Pentru cei ce nu fac parte din sistem, povestea e simpla. Pe piata jocurilor s-a infiltrat o companie, susținută de Blackrock, numita Sweet Baby Inc. Compania asta face consultanță DEI pentru companiile de gaming, iar majoritatea companiilor de gaming sunt obligate sa ii ceara consultanti, pentru ca ii obliga Blackrock, care e actionar semnificativ la mai toate.

Iar Sweet Baby Inc asta face. Transforma toate jocurile in cacaturi woke si diverse, toate femeile desenate de ei sunt urate, cu trasaturi masculine, danger hair, grase, negrese, firul epic devine impopotonat cu poponarisme, adresarile devin de tip they/them/xe/xir.

Dupa care se asteapta ca jucatorii sa cumpere gunoaiele astea ca pe painea calda. Doar ca, iata, nu. Concord e cel mai recent si mai bun exemplu. Scos cu surle si trambite, investitie de 200 de milioane, declaratii de marketing despre cum e un nou varf al incluziunii, mai gay si mai non binar nu gasiti. Vanzari zero, peak de jucatori, 100.

E ca si cum cei care cumpara si dau banii pe jocuri nu sunt aceiasi cu cei care urla wokismele peste tot. Practic, noi, oamenii normali, ar trebui sa cumparam mizeriile alea, pentru ca ei sa poata trai bine si relaxati financiar.

Ete ca nu.
Poate nu stiti ce circ a iesit cu Black Myth Wukong, care a primit note mici in “presa de gaming”, aceiasi presa cumparata de Blackrock ai Sweet Baby Inc, pentru lipsa de incluziune. Asa ca, din cauza lipsei de incluziune, a ajuns cu vanzarile la vreun miliard si 3 milioane de jucatori simultan pe Steam. Doar ca astea sunt personajele din Black Myth Wukong:

Si astea sunt femeile din Concord, desenate de patachina aia portocalie :

Hai, ca mai e putin. Incet, incet, scapam si de gunoiul asta de trista amintire, in care am fost, toti, prizonierii unei minoritati bolnave, dar extrem de vocale.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.