ce-i aia CSR?

  6. #8

    Corporate Social Responsability

  7. Foarte foarte frumos! Bineinteles e posibil ca eu sa fiu subiectiv, dar asta nu inseamna ca nu pot sa laud initiativa. Sper sa avem o competitie cat mai mare privind campaniile CSR, pentru ca nu avem nimic de pierdut ci doar de castigat (noi – oamenii de rand, ca beneficiari directi sau indirecti).

    • #10

      mece » e ceva EXTREM de util. motivatia din spatele gestului e chiar neinteresanta

  8. #11

    Ce kewl! Si pe mine asta, ca consumator (sic!) cu ce ma incalzeste acest CSR? E factura mea mai mica, imi dubleaza si baremul 3G cu ocazia asta? Oare e VDF atat de naiv incat crede ca eu as alege un abonament la ei mai scump, doar pentru ca doneaza la unii cu care eu n-am nicio treaba? Nu are Orange CSR bengos? Dar are abonemnete 3G mai mici? Bun, atunci eu acolo merg. Vine RDS si-i spulbera pe toti cu un abonament 3G nelimitat? Even better, merg la ei. Ramane VDF cu cel mai scump abonament 3G, dar doneaza la SMURD? Treaba lor, banii sunt ai lor, fac ce vor cu ei, la fel ca si mine cu ai mei.

    • Intodeauna diferenta intre ei o sa fie mica. Un lucru ce il uita toti este modul cum te tradeaza ca si client si ce acoperire au la semnal. Daca diferenta nu este mare intre ei, normal ca aleg Vodafon, deoarece imi sponsorizez VIATA mea.
      Chiar asa ii de greu ? Dau 2% la Smurd ? NU, nu ei sunt cei care benefieciaza ! Eu sunt cel care ma bucur ca nu ajung sa beneficiez de ei, dar sigur ma voi bucura sa aud ca au salvat o viata pt aparatura moderna pe care o au in dotare.
      Da, observ ca de multe ori trebuie desenate unele lucruri pt a fi intelese, dar mai mult ma bucur cand unii intreba ceea ce nu stiu.

    • #13

      Si iata cum se dovedeste ca CSR face victime imediat ce se difuzeaza reclama. Clientul naiv chiar crede ca sponsorizeaza ceva pentru el. Noroc bun la sponsorizat profiturile altora. Deh, cam asta e si rolul CSR, sa te faca sa crezi ca profitul lor ti-e mai aproape decat profitul tau.

      A, nu stiu daca v-ati prins, dar nu numai VDF are o campanie de CSR in chestiunea asta, ci este cuplata o campanie de CSR in oglina, cea a fundatiei SMURD. O fundatie a unor cetateni particulari.

      Care cetatenii particulari de la VDF, impreuna cu cetatenii particulari de la SMURD, te-au facut pe tine sa crezi ca tu ai ceva de castigat din imparteala lor. CSR se dovedeste eficient, frate!

    • #14

      MiniMe » te suport de ceva vreme fara sa iti spun nimic, desi aberezi constant, dar trebuie sa iti zic asta. esti prost de puti, vere. da tampitule, tu ai de castigat, ca o sa vina infirmierul de la salvare si, datorita linkului video direct, o sa ai mai multe sanse de a trai, dupa accidentul in care ai fost implicat.
      asta a fost ultimul tau comentariu aici. chiar am prea multi prosti in zona, nu mai am nevoie de unul

    • Eu am avut impresia ca nu citeste cateodata tot comentariul.

    • #16

      albinuta veninoasa » nu, e prostalau, pur si simplu, ii urmaresc evolutia de vreo luna

  9. #17

    sant convins ca daca se facea mai multa publicitate pe tema acestui demers al Vodafone (de care sincer nu am stiut) creste si numarul de clienti ai firmei
    Cred ca mai sunt oameni normali in tara asta…

  10. #18

    crestea, scuze