Acum 10 minute mă sună cineva:
– Bună ziua, v-am căutat de la DPD și nu sunteți la adresă, v-am lăsat plicul în cutia poștală.
– Dar știți, sunt acasă, nu a sunat nimeni, nu a bătut nimeni, mă uit acum pe geam, cum plecați.
Mi-a închis.
Acum 10 minute mă sună cineva:
– Bună ziua, v-am căutat de la DPD și nu sunteți la adresă, v-am lăsat plicul în cutia poștală.
– Dar știți, sunt acasă, nu a sunat nimeni, nu a bătut nimeni, mă uit acum pe geam, cum plecați.
Mi-a închis.
NOU
Bine ca era vb de un plic… Sa fi fost un colet era mai nasol 🙂
NOU
Pe ala i-l lasa la usa, suna si fugea…
NOU
Visezi la Porcea dar pana si curierii te ocolesc! :))))
NOU
Are fanta mica…
NOU
Alta cu curieri. Fan Courier. A durat aproape 3 zile lucratoare sa livreze un colet din Deva in Brasov, fara sa fie drumuri inzapezite sau alte situatii de forta majora, a stat coletul, conform AWB-ului, o zi intreaga in depozitul lor, fara sa se sinchiseasca careva sa il ia sa-l predea baiatului care livreaza. Le-am cerut despagubire pentru ca a durat atat, facand referire la cei 5% mentionati in conditiile lor comerciale daca livrarea depaseste 36 de ore (la mine a durat cca. 60 de ore), si n-au mai raspuns la mesaj. Au spus initial doar ca au fost sanctionati cei responsabili. Mai bine apelam la Posta Romana, ma costa 10 lei cu tot cu ramburs, nu 44…
NOU
As fi curios cine si de ce mi-a catalogat comentariul ca fiind josnicalos…In fine, 9.634.682 de cre*tini…
NOU
and counting…
NOU
Eu ți-am dat minus pentru că genul ăsta de comportament isteric mă omoară în fiecare zi. Niciun sistem nu e perfect iar să ceri despăgubire mi se pare penibil.
NOU
Cristi, apreciez ca ai raspuns. Din perspectiva mea, daca mi s-a spus ca pachetul va fi livrat a doua zi si a fost livrat in a 4-a zi, nu este in regula. Am platit 44 de lei pentru un serviciu de curierat expres. Posta Romana livreaza tot in 3 zile lucratoare si cere 10 lei, stiu asta deja din experienta. Daca voiam sa dureze 3 zile lucratoare, apelam la Posta Romana. Poate unii au nevoie de chestii in regim urgent/expres, care sa si ajunga in termenul promis, se pare ca m-am inselat. Sper ca nu lucrezi la Fan Courier, dar oricum eu nu voi mai apela la “serviciile” lor.
NOU
Cristi, hai sa-ti dau eu un exemplu de motiv bun pentru despagubire: in ianuarie m-a suna un client ca are schimbatorul de caldura de la centralal colmatat. Imi spune ca-l trimite cu curierat rapid si ma roaga sa-l
NOU
Cristi, hai sa-ti dau eu un exemplu de motiv bun pentru despagubire: sa zicem ca ai nevoie de o spalare chimica la schimbatorul de caldura de la centrala termica si ca in localitatea ta nu face nimeni asa ceva, gasesti la 400 km o firma sa faca spalarea in ziua in care ajunge piesa la ei si sa-l trimita urgewnt inapoi. Trimiti joi la prinz piesa (1kg tot coletul), AWB-ul pe site-ul lor spune “in prelucrare” pina luni cind apare ca e descarcat in localitatea de destinatie, dar marti inca nu e livrat. La telefoane nu raspunde nimeni nici dupa 2 ore de sunat continuu. Te duci miercuri la biroul lor, stai mai bine de o ora la coada ca sa ti se spuna ca coletul e la dracu in praznic la depozitul lor din afara localitatii si sa mergi acolo sa ti-l iei. Fara explicatie de ce nu e livrat la adresa, sau de ce se intirzie. Ca o suprema favoare obtii sa fie adus coletul miine, joi la acel birou, nu la adresa (ca cica n-au soferi…)
Si in tot timpul asta, copilul lui Cristi sta in frig si fara apa calda (era exact in perioada de ger din ianuarie) fiindca Fan Curier nu-si respecta angajamentul pentru care a fost platit.
Cazul e real, s-a intimplat luna trecuta intre Brasov si Timisoara.
NOU
Dar tu chiar asteptai ceva de la ei, ca te vad foarte surprins…
NOU
Am avut si eu un curier ninja d-asta 🙂 : razvanbb.ro/2014/01/amintiti.html
NOU
Te caci pe tine?
Vrei sa-ti povestesc ce inseamna sa-ti inmatriculezi o masina pe o firma noua in Romania?
NOU
…eu as fi curios
NOU
Ai facut tu ceva, l ai scuipat, te ai luat cu El !
NOU
:))) error 404 ninja doesn’t working, ce aiurea
NOU
Tim, ti-ai schimbat freza?
NOU
era mesaj inregistrat. iar ala era o drona. nu mai pune la suflet, nu ai de ce.
NOU
Nu e vorba de firmele de curierat, cat de oamenii care lucreaza in ele; si eu am patit asa ceva cu urgent curier, li se rupe in paispe. Stai sa vezi dupa 1 martie, cand o sa creasca Posta Romana tarifele, cum o sa creasca si astia preturile si sictirul va fi si mai mare.
NOU
Daca vrei sa fii fericit, iti faci treaba cat sa nu zica nimeni ca nu faci nimic si rupi usa la final de program…
NOU
Eu am patit recent cu Cargus. Am comandat o tableta ieftina din GGermanica cu transport inclus. Ei au trimis cu DHL pana in Oradea de unde a preluat Cargus. A ajuns cu un colt ciobit si cu rama usor departata. Se vede ca a fost trantita ca si cutia are un colt putin botit. Bine, si prostii aia din Germania au pus cutia intr-un plic cu bule pe care scria fragil. Le-am trimis un mail dar pula raspuns. Mor de ciuda ca n-am platit cu paypal sa le deschid un caz.
Acum stau si-i injur pe jegosii de la Cargus care angajeaza tot felul de dementi. In schimb, sunt foarte bucuros ca idiotii de curieri au facut latina, istorie antica si moderna si biologie vegetala si animala in scoala generala, diferentiale, integrale si chimie organica in liceu. Cred ca au atins putin si teoria relativitatii la fizica. Nu stiu ei sa dea un “Buna ziua”, in rest sunt culti pana in chiloti.
NOU
Depozit Cargus Timisoara:
scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/12553029_10153859570420586_631148149885112356_n.jpg?oh=cd41f368f3fa1cadfcd66d6d35a7d3f1&oe=572DFFE1
O fi fost printr-o gramada dinasta si tableta ta…
NOU
Mda…parca difera putin de astea
www.urgentcargus.ro/UploadedFiles/oldpost/5.jpg
www.urgentcargus.ro/UploadedFiles/oldpost/pan_final.jpg
Comic e ca azi am primit si raspunsul la mail:
“Dear …,
Unfortunately we heard from you that one or more products are damaged due to the long-distance shipping. The TinyDeal DOA (Dead on Arrivals) policy will help you on this situation – help.tinydeal.com/faq/detail/495.
The fastest and most convenient solution is that you contact your local DHL /Post office and make a complaint to them as it is a result of their incompetent or inappropriate shipping.
Once they start to invest in your case, please tell us the case ID.
We will appreciate if you can provide more details, that would help us to investigate and avoid the same situations occur again.
We may take 3 to 5 working days to process with the information you uploaded and will keep in touch with you.
Thanks.”
Raspuns de cacat neamt care lucreaza pentru chinezi, sa ma ocup eu de asta.
Nu am cum sa ma duc la DHL pentru ca nu ei mi-au livrat coletul. Probabil la urgentcargus ar trebui dar a trecut ceva timp de pe 5.
NOU
DHL a preluat cargus. Deci poți face reclamație la DHL
NOU
Adi, +5 nu stiam. Greu iti mai da cineva o informatie utila.
NOU
Eu am avut un colet de primit din Germania și l-au trimis înapoi, pe același motiv. Ioc şansa telefon, mail, notificare în posta. Cate înjurături și-au luat prostii aia de la DPD Constanța numai ei știu. Noroc ca Lufthansa e de treaba și l-a mai livrat o data, mocca. A doua oara aceeași poveste, a trebuit sa hăituiesc șoferul prin oraș sa îmi iau coletul. Boul nici nu știa ca îl are în mașină…. wtf ?!
NOU
Eu am văzut pe fereastra cum un curier (DPD) a lovit o mașină parcată. Când a urcat la mine, l-am întrebat dacă a lăsat un bilet, ceva. Răspunsul : “n-am avut pix” :))). Am coborât ulterior și am lăsat eu în parbriz numărul de pe care ma sunase curierul.
NOU
in buna traditie a delatiunilor mioritice. De ce-ai turnat omu’?
NOU
Ce delatiune? E spirit civic, aia cu “noi nu suntem turnatori” e o mare mizerie. In toata lumea civilizata functioneaza, cand vezi ceva ilegal suni la politie.
NOU
Corcoran, adică tu dacă-ți găsești mașina bușită în parcare, vei fi mai mult decât încântat să plătești singur reparația și nu vei dedica niciun gând de morți, răniși și gâți celui care a lovit-o și-a spălat putina 😀
Acest spirit umanitar este înălțător 😀
NOU
Omu te-a căutat în fata cutiei poștale. De ce nu erai acolo?!
NOU
O fi citit si el ca stai afara, sa-l astepti pe Lucifer sa vina sa ia statia 🙂
NOU
Poate cu ocazia asta poti sa-i explici si lu’ Zoso de ce nu vrea lumea p-aci sa cumpere facand plata in avans cu cardul . Nici daca e transportul moca. Ca tot se intreaba din 6 in 6 luni.
Baietii astia au niste targeturi de livrare de atins , probabil ca sa nu frece duda in timpul serviciului ( gen rezolvarea problemelor personale cu masina de serviciu ). Doar ca ei tot o freaca si umbla un pic la “timpii morti ” :).
Altfel, exista deja de cand lumea programe de inregistrat convorbirile telefonice pentru smartfonuri. E chiar fun sa-i spui unuia ca asta , gen Fane , vezi ca te-am “loat”, te dau pe goarna la stapanire si te fac si public.
NOU
Stai linistit ca z o s o a inteles de mult timp ca plata prin card este dezavantajoasa in conditiile din Romania. Acum si el militeaza pentru plata ramburs. 🙂
NOU
DPD a reusit performanta sa livreze un colet in 3 saptamani.
Livrat e un fel de a spune, caci dupa 3 saptamani de dat telefoane zilnic, m-am saturat si am mers personal si am ridicat coletul de la sediul DPD Iasi.
Am contactat centrala de la Bucuresti, am cerut sa vorbesc cu un manager, deoarece mi-am dat seama ca nu reusesc sa rezolv problema la nivel local. A fost imposibil.
O reclamatie facuta pe adresa lor a ramas, bine-nteles, fara nici un raspuns. Efectiv ii doare in cur. Nesimtire din asta am mai vazut doar la cei de la Urgent Curier.
NOU
Lasă că din 1 Martie îi preia și pe ăstia (DPD) Cargus. Împreună cu Urgent Curier, care-s preluați deja or să facă echipă bună. 😀
NOU
Nu mai stiu cand citisem pe acest site in urma cu vreo 2-3 ani despre acelasi subiect in care unul povestea ca inainte sa ajunga la sediul coletul vin de cel putin trei ori la usa sa te instiinteze si abia apoi ajunge la sediu unde il ridici tu. Bine nu in Romania. Ma intreb de ce aici nu se poate.
Cu DPD foarte putine lucruri am avut de primit, mai mult probleme au fost cu Nemo inainte de a fi cumparata si de neseriozitatea unui curier de la fostul Cargus inainte de unirea cu Urgent. Ala nu astepta (pe ceas!) mai mult de 30 de secunde. Te-a sunat, ai raspuns sau n-ai raspuns la telefon, daca n-ai apucat sa mergi sa preiei coletul, indiferent, atata iti sta, pleaca rapid iar a doua zi nu mi-l mai aducea in ciuda rugamintilor, trebuia eu ca proasta sa-l ridic desi platisem sa-l primesc acasa. De cand a plecat tipul, in sfarsit ma pot intelege omeneste. Ma suna din timp, asteapta macar 5 minute. Oamenii sunt de vina intotdeauna nu firma in sine. Bine, hai gresesc. Si firma pentu ca nu-i instruiesc ca lumea si unele derapaje/probleme nu le corecteaza… Ce sa mai zic cand vrei sa faci o plangere la ei…
NOU
Nu-l deschideeeee! Antrax! Uf, prea tarziu! Era odata… Cetin il chema.
NOU
Singurii despre care stiu ca sunt platiti in special in functie de livrarile avute sunt cei de la GLS. Lucrez cu ei de aproape 1 an iar coletele care au avut probleme s-au situat sub 1%-2% (si discutam despre cateva mii de colete expediate iar problemele avute nu au fost neaparat din lenea curierilor). Adaugam si faptul ca nu exista taxa pe kilometri suplimentari (tariful este acelasi in toata RO) si deja imi convine mai mult. Plus ca ma anunta instant cand este o problema cu livrarea pe o zona (masina defecta, accident, trafic blocat, etc).
Au avut si ei problemele lor in trecut dar acum chiar merita sa le fac reclama si sa ii recomand.
NOU
Eu daca as avea 2 milioane de euro as deschide cate un sediu in fiecare localitate mai maricica, sa zicem 100 de locatii pentru inceput, as cumpara 4 camioane, si as oferi servicii de curierat gen posta romana, vrei coletul? vii la sediu, trimiti ceva , vii la sediu, costuri minime cu chirii si salariati muuuult mai putini, putand oferi astfel preturi atractive …. te costa 2 lei pentru 500grame de colet, vrei cu ramburs … inca 3 lei, verificare colet? inca 5 lei, transport in 24 ore, daca destinatarul nu ridica coletul platesti o taxa simbolica pentru retur de 2 lei per kg nu as alerga masinile cu curierii la fiecare adresa unde aproape mereu nimeni nu e acasa, sau curierii sunt lenesi si nici macar nu urca la tine, in momentul de fatza e absurd sa platesc la fan curier 45 de lei pentru un colet mic cu ramburs de 30 lei si destinatarul sa il primeasca dupa o saptamana, iar mai ieftin la posta romana nu se ofera serviciul de verificare colet