Voiam să pun pollul tradițional mâine, dar mâine e weekend, lumea nu are chef de votat nici măcar pe internet, avem de mers la munte, la mare, dacă la secția de vot nu mergem, măcar aici să ne dăm cu părerea.

Încercați să votați cât de realist puteți, să vedem.

Cu cine votezi pe 10 noiembrie 2019?

  • Dan Barna (65%, 6,984 Voturi)
  • Klaus Johannis (9%, 1,011 Voturi)
  • Viorica Dancila (9%, 957 Voturi)
  • Toader Paleologu (7%, 730 Voturi)
  • Mircea Diaconu (3%, 310 Voturi)
  • Ramona Ioana Bruynseels (1%, 158 Voturi)
  • John Ion Banu (1%, 111 Voturi)
  • Kelemen Hunor (1%, 107 Voturi)
  • Alexandru Cumpărașu (1%, 104 Voturi)
  • Viorel Cataramă (1%, 91 Voturi)
  • Ninel Peia (1%, 70 Voturi)
  • Catalin Ivan (0%, 48 Voturi)
  • Bogdan Stanoevici (0%, 47 Voturi)
  • Sebastian-Constantin Popescu (0%, 47 Voturi)

Voturi: 10,775

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

144 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    In toate sondajele facute pe net , domnul Barna ar castiga din primul tur . Realist , scadem procentul la mai putin de jumatate si cu 30 % are sanse la turul 2 .

    • #2

      cred ca procentul realist e la mai putin de 30%.

    • #3

      Procenul lui Barna e clar nerealist. In schimb procentul lui Dancila pare destul de credibil. Surprinzatoare e egalitatea dintre Paleologu si Iohannis. Cum Iohannis se califica sigur in turul II, putem trage concluzia ca si Paleologu, egalul sau, ar putea avea o sansa?

    • #4

      Ventidus, consideri procentul lui Barna (eu nu am votat pentru Barna si nu cred ca-l voi vota nici duminica, nu stiu, nu m-am hotarat, dati cu pietre) nerealist, dar pe cel al lui Dancila da. Sau pe al lui Paleologu. Pe un sondaj facut pe un blog unde opiniile politice sunt mai mult clare decat neclare. Sunt curios cam ce sta in spatele rationamentului tau.

    • #5

      La milionul băgat în promovare pe net(/90zile) e musai să intre. Măcar în turul 2.

    • #6

      Genghis Han, am zis nerealist gandindu-ma la posibilitatea ca aceste preferinte ale cititorilor de blog sa se materializa intr-un scor asemanator la alegerile de duminica. Dancila o sa scoata probabil in jur de 16%, Paleologu in jur de 5%, simpatiile lor in blogosfera nu difera mult de situatia de pe strada. Dar Barna in mod sigur nu va scoate 69%. Si nici Iohannis 5%.

    • Sondajul asta nu are nicio valoare in lumea reala. Doar in bula noastra conteaza. La Petreanu Viorica are 1%. Se pare ca bula lui e mai exclusivista :))
      De fapt toate sondajele cu 10 zile inainte o dau pe viorika cu peste 20% si pe Barna cu sub 15%.
      Chiar si in sondajul USR-ului e cu 5 procente sub vio. Vedem in seara asta ce zic noile sondaje de dupa votul pentru guvern.
      Mie imi place Paleologu dar cu parere de rau, votul pe el e irosit. Nu va ajunge in turul 2 nici el nici Barna. Mai vad ce zic sondajele zilele astea dar probabil votez cu Barna stict pe motivul ca e singurul care are sanse de turul 2. Sorry Teo. Sau Theo

    • #8

      Din pacate nu se voteaza pe net. Sondajele facute pe net n-au nici o valoare.

    • #9

      practic realist putem fi siguri ca barna ia peste 6% dar cam atat, restul impresionant, dar nu mai impresionant ca oamenii cred in chestii total tembele ca Mircea Diaconu si Ramona Bruxeleza, da, romania nu are cum sa se schimbe in bine cand e compusa dintr-o aproape majoritate de tembeli.

    • #10

      Procentul sondajului e valabil pentru cititorii siteului. Doar nu vezi prea multi PSD-isi sau “DAncilisti” pe aici.

  2. #11

    eu sunt suprins ca sunt 17% care ar vota cu VD.

  3. Holi fac, nici nu stiam ca-s asa multi.

  4. #16

    Astia cu Dancila sper ca au pus la misto…

    • #17

      Nu chiar… Sa iti explic. Sunt 3 optiuni reale: Klaus, Barna si Veorica.
      Klaus pica din start, iar Barna… nu imi inspira incredere, nu stiu, e ceva dubios la el, eu asa simt.
      Veorica presedinte are niste avantaje. Presedintele nu are asa multa putere, e mai mult de mascota (poate prestatia lui Klaus ma face subiectiv). Deci pusa acolo, cu o functie de “prezenta”, nu poate face asa mult rau Romaniei, ca in cazul in care ar ramane premier de exemplu.
      Se tot anunta o criza. Daca vine cand e in functie un presedinte PSD, va afecta imaginea partidului in loc sa afecteze imaginea USR, pentru ca pentru multi, presedintele e responsabil de bunastarea poporului, chiar daca in realitate nu e asa.
      Veorica in functie, sigur va da grav cu mucii in fasole, afectand si mai grav imaginea PSD.
      Toate astea, nu fac decat sa creasca imaginea opozitiei in detrimentul PSD inainte de alegerile parlamentare, cele care conteaza cu adevarat.
      Are sens, sau sunt dus cu pluta? :))

    • #18

      Lol, nu poate face multe probleme. De exemplu cum ar fi sa mute ambasada Israelului, sa confunde Washingtonul cu Moscova, sa sa creada ca avem granița cu Letonia și Estonia.

    • #19

      @zarax da, esti dus cu pluta. Tu faci pariuri cu tine sau ceva fara sa te gandesti ca vb de presedintele unei tari, cu oameni. “afectand si mai grav imaginea PSD” LOL, sper ca esti troll.

    • #20

      Daca unii chiar mai cred ca Cașalotul cu broșă are vreun merit pentru presedintie, dupa toate prostiile facute, atunci am belit-o rau de tot… (!)
      Cred ca am fi prima tara cu o analfabeta in frunte…

    • #21

      Pe extern lumea va sti ca e proasta si nu o vor lua in serios. Daca Trump s-a descurcat, se descurca si Veorica :))

    • #22

      si eu credeam ca e la misto da vad ca unii isi si argumenteaza alegerea! cu Vio la Cotroceni cred ca o invita astia si al G7 sa mai destinda atmosfera

    • #23

      Ii lipseste tower ul veoricai.

    • #24

      @marinel: am mai fost pana in ’89 tot cu o analfabeta, n-ar fi nimic nou 🙂

    • #25

      @Zarax, “presedintele nu are asa multa putere” e iluzia pe care a lansat-o Klaus in mandatul lui pentru a-si masca indolenta.

    • #26

      Garantat la misto.

    • #27

      ”ca in cazul in care ar ramane premier”?!
      retard?

    • #28

      Bineinteles.. ca cine are alta parere decat noi probabil face misto.

    • #29

      Zarax, sint de acord cu cele trei optiuni CU SANSE SA TREACA IN TURUL 2. Nu, nu le pot considera OPTIUNI REALE atita vreme cit e inclusa si debila aia. A huzurit destul in PE pe banii nostri si nu e in stare sa se exprime coerent nici in romana, duca-se pe pustie!!! Klaus are cele mai mari sanse, desi as vrea sa il vad pe DB presedinte. Cu riscul de a fi un al doilea Emil Constantinescu, desigur. Criza vine indiferent cine e la conducere, dar un presedinte ca DB ar putea face ce nu a facut KWI – sa iasa pe sticla si sa explice pulimii in fiecare saptamina, daca nu de 2-3 ori pe saptamina, ce se intimpla si de ce. Pina una-alta, vad ca peneleii deja dau grav cu mucii in fasole. Vezi debilul de la agricultura, de exemplu.

    • #30

      Romanii au nevoie sa se trezească…Veorica președinte cred că ar fi o palmă serioasa pentru aceasta trezire.

    • #31

      @Zarax: “Daca Trump s-a descurcat, se descurca si Veorica :))”. Portcaliul sta cu fundul pe niste rachete nucleare si pe cea mai mare armata din lume distribuitoare de democratie.
      Veorik sta cu fundul pe o gramada de cacat.

    • #32

      @Genghis Han, ai uitat sa spui ca sta cu fundul si pe un imperiu imobiliar, pe el nu il va putea trimite nimeni vreodata in strada sa doarma sub pod, are destui bani sa platesca oameni sa ii mai tina gura de la a spune tampenii desi se pare ca nu destui lol, veorik nu are optiunile astea, e un pion care e posibil sa fie mai cianura pentru popor decat e trump pentru americanii lui, ce ma face sa ma duc la vot si sa pun stampila pe orice altceva decat un complet idiot e ca putina putere pe care mi-o da votul nu vreau sa o incredintez in mainile idiotilor de care m-am ferit toata viata, si oricat de febrile ar fi tendintele masochiste pe care le am parca totusi nu sunt si sadic.

  5. #33

    Interesant ca rezultatele sondajului se protrivesc cu ordinea candidatilor din sondaj. (cel putin la ora cand scriu comentariul). Poate ar fi mai realist sa fie trecuti canditatii exact in ordinea de pe buletinul de vot.

  6. #36

    Din pacate voi fi nevoit sa votez cu mizeria umana numita Dan Barna,Pe Klaus in urasc profud iar ceillati nu ma intereseaza.

    • #37

      Boss, tie ca profil asa, Cumpanasu ti-ar merge ca o manusa.

  7. #38

    Ăia care au pus pe Veorika au făcut-o din respect pentru șeful blogului, ca să nu crească procentul lui Klaus prea mult și să-i strice weekend-ul.

  8. Toader sau Theodor Paleologu?

  9. Din discutiile pe care le-am avut cu diversi oameni, prin judet, dar si in afara lui (clienti, furnizori, prieteni, etc), ordinea pe care am dedus-o si eu era: Barna, Iohannis, Viorica, si restul.

    Si atunci, de unde cifrele obtinute de Europa FM?

    >>> Sondajul realizat de IMAS, la comanda Europa FM, arată că favorit rămâne Klaus Iohannis, cu puțin peste 45 de procente.
    Următorul clasat, la mare distanță, este Mircea Diaconu, sustinut de ALDE și Pro România, care ar lua 16,6% din voturi. E pentru prima oară când numele său este inclus în Barometrul Europa FM.
    Al treilea clasat, potrivit Barometrului Europa FM, este Dan Barna care scade față de luna august la 14, 2%.
    Urmează Viorica Dăncilă cu 12,4, în creștere cu 4 procente.
    Theodor Paleologu care candidează din partea PMP ar aduna 7,7%. Şi el apare pentru prima oară în Barometrul Europa FM. <<<

    • #47

      Cifrele obtinute de Europa FM sunt de la IMAS iar IMAS le are din Romania profunda.
      Chiar foarte profunda.
      Inadmisibil de profunda.

    • #48

      In zona rurala Barna nu prea exista. Sunt si acolo f multi votanti, nu doar in orase. In bula mea Barna iese 90%, dar bunica-mii a trebuit sa-i explic eu cine e misteriosul candidat :))

    • #49

      Cand se face un sondaj, chiar si unul care incearca a fi partinitor, trebuie sa alegi un esantion reprezentativ pentru cei care o sa voteze – varsta, studii, mediu urban/rural, sex (da/nu), etc… Esti convins ca esantionul unde sondezi tu e reprezentativ pentru toti oamenii cu drept de vot din Romania?

  10. #50

    Turul 2: usr vs.psd. ce tare! Nu foarte departe de realitate.

    • #51

      De fapt mai aproape de realitate este USL vs USL in turul 2. Important este ca romanii sunt cu totii nemultumiti de cate ceva si vor schimbare. Probabil cand iti folosesti sinapsele din cur asta inseamna schimbare

  11. #52

    Pai e simplu: traiesti intr-o bula…adica daca te plimbi in oras, normal ca toti vor spune ca pe unul din cei 3 spusi de tine ar vota, dar daca te mai plimbi la tara..se cam schimba treaba…
    Si la mine pe Facebook, turul 2 e intre Barna si Paleologu…dar incerc sa nu ma pacalesc singur…

  12. #54

    sa fim seriosi … publicul antena3 si toti batranii de la sat n au auzit de arhiblog.ro …. iar visati frumos in bula

  13. #55

    Vad ca pe-aici sunt cam mulţi oameni derutaţi de propaganda ieftină, atraşi de beneficii minore şi promisiuni fără acoperire …

    Cum, băi, pe Ramona ar … doar 5?!?
    Ruşine!

    Ori suntem dârlăi ori nu mai suntem!

    • #56

      Te sustin! Parca-l si vad pe Trump după ce il salută Ramona: Goid job România! No more US visa for you Budapest!

    • #57

      Ramona Ioana joaca in alt film…

    • In mintea mea joaca intr-o comedie porno

  14. #59

    Nu va mai amăgiți….
    Iohannis Sasul Ardelean
    Câștigă…
    E cu mult înainte de Bârnă…
    El inca face echilibristica la bară
    Sa nu i zic bârnă..
    Barna la bârnă…

  15. #60

    Recunosc ca am votat Johannis in urma cu 5 ani,doar sa nu iasa Ponta presedinte.
    Dar spun sincer ca nu cunosc nici o persoana care sa spuna ca voteaza acum Johannis.Nu inteleg de unde si pana unde asemenea sondaje,poate doar daca vor sa impuna un astfel de ritm,iar lumea sa zica “decat sa votez cu cineva care nu are sanse conform sondajelor,mai bine votez cu Klaus,pentru ca da bine sa fi cu castigatorul,nu cu loserul.Tind sa cred ca sondajele astea sunt doar manipulatorii.
    Inca 5 ani cu dulapul presedinte si eventual cu asemenea guvern PNL,deja e mult prea mult.

  16. #61

    Printul Charles ar fi fost bun. Stiu, a inselat-o pe Diana, Brexit, alea, alea. Dar ce nurori are…

  17. #62

    la momentul asta zmeul zmeilor e cadorisit cu 10 milioane de euro de cititorii locului.

  18. #63

    Barna t1 si t2, victorie Barna

  19. #64

    Paleologu a explicat de multe ori, am văzut cu ochii mei, de asta sunt sigur de informație, îl cheamă Theodor, dar apropiații, prietenii îi spun Toader. Am văzut că ați mai repetat această greșeală.

    • #65

      nici nu conteaza, pana la urma e normal sa-i spuna toader cand e in partidul unui betiv, de fapt nici toader probabil doru, cine plm poate pronunta cuvinte lungi la betie? bine, probabil el ar prefera teo, dar cine plm sunt eu sa ma kc in preferintele omului

  20. #66

    Eu inca stau si ma gandesc daca o sa il votez pe Viorel Catarama sau pe Mircea Diaconu.

  21. #69

    Eu deja am votat…
    si la noi aici sectia de votare se deschide maine la 12:00
    Acum astept sa vad cu cine votez pentru turul 2

  22. #70

    Dupa numarul de voturi la sondaz, iezact 1080 … cam cat la cel IMAS/IMAP/IMA_ceva. De ce nu-l vinzi la Europa FM?

  23. Acum, discuția se duce mult înapoi în timp. Dar din perioada TV-ului la putere a apărut fenomenul de ‘patinare’. Ei vorbeau, eventual nimeni nu le mai spunea nimic că nu voiau zoaie pe ei, iar la vot votau cum credeau ei. Pe urmă a venit social media, Internetul și și-au luat-o grav ‘cei vechi din politică’ (ehm ehm). Au încercat să se adapteze dar au procedat ca întotdeauna, iar patinarea a ajuns și aici. Oricât ar urla și ar da cu insulte și calomnii cumva conștiința colectivă s-a educat suficient, iar indivizii care o compun își văd de treaba lor și au dezvoltat aceeași istețime în a evita să fie împroșcați cu rahat, dar să marcheze atunci când este cazul.

  24. #72

    Deci Barna castiga din primul tur cu aproape 70%?!? Sigur suntem in anul 2019 si nu in anii 90? 😀

    • #73

      Ai o mica oroare acolo:
      *peste 50% din total alegatori inscrisi

  25. #74

    Cu toti. Eu votez cu toti.
    Stiu ca fac parte din aia 5% care nu conteaza in sondaje pentru ca marja de eroare e mai mare.

  26. #75

    eu votez cu ficusul. oricand un ficus e mai bun decat cei care mint sau sunt prosti.

    macar nu face rau la nimeni si da si un strop de oxigen

    • #76

      Ghinion

    • #77

      Da,, nu face nimic rau, o demitere a lui Kovesi pentru ca nu a vrut sa-si complice viata, un referendum dupa ce niste legi fost schimbate, oricum sforăia la ora aceea, mai o Dancila, mai un somn da-i in plm pe cei care sau au protestat in frig soare gaze fugariti de jangari etc!

    • #78

      Asa e, mare dreptate ai, ca nefacand nimica nici nu poate face rau! Bravo si la mai mare pe principiu’ asta! 😀

    • #79

      astia, martorii lui barna… deaia nu votez cu barna!

    • #80

      in turul 1 sau in turul 2?

    • #81

      suntem la turul 1. vedem in turul 2 cum se aseaza lucrurile.

  27. #82

    Diaconul a lasat sa se inteleaga ca e de acord cu actiunea jangarilor, Paleo… faleologu, ce parere o avea? La referendumul pentru familie a votat Da si se lauda cu asta, sunt ad-uri cu mesajul acesta!

    Pot spune MUIE PSD cu P de la paleologu? Mulțumesc!

  28. #83

    Daca am votat saptamana trecuta sa mai dau si eu cu bifa? Ca nu stiu daca votul meu conteaza.

  29. #84

    Echo Chamber se cheamă mecanismul ăsta, nu cred că pe-aci se vor cifra rezultatele. Pur și simplu se strang pe site-ul tău oameni mai destupați la cap decât gloata. 🙂
    NU stiu ce e cu alea 8 voturi ale lui Ninel Patriotu’.

    • #85

      >>NU stiu ce e cu alea 8 voturi ale lui Ninel Patriotu

      Nu sunt toti destupati complet.

    • #86

      La rafinati se spune “aerati”. Destupati e la aia cu babanu

  30. #87

    În Social Media luate la general, cei mai mulți pro-Barna sunt mai pisălogi decât martorii lu’ Iehova. Nu pricep, dacă al lor candidat e așa de bun, de nemaipomenit și de plin de șanse ca pisica de purici, la ce tot insistă atât??

  31. #88

    Eu votez Veorika.
    De ce? Pt ca toti politicienii sunt fix la fel.

  32. #89

    Eu l-as fi pus acolo si pe Toma Corunt ca sa vad cati l-ar vota.

  33. #90

    sunt singura care n-a avut ever, în niciun context, de niciun fel, de nicio culoare de vreo 3-4 din ăia?!

  34. #91

    Turul 1:
    35% Ficus
    20% Barna
    19% Dancilă
    10% Diaconu
    5% Paleologu
    etc.

    Turul 2:

    Ficus 52%
    Barna 48%.

    Pe o țuică.

    • #92

      Satz dea dumnezo’ sanatate! Si o mica rectificare pentru turul doi, un 49-51 pentru neamtz! 🙂

    • Mai realist pentru mine in turul 1:
      40% Ficus
      30% Diaconescu + Vasilika
      10% Hunor + restul de ciudati
      Mai raman 20% pentru Barna si Paleologu.
      Greu pentru Barna sa intre in T2. Doua conditii dupa mine: fanii stangii mizerabile sa voteze mai mult cu Diaconu si fanii lui Paleologu sa-si dea seama ca-si irosesc votul pe el si sa voteze Barna.

  35. Nu am inca procentele, dar ordinea va fi Dancila, Barna, Iohanis. Pe-o bere scumpa.

    • #95

      adica tu crezi ca, dupa turul 1, Dancila va fi pe 1?

    • Da. Nu inseamna ca o si votez, insa…da.

    • #97

      Deci iese Dancila pe primul loc, sigur, garantat !?
      Incearca sa treci Mona prin paine, ce naiba, suntem oameni seriosi !

    • Terminati cu painea. Va dau un sfat excelent si total gratuit: Mona prin cana filtranta. Am incercat printr-o Aquaphor. Iese ca lacrima … lacrima de vasluianca cand e perioada alocatiilor si ajutoarelor

    • #99

      nu-mi explicam de ce dispar asa repede canile filtrante de pe rafturi!

  36. #100

    Primul tur pe Barna, desi, din pacate, cred ca Veorica are sanse mai mari sa intre in turul 2.
    Sper totusi la o prezenta cat mai ridicata la vot si turul doi sa fie Iohannis vs Barna, si sa avem si o dezbatere intre cei 2 inaintea turului 2 sa ne hotaram cu cine mergem 🙂

  37. #101

    eu garantez ca nu intra veo in turul 2. Romanii au tinut dintotdeauna cu Steaua, Germania, Klaus. etc.

    In turul 2 nu pot sa spun daca ajunge Diaconu sau Barna. Dar sigur Veo nu va ajunge. Veo nu intra in turul 2 nici daca Barna, Paleologu, diaconu se retrag. Romanii nu voteaza cu pierzatorii si doamna Dancila a pierdut tot in campania asta… plus ca e sursa inepuizabila de prostie.

  38. #106

    barna este pe primul loc in optiunile electoratului care activeaza in mediul privat, dar toti astia suntem doar 3,5 milioane in tara, plus cele cateva sute de mii care vor vota in diaspora.

  39. #107

    Ninel are cea mai tare pagina pe wikipedia:

    În martie 2016, Peia a fost exclus din PSD după ce a susținut că vaccinurile i-au îmbolnăvit pe copiii din Argeș.[2]

    În august 2016, Peia a declarat că în cadrul protestelor de după incendiul din clubul Colectiv, forțe externe ar fi urmărit ruperea României în trei țări.[3]

    Si atat 🙂

  40. #108

    Procentul mai realist il aflai daca adaugai si optiunea: “nu ma duc la vot”. Degeaba dau eu click pe Barna in ideea “daca as merge la vot as vota barna” cand de fapt mai mult ca sigur nu ma duc. Si asta e diferenta, PSD are totul deja organizat, la nivel local toti au aranjat autobuze, cine vine, cate buletine (carti de identitate) de la morti si vii aduce etc etc. Noi ne dam cu parerea si atat

    • #109

      Vezi ca mai este si hipsterita aia de tip MILF care a ajuns celebra ca se pisa pe el de vot.
      Totul este o conspiratie mondiala a bubulilor, totul e deja aranjat si singura sansa este sa ne ajunga staniolul de la ciocolata ca sa ne facem toti coifuri..

    • #110

      Gigi, nu e nici o conspirati nu fii prost, pur simplu electoratul PSD se va duce la urne ca de obicei, iar cei ca noi ne dam cu parerea pe net si atat. Daca ar vota tot tineretul nu cred ca ar iesi PSD mereu, nu?. Deci electoratul PSD nu stie altceva mai bun sau are beneficii de pe urma status quo-ului, de la ajutoare sociale la zahar si ulei la bani in mana pentru vot si pana la Joburi la stat (e jale cu jobul in provincie, tati). Iar noi ceilalti suntem un fel de hipsteri dezbinati si delasatori, ne dam cu parerea si cam atat nu se concretizeaza nimic.

  41. #111

    Iliescu, Petre Roman,, deci clasamentul un pic incomplet

  42. #112

    Urnă câte fante o sa aibă? Va fi și observator la fanta când trece votul?

  43. Nu stiam ca votul e weekend-ul asta. Completasem pe site-ul ala pe care l-ai mentionat pentru cei plecati inafara tarii, dar nu am primit nimic aici… Ce site era?

  44. #117

    eu am votat deja cu Klaus , prin corespondenta . In turul 2 nu mai votez ca am pierdut din hartii

  45. #118

    L-am urmarit pe Barna in dezbaterea de la Europa Fm(o gasiti pe youtube). Paleologu si Kelemen l-au rupt pe genunchi. Barna asta e prostul cu facultate,habar n-are de nimic. Nu are o idee coerenta. Cica a vizitat diaspora(cu capitala la?),ca el vrea anticipate,ca vrea ca presedintele sa fie ca un Zeus.
    O confruntare intre Barna si Johannis in turul doi ar fi de noaptea mintii,ceva de genul “care e mai prost dintre noi,ca oricum nu stim nimic amandoi”

    • #119

      L-a rupt o pula, I-a dat kek lui Paleologu de vreo 2 ori.

    • #120

      :))) l-au sodomizat, nu alta! Paleologu care toata campania nu de Barna zice, acum a zis ca el s-a inscris in cursa ca sa il infrunte pe Klaus

    • #121

      Barna este din categoria … Kovesi? Un impins in fata de baietii cu ochi albastrii, mai mult ca sigur …

  46. #122

    Votez cu Dancila pentru ca m am ajuns ca emigrant, nu mai am pe nimeni ramas in tara de care sa mi pese prea mult si vreau sa sufere rromanii din cauza carora am plecat, nu politicul mi a decis alegerea. Cinism si #muiepoporului rules

    • #123

      Ti-ai ales gresit numele trebuia sa scrii: Lucrator Troll Farm International ( dupa cum scrii)

    • #124

      mai degraba ”lingau dosuri in kiselleff”!

    • #125

      Din pacate majoritatea danubiano-ponticilor sunt indivizi de joasa factura. Nu pot sa se ridice din … rahat. Si din mamaliga.

  47. #126

    Eu ma uit la alea 400+ voturi pt Veo si nu pot deduce decat ca exista 3 variante:

    1. Cititorii tai te troleaza masiv.
    2. Exista o cohorta de pesedisti masochisti care te citesc in tacere.
    3. Iti petreci jumatate din viata stergand comentarii

    • #127

      4. Așteaptă banerul promis pro Dancila pe sitele seniorului

    • #128

      Crezi ca e asa de usor sa schimbi adresa de ip de 400 de ori 😀 ?

  48. #129

    cum v-a placut dezbaterea de aseara?

    • www.youtube.com/watch?v=obKrM5rC5zA
      Eu acum o vad. In primul rand, Diaconescu, Dancila si Johannis trebuie penalizati la vot pentru ca au lipsit. Lipsa de respect pentru proprii votanti. Sunt ca niste cersetori care nici nu mai catadicsesc sa fie prezenti in parcare la mall. Lasa doar o oala si un carton pe care scrie “sunt sarman, lasa banii aici”

    • #131

      Numai la mine nu are sonor? Chiar as fi vrut sa o vad, am pus televizorul pe radio si am inceput sa ascult aseara, dar, din pacate, ca orice prestator corporatrist la saiba… la un moment dat am adormit. Din cauza mea, nu a candidatiilor. Sotia mea care a urmarit mai in amanunt dezbaterea spune ca Barna a fost tare. De fapt, tooti trei au fost tari.
      Si am o intrebare. De ce din 6 catindati care conteaza se prezinta la o asemenea dezbatere numai 3? Oare doar astia 3 (dintre care unul – horoare!- e un ungur…) au ceva de zis? Adica Fico-dulapul nu da interviuri, nu participa la dezbateri pentru ca e in silentio stampa inainte de derby, sau cum? Iar toapa de Videle spune ca ea doar cu Iohannis vrea, doar Iohannis, da, da, Iohannis. Gata, Iohannis, doar cu Iohannis vreau, Iohannis.
      Cat despre Diaconu, sa fim seriose. Oricat s-ar stradui, tot ce imi inspira e “mana intinsa care nu spune o poveste nu primeste de pomana!”. Atat.
      Deci numai cei trei (dintre care repet – horoare! – un ungur) au ceva de spus? Am inteles ca lucrurile si dezbaterea a fost foarte civilizata, fara acute, fara poale peste cap… Poate fiindca au participat doar astia 3? Si atunci… Poate nu unul dintre astia trei ar trebui sa fie presedintele? Intr-o tara cat de cat normala. Poate chiar (horoare!) chiar si ungurul. Am incercat cu un neamt in memoria unor vremuri de mult apuse si… S-a cam gripat motorul de la tarisoara. Chiar daca nemtii cica ar fi priceputi la mecanica… Nu stiu, asa se spune.
      @AlMare: gandind foarte obiectiv, si sincer, si eu as fi spus Paleologu. Dar intr-adevar, riscul ar fi sa-l tragem in jos pe Barna, pentru ca Paleologu nu ia voturi de la Dancila sau Diaconu.

    • @Genghis, are sunet de la 31:50 (parca). Da mai inainte. Pe langa motoare nemtii erau renumiti si pentru constructii (de asta au fost adusi in Transilvania) si aici Klaun straluceste. A adunat ceva betoane in viata

    • #133

      au avut ceva probleme cu sunetul aseara. dar da, dezbaterea a fost chiar misto. guran a dat cateva intrebari la care daca erau prezenti iohanis sau dancila iesea cu sange.
      super civilizati oamenii si din cei trei, barna zic ca a fost lejer peste. dar eu sunt oricum subiectiv.
      partea cea mai frumoasa o consider totusi faptul ca nicio televiziune nu a preluat fo imagine sau sunet de acolo. iar azi, pe digi24, era o discutie cu lipsa totala de dezbateri cu si intre candidati. bai nene, ignore total. asa ca cu aceasta ocazie: #muie prelipceanu #muiedigi

  49. #134

    Dupa dezbaterea de aseara mi s-a confirmat ca Barna e cea mai buna oferta la ora actuala pentru romani.
    Sper ca tot mai multi romani vor realiza ca dulapul autosuficient care nu vine la dezbateri, nu da interviuri si merge in tara doar in mediu controlat de penelisti nu are ce cauta la Cotroceni si sa-i dea un sut in cur.

    Cred ca Barna va intra in T2 la cel putin 2% diferenta de locul 3. AM vazut si auzit multa lume convinsa aseara sa voteze Barna.

    Cred ca Iohannis face damage control acum, stia ca daca merge la dezbatere va pierde 5% si ca daca nu merge va pierde 3% asa ca a ales varianta a doua.

    Asa va face si in turul 2, daca simularile pentru T2 arata 70/30, probabil va refuza toate dezbaterile cu Barna in ideea ca in doua saptamani nu are cum sa scada 20% insa sper ca romanii se vor infuria pe autosuficienta plantei si ii vor da un mare sut in cur in turul doi.

    • #135

      Daca așa face, pot să spun MUIE Iohannis.
      Cumva kklaus face ceea ce a facut guvernarea cu melescanu in 2014, isi bate joc de români!
      Ioha vrea un loc caldut , vacanțe, salariu, masina etc pentru ca doarme si-l doare-n cuc de noi?! Muie, nici in t1 nu-l votez, indiferent cu cine va fi!

    • #136

      Subscriu! 😀

      Daca pana acume existau nehotarati daca aleg Barna sau alti figuranti precum Paleologu, eu zic ca dezbaterea de aseara a aratat clar ce poate pielea fiecarui candidat.

      Intai, despre Kelemen. S-a laudat ca ar fi facut, ar fi stat zid, n-ar fi permis un nou guvern PSD. Moise: “Atunci de ce dumneavoastra ca parlamentar si ca grup politic ati sustinut toate guvernarile PSD?”. Careva sa elibereze un pat la sectia de mari arsi va rog. Are momente cand o ia pe aratura Moise cu diverse teorii dar aseara a fost excelent cu asemenea intrebari.

      Bonus, a rasucit cutitul la final cand l-a mai intrebat: “De ce ati sustinut schimbarile la legile justitiei, atat in comisia parlamentara condusa de Iordache, cat si la vot?”.

      Paleologu: Vorbarie multa si pe langa subiect. De fiecare data. Insa, doua momente care l-au definit. Folosire acuzatiilor din articolul Rise. Cu aceeasi metoda ca trolli: “Am auzit asa, prin presa, ca ar fi vorba de o anonimizare a afacerilor dumneavoastra, nu stiu, nu va acuz de nimic.” Doar ca da, de fapt il acuza fatis de aceasta “anonimizare”. Ei bine, aici Paleologu a reusit sa-i sape groapa lui Dan Barna si sa cada singur in ea, impreuna cu toate acuzatiile din partea Rise.

      Cei de la Rise au scris vadid vag acel paragraf din care se intelege ca 2/3 din afaceri ar fi fost puse la secret, cand de fapt era vorba de 2/3 din totalul celor publicate prin transparentizarea cand era Ghinea in Guvern. Nici acum nu au corectat gresala, sau vreo scuza. Dupa mine, e clara intentia in cazul lor.

      Implicit, atacul lui Paleologu a fost foarte usor de aparat. Singurul care a iesit sifonat din asta a fost candidatul PMP. Si acum ajungem la al-doilea moment critic pentru el. Intrebarea pusa de Moise: “Daca ati stii ca liderul partidului care va sustine era securist dovedit, v-ati mai fi anuntat candidatura cu suportul lui?” La care Paleologu: “Da, desigur”.

      www.youtube.com/watch?v=wjLgekyOZA0

      Pai bine bre cand intregul atac la adresa USRPlus este ca ei sunt securisti, sorosi, serivcii, la fel ca ciuma rosie, tu vii si spui cu subiect si predicat ca te-ai fi aliat cu un securist dovedit oricum? Pentru cei care mai cred ca Paleologu ar fi “erudit”, o asemenea gafa e demna sa-i anihileze si cele 5 procente pe care le-ar fi obtinut. Plus reactia lui de oparit la intrebarea pusa de Dan Barna.

      Acum, Barna. A fost si el pus in dificultate cu intrebarea legata de reactia vis-a-vis de decizia CCR. S-a cam clatinat, dar a reusit sa se tina mai bine decat ceilalti doi la asemenea intrebari dificile. Chiar si la final cand a fost vorba de afacerile lui cu fonduri europene.

      Un Barna la fel de in forma ca la dezbaterea de aseara e similar cu Iohanis in forma cand a avut a-2a dezbatere cu Ponta. De-aici se poate doar in sus. Ori absenta de la dezbatere + un Barna mai bine pregatit ar insemna ca Iohanis va pierde orice dezbatere impotriva lui. Ceea ce ar insemna si mai multe voturi pentru candidatul USRPlus. La care se va adauga reactia la faptul ca nu si-a putut misca fundul sa vina la emisiunea EuropaFM, cand atat de multi au stat in picioare ore intregi ca sa-l voteze acum 5 ani.

  50. #137

    Bai, nu stiu, n-as fi asa de optimist…. S-a anunatat vreme buna, soare cald… Nu stiu, nu vin si Maroon 5 in concert?

  51. #139

    votez cu candidatul pe care-l injura toata presa si de care se tem contracandidatii!

    • #141

      sincer nu as vedea o problema totala in a garanta unei parti a detinutilor sa voteze insa asta ar reprezenta un conflict de interese, adica pe de o parte e acceptabil sa te gandesti sa le dai voie pentru ca daca dupa un anumit timp ii vei lasa liberi in sistem e normal sa le lasi liber si dreptul la alegere insa pe de alta parte nu poti sa le justifici dreptul la care de buna voie au renuntat plus vor vota populist cu smenul care ii pacaleste sau pe buna dreptate(pentru smenar) ii scuteste de beleaua in care s-au bagat

  52. #142

    Da chiar?! Ciorile au drept de vot? E vreun candidat anti-ciori?

  53. #143

    Era interesat dacă puneati și câmpul “Nu merg la vot”
    Să vedem câți ar fi votat “nu merg la vot”

  54. As fi votat cu Ninel Peia, dar l-au gasit