Anno domini 2013, conferinta de digital organizata de Ziarul Financiar. Primul panel, printre speakerii invitati si Severina Pascu, CEO Upc Romania.

Intrebata fiind care este strategia pentru viitor, ce tendinte se anunta si incotro va merge tehnologia, doamna Pascu descopera apa calda spunand ca UPC se va orienta foarte tare pe customer support si va fi atenta foarte bine la nevoile clientilor pentru ca ei, ca institutie, banuiesc ca aceasta miscare le va aduce unelle beneficii.

Cine s-ar fi gandit ca poti avea de castigat daca asculti si iei in seama ce isi doreste clientul? Aparent nimeni pana acum, dar situatia se va schimba si vom fi loviti in plin de revolutia unei companii customer oriented.

Oara cati ani vor fi necesari ca cei de la UPC sa isi dea seama ca o chestie foarte utila si cu potential maxim de apreciere din partea clientilor va fi posibilitatea platii facturii direct pe site?

Pentru ca de restul, cu customer care si alte vorbe pline de frumusete si intelepciune, e plin spatiul public.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

24 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Asta-i nimic altceva decat teatru, aceleasi vesnice intrebari cu aceleasi vesnice raspunsuri. Asa s-a inventat nu apa calda, ci actiunea de a vorbi fara sa spui nimic de fapt.

  2. Vor fi mai atenti la customer support ? :)) Le-am trimis un e-mail, in urma cu vreo 2-3 ani si i-am intrebat oferta lor de internet si daca pot testa undeva conexiunea ? Nu mi-au raspus nici pana acum.

    PS: ce are dedicatul tau, ca se incarca mai devreme, site-ul in 30 de secunde. Raspundea foarte greu? Simptomele astea, le-am vazut ieri si la Vali. Impartiti acelasi dedicat ?

    • *despre oferta lor

    • #4

      Aceeasi chestie am patit-o si eu. Am dat mail la inceputul anului in care le cer oferta, apoi prietenul meu 2 mailuri, apoi fratele lui 2 mailuri. Nici pana acum nu am primit raspuns.

  3. #5

    ce inseamna sa ai management romanesc. am UPC de 4 ani si imi vad facturile pe net si le platesc pe net chiar de cind m-am abonat la ei. de ce in Ro nu se poate face la fel?

    • #6

      posibil sa nu aiba bani

    • #7

      Posibil sa nu aiba incredere in cei din Romania. Depinde ce conditii au pus cei din Ro. Cu cei de la UPC lucrez de 10 ani si chiar sunt foarte ok cu toate.

  4. #8

    Ce posibilitatea platii facturii direct pe site, cand astia n-au introdus nici macar posibilitatea platii cu cardul in toate unitatile lor?

  5. #9

    Singurul motiv pentru care imi place RDS-ul este ca pe langa faptul ca nu am nici o problema cu internetul, este ca vad si platesc factura online. De vreo 2 ani. 😀

  6. #10

    UPC trebuie sa ridice limita de upload putin. La abonament de 100Mb download sa ofere upload de 4Mb … In rest sunt ok.

  7. #11

    Krystal Boyd batrana :))

  8. #12

    in HB iti arata valoarea facturii, numarul si restul?

  9. #13

    upc anunta internet de una sau 2 sute de mega per sec prin horia brenciu. vine rds-ul si zice ca da internet cu 1 giga per sec. cine are hdd sa ia un giga per sec? fara metropolitan si fara ssd, va rog

    • 1 Gbps ~ 128 MB/s.
      Orice PC mai recent (cel putin ultimii 3 ani) nu moare la vitezele astea. Nu trebuie sa ai SATAIII si nu-ti trebuie SSD. Placile de retea, in special alea de la Gigabyte sunt concepute pentru 1 Gbps din fabrica.
      Stai linistit ca nu vei putea descarca cu 128 MB/s de oriunde de pe net (exclud metropolitan si orice se poate asemui cu batranul oDC). Sunt suficiente servere de fisiere care nu au upload pentru 1 client la valoarea asta dar ideea este ca “se poate atinge”.

      Oricum personal consider RDS-ul cu mult peste UPC si ceilalti. In primul rand pentru ca nu mi-a murit conexiunea decat de vreo 2 ori in ultimii 2 ani (maxim juma’ de ora). In al doilea rand pentru ca am USB stick capatat mocca si chiar isi face treaba si prin tot felul de coclauri, nu doar in miezul orasului. Si e gratis. Si Internet nelimitat. Si asa mai departe. Iar al treilea rand sau alte randuri nu prea ma intereseaza acum.

      Btw, acei 200 de mega ai UPC-ului sunt, de fapt, 20-22 MB/s (nu va atinge in veci 25 MB/s cat ar fi matematic). Asta asa, sa fim corecti pana la capat.

    • Fara ssd nu cred ca ai cum fizic sa inmagazinezi informatia 🙂

    • #16

      esti in pom, ia si te documenteaza, octav

  10. #17

    nu. prefer sa platesc direct de pe site, asa cum faceam la rds

  11. Daaa, hai să ne extaziem la lățimea de bandă care apare în reclamele UPC/RDS/Romtelecom și alții.
    Oameni buni, utilizatorii casnici primesc “best-effort”. Adică în visele lor cele mai umede banda POATE urca până la 1gbit. În condițiile alea optime în care descarci un fișier de 1MB de la un vecin aflat în garsoniera de vis-a-vis ai 1gbit. În rest banda aia (se cheamă throughput) o să fie undeva mult mai jos. De exemplu în RDS-ul meu cu abonament Fiberlink 2 (teoretic 100Mbps), nu săream de 50-55Mbps throughput. Și să nu mai vorbim de upload ( big.lazyadmin.ro/2012/12/17/goodbye-rds/ ). Da, știu, s-a rezolvat între timp la RDS dar tot au peerind de căcat cu ceilalți ISPiști din RO. Și dac-au fost odată mârlani nu-i împiedică nimic să nu mai fie înc-o dată.
    Da, și eu sunt curios cam ce poate gbps-ul ăla de la RDS. Dar nu mă aștept să sară de 400-500Mbps.
    De UPC nu mai zic, au un upload de rahat și abonamente nițel cam prea scumpe. Momentan eu m-am împăcat cu banda ălora de la Romtelecom care e suficient de decentă ( ~85Mbps down și ~20-25Mbps up ) încât să-mi pot face treaba.

  12. ioi.. amin cu facturile

  13. #20

    EXACT! Vine 1 a lunii, intra banii pe card si hai sa facem platile. Singurii idioti din Timisoara fara plata pe site: UPC si Retim. Hai ca ultimii ii inteleg – vine o doamna la incasare din usa in usa. Altfel, stiti vreo banca unde se poate plati cu cardul rata?

  14. #21

    E clar ca asta si-a dorit mai mult victoria.

  15. Arhi, in aceeasi conferinta, dar un pic mai tarziu, CTO-ul de la UPC a detaliat un pic partea cu suportul. Se refereau – si cam toti de la UPC au mers pe directia asta – la faptul ca da, acum au super viteze, dar trebuie sa fie mult mai atenti decat pana acum la nevoile clientilor, pentru ca acum clientii au in casa mai multe device-uri cu WiFi si de acum UPC ofera si WiFi prin ruterele lor. Asta inseamna ca daca acum un client suna si spune ca nu merge netul nu ii mai trimite sa se conecteze direct in ruter cu cablul ci incep sa ii intrebe de pe ce device se conecteze, ce producator, ce fel de chip de 3G are incorporat, etc, pentru ca problemele nu o sa mai fie doar la “tzeava” ci si ce se va intampla dincolo de wifi. A fost un pic mai detaliat ce a spus CTO-ul, practic UPC-ul a intrat acum intr-o alta “clasa”, nu mai ofera doar tzeava pura fixa si tocmai d’aia trebuie sa fie un pic mai atenti. Nu ca ii caut scuze doamnei, doar ca in cursul celor 2 zile am inteles de fapt la ce voia sa se refere.

    • #23

      pana la asta, am vrea si noi plata facturii pe site, ca la orice magazin online amarat…:)

  16. si o mica erata, aveam mai multe in cap de la conferinta 🙂

    corect era: Asta inseamna ca daca acum un client suna si spune ca nu merge netul nu ii mai trimite sa se conecteze direct in ruter, cu cablul, ci incep sa ii intrebe de pe ce device se conecteaza, ce producator, ce fel de chip de WiFi are incorporat