Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.
Decât o sursă da știrea asta și spune că pilotul a raportat condiții nefavorabile zborului înainte de pierderea contactului. Mă îndoiesc că e reală știrea.
Acum e oficial. A picat la 11 km de aerodrom. Mă panicasem că au intrat într-o zonă de acțiune antiaeriana. Cu războiul asta orice ar fi posibil.
Sper sa fie toți în viața.
Nu. La momentul asta in aripa estică nici musca nu se ridică de la pământ fără să se știe de ea.
Pumele sunt lenese și mari, iar vântul puternic le pune probleme serioase.
#15 NOU
Bețe
S-au prabusit amandoua, au confirmat la stiri. Coincidenta dubla? Care ar fi sansele tocmai in vremurile astea?
Salut! 47 ani, pregătire militară minimă (2001 la tr-iști), un copil, consider că am suficient discernământ pentru a scrie asta. În cazul în care cineva din această comunitate decide să organizeze un grup turistic, seniorul are datele mele de contact. Nu este ok dar deja devine personal.
#21 NOU
Lau
Scue, dar cine te-a atacat?
#22 NOU
wetryy
jupane, faci un mare efort sa creezi practic un flux de informatii despre ucraina si conexe. un singur sfat – fiinca e inevitabil sa halesti si fake news, nu ai cum verifica tot: de fiecare data, la fiecare filmulet, stire, CITEAZA SURSA. si dupa ce ti se semnaleaza sau afli singur ca o stire e fake, tine minte sursa respectiva. la 3 cornere, 11 m.
altfel, risti sa ajungi un raspandac si sa faci mai mult rau decat bine.
#23 NOU
Arhi
efectiv sursele mele sunt canalele oficiale de telegram si viber ale presei ucrainiene si autoritatilor. nu am ce pe cine sa citez. efortul maxim e de a cauta stirea in mai multe surse, pentru ca sunt in rusa si ucraineana. in rest, azi m-am ars ca un fraier, am zis ca e aljazeera, e ok, gata.iete pla
#24 NOU
nea_zăpadă
Ia si tu partea buna: cu teapa asta ai putea incepe sa-ti cladesti un CV serios pentru biziday.
Vestea proasta pentru ei e ca tu ai avut puterea sa recunosti fake news-ul. In consecinta, nu esti un element care promite.
In ce tara traim bai frateeeeeeeee! Pacat de oamenii aia!
ROMANIA NU ARE INFRASTRUCTURA MILITARA! NU ARE NIMIC!
ARE DOAR UNIFORME FRUMOASE SI ATAT
Daca ar fi sa ne ivadeze rusii, pai le e de ajuns sa vina cu masinile personale, inclusiv LADA
#27 NOU
Lau
Dar ai fi uimit de facturile plătite pt întreținerea celor 2 aparate…bineînțeles pe firmele unor antreprenori de real succes .într-o transparenta orbitoare…
#28 NOU
Cristi
spuma aviatiei romanesti. Sa vina generalul care a comentat imaginile dintr-un joc video ca fiind reale sa ne explice situatia. , baaa suntem de toata jena.
#29 NOU
Lau
Asa suntem de 2000 de ani..doar ca acum e o perioada de scadență
#30 NOU
Andrei
Cineva sa-l stearga. Am fost idiot. Au murit oameni.
#31 NOU
Ala Micu'
MIG21? Nu cazusera deja toate?
Si noi facem misto de rusi ca au vechituri…
#32 NOU
Sucitu
La Gura Dobrogei, unde a cazut elicopterul, e padure de eoliene…posibil ca o pala de vand sa fi miscat elicopterul si sa mai sa se fi miscat si vreo eoliana … iata un motiv de prabusire…
#33 NOU
Claudiu
“Un militar francez aparținând NATO s-a împușcat din greșeală, în Iași.”
Ne-am trezit și noi să zburăm cu vechiturile acelea? Parcă MIG21 nu mai zbura, se prăbușea peste tot. Ce i-a apucat acum??
#36 NOU
CSB
Vă dați seama cum sună discuțiile alea la telefon în seara asta?
#37 NOU
Dani Corban
Nu zic ca asa este, doar imi dau (necalificat) cu parerea:
Nu stiu in cazul Migului, dar elicopterele, chit ca sunt civile sau militare, sunt echipate cu niste sisteme basic care iti permit sa aterizezi in siguranta, chit ca pierzi orice legatura cu solul, pierzi gps, sau iti pica echipamentele electronice. Elicopterele care zboara IFR sunt echipate si ptr zbor de noapte, adica au altimetru barometric dublat si giro-orizont dublat. Nu mai ai radio-altimetru daca iti pica electronica, dar ai barometricul care este independet de orice factor extern, isi ia informatia doar de la prizele statice de pe aeronava.
La fel vitezometrul – ramai cu cel basic, care iti da informatia de viteza bazandu-se doar pe prizele dinamice (si statice) de pe aeronava.
Daca zburau in munti, altimetrul barometric nu era folositor din cauza reliefului variabil, acest altimetru iti da altitudinea in functie de QNH, de diferenta de presiune fata de nivelul marii (sau fata de nivelul aerodromului – depinde cum il setezi la decolare). Dar ei zburau fix la nivelul marii, in relief uniform. Nu este musai informatia de la radio-altimetru (care trimite unde radio spre sol si calculeaza precis inaltimea, nu altitudinea).
Deci am rezolvat cu altitudinea si cu viteza. Mai ramane problema pozitiei aeronavei, sa nu o rastorni in zbor. Si aici avem 2 giro-orizonturi independente, ambele depinzand doar de bateria aeronavei (sunt practic niste giroscoape, au nevoie de oleaca curent electric de la baterie). Mai avem si busola de bord, independenta de orice factor extern. S-ar putea ca Puma sa aiba si sitem inertial pentru navigatie, care este un ansamblu de giroscoape, trebuie doar sa introduci pozitia de decolare (3 coordonate) si giroscoapele iti observa pe cele 3 axe acceleratiile si iti actualizeaza pozitia – este practic un GPS mai putin precis, dar independent de orice factor extern.
In concluzie, fie au rusii o mega arma care afecteaza pana si releul, iar aeronava nu se mai poate baza nici macar pe curentul de la baterie, fie au fost factori naturali.
Eu tind sa cred ca elicopterul a intrat in conditii de givraj, din cauza situatiei alarmante, nu au mai tinut cont de risc. Mi se pare mai plauzibil decat sa ii cred pe rusi niste genii cu tehnica militara revolutionara testata acum pe noi…
#38 NOU
Dani Corban
PS: Motoarele sunt si ele controlate electronic de FADEC, dar il poti deconecta daca o ia razna.
Macar tu ești pilot și ai idee despre ce vorbești.
Pumele nu au sistem antigivraj. La Kogălniceanu nu aveau mi-uri 17?
Daca da, de ce dracului au ridicat puma de la sol?
#40 NOU
sebip
Aștept interviurile cu soțiile și copii celor din elicopter: ce v-a spus soțul când a plecat de acasă?
#41 NOU
Arhi
spune, puisor, ti-e dor de tati? iti pare rau ca a murit?
Bai, e groaznic. Va spun. Am stat cu pilot militar în casa vreo 20 de ani. A avut incident în zbor din cauza unei defecțiuni și a scăpat ca prin urechile acului. Era un tip foarte dur și nu își prea arata emoțiile, însă în noaptea aia nu s a dezlipit de noi.
Givraj din pacate intr-un procentaj foarte mare. METAR-ul arata horror in zona aia iar Puma Medevac nu era navalizata deci nu avea sisteme anti-givraj
Sunt 7 oameni se pare. Mai luasera 2 salvatori SAR
Sa fie odihniti. Sa zboare in ceruri mai senine!
SKC
#47 NOU
AmmonWar
SKC = sky clear?
Ms
#48 NOU
Motzu
Da SKC= Sky Clear in limbajul “aviatic”
Este si o codificare/abreviere din METAR – Meteorological Terminal Air Report (METAR) care combinata cu TAF – Terminal Area Forecast – te ajuta sa astii in ce te bagi, cand zbori spre un aeroport
METAR-ul este o citire a unor parametri meteo, in timp cvasi-real, iar TAF-ul o prognoza pentru cca 24 ore
Conditiile meteo la Mihail Kogalniceanu unde s-au prabusit doua aeronave ieri 02 MArtie 2022
Raportul a fost făcut , la 20:00 UTC
Vânt 14 kt de la Nord-vest
Temperatură 1°C
Dew point: 0°C
Umiditate 93%
Presiune 1013 hPa
Vizibilitate: 5000 m
Nori fragmentați la o înălțime de 900 piciore zăpadă slabă, aer cețos
Perfect choice pentru givraj
Un exemplu de METAR acum la ora 10:00 3 martie 2022 pe Kogalniceanu:
Sau iata decodarea prognozei de la M.K pe urmatoarele 24 ore:
Location: LRCK
CONSTANTA – M. KOGALNICEAU – ROMANIA
Latitude: 44°21’44″N – Longitude: 028°29’18″E.
Magnetic declination: 6.43°E
Sunrise: 04:40 UTC
Sunset: 15:56 UTC
Report emitted the day: 03, time 07:00 UTC
Thursday 3 March 2022 09:00 local time.
The forecast valid time are from day of the month: 03 time: 07:00 UTC (Thursday 3 March 2022 09:00 local time) to day of the month: 04 time: 06:00 UTC (Friday 4 March 2022 08:00 local time).
Wind: True direction = 310 degrees, speed: 12 knots (22 km/h) (6 m/s).
Runway 18, length 11483 feet, altitude 353 feet: Cross Wind 10 KT Right – Centerline Wind 7 KT rear.
Runway 36, length 11483 feet, altitude 315 feet: Cross Wind 10 KT Left – Centerline Wind 7 KT front.
Minimum horizontal visibility: 10 km or more.
Clouds: Scattered (3-4 oktas), at 1000 feet above aerodrome level (305 meters).
Clouds: Broken sky (5-7 oktas), at 4000 feet above aerodrome level (1219 meters).
The following weather phenomena are expected to arise temporarily:
From 07:00 UTC (Thursday 3 March 2022 09:00 local time) at 09:00 UTC (Thursday 3 March 2022 11:00 local time), Minimum horizontal visibility: 5000 m.
Weather: Light Snow .
Clouds: Broken sky (5-7 oktas), at 1000 feet above aerodrome level (305 meters).
Clouds: Broken sky (5-7 oktas), at 4000 feet above aerodrome level (1219 meters).
Following weather will take place with a probability of 30%:
The following weather phenomena are expected to arise temporarily:
From 09:00 UTC (Thursday 3 March 2022 11:00 local time) at 12:00 UTC (Thursday 3 March 2022 14:00 local time), Minimum horizontal visibility: 5000 m.
Weather: Light Rain Snow .
Following weather will take place with a probability of 30%:
The following weather phenomena are expected to arise temporarily:
From 19:00 UTC (Thursday 3 March 2022 21:00 local time) at 22:00 UTC (Friday 4 March 2022 00:00 local time), Weather: Light Freezing (or super-cooled) Rain .
The following weather phenomena are expected to arise soon:
From 20:00 UTC (Thursday 3 March 2022 22:00 local time) at 22:00 UTC (Friday 4 March 2022 00:00 local time), Wind: Variable in direction, speed: 4 knots (7 km/h) (2 m/s).
Following weather will take place with a probability of 40%:
The following weather phenomena are expected to arise temporarily:
From 02:00 UTC (Friday 4 March 2022 04:00 local time) at 06:00 UTC (Friday 4 March 2022 08:00 local time), Minimum horizontal visibility: 5000 m.
Weather: Mist .
NOU
Măă, acu 15 minute: twitter.com/nexta_tv/status/1499102894611705859?s=20&t=sk0RJNWHsriT2k8aK9-ypQ
NOU
Sper că e un fake news faza cu elicopterul.
NOU
Fake news oferit de MApN, care spune si ce a apucat sa transmita echipajul elicopterului…
NOU
Decât o sursă da știrea asta și spune că pilotul a raportat condiții nefavorabile zborului înainte de pierderea contactului. Mă îndoiesc că e reală știrea.
NOU
Acum e oficial. A picat la 11 km de aerodrom. Mă panicasem că au intrat într-o zonă de acțiune antiaeriana. Cu războiul asta orice ar fi posibil.
Sper sa fie toți în viața.
NOU
fb.watch/bvyHCCshq-/
Live din zona prăbușirii elicopterului.
NOU
Mda. Nu pare sa fie fake…
NOU
Ar fi aflat americanii instant daca era ceva…
NOU
Noapte, frig…emoții.. ii batem pe rusii de se caca pe noi….
NOU
De ce ești bou? E elicopter, nu nava spațială. Daca sunt condiții nefavorabile zborului nu trebuia să primească ordin de decolare.
NOU
din pacate nu e fake
NOU
5 morti
NOU
Stiu ca toata lumea se gandeste la ce e mai rau asa ca pun eu intrebarea : Credeti ca rusii au doborat (din greseala?!?!) cele 2 aeronave?
NOU
Nu. La momentul asta in aripa estică nici musca nu se ridică de la pământ fără să se știe de ea.
Pumele sunt lenese și mari, iar vântul puternic le pune probleme serioase.
NOU
S-au prabusit amandoua, au confirmat la stiri. Coincidenta dubla? Care ar fi sansele tocmai in vremurile astea?
NOU
Fix la fel ca în oricare alte vremuri. Păcat de piloți.
NOU
Sa vezi acuma teoria conspiratiei!
NOU
Incepe ?
NOU
Cant make this shit up.
NOU
Salut! 47 ani, pregătire militară minimă (2001 la tr-iști), un copil, consider că am suficient discernământ pentru a scrie asta. În cazul în care cineva din această comunitate decide să organizeze un grup turistic, seniorul are datele mele de contact. Nu este ok dar deja devine personal.
NOU
Scue, dar cine te-a atacat?
NOU
jupane, faci un mare efort sa creezi practic un flux de informatii despre ucraina si conexe. un singur sfat – fiinca e inevitabil sa halesti si fake news, nu ai cum verifica tot: de fiecare data, la fiecare filmulet, stire, CITEAZA SURSA. si dupa ce ti se semnaleaza sau afli singur ca o stire e fake, tine minte sursa respectiva. la 3 cornere, 11 m.
altfel, risti sa ajungi un raspandac si sa faci mai mult rau decat bine.
NOU
efectiv sursele mele sunt canalele oficiale de telegram si viber ale presei ucrainiene si autoritatilor. nu am ce pe cine sa citez. efortul maxim e de a cauta stirea in mai multe surse, pentru ca sunt in rusa si ucraineana. in rest, azi m-am ars ca un fraier, am zis ca e aljazeera, e ok, gata.iete pla
NOU
Ia si tu partea buna: cu teapa asta ai putea incepe sa-ti cladesti un CV serios pentru biziday.
Vestea proasta pentru ei e ca tu ai avut puterea sa recunosti fake news-ul. In consecinta, nu esti un element care promite.
NOU
S au prăbușit ele însele!….
NOU
In ce tara traim bai frateeeeeeeee! Pacat de oamenii aia!
ROMANIA NU ARE INFRASTRUCTURA MILITARA! NU ARE NIMIC!
ARE DOAR UNIFORME FRUMOASE SI ATAT
Daca ar fi sa ne ivadeze rusii, pai le e de ajuns sa vina cu masinile personale, inclusiv LADA
NOU
Dar ai fi uimit de facturile plătite pt întreținerea celor 2 aparate…bineînțeles pe firmele unor antreprenori de real succes .într-o transparenta orbitoare…
NOU
spuma aviatiei romanesti. Sa vina generalul care a comentat imaginile dintr-un joc video ca fiind reale sa ne explice situatia. , baaa suntem de toata jena.
NOU
Asa suntem de 2000 de ani..doar ca acum e o perioada de scadență
NOU
Cineva sa-l stearga. Am fost idiot. Au murit oameni.
NOU
MIG21? Nu cazusera deja toate?
Si noi facem misto de rusi ca au vechituri…
NOU
La Gura Dobrogei, unde a cazut elicopterul, e padure de eoliene…posibil ca o pala de vand sa fi miscat elicopterul si sa mai sa se fi miscat si vreo eoliana … iata un motiv de prabusire…
NOU
“Un militar francez aparținând NATO s-a împușcat din greșeală, în Iași.”
Am inceput bine.
NOU
Nu ii înțelegem noi dar așa se distrează ei.
NOU
Ne-am trezit și noi să zburăm cu vechiturile acelea? Parcă MIG21 nu mai zbura, se prăbușea peste tot. Ce i-a apucat acum??
NOU
Vă dați seama cum sună discuțiile alea la telefon în seara asta?
NOU
Nu zic ca asa este, doar imi dau (necalificat) cu parerea:
Nu stiu in cazul Migului, dar elicopterele, chit ca sunt civile sau militare, sunt echipate cu niste sisteme basic care iti permit sa aterizezi in siguranta, chit ca pierzi orice legatura cu solul, pierzi gps, sau iti pica echipamentele electronice. Elicopterele care zboara IFR sunt echipate si ptr zbor de noapte, adica au altimetru barometric dublat si giro-orizont dublat. Nu mai ai radio-altimetru daca iti pica electronica, dar ai barometricul care este independet de orice factor extern, isi ia informatia doar de la prizele statice de pe aeronava.
La fel vitezometrul – ramai cu cel basic, care iti da informatia de viteza bazandu-se doar pe prizele dinamice (si statice) de pe aeronava.
Daca zburau in munti, altimetrul barometric nu era folositor din cauza reliefului variabil, acest altimetru iti da altitudinea in functie de QNH, de diferenta de presiune fata de nivelul marii (sau fata de nivelul aerodromului – depinde cum il setezi la decolare). Dar ei zburau fix la nivelul marii, in relief uniform. Nu este musai informatia de la radio-altimetru (care trimite unde radio spre sol si calculeaza precis inaltimea, nu altitudinea).
Deci am rezolvat cu altitudinea si cu viteza. Mai ramane problema pozitiei aeronavei, sa nu o rastorni in zbor. Si aici avem 2 giro-orizonturi independente, ambele depinzand doar de bateria aeronavei (sunt practic niste giroscoape, au nevoie de oleaca curent electric de la baterie). Mai avem si busola de bord, independenta de orice factor extern. S-ar putea ca Puma sa aiba si sitem inertial pentru navigatie, care este un ansamblu de giroscoape, trebuie doar sa introduci pozitia de decolare (3 coordonate) si giroscoapele iti observa pe cele 3 axe acceleratiile si iti actualizeaza pozitia – este practic un GPS mai putin precis, dar independent de orice factor extern.
In concluzie, fie au rusii o mega arma care afecteaza pana si releul, iar aeronava nu se mai poate baza nici macar pe curentul de la baterie, fie au fost factori naturali.
Eu tind sa cred ca elicopterul a intrat in conditii de givraj, din cauza situatiei alarmante, nu au mai tinut cont de risc. Mi se pare mai plauzibil decat sa ii cred pe rusi niste genii cu tehnica militara revolutionara testata acum pe noi…
NOU
PS: Motoarele sunt si ele controlate electronic de FADEC, dar il poti deconecta daca o ia razna.
NOU
Macar tu ești pilot și ai idee despre ce vorbești.
Pumele nu au sistem antigivraj. La Kogălniceanu nu aveau mi-uri 17?
Daca da, de ce dracului au ridicat puma de la sol?
NOU
Aștept interviurile cu soțiile și copii celor din elicopter: ce v-a spus soțul când a plecat de acasă?
NOU
spune, puisor, ti-e dor de tati? iti pare rau ca a murit?
NOU
Bai, e groaznic. Va spun. Am stat cu pilot militar în casa vreo 20 de ani. A avut incident în zbor din cauza unei defecțiuni și a scăpat ca prin urechile acului. Era un tip foarte dur și nu își prea arata emoțiile, însă în noaptea aia nu s a dezlipit de noi.
NOU
youtu.be/vam5SuONNnA
NOU
EMP weapons!
NOU
da da, cu warp
NOU
Givraj din pacate intr-un procentaj foarte mare. METAR-ul arata horror in zona aia iar Puma Medevac nu era navalizata deci nu avea sisteme anti-givraj
Sunt 7 oameni se pare. Mai luasera 2 salvatori SAR
Sa fie odihniti. Sa zboare in ceruri mai senine!
SKC
NOU
SKC = sky clear?
Ms
NOU
Da SKC= Sky Clear in limbajul “aviatic”
Este si o codificare/abreviere din METAR – Meteorological Terminal Air Report (METAR) care combinata cu TAF – Terminal Area Forecast – te ajuta sa astii in ce te bagi, cand zbori spre un aeroport
METAR-ul este o citire a unor parametri meteo, in timp cvasi-real, iar TAF-ul o prognoza pentru cca 24 ore
Conditiile meteo la Mihail Kogalniceanu unde s-au prabusit doua aeronave ieri 02 MArtie 2022
Raportul a fost făcut , la 20:00 UTC
Vânt 14 kt de la Nord-vest
Temperatură 1°C
Dew point: 0°C
Umiditate 93%
Presiune 1013 hPa
Vizibilitate: 5000 m
Nori fragmentați la o înălțime de 900 piciore zăpadă slabă, aer cețos
Perfect choice pentru givraj
Un exemplu de METAR acum la ora 10:00 3 martie 2022 pe Kogalniceanu:
LRCK 030730Z 32015KT 9999 BKN013 BKN033 01/M01 Q1011 TEMPO 5000 -SN
Si un TAF same time/location
LRCK 030700Z 0307/0406 31012KT 9999 SCT010 BKN040 TEMPO 0307/0309 5000 -SN BKN010 BKN040 PROB30 TEMPO 0309/0312 5000 -RASN PROB30 TEMPO 0319/0322 -FZRA BECMG 0320/0322 VRB04KT PROB40 TEMPO 0402/0406 5000 BR
Va puteti distra decodand mesajele aici :
www.flightutilities.com/MRonline.aspx
Sau iata decodarea prognozei de la M.K pe urmatoarele 24 ore:
Location: LRCK
CONSTANTA – M. KOGALNICEAU – ROMANIA
Latitude: 44°21’44″N – Longitude: 028°29’18″E.
Magnetic declination: 6.43°E
Sunrise: 04:40 UTC
Sunset: 15:56 UTC
Report emitted the day: 03, time 07:00 UTC
Thursday 3 March 2022 09:00 local time.
The forecast valid time are from day of the month: 03 time: 07:00 UTC (Thursday 3 March 2022 09:00 local time) to day of the month: 04 time: 06:00 UTC (Friday 4 March 2022 08:00 local time).
Wind: True direction = 310 degrees, speed: 12 knots (22 km/h) (6 m/s).
Runway 18, length 11483 feet, altitude 353 feet: Cross Wind 10 KT Right – Centerline Wind 7 KT rear.
Runway 36, length 11483 feet, altitude 315 feet: Cross Wind 10 KT Left – Centerline Wind 7 KT front.
Minimum horizontal visibility: 10 km or more.
Clouds: Scattered (3-4 oktas), at 1000 feet above aerodrome level (305 meters).
Clouds: Broken sky (5-7 oktas), at 4000 feet above aerodrome level (1219 meters).
The following weather phenomena are expected to arise temporarily:
From 07:00 UTC (Thursday 3 March 2022 09:00 local time) at 09:00 UTC (Thursday 3 March 2022 11:00 local time), Minimum horizontal visibility: 5000 m.
Weather: Light Snow .
Clouds: Broken sky (5-7 oktas), at 1000 feet above aerodrome level (305 meters).
Clouds: Broken sky (5-7 oktas), at 4000 feet above aerodrome level (1219 meters).
Following weather will take place with a probability of 30%:
The following weather phenomena are expected to arise temporarily:
From 09:00 UTC (Thursday 3 March 2022 11:00 local time) at 12:00 UTC (Thursday 3 March 2022 14:00 local time), Minimum horizontal visibility: 5000 m.
Weather: Light Rain Snow .
Following weather will take place with a probability of 30%:
The following weather phenomena are expected to arise temporarily:
From 19:00 UTC (Thursday 3 March 2022 21:00 local time) at 22:00 UTC (Friday 4 March 2022 00:00 local time), Weather: Light Freezing (or super-cooled) Rain .
The following weather phenomena are expected to arise soon:
From 20:00 UTC (Thursday 3 March 2022 22:00 local time) at 22:00 UTC (Friday 4 March 2022 00:00 local time), Wind: Variable in direction, speed: 4 knots (7 km/h) (2 m/s).
Following weather will take place with a probability of 40%:
The following weather phenomena are expected to arise temporarily:
From 02:00 UTC (Friday 4 March 2022 04:00 local time) at 06:00 UTC (Friday 4 March 2022 08:00 local time), Minimum horizontal visibility: 5000 m.
Weather: Mist .
Have fun!