Păi simplu. În așa fel încât să nu ne facem probleme, deși suntem niște hiene nesimțite, care practic furăm mașinile oamenilor și le cerem taxă de protecție și eliberare.
AȘa că ridicăm doar mașinile ale căror proprietari nu pot să ne facă scandal de nici un fel, pentru că nu au coaie suficiente. Renaulturi Clio, Golfuri vechi, Forduri, adică na, cam ce are omul cu venit mediu din rromânia.

În schimb, gipanul poate să stea vizavi bine mersi, pe colțul benzinăriei, fix sub semnul de interzicere. Că de aia se numește prioritate de gip, mâncatzaș.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

15 comentarii Adaugă comentariu

  1. Nu e un caz singular, nu e primul si nici ultimul abuz din partea acestei firme… poate se va gasi pana la urma ac de cojocul lor… eu le-as face pana la toate 8-10 rotile sa vedem cu ce mai cara masina ridicata 🙂

  2. Pi na asta e rromania

  3. si totusi la Iancului se procedeaza invers: sunt ridicate gipanele, masinile scumpe si cele care arata ca si cum omul le mai foloseste…in schimb sunt lasate masinile vechi, jerpelite si cu rotile sparte pe care nu le foloseste nimeni…am vazut pana si un jaguar ridicat…

  4. nu e asa… eu aici in Oradea am vazut Q7 ridicat, seria 5, seria 7, Audi A4 nou, Passat CC si o gramada de masini de lux, deci nu e regula

  5. La noi e orasul mic si toti se cunosc, astia bastanii, asa ca se ridica la cei amarati: dacii, forduri, matizuri (oricum nu sunt suficient de dotati sa ridice jeep-uri). Pe langa asta, daca ajungi la timp lg agentul de la comunitara, scapi cu 1-2 milioane neimpozabili si fara documente si ti-ai scapat masina.

  6. Da cu Prigoana ce ai de-l pui la taguri? Lasa-l pe Prigo in pace ca e om destept si ardelean… :))

  7. #7

    Nu este furt ci este specificat in lege. Asa s-a procedat si in alte tari, ca sa-i educe pe tarani. Eu ma bucur ca le ridica, cu toate ca civilizat ar fi fost sa faca mai intai parcari.

    Las’ ca vine si randul gipanului.

  8. #8

    la noi le ridica la 1-2 noapte cand dorm toti..
    eu am patit-o saptamana trecuta 😐

  9. #9

    poate ar trebui sa declansam o campanie “lasa pe janta un hot”

  10. Bai … nu stiti nimic. Gipanul e al celui de la firma care ridica masinile .. l-a luat din profitul din ultima luna … acum se plimba cu el si supravegheaza atent activitatea angajatilor … asta pana cand incaseaza profitul pe luna asta si pleaca in concediu la Ibiza 🙂

  11. Peste tot este asa. Nu ai ce sa faci. Asta e romania.

  12. gipanu’ e prea mare si prea greu pentru ridicat -asta pot invoca oamenii de la ridicari

  13. mie mi s-a intamplat sa mi se blocheze rotile in Constanta si asta pentru ca numarul meu nu incepea nici cu CT si nu e nici EBA. am parcat pe un segment de drum cu parcarea interzisa pentru ca pur si simplu nu am gasit in alta parte, insa masina mea si a celorlalti 10 parcati acolo nu incurcau cu nimic traficul. Aaaa… si din cele vreo 10 masini parcate acolo eu si inca unul cu numar de Iasi eram blocati, ceilalti cu CT sau B au fost omisi.
    Nu mai zic de faptul ca am vrut sa plec cu masina pe la ora 22, si am lasat-o acolo pe la 20:30, iar cand am vzut roata blocata si biletul in geam am sunat imediat sa vina sa mi-o deblocheze, insa nu a raspuns nimeni dupa ce am sunat incontinu la ambele numere de telefon timp de o ora… asa ca am fost nevoit sa mai dau si bani pe taxi

  14. #14

    pe bd. chisinau, sectorul 2, de vreo 3 ori pe sapt sunt ridicate TOATE masinile. vechi, noi, scumpe, mici, mari. e interesul lor sa le ridice, costa cam 700 lei sa o recuperezi, mi se pare, in 24 sau 48 de ore.

  15. ‘poi poate era gipanul lor. Amu ce-ai vrea, sa se autoamenedeze? :cuckoo: