apartament langa metrou

O să râdeți de mine și o să îmi spuneți Buhnici, dar e pe bune. În rezidențialul unde am cumpărat eu apartament, în blocul de lângă, care este complet identic și la fel, prețurile sunt mai mari cu 3-4000. Pentru că o cere piața.

Între timp, din diverse motive, am mai căutat prin diverse rezidențiale din sud, să vedem cum s-a mai modificat piața. Iar după ce am trecut iar prin Aproape de metrou și e de fapt pe strada drumul între tarlale, la 5 kilometri de oraș, apartamente spațioase de 40 mp, cu hol de 80 cm latime, am zis ca mai bine facem un bine umanității.

Hai să facem un compendiu de rezidențiale noi, care pe unde e, cum se ajunge, mijloace de transport, ce minciuni mai spun agenții, cât de mari sunt casele și cum sunt construite.

Măcar mai ajutăm și pe alții.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

86 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Valabil doar pt Bucale?

  2. #5

    Sunt anumite rezidentiale ( militari residence, metropolitan in berceni, apusului in chiajna ) care o duc foarte bine, oamenii au plecat de la 1 bloc si au ajuns la 15-30 , zona s-a dezvoltat, patronul a fost om, a plecat urechea la oameni si s-a tinut de cuvant. Asta i-a adus succes. Majoritatea au cautat sa dea tunuri, luau banii si la revedere, nu te mai cunosc, mai vedem noi.
    Uita-te la proiectul Primavera 2 de la Lujerul, abia acum s-au reapucat desi au lansat constructia prin 2007 . Alt bloc era construit de unu de la top birotica , chiar pe ghencea , in curtea magazinelor de mobila, a ramas la 2 etaje desi erau vandute 4. Lumea s-a reorientat catre constructorii seriosi, restul au ramas cu banii si cu procesele.
    Si la Mihai Bravu a fugit ala cu banii dupa ce a facut 1 bloc si a vandut 3, acum a preluat altul si a le-a terminat.
    Nu stiu daca ce am scris are legatura cu subiectul 🙂

  3. Eu m-am mutat la tara… acu renoveaza astia soseaua principala din comuna si e praf traficul… 😐

    • Am dat click pe linku de profitshare la PRAF. Ma asteptam la o oferta de Duster ceva… 🙂

  4. #8

    fusei chiar aseara pentru prima data la Pallady Towers Residence;
    localizare: intre statiile de metrou 1 decembrie si nicolae teclu; pe partea dreapta cum mergi catre A2, dupa lidl.
    blocuri: noi, din 2010. 8 etaje fiecare bloc. catre 5-6 apartamente pe etaj. lift nou schindler, care nu asculta de comenzile tale nici daca plangi in fata lui, camere video la intrarea in bloc.
    suprafata apartament: ce am vazut aseara era un apartament cu 3 camere, aprox 120m patrati, 2 bai, un dressing care tine locul celebrei debarale, un living destul de spatios, un singur balcon pe lungimea bucatariei si a livingului.
    parcare: exista, dar sunt prea multe masini pentru spatiul pus la dispozitie. in fata blocului este un afis mare ‘va rugam nu parcati in fata blocului’, si ce crezi?! bineinteles ca se parcheaza si acolo.
    pret: habar n-am. eram prima data in vizita pe-acolo si mi se parea ciudat sa intreb cat a dat pe apartament si cu ce agentie a lucrat.

    • #9

      120mp? ce-ai fumat?
      @arhi, cv probleme la scriptul de postare comentarii?

    • #10

      Am fost si eu pe-acolo, pe Pallady, asta-toamna. Cautam un apartament cu doua camere. Aveam la mine un “Anuntul telefonic” si un pliant de la o expozitie, apartamentul cautat era in ambele 42.000 euro. Cei doi de-acolo spuneau ca e o greseala, datorata… Sorinei, cea care se ocupa cu publicitatea (“ce-o fi fost in capul ei?”), in realitate pretul fiind 64.000. Deja era un motiv sa plec, dar curiozitatea m-a impins sa continui. Apartamentul mi s-a parut a fi o imensa hala, compartimentata intre stalpi cu rigips. La modul ca daca apasai pe un perete despartitor, se curba. Nu erau finisate (pe acea scara locuiau doar doua familii), dar daca-l cumpar, in 3 saptamani e gata, ba il mai si personalizeaza (puteam alege culoare si tipul faiantei, gresiei, marca centralei, bateriile – prezentate intr-o lista, cu diferentele de pret fata de standard, care standard lipsea cu desarvarsire…). Cand am inceput sa stramb din nas, au incercat sa-mi explice la ce calitate dau cu piciorul, ca investitorul este irlandez sau islandez, ca ala nu face rabat la calitate etc, etc.

    • #11

      Camerele video la intrarea în bloc sau în bloc sunt ilegale

  5. #12

    se pare ca nu ceva de calitate;
    am verificat informatia de la o sursa de incredere si inteligenta artificiala – sotul.
    este vorba de 100mp 🙂

  6. #13

    Daca tot nu e valabil doar pentru Bucale, imi permit sa comentez si eu. Pentru Arad eu cunosc 4 zone rezidentiale de case (ca asta m-a interesat), asa ca le descriu dupa cum urmeaza:
    – Westfield: arat superb in cartier, un aer clar americanizat cu spatiu verde cat cuprinde (dar luat din terenul tau), insa daca te uiti usor in afara cartierului vei vedea ca e gard in gard cu o ferma de oi, ca e cam la 1 km de la iesirea efectiva din oras desi e considerat ca facand parte din el, transportul in comun pana acolo e aproape inexistent iar colac peste pupaza, fix prin cartier trece o linie de inalta tensiune, casele fiind amplasate FIX langa fire (pentru amatori va rog dati un google cu locuitul chiar langa firele de inalta tensiune si “beneficiile” sale asupra sanatatii). Preturile au fost mici initial, adica undeva in jur de 40 – 60.000 pentru o casa, dar acum nu mai gasesti aproape nimic sub 55.000. De asemenea, terenurile aferente sunt bataie de joc: 300 mp cu tot cu amprenta la sol a casei si spatiul verde din fata. Calitatea caselor relativ OK.
    – Romana Residence: nu cunosc foarte bine cartierul pentru ca era la stadiul de proiect cand am fost eu interesat, insa sta mai bine decat westfield la transportul in comun (statia de tramvai la aprx 500 m), insa sufera in continuare de constructia langa foste ferme (pentru cine stie, cartierul e construit la iesirea din Arad spre Oradea, dupa fostele sere din Gradiste) si terenul e la fel de inghesuit. Mai mult, casele sunt lipite una de alta, ceea ce per general da impresia de inghesuiala si mai mare decat era cazul… Nu cunosc calitatea constructiilor.
    – Via Carmina: una dintre cele mai dezvoltate cartiere rezidentiale de case din zona Aradului, e chiar la iesirea din Arad spre Deva pe partea dreapta, dupa Real. Iarasi transport in comun oarecum ioc (tramvaiul de Vladimirescu care circula doar de cateva ori pe zi nu are nici macar statie in dreptul cartierului), strazile sunt foarte inguste, abia daca au loc sa treaca 2 masini una pe langa alta, iar ca si inghesuiala se incadreaza in cele mentionate mai sus. Vestea buna e ca au cateva design-uri de case si din cate stiu au si loturi unde iti poti construi tu propria casa. Nu cunosc calitatea efectiva a constructiilor, dar cunosc caz unde la mansarda in dormitorul copiilor daca ai mai mult de 1,65 m inaltime nu poti intra decat daca iti tii capul intr-o parte.
    – Cartierul Verde e cel mai vechi cartier de pe langa Arad, si desi se platesc impozite de Arad, cartierul e in drept cu localitatea Livada, cu mult dupa cartierul mult mai nou Romana Residence. Aici a fost candva pe vremuri o ferma de porci, insa acum in locul porcilor stau apartamente care usor pot fi considerate premium. Incredibil insa cat de multi au muscat-o si acuma isi vand pe capete casele. Pe langa mirosul care inca a mai ramas in pereti (asta e o legenda urbana, nu stiu cat de adevarat e), insa nu ajuta nici distanta foarte mica pana la groapa de gunoi a orasului si nici apropierea de halda de steril de la CET care arunca cenusa inspre zona mentionata atunci cand bate vantul putin mai tare. Casele isi pastreaza in continuare preturile mari, desi vad de ceva vreme anunturile. Calitatea constructiei in cartier e dupa regula: cladiri mai vechi – calitate OK, claditi mai noi – fugi cat vezi cu ochii.

    Se mai construiesc inca 2-3 cartiere de case pe langa oras, insa despre ele nu mai stiu absolut nimic!

  7. #16

    Inteleg ca te-ai mutat in Aparatori? Cum e fauna pe acolo, au copiii cu cine se juca pe afara fara a-ti fi rusine?

    • #17

      nu m-am mutat in aparatori

    • #18

      Să o luăm logic dar. Cine sunt Apărătorii Patriei? Cei care apăra patria. Cine apără patria? Armata Poporului. Tadaaa!

  8. #19

    Popesti Leordeni: Trebuie neaparat sa incerci in Metropolitan Residence si Apollo Residence, pentru ca astea sunt ansambluri in adevaratul sens al cuvantului, fiecare cu vreo 20-30 de blocuri. Si da, exista blocuri la 5-7 minute de mers pe jos de la metroul Dimitrie Leonida!

    • #20

      deea, la ce agentie lucrezi?

    • #21

      Nu lucrez la nicio agentie. Cunosc relativ bine blocurile pentru ca am tot cautat in zona si am retinut cam ce s-a construit bine si ce s-a construit mai putin bine. Dezavantajele zonei banuiesc ca le-ai aflat (ma refer in special la canalizare si santierele din zona)

    • #22

      deea…este horror !!!
      Ai incercat sa mergi pe jos (5-7 minute) pana la metrou atunci cand ploua ?
      Succes 🙂

    • #23

      Ce crezi, oare am incercat pana acum?! Norocul meu e ca nu prea am de-a face cu zona cu balti, pe care doar o traversez, insa cizmele de cauciuc nu imi lipsesc. Stiu ca e horror, horror e si in alte cartiere din capitala dupa ploi abundente, horror e si in Popesti din cauza canalizarii de doi lei.

    • #24

      Eu ma intreb: oare cum a decis deea ca un bloc s-a construit bine sau mai putin bine? Banuiesc ca vorbim despre structura de rezistenta. Ca alt “bine sau mai putin bine” nu se poate referi la altceva.

      Deea, draga duduie, ai habar ce e aia o ancora chimica, folosita deja in mod iresponsabil la cel putin 2 blocuri?!

      Hint: nu este o ancora ca a lui popeye, pe care scrie “chimica”.

    • #25

      Cel putin 2 blocuri in alte complexe rezidentiale. Despre cele de acolo nu am auzit nimic dubios, dar daca ne garanteaza Deea ca s-a respectat lungimea si grosimea, atunci mergem pe mana ei.

      PS; lungimea mustatilor fierului si grosimea lui, ca sa nu te superi ca o femeie.

  9. #26

    Inca ceva: apartamentele din ansamblurile bune se cumpara/rezerva in stadiu de proiect, asa ca nu ai nicio sansa sa mai gasesti ceva disponibil daca astepti sa se finalizeze blocurile (poate doar la demisol).
    Nu ma refer strict la Popesti, ci in general.

    • Poate vinde proprietarul curent. Cine cumpara, cumpara neaparat pe viata sau cum?

    • #28

      deci mai bine iti faci casa :))

    • #29

      Daca ai teren, daca te tine buzunarul si daca ai timp si nervi tari sa te implici in asta.

    • #30

      @ramona
      Da, asta-i norocul. Dar de multe ori alea din blocurile noi care sunt vandute de primii proprietari sunt tot la parter sau ultimul /ultimele etaje. Foarte rar prinzi et.1-3. Din fericire, se mai intampla 🙂

    • #31

      Confirm ca tot ce e bun se ia din faza de proiect si ca se construieste foarte mult. Asa am luat si eu dupa multe cautari. Si din pacate au crescut si preturile vara asta. Langa metrou si parc tineretului, 3 camere 80mp 1300 euro/mp redus de la 1500 euro cat s-a facut cand a inceput sa se sape groapa

  10. #32

    o parte din ansambluri le găsiți pe www.dezvoltatorimobiliar.ro

  11. #33

    dintre toate aceste zone de blocuri noi din sud, exista unele care sa aiba chiar si spatii verzi, trotuare late, distante rezonabile intre blocuri? ca din ce am vazut pana acum real, gasesc doar blocuri cu un plan urbanistic de cateva ori mai retardat decat cel al blocurilor comuniste.

  12. #34

    Pe la Pacii sunt cateva complexe destul de aproape de metrou (pe langa alte statii de metrou nu prea gasesti constructii noi, decat daca se vinde vreo casa veche sau se “transfera” vreun spatiu verde de la stat la dezvoltator), cam o statie de autobuz ca distanta, dar unele am inteles ca au apa trasa din put, n-am cerut mai multe detalii.
    Atat ansamblurile astea, cat si ce am vazut pe la Leonida sunt construite destul de prost, dupa parerea mea de non-expert. In primul rand, blocurile sunt la distanta foarte mica unul de altul (n-ai unde sa parchezi, dar poate-ti vezi vreun vecin in fundu’ gol pe geam), in al doilea rand, scarile sunt de foarte multe ori inguste, spiralate sau ambele (bucurie cand cari mobila, ca n-am vazut vreun bloc nou cu lift) si in al treilea rand, impartirea camerelor lasa de dorit (ma refer la cele decomandate), dar aici tine mai mult de gustul meu. Si peretii foarte subtiri, daca ma sprijin in cot, fac gaura pana la vecini (unde stau acum il aud pe unul cum se rade dimineata, desi ma aflu in dormitor, nu in baie, dar toate apartamentele vazute la fel de subtiri erau).
    Din ce am vazut si la mine, si la alti prieteni care si-au luat in cladiri nou construite (2010-2015), intotdeauna sunt probleme de care afli abia dupa ce te muti, cum ar fi la canalizare, gaze si preferata mea: autorizatia de constructie e de P+1 sau 2 si aia au construit si vandut 5 etaje.
    Cum ziceam, mi se par foarte slabe constructiile noi, la un moment dat ma saturasem si am vrut sa caut ceva mai vechi. In blocul meu mai era un apartament de vanzare saptamana trecuta, dar cred ca s-a dat. Imi pare rau sa aflu ca preturile la apartamentele de doi lei cresc. Cresc, pentru ca e cerere. Se construiesc in continuare, pentru ca se vand in prostie. Deci chiar exista oameni care se inhama cu buna stiinta la un credit pentru asa ceva. Abia dupa ce te muti afli in ce te bagi (mai ales daca nu stii pe cineva care deja sta in zona prin care prospectezi). Iar in Popesti-Leordeni singurele blocuri care sunt cu adevarat aproape de metrou sunt fix vizavi de o uzina. Am cateva prietene care s-au mutat la 5-10 minute de Leonida si se plang incontinuu de zgomot.
    PS: Daca tineti la orice din viata voastra, nu va luati la demisol, am auzit prin viu grai povesti de groaza cu wc-ul infundat de pe toata linia.

    • #35

      DeeDee, si eu am o colega care s-a mutat intr-un bloc vizavi de IMGB, cu toate ca am avertizat-o si am sfatuit-o sa isi cumpere mai departe. Acum se plange ca e zgomot si ca simte vibratii de la IMGB. Pai cand te inhami la un credit pe 20-30 de ani, de ce nu casti bine ochii sa vezi ce e in imprejurimi?! IMGB-ul e ditamai fabrica, nu ai cum sa o ratezi. Si ce crezi ca se intampla cand te muti vizavi de mastodontul IMGB? Ai parte de zgomot si vibratii, incredibil, dar adevarat.

    • #36

      Vezi ca sunt bloculete foarte aproape de metrou, dar nu sunt langa IMGB, ci pe strazile Eclipsei, Oituz si Amurgului.

    • #37

      Am vazut prin februarie cateva apartamente pe cele trei strazi pe care le-ai enumerat, dar din pacate erau departe. Ce consideram eu aproape era langa “mastodont”:)

    • #38

      Singurul ansamblu de blocuri noi din bucuresti in care am fost si intr-un apartment e ten blocks de langa pacii. Mi-a placut si apartamentul, si casa scarilor, si blocurile pe dinafara, si ce e intre blocuri…ce sa mai zic de alea 5-10 min pe jos pana la metrou si autogara militari. Blocurile au si lift.
      M-am uitat si la preturi..normal, peste militari residence si altele din militari

  13. #39

    In privinta peretilor, lasa ca am vazut eu ce inseamna pereti de rigips in Militari Residence, sunt de toata jena. Eu am toti peretii interiori din caramida porotherm si nu am avut probleme cu izolatia fonica.

  14. #40

    se pare ca eu cer prea mult daca vreau un apartament cu 3 sau 4 camere, suprafata 65 – 85 mp (utili), sectorul 2 sau 3, cu pretul intre 60 si 80 kEUR (TVA inclus).

    • #41

      Am un coleg care si-a gasit apartament cu 4 camere in Pantelimon, executat silit, cu 70kEUR, bloc vechi, dinainte de ’77.
      Din pacate, a mai fost nevoit sa scoata din buzunar mai bine de 12k pentru renovare.

    • Anul trecut am lucrat in imobiliare, si am vandut in zona Socului 3 camere 60mp(cf2, etaj intermediar, cu centrala, an 1978) cu 48.500 EUR…bine, era cam praf, dar la banii astia poti inesti in renovare fara probleme.
      Deci la 60k iti cam iei ceva bun zic eu.

    • #43

      eh, as fi dispus sa platesc diferenta pana la 60k daca ar fi avut mai mult de 60mp (tinta mea e 75, minimul de 65), si nu cf 2, deja stau intr-unul cf2… nici de renovare nu ma feresc, cata vreme nu e nevoie de una capitala…
      asa ma astept si eu, dar se pare ca ma astept doar pe mine, sa gasesc ceva bun, acceptabil, la 60-65k. Numai ca…

    • #44

      eu am gasit pe nerva traian, aproape de timpuri noi (sector 3), 4 camere, 100 mp, 90k euro.
      Bloc din 1990, apartament intretinut ok.
      Eu voiam tot ca tine initial, dar nu am reusit sa gasesc nimic in zona care sa-mi convina si la suprafata ok.

    • #45

      Uite Dorin
      Apartament 3 camere lux
      olx.ro/oferta/apartament-3-camere-lux-ID49eh6.html

    • #46

      oof… arata foarte bine, din pacate momentan nu imi pot permite o locatie in afara Bucurestiului…
      multam oricum!

  15. #47

    Cred ca d.orin vrea d-ala nou cu pereti de rigips, ca cele vechi se gasesc in palierul de pret dupa toate gusturile. Cand am cautat in februarie (nu am vrut d-asta nou cu rigips) am gasit 3 care mi-au placut din 4 vizionate. Pe unul l-am cumparat. Totul e sa stii ce vrei.

    • #48

      Nu știu unde ai văzut tu pentru toate gusturile, pentru că de cel puțin juma’ de an caut și nu găsesc pe ce vreau eu. La blocurile noi nici nu mă mai uit, pentru că nu intră în gama de preț decât dacă sunt pe la Cuca Măcăii. Asta dacă găsesc cu 4 camere (sau 3 camere cu doua băi).
      E drept, pe lângă ce am zis deja, mai am și alte criterii, de ex să fie aproape de un parc / spațiu verde, metrou sau alt mijloc de transport pe care sa îl folosesc pentru serviciu/grădiniță, să nu fie mai sus de 6/10 sau 3/4, etc, mă rog, mofturi.
      Tocmai asta e problema, că știu destul de bine ce vreau, și nu găsesc. Știu, trebuie sa lucrez la un compromis.

    • #49

      Si sa fie neaparat bloc dupa ’77!

    • #50

      @deea, nu-mi dau seama daca remarca e ironica sau nu, dar da, caut sa fie numai dupa ’77. am vazut cate ceva pe la unirii / romana / universitate 100mp+ la 40-50kEUR, toate dinainte de razboi… 😀

    • #51

      Nu e nimic ironic in remarca mea, pur si simplu blocurile dinainte de ’77 nu mai merita luate in considerare, pentru ca sunt mult prea vechi si au fost proiectate fara sa se ia in considerare normele seismice.

    • #52

      Alea de care zici tu vor fi facute moloz la primul cutremur mai serios.

    • #53

      scuze, la un moment dat vorbeam cu cineva si a exclamat ironic aceeasi treaba… probabil exasperat de “mofturile mele”

    • #54

      Da, e adevarat ca nu am avut criterii atat de multe, la mine criteriile au fost decomandat, de preferat 2 bai dar nu obligatoriu, aproape de metrou. Legat de etaj, am zis ca daca e bloc de 4 etaje sa nu fie mai sus de etajul 2, pentru ca nu exista lift (si daca ajungi sa locuiesti in el dupa varsta de 70 de ani parca e cam nasol sa urci mai mult de 2 etaje.)
      Criteriul de vechime mare nu prea sta in picioare, sunt blocuri facute in anii 60 mult mai solide decat cele facute in anii 80, si chiar si instalatiile vechi sunt mai de calitate. Standarde seismice existau si atunci, e o iluzie ca daca e dupa 77 e mai sigur. Totul tine de vecini, ce pereti au darmat!

    • #55

      Nu existau standarde seismice inainte de ’77, se luau in considerare normele seismice ale cutremurelor de suprafata de tip californian, iar Vrancea are cu totul altfel de cutremure. Blocurile dupa ’77, ideal dupa ’80, sunt construite cu un simt de raspundere mult mai mare!

    • #56

      ai dreptate in multe privinte, cumva si eu “simt” (o fi bine, n-o fi bine) ca sunt apartamente din perioada ’60-’70 destul de ok, clar erau si atunci norme in vigoare. totusi, din povestile celor de pe-atunci, mi-am facut parerea ca mai bine ma feresc de perioada ’70-’77. poate e o parere gresita, poate nu, dar prefer sa nu aflu pe pielea mea daca e o parere corecta.
      Ce ziceam mai devreme de niste apartamente, toate erau din perioada ’39-’45, ma mir cum nu s-au facut deja moloz. or avea valoare istorica / arhitecturala ceva, nu stiu… 😀
      Criteriul cu doua bai la mine e musai, ca reprezentant masculin clar minoritar.

    • #57

      d.orin, ai raspunsul aici: www.youtube.com/watch?v=Vp2HrNoC3I0
      🙂

    • #58

      Cel pe care l-am luat are 2 bai si e facut in 80. Deci se poate. Am locuit 10 ani intr-un bloc facut in 1966, nu mi s-a parut nesigur, ba chiar e facut cu simt de raspundere mai mare decat cel din 1980. Criteriul an nu a contat pentru mine cat timp se incadra in normele de la prima casa. Poti sa fi sigur ca bancile nu ar acorda credite daca blocurile nu ar fi sigure in caz de cutremur.

      Acum, cu anveloparea blocurilor care se va face pana la urma la toate, este ok sa locuiesti si la ultimul etaj. Riscul sa-ti ploua in apartament e mai mic decat daca ai sta la casa !
      La cutremurele din 77 si 86 nu s-au prabusit blocuri mai noi de 1960 cu 2 exceptii in 77, se gasesc pe net cauzele. Asa ca repet, totul tine de ce pereti au darmat vecinii.
      Deea, ai dreptate, standardele sunt mai ridicate dupa 77, dar standardele inainte nu erau proaste. In schimb dupa 77 se vede calitatea mai slaba a lucrarilor in alte parti: instalatii mai proaste, stalpi nealiniati (daca vrei sa indrepti peretii bagi o gramada de bani in materiale)…
      La blocurile noi insa de dupa 90, nu bag mana in foc ca standardele sunt respectate.

    • #59

      Mark, trebuie luat in calcul faptul ca structura de rezistenta a acelor blocuri e deja slabita:
      1. din cauza cutremurelor din ’77, ’86, ’90 si a altor cutremure de intensitate mai mica
      2. din cauza freneziei cu care s-au spart si daramat peretii, inclusiv cei de rezistenta, pentru ca tot romanul sa isi faca open-space, cum a vazut el in filme
      3. din cauza neglijentei proprietarilor, pe care nu ii deranjeaza catusi de putin fatadele degradate si subsolurile inundate, pentru care termopanele pestrite e o regula, care asteapta “sa vina statul”, sa faca si sa dreaga in locul lor.

    • #60

      Ceea ce ai spus tu e valabil pentru orice bloc, indiferent de an, toate aceste aspecte reprezinta o loterie.
      E obligatoriu ca, inainte sa cumperi, sa te asiguri ca nu e o epidemie de restantieri in bloc, asta inseamna ca blocul nu e bine administrat si vor fi problemele enumerate de tine.

  16. #61

    Barcelona 80mp, 200.000 euro. Doar am vrut sa ma laud. Hmmm

    • #62

      Ca o clarificare ca m-am logat sa vad cate minusuri am luat… Nu e apartamentul meu haterilor!

  17. #63

    Salut, bag si eu o intrebare offtopic;
    unde as putea sa ma interesez de un schimb de case?
    Am un apartament in vila construita prin 33-34, langa statuia Aviatorilor, are vreo 140 de metri, plus garaj, pod de 25 de metri cu foisor, demisol de 74 metri, plus 133 de metri de curte. doar 3 familii, incluzand-o pe a mea(practic am cam 40-45% din cladire).
    Eu as vrea doua apartamente de 3 camere, tot in zona, sau eventual pe capitale ori in Cotroceni, dar tot in casa. Ma mai gandesc si la blocurile de 4 etaje de pe Uruguay, alea construite pentru diplomatii sovietici. habar n-am daca e realizabil sau nu, de asta intreb, mai ales ca nu ma agit chiar foarte tare din pricina asta; mai degraba incerc sa aflu ce optiuni am.
    punx not dead

    • #64

      Ce norocos esti! Ce-as fi dat si eu sa mostenesc asa ceva intr-o zona foarte buna a capitalei…..

  18. #65

    Eu am inteles ca au crescut preturile. Intrebarea e: Se vind la preturile astea sau nu?

    Ca asa si pe aici (Montreal) vind unii apartamente in centru la care iti dau “gratuit” un Audi. Asta ca sa nu scada pretul.

    • #66

      Cat timp va fi Prima Casa, se vor vinde!

    • #67

      Se vand, pentru ca dezvoltatorii nu-si prea permit sa stea pe zeci de apartamente pentru 3000 de euro in plus dar vanzarea peste un an, mai bine mai fac un alt bloc.

    • #68

      Omul simplu are acces la preturile la care s-a vindut un apartament sau trebuie sa creada ce zice agentul?

    • #69

      Ca sa afli trebuie sa suni un prieten care are tangenta… Dar cu siguranta daca au urcat in oferte, au urcat si in contracte, chiar daca sunt mai mici putin decat cele din pliant.

  19. #70

    Criteriile mele pentru un apartament nou mi s-au parut de-a dreptul imposibil de indeplinit sub 400k euro: (1) relativa independenta fata de autoturism (o singura masina: nu vreau sa ma urc in masina pentru orice si nici sa ajung la munca in doua ore, dupa ce imi debarc familia), (2) compartimentare adecvata pentru un apartament cu 3 dormitoare (spatiu pentru amplasat mai multe dulapuri, nu stalp in mijlocul camerei, nu hol ca o strunga, de preferat bucatarie separata), (3) spatii comune generoase (idem, nu hol ca o strunga, nu vedere intr-un canion), (4) izolatie fonica excelenta si calitatea constructiei in general. In fine, nici vorba sa am bugetul respectiv, asa ca am “esuat” intr-un bloc comunist facut pentru “elita” vremii. In afara de lipsa liftului si baile mici nu imi pare rau de altceva. Nu, nu a fost o investitie “despteapta”, dar asta e alta discutie.

    Zic toate astea pentru ca mi se pare ca aproape toate proiectele noi sunt facute pentru garsoniere si apartamente cu un dormitor. Compartimentairle pentru mai multe dormitoare, daca exista, sunt “afterthoughts”. Dupa care, holurile de tip “strunga”, vederea “la canion” si accesul “pe o ulita” ma scot din minti.

    Am vazut eu altceva decat altii?

    • #71

      subscriu.
      momentan locuiesc intr-o garsoniera cu doua camere (apartament cu doua camere, decomandat, cf 2 ii zice la țidulă, aprox 35 mp), asa ca inteleg perfect ce spui. inca nu am vazut apartament nou care sa corespunda, tot in alea vechi imi e speranta

    • #72

      400k e un apartament spatios, nou si bun in Bucuresti ? Asa metroploa faina ii Bucurestiul ? Se inghesuie oare oamenii care au macar bani de juma din avans su unii care vor trebui sa munceasca 2 vieti ? Trist, viata poate fi mai simpla.

  20. #73

    Inca o intrebare: Pe unde se situeaza costul de intretinere a parti comune? Coproprietatea cred ca e termenul…
    Aici e cam 0.35$/lunar pentru metrul patrat.

    • #74

      Aici se cheama intretinere, si se discuta la nivel de intretinere pe numar de persoane si suprafata/numar de camere, vara si iarna.
      De exemplu acum 2 persoane la 2 camere vara, bloc comunist fara atarnatori gen firma de paza sau portar = 240 de lei vara, in jur de 400 iarna (caldura de la RADET necontorizata in apartament)

    • #75

      Confirm si eu costurile astea, dar cred ca Mihai se refera strict la partea comuna, din pacate nu stiu valori nici macar estimative. O sa le stiu cam intr-o luna, am scos copiii cata vreme sunt plecati la bunici.

  21. #76

    da, mereu cresc preturile dar tot la jumatate fata de 2007-2008 se afla
    eram cat pe aici sa cumpar apartament in fundul berceniului (pe langa ansamblul Jupiter), 2 camere la et 3/4 cu 100k eur
    noroc ca venit alt prost care a dat 102k eur si mi l-a suflat 🙂

  22. Eu stau la Asmita Gardens la Mihai Bravu si la fel de bine puteam sa stau in casa cu toti vecinii, asa de subtiri sunt peretii si atat de aproape turnurile unul de altul. Nu mai vorbesc de peretii exteriori, avand in vedere ca daca maine e vreun bombardament prin zona nu il aud, pentru ca m-am obisnuit sa dorm cu orice zgomot din fundal: broaste, ambulante si caini. Citez de pe site: <>. CE? Nu serios, CE? ca nu mai aud bine. Sau o fi de la semnal, avand in vedere ca nu am semnal in casa.
    Incity de la Dristor e tata lor cand il vezi din exterior, dar cand intri si te uiti de la balcon, ai impresia ca e construit pe vreun sit arheologic pt ca sunt doar daramaturi in jur si gropi sapate, iar apartamentele sunt extrem de mici.
    Un complex decent si cu preturi cat de cat rezonabile fata de celelalte mi se pare Cosmopolis din Stefanestii de Jos, si e bine ca au preturi mai mici pentru ca ai nevoie de bani sa pui combustibil in elicopterul personal care tre sa te duca acolo. Sa nu mai zic ca pe siteul lor scrie: <>, iar lifturile sunt cu scripeti trase de sclavi, cred.
    Hmm, din cate mi-am dat seama majoritatea rezidentialelor din Buc sunt niste mizerii cu pretentii prea mari pt oameni care nu vor sa mai stea la bloc normal si sunt dispusi sa plateasca dublu. Dar agentii tot timpul o sa incerce sa le bage pe gat clientilor pt ca “deh, domne, e rezidential, ai bariere intre tine si plebe. “.

    • La aia cu citatele de pe site era: “Vei descoperi ca aceasta locatie ofera optiuni nelimitate, ca poti fi în mijlocul evenimentelor dar in acelasi timp departe de agitatia capitalei, in linistea confortabila a caminului tau.” pt asmita si “DA-TI o fuga la cafeneaua Cosmopolis. ” Opa. Tehnologia

    • #79

      Asmita are grave probleme la structura de rezistenta, mai bine vinzi cat mai poti, marchezi pierderea si te muti in alta parte!

    • #80

      Pana in 2008 au fost preturi nesimtite si apartamente mari. Dupa, au scazut preturile si calitatea si cantitatea. Poti intreba orice profesionist care lucreaza in domeniu. Daca vrei materiale mai scumpe pur si simplu nu se mai gasesc pentru ca nu le mai cumpara nimemi.

  23. În timp ce “preţurili creşte” şi “economia duduie”, în lume se întâmplă următoarele:

    1. Preţul cuprului scade continuu. Valoarea actuală este sub nivelul din 2007 (înainte de criză)
    www.lme.com/en-gb/metals/non-ferrous/copper/#tab2
    Când preţul cuprului scade înseamă că producţia globală industrială scade…

    2. Producţia industrială a SUA este pe scădere continuă din a două jumătate a anului 2014
    www.zerohedge.com/news/2015-07-02/factory-orders-scream-recession-annual-drop-biggest-2008

    3. Bursa din China tocmai a trecut pe trend descrescător, bula s-a cam spart…
    www.bloomberg.com/quote/SHCOMP:IND

    Mie-mi miroase a recesiune… cumpăraţi acum că peste 4 luni s-ar putea să fie mai ieftin! 🙂

    • #82

      Nu, nu !!! La noi nu se poate, nu o sa fie criza. Remember ?

      PS: Si eu ma uit sa cumpar un 2cam ca investitie (pentru inchiriat), dar prin zone mai centrale.

  24. #83

    Am locuit aproape o luna ‘demo’ in apartamentul unor cunostinte (pe atunci prieteni buni) care isi doreau sa-l vanda. Eram hotarata sa cumpar apartamentul, dar am zis sa vad cum e. Ei au fost de acord si rezultatul a fost ca nu am mai vrut sa il iau, iar acum nu mai suntem prieteni, pentru ca “am ras de casa lor”.
    Apartamentul e in metropolitan residence din orasul Popesti Leordeni.
    Pe scurt, cateva idei: drumul pana la metrou era sinistru, desi era foarte aproape. Nici nu vreau sa ma gandesc cat faceau ceilalti de dincolo de mine. Si prin ce “emotii” treceau Daca ploua devenea aproape impracticabil. Daca o luam cu masina dimineata la 8 spre munca, faceam O GRAMADA pana in Pipera. Adica o ora-o ora si ceva. Daca ploua, deja ajungeam la 10 la birou, in loc de 9… Peretii erau de carton, dar cred ca problema asta e in cele mai multe blocuri, fie ele noi sau vechi. De carton=o auzeam pe vecina de deasupra cum urla cand i-o tragea cineva, sau pe vecinii de alaturi cand tipau la copil ca nu si-a facut tema la mate. Celelalte probleme minore, gen presiune scazuta la apa, viteza mica la net (nu era rds acolo anul trecut),

    Nu m-as mai muta in popesti acolo nici platita, sincera sa fiu. Indiferent de ansamblu, ca s-ar putea sa apara unii sa spuna ca am fost unde nu trebuie si in restul e lapte si miere. Prefer sa stau cu chirie in oras sau mai bine ma mut la ai mei…

    • #84

      in oras=in Bucuresti, nu in oraselele adiacente

  25. #85

    Gata, se intampla! O sa-mi creasca si a doua. La cernobal a crescut concentratia radioactiva de 10 ori.

  26. #86

    blonda 1,70, ochi albastri, 100-60-95 (pt cine nu intelege cu tzate mari), 26 de ani , experta in comunicare…..vand tractor UMB 650, pret bun

    cam despre asta e vorba!!

    acum pe bune, am 2 ap de inchiriat, dar mai stau pana la toamna cand se numara bobocii