Pentru că e aproape weekend și pentru că o să fiu destul de ocupat, am făcut poll-ul oficial care să dea relevanța internetului funcție de realitate. La ultimul poll pus aici, Barna câștiga cu vreo 65%. Mă gândeam că ori votăm frumos, conform conștiinței, ori am eu audiență de USR-iști, conform opțiunilor mele electorale din T1.
Later edit, pentru cei ce anunta mandri ca isi anuleaza votul. Conform legii electorale, voturile nule se impart, procentual, funcție de numarul de voturi, către candidați. Prin urmare, votul tau nul se duce la Klaus sau Veo.
NOU
Cu doamna Viorica Dancila, deoarece Klaus este o mizerie sinistra si puturoasa.Un jeg de om si presedinte care doar in concedii a fost.
NOU
Nu cred ca e mai gunoi decât gunoaiele care ne-au făcut sa dam mui pe timp de iarnă din cauza oug. Sau ati uitat cand va masau jandarmii cu bastoanele? Gaze lacrimogene…
Ce repede uitati, gunoaielor.
Ati uitat de violarea justiției, ati uitat de codrin cap de pula si mitralieră ala… Abramburica care a futut tot învățământul…
Un popor de tarfe, aia suntem. Niște jigodii!
NOU
Hmm… nu m-ar surprinde ca Liviu Alexa sa se afle sub nick-ul tau de fapt. Doar el vorbeste la fel de mizerabil ca tine.
NOU
Bineinteles, dacă doamna Dăncila te reprezinta pe tine, trebuie musai să o faci. Marele merit al lui Johannis, după mine, este tocmai faptul că a oferit unor anumiti comentatori, asa mai pe invers politic, ocazia, justificările si curajul de a-și recunoaște public orientarea. Cred ca e nesanatos sa iti tot disimulezi identitatea si convingerile. Ajungi sa ai o personalitate tulbure, caracter fluid, etc.
NOU
Unul dintre motivele pentru care votez cu KJW e ca sa-ti fac tie in ciuda :)))))))))
NOU
In spatele acestui RobertD se ascunde un cretinoid plin de patima, fara viata personala, sexuala, un fel de limbric puturos ce-si petrece timpul doar comentand si infectand blogurile cu secretiile lui. Optiunea electorala e irelevanta.
NOU
@gicu arhiblog.ro/voi-2/
Pare normal la fizic. La cap, probabil, e putin devastat de prin 2010 cand a taiat basescu salariile
NOU
@lucianus: n-a uitat nimeni de jandarmeriada, de gaze, de pulane. Dar nici de faptul ca prostalaul mutalau a stat baricadat la caldurica si a ars-o prin vacante in timp ce Dragnea, Codrin si Ciordache violau justitia. Protestatarii si presiunile celor de la Bruxelles i-au oprit cat de cat, insa Iohannis n-a facut nimic. In afara ca a venit o singura data la protest in geaca rosie (dubios) si a tinut niste discursuri sforaitoare, putea sa-si foloseasca atributiile de presedinte si sa fi dizolvat parlamentul inca de la demiterea lui Grindeanu, sa avem alegeri anticipate si poate asa evitam 2 ani irositi cu betivul de Tudose, bubosul de Toader si proasta de Dancila, iar Kovesi ar fi putut continua anchetarile ca poate nu doar Dragnea trebuia sa ajunga la puscarie (poate, poate ii mai si confisca averile).
Sau si mai bine, putea sa-si foloseasca atributile de comandant suprem al armatei si sa puna fortele de ordine sa-l aresteze pe Dragnea declarandu-l drept amenintare la adresa justitiei si securitatii nationale inca din momentul cand a vrut sa ne bage pe gat OUG13 noaptea ca hotii.
Putea sa refuze chiar desemnarea proastei ca prim ministru si sa riste suspendarea, aia e, il votam la referendum.
Basescu, asa securist si jigodie cum era, a fost suspendat de doua ori, a blocat orice absurditate din partea parlamentului USL-ist, o gramada de grei din PSD si chiar din fotbalul romanesc au ajuns la puscarie.
In timpul lui Iohannis, ciuma rosie aproape a acaparat tot.
Dpmdv, Iohannis trebuie sa plece pentru ca a demonstrat ca NU poate fi capabil si are performanta scazuta.
NOU
salariul reprezinta plata unei activitati cu efect util cuantificabil!
castigurile obtinute de bugetari nu reprezinta salarii!
NOU
Cu niciunul, ma duc sa imi anulez votul.
NOU
Nu exista nicio scuze pentru votul acordat Veoricai, indiferent cat de nemultumit ai fi de Iohannis. Daca 3 ani cu o sleahta de interlopi sămânțari la conducerea tarii nu v-au convins, nu stiu ce o mai poate face.
NOU
Anulare de vot. Nu pot alege între un ficus și o analfabetă.
NOU
macar nu ai remuscari
NOU
Dacă trebuia sa alegi între rusi si nemti acum vreo 80 ani?
NOU
@cetin pune si optiunea de anulare.
Personal sunt indecis maxim.
NOU
Ar trebui sa ai o opțiune cu anulare. Cred că ai rămâne surprins de rezultat.
NOU
Nu stiu daca aduce vreun beneficiu votul nul. Mai degraba stat acasa si ‘privit cu ingrijorare’ cum a facut si Klaus in ultimii 5 ani
NOU
De ce ar face cineva efortul sa se duca pana la sectia de votare si sa anuleze votul? Nu mai bine stati frumos acasa?
Doar intreb fiindca vreau sa inteleg, nu critic pe nimeni.
PS; desi si in primul tur multi au “urlat” ca isi vor anula votul, procentul acestora a fost de numai 1,53% (aici intra si cei care au gresit, nu doar cei care au facut intentionat)
NOU
@LuciAnus: inteleg ca-ti place sa o sugi si sa o iei in cur de la PNL-isti si se vede clar ca umbli cu propaganda penelaca , dar uite ca mai sunt romani care nu mai vor sa aleaga intre doua rele si au coloana vertebrala, incercand sa-si traiasca independent vietile fara orientare ideologica. Dupa parerea mea, trebuie sa fii retardat sa-ti traiesti viata in secolul 21 dupa o ideologie invechita de 200 ani, ca vorbim de liberalism sau socialism sau conservatorism.
Si eu imi voi anula votul, ba chiar voi scrie cu mare “MUIE USL” fiindca e limpede cat de mult colaboreaza PNL cu PSD. Inceteaza sa cataloghezi aiurea romanii care isi anuleaza votul ca fiind psd-isti avand in vedere ca partidul tau de suflet a fost aliat al PSD-ului timp de 4 ani. De ce ar trebui sa votez cu asa ceva? Mai degraba as vota USR-PLUS pentru ca e partid nou,cu oameni noi. Ma rog, avand in vedere ca poporul roman plin de lepre a preferat sa aiba de ales intre un idiot cu retard congenital si sase case si o dobitoaca analfabeta cu sase clase , aia e, nu mai am nicio speranta pentru tara asta si am decis sa emigrez cat de curand.
Iar daca aveam de ales intre sovietici si nazisti acum 80 ani, cel mai probabil emigram demult in America (oricum, si daca voiai sa alegi nazistii, tot sovieticii te ocupau).
NOU
@Andrei G – 1.53 tot sunt mai multi ca cei care au votat Cumpanasu :))
NOU
trevor e fluturele? Mergi si la copiii aia de la spital si spune-le sa nu le fie frig, ca e doar o gandire de acum 200 de ani ca politica conteaza.
NOU
@Andrei G. Nu, nu vreau sa stau acasă, vreau să merg să îmi exprim dezacordul față de calitatea execrabilă a candidaților de la aceste alegeri. Cei doi care au ajuns în finală reprezintă esența poporului: ăla care vorbește că face, dar nu face vs. aia care nu știe să vorbească o limbă maternă corectă. Eu nu mă simt reprezentat de nici unul, dar nici nu vreau sa votez cu unul din ei pentru că aș fi enervat de celălalt.
NOU
Cu o sila imensa cu ficusul neamt. Nu imi pot imagina tara asta 5 ani condusa de o analfabeta, iar in spatele ei ranjind sinistrii din pcr. Cum naiba sa ii spun copilului meu ca am votat cu proasta?!
NOU
Au si aparut postacii, idiotii si noapte lucreaza.Ce scursuri.
NOU
@RobertD: ce e fals din ce a zis david, de ai ajuns la concluzia ca e postac?
NOU
RobertD tu ești real?
NOU
RobertD, asa repede te relevezi?
NOU
Au aparut si anagramatii.
Si votez tot cu Klaus, ca e raul cel mai mic si macar tace, nu spune prostii si apoi se lauda.
NOU
@mp 🙂
Do you see the irony?
Bineinteles ca nu, mai bine veneau agramatii, cu anagramatii astia e greu, nu stii de unde sa ii iei desi iti par cunoscuti
NOU
Cu aceeasi sila votez si eu Klaus pentru ca e raul cel mai mic. Da sunt ipocrit si alte alea, dar PSD niciodata pentru ca ne-au taiat din start orice sansa la democratie serioasa pe multe zeci de ani din 89 incoace.
Si sunt amuzanti trolii PSD ca ii recunosti cum incurajeaza lumea sa nu mearga la vot sau sa anuleze votul, de parca nu ar avantaja-o pe Dancila asa. Nu fratilor, mergeti la vot si votati cu cine vreti macar asumandu-va alegerea.
NOU
@RobertD: deci daca nu am discursul jenant al psd sunt postac. Nu ai argumente si jignesti… cam mirosi a psd.
NOU
Are dreptate @Ionut. Mergeti la vot si asumati-va alegerea.
Nu veniti peste 1-2 ani sa va plangeti si sa spuneti ca nu a fost alegerea voastra, ca voi l-ati fi vrut pe celalalt sau ca niciunul dintre candidati nu a fost bun de nimic.
PS: daca se poate sa nu o votati pe Dancila ar fi perfect.
Daca nu, macar stiti ca voi ati facut alegerea si va reprezinta interesele.
NOU
Putem sa nu ne mai luam de idiotul ala de RobertD? Hai sa ne concentram un pic pe ce o sa facem noi. Eu, de exemplu, mi-am jurat ca nu o sa mai votez niciodata raul cel mai mic. Si imi asum. Asa ca I’ll wait to see the world burn.
NOU
Privind retrospectiv, cred (dar eu oricum nu ma pricep la politica și părerea mea e minge de maidan) ca tara a avut doua șanse reale: una cu Vadim și alta cu duamna veorica.
Doar una din extreme poate mobiliza poporul la vot și poate face ca lucrurile sa se pornească în direcție opusa, în extrema cealaltă.
Cine a citit Fundația știe la ce ma refer.
Asa ca voi vota cu Dancilă și sper sa fie dezastrul absolut.
NOU
Stai ca ceva nu pusca. Ai (fi) votat Vadim atunci ca sa nu iasa PSD (Iliescu). Daca e sa fii consecvent, acum votezi ficusul. Pai ori dam muie pesede ori ce facem noi aici?
NOU
Sansele reale au fost de fapt cu totul altele:
1. prima sansa a fost Emil Constantinescu (si CDR-ul) – au fost invinsi de servicii/sistem
2. a doua sansa a fost atunci, la alegerile cu Ilici si WCTudor, in turul 1: daca ar fi candidat doar unul dintre Stolojan si Isarescu – si-au batut joc si de sansa asta, ca n-a vrut sa se sacrifice niciunul
3. a treia sansa a fost cand Stolo s-a sacrificat, cativa ani prea tarziu, si l-a trimis pe Basescu la Cotroceni; din pacate, la guvern l-a trimis pe Nea Basina Dandy (zis si Moliceanu)
Dupa cum se stie, toate sansele astea au fost ratate, mai mult sau mai putin. Sa zicem mersi totusi ca suntem in UE, cam asta e singura realizare a ultimilor 30 de ani.
NOU
Ora 6:00 imgur.com/a/7LUc5Nq
Eji nebun?
NOU
Votez cu Vasilica
NOU
Nu-mi vine să cred ce scor a putut obține pe un blog cu o audiență a cărei educație este mult peste medie țața grețoasă și sinistră π-π, cea care minte cum respiră, care are în spate cel mai mare grup infracțional organizat din România cu pretenție de partid, al cărui succes e bazat pe strategia jenantă de a arunca cu mult tam-tam praf în ochi și ceva firimituri pomanagiilor fără școală, mulți dar proști, proști dar mulți, în timp ce-și afundă mâna până la cot în banii publici menținându-ne cu succes în elita celor mai înapoiate și corupte țări din Europa.
În fața lui Klaus, cu toate minusurile lui, Veorika nu are cum să fie răul cel mai mic pentru România, că de bine nu poate fi vorba.
My 2 cents.
NOU
Pe blogul asta, cum este si normal, oamenii sunt si influentati de opiniile seniorului.
Sunt ferm convins ca daca el l-ar fi sustinut pe Iohannis, rezultatul poll-ului era diferit.
NOU
Poti sa scazi vreo 75% din voturile de acolo care au fost date in bascalie.
NOU
@cetin ce e mama coada aia la voi acolo la ieșirea din Pantelimonia spre Cartierul Pantelimon? La 6:45AM.
Pe langa asta blocajele de Maniu sunt plimbări în parc ;)))
Inca nu m-am decis cu cine votez. Dar de votat voi vota. De anulat sigur nu-mi voi anula votul…
NOU
Acum pe bune Cetin, pe tine chiar nu te scoate din sărite RobertD? E primul care comentează dar cum apare unu’ din tabăra neamțului, cum hopa și el “huuu, postacii!!!”
NOU
Cred ca imi iau un marker cu mine, ca sa scriu semne obscene in dreptul fiecarui candidat .
NOU
Poți să faci toate semnele obscene pe care le știi, dacă ștampila e cât de cât corect pusă pe un candidat, votul e considerat valabil exprimat. 🙂
NOU
Ficusul nu a făcut nimic 5 ani. Hehe e o proasta care are în spate o adunătură de nemernici. Nu că ăștia din spatele plantei ar fi mai breji. Chiar nu știu… As vota cu ea doar sa vad cum se duce dracului tara asta. În același timp, mă gândesc că vin din urma copiii și nepoții noștri care nu merita totuși un viitor de căcat. Mai aveți cumva și alți candidați? 🙂
NOU
E simplu. Votezi gasca din spatele candidatului, nu candidatul in sine.
O votezi pe Dancila , votezi automat si cu Teodorovici, Fifor, Codrin, Iordache, Toader, Olguta, Firea, Pandele, Mitraliera, Rovana, Carmen, Oprisan.
Il votezi pe Iohannis, votezi automat cu Orban, Turcan, Sighiartau, Busoi, Rares, Predoiu.
Din cauza asta imi anulez votul. Barna macar avea o echipa de oameni noi in politica.
NOU
Ce iacobină a devenit lumea pe aici. Sincer, cred că niciun giumbușluc argumentativ nu scuză votul pentru Maddame Dăncilă.
P.S. Nu mă muiți, că la mine nu merge 🙂
NOU
Dar de ce ii spui lui Maddame asa? S-a molipsit si ea de psd-ism?
NOU
3. Ma duc sa anulez votul
4. Inca nu m-am decis
NOU
5. Nu votez
6. Cu domnul Iliescu
NOU
Conteaza cine numara voturile. Vremea va fi urata in ziua votului asa ca nu ma voi alege chiar cu nimic din timpul pierdut la vot. Ii las sa se aleaga intre ei ca oricum nu conteaza. Vor veni vremuri grele ca pe timpul lui basica. Politica e doar un pretext pentru a da vina pe cineva ca nu ne merge bine. Marea tragedie e ca serviciile conduc tara iar daca vor, pot face viata oricui un calvar. De asta au plecat milioane de romani din tara. Nu au fost lasati sa traiasca decent. Statul ne ia aproape tot venitul prin impozite si taxe si nu da mai nimic inapoi. Nu avem autostrazi, sistemul de sanatate e cu un picior in groapa, invatamantul e la pamant. La nivel de incredere in randul romanilor pe ultimul loc este justitia “independenta”.
NOU
Ai putea face o modificare.Cine nu vrea sa voteze sau anuleaza votul nu are ce apasa la poll.
NOU
Reminder: PSD si-a batut joc timp de 3 ani in ultimul hal de toata lumea, mereu cu un ranjet dispretuitor pe buze si cu motivatia explicita: “daca aveti ceva de comentat data viitoare mergeti la vot”.
Dupa jdemii de sloganuri anti-PSD — cand vine momentul in care chiar trebuie sa ia o decizie — fulgii de nea millenials/gen x/y, au descoperit ca Iohannis nu era printul pe cal alb care a fost promis si s-au hotarat sa protesteze iar. Votand PSD.
E drept, avem “democratie” foarte tanara si originala, dar chiar nu inteleg logica 🙂
NOU
3 ani?! Poate ultimii 30. Sau cea mai mare parte a ultimilor 30 de ani.
NOU
Daca faceai poll-ul acesta acum o saptamana, puteam spune ca imi anulez votul. Acum, votez cu mare scarba blondul.
Sunt curios, daca era Basescu in locul VV, cum statea treaba 😀
NOU
Cu ficusul – ca asta e. Constat ca sunt multi care au memoria scurta 🙂 . Ati uitat repede ce face PSD cand ajunge la butoane. Nu exista nimic care sa justifice alegerea Veoricai. Nici macar ambitiile de a vota contra ficusului ca n-a facut nimic 5 ani.
NOU
ai uitat ce fac cei de la pnl-pdl cand vin la butoane?? ia uite-l pe Boureanu si Vladescu cate sute de meleoane au in off-shore-uri! nici nu vreau sa ma gandesc ce avere din destabilizarea leului,are Cîțu!!roman uituc,memorie de pestisor…aia e…
NOU
Si asta e motiv s-o votezi pe Veorica?
NOU
@geretus,da-mi macar un motiv sa-l votez pe Iohannis!
se pare ca la romani, mai nou ,ura,dispretul fata de alta persoana si aroganta, au devenit calitati!
poate-s eu de moda veche…desi am implinit 39 acu’ 2 zile…
in momentul in care Iohannis va sustine o conferinta de presa ,fiind atacat din toate partile de jurnalisti,si sa tina piept tirului de intrebari,si sa si raspunda ”intr-un timp rezonabil”,poate,poate voi pune stampila pe el!
eu una,nu mai vreau sa-i dau bani ca sa faca…un mare nimic…
NOU
Voteaza prietene cu PSD… ca Veorica o sa faca mai multe… oh wait – si de ce n-a facut pana acu? Ca se pare ca ne-a bagat in rahat. Nu ea – ca nu o duce capu… papusarii ailalti.
In alta ordine de idei – asta te-a convins pe tine? Ca a sustinut o conferinta de presa? …
Asta si aia cu Citu care face avere din devalarorizarea cursului te-au dat de gol …
Pe bune! Psd e la putere in ultimii ani si cursul explodeaza ca a venit Citu de 2 luni? Aham…
NOU
daca n-ai aflat pana acum ca securistii conduc tara si totul se face dupa cum canta ei,inseamna ca traiesti in alta tara…vrei sa-ti reamintesc amenintarile LCK si Coldea?”daca Ponta face autostrada Comarnic-Brasov,il bagam la puscarie”,iar Ponta,ca sa ne-ntelegem ,nu e omul pe care eu sa-l apreciez!tradatorii,sa stea de-oparte..
pe LOVasilescu au arestat-o ca a anvelopat si a zugravit niste blocuri,pentru ca,au zis ei,in felul asta castiga electorat…pe bune..?!niste tampenii…
imi pare rau s-o spun ,dar de cand sunt ardelenii la conducere,de la securitate ,pana la partide si alte institutii,doar Ardealul e mai dezvoltat,restul e cam lasat in saracie…poate gresesc ,dar asta e perceptia mea..
asta nu inseamna ca psd-ul prin reprezentantii lui in teritoriu ,n-au nicio vina si ca unii ar trebui dati afara in suturi si reformat partidul din temelii..
apropo,sunt femeie..ca sa nu se iste vreo confuzie..
NOU
nu pot sa-mi bat joc de mine votand cu mama baronilor si asistatilor!
NOU
nu te mai imbata cu dorna plata
au votat cateva mii la tine pe site cu barna
ce sa vezi, 3 milioane de incuiati voteaza psd
fml
NOU
Categoric cu Johannis. Cam dezamagit de el, dar in nici un caz sa fiu reprezentat de o analfabeta si cohorta ei de telectuali cu diplome cumparate, care abia incropesc o propozitie inteligibila si o mincinoasa ce repeta aceleasi zicatori de la cooperativizare si nationalizare si care a dormit cu capul pe bancile europarlamentului. Se vede de la o posta ca habar nu are de nici o limba straina cind pe strada si cei de la “primara” o dau in jenghida in glume si noroc ca au ”ăia” din Bruxell semne de WC pe pereti, altfel facea pe ea nestiind sa intrebe. Ce incredere sa ai, in fruntea țăraii fiind, ca paiața nu va fi ”sforarita” de vreun rus sau african, asa cum a fost cu Porcarul? O ”pavianca” si la propriu si la figurat.
Apropo, tu ti-ai da copiii sa-i mediteze Veorika? Mai ales c-o face si gratis…
NOU
Nu pot sa cred asa ceva, 44% din cititorii tai fie o ard in caterinca ca vor vota cu Dancila, fie chiar voteaza cu Dancila. Vai plm.. :-/ Tristut, chiar tristut.. credeam ca oamenii care au o oarecare mai mare legatura cu internetul au o minte mai desteapta decat 3.14.
NOU
Klaus…
NOU
N-as vota cu Dancila nici daca ar candida impotriva unui sconcs.
Acestea fiind zise, ce misto sentiment o fi sa speri la victorie doar in baza faptului ca te voteaza bazinul tau electoral obisnuit de prostalai si a sperantei ca poate prezenta va fi scazuta….
NOU
klaus. asa planta cum e.
nu am votat si nu voi vota niciodata psd.
NOU
Votez cu Iohannis. Cu Viorica nu pot sa votez, mai ales la cat m-au enervat din 2016 incoace.
NOU
Iohannis
NOU
am ras de ai mei in 2000…acum rad ai mei de mine…
cu arianu’ sufletului, cu cine naibii sa votez?!
NOU
Ai mei socri au rîs de mine in ’90 cind am votat cu Ratiu, acum am rîs eu de el (ea e sus) cind a recunoscut ca 30 de ani a gresit.
NOU
unde e optiunea vot anulat boss?
NOU
Klaus. Alternativa e sumbra.
NOU
dada, dupa ce s-a kkt pe el de scaun prezidential si pe ea functie, chiar ca e sumbra, avea dreptate caragiale, neamul asta are in sange pasiunea pentru ridicol
NOU
Voi pune stampila si o flegma pe Iohannis.
La Dancila ar trebui sa-mi dau pantalonii jos.
NOU
Wow, this is a Klaus one! Estimez ca o sa cistige KWI la o diferenta de maxim 5 procente. Am scris la articolul de ieri de ce votez cu neamtul, desi sint dezamagit de el. Well, nu e ca si cum va curge miere sau whisky la robinet in functie de cine iese prejdinte…
NOU
Pentru mine e usor sa aleg intre o persoana care mi-a facut intentionat rau si una care nu mi-a facut destul bine.
Pentru altii poate o fi mai complicat 🙂
NOU
Sunt curios cat de sabotata va fi Dancila de propriul partid. Nu cred ca va fi o surpriza nici pentru ea ca nu va avea sprijinul 100% din partea PSD. Multi asteapta esecul in alegeri pentru a o inlatura si a incepe lupta interna pentru sefia partidului, ca si cum acest esec in alegeri ar fi inevitabil. Pentru PSD presedintele tarii nu cred ca e o tinta critica atat timp cat au majoritatea parlamentara, iar KW sa fim sincer a coabitat chiar bine cu ei. Le mai intorcea el cate o lege dar finalitatea tot acolo era, doar presiunea strazii mai schimba ceva. As zice ca duminica va fi imormantarea politica a lui Dancila, si o vad ambitioasa de felul ei deci nu va ceda sefia PSD nici in urma unui esec. Ea are 2 optiuni, sa bage capul la cutie si sa ramana in PSD, sa fie utila la nevoie sau sa faca scandal si sa zboare de acolo. As paria ca nu o prinde 2020 in PSD.
NOU
Sabotata la alegeri, sigur nu, dar intr-o saptamina zboara din fruntea famigliei.
NOU
Sabotata in sensul de a nu va primi acelasi sprijin pe care l-a primit Ponta acum 5 ani. Mobilizarea maselor la nivel rural, etc. Sunt anumite persoane in PSD care nu vor sa o vada presedintele tarii, sa-i zicem invidie :D.
NOU
“As paria ca nu o prinde 2020 in PSD.” si ai pierde pariul, bine, nu e evident, nu stiu ce stabilitate si interese are duamna D dar sa nu uitam de toti jegosii care s-au perindat prin politica romaneasca si multi dintre ei daca nu au fost luati in catuse se perinda in continuare
NOU
deci oficial aici e blog pesedist? nu ma refer la autor neaparat, ci la audienta, nu mai am cifrele din primul poll, dar mi-e greu sa cred ca sunt asa de multi care si-au schimbat radical intentia de vot
NOU
Nu, e doar un blog unde fiecare spune ce gândeste. Te deranjează cumva democrația?
Între un cyborg fara pic de empatie, sterp, care-a “investit” in case, si o individa care-a adoptat un copil, sigur-sigur votez omul, nu mecanismul care daca-i stropit cu apa face scurt-circuit sau rugineste!
NOU
Oficial, aici e blog cu culoare politica? Nu ne “intalneam” sa dezbatem idei, acuma e acces pe baza de opinie politica? Dar astia care nu tinem cu FCSB sau Dinamu avem voie?
NOU
acum putem spune gabriela Maria vranceanufireapandelesicatiormaififost
NOU
optiunea “nu votez/anulez/indecis” era mai importanta decat cele doua optiuni. probabil ar fi fost pe la 40% ceea ce in viata reala, raportat la toti votantii altor candidati (fara cei doi) ar insemna in jur de 2,2 milioane. Ceea ce extrapoland inseamna cel putin 1 M de voturi mai putin pentru turul 2. Cam 40-43% prezenta estimata IRL.
NOU
santa klaus, ca totusi, veorica nu, nu si nu. reprezinta tot ce urasc visceral in romania.
NOU
Legea electorala in cazul alegerilor parlamentare.
La alegerile pe persoana fizica nu se redistribuie nimic.
NOU
Eu votez sa sarim direct la marti-miercuri saptamana viitoare si sa se afume subiectul asta, sa mai fie si alte comentarii decat aceleasi pro/anti/Vio/Klaus de la fiecare articol. Hai cu lerul! Cu Vio sau Klaus sarmalele acelasi gust are.
P.S. Da, merg sa votez.
NOU
(P.S. D)a, merg sa votez.
subliminal?
NOU
Nu-mi anulez votul, pentru ca eu consider ca asta e o dovada de lasitate.
Nu votez cu reincarnarea Elenei Ceausescu, pentru ca, in ciuda perdelelor de fum lansate de consultantii israelieni, mie imi pare foarte clar personajul si papusarii grupului infractional organizat numit PSD.
Cine se hlizeste la aceasta creatura pentru prostiile pe care le debiteaza, dar o valideaza la vot, reuseste sa rada – fara sa stie – de el insusi. Consider acest personaj insultator, ca si toate rationamentele care o valideaza ca optiune de vot, mai ales din partea unor persoane pe care le credeam inzestrate cu ratiune.
Din pacate (sau din fericire), prefer sa traiesc in Johannisburg, decat condus de multimea Videle.
NOU
Fac parte din categoria “astia”, deci niciodata cu PSD. Nu pot sa votez cu o analfabeta, pur si simplu constiinta nu ma lasa. Nu cred ca vorbim de raul cel mai mic, dar sa ajunga presedinte “doamna profesoara” din Videle…
NOU
Cand l-am votat pe Johannis in 2014, anticipam dezamagirea. Nu chiar in masura in care am fost si sunt. Dar gandul ca Puie ar putea deveni presedinte, a fost decisiv. Din pacate, dupa 5 ani, sunt in aceeasi situatie. O sa votez cu mutul ca sa nu iasa tuta. Desi ma gandesc uneori ce distractie ar fi cu Vasilica presedinte! Dar si ce rusine …
NOU
Nu ma simt reprezentat de nici una dintre optiuni, asa ca nu votez.
NOU
PSD likes this.
Si inainte sa va puneti fustele in cap, uitati-va pe bazinul electoral constant pesede (2-3 bulioane de romani) si faptul ca ei castiga alegeri cu numarul ala de votanti cand lumea nu voteaza (nu neaparat impotriva lor) si pierd alegerile cu acelasi numar de votanti cand lumea iese la vot.
NOU
e prea devreme in democratia noastra pentru minoritati sexuale
baga si tu viorika sa facem un pas inainte 🙂
NOU
@UrsuPolar: Nu contează. Când zic ca nu votez, înseamnă ca nu îmi doresc in secret sa câștige unii sau ceilalți. Pur și simplu las decizia in mâinile celor care își vor exprima opțiunea de vot.
Din punctul meu de vedere:
Bârna însemna ca mergem înainte.
Iohannis înseamnă ca stam pe loc încă 5 ani.
Dancila înseamnă ca facem pași înapoi.
Eu am votat sa mergem înainte. Alta opțiune nu doresc, așa ca nu voi alege între cei 2.
@pvladc smth.
NOU
Votez cu Klaus, dupa ce am votat cu Barna.
Nu am inghetat in strada de 3 ani de zile incoace ca sa votez din nou PSD…aici nu e vorba de candidat, de puteri limitate ale presedintelui, ce mai poate sa strice proasta, etc, etc.
Dar, cu tot respectul de rigoare, bineinteles …. este o solutie tampita sa alegi Viorica numai ca sa dai cu tifla lui Klaus!
Am cochetat initial cu ideea sa-mi anulez votul; dar mi se ridica parul maciuca cand vad oameni cu un nivel apreciabil de inteligenta care au ajuns sa se convinga ca e un gest misto sa i-o tragi neamtului in acest mod.
NOU
ca idee, ai inghetat in strada si din cauza ficusului pe care acum il votezi. unde mai pui ca acum, planta isi aroga dreptul de a spune ca el de fapt a fost principalul opozant PSD si EL a salvat Romania de la dictatura.
NOU
Da, de acord, este si vina ficusului ca nu actionat decisiv in multe momente cand avea ocazia si datoria sa o faca. Nu are nici o scuza si toate acuzele pe care le mai citeam pe aici sunt intemeiate si le impartasesc.
Dar asta nu schimba situatia! Nu ma laud, doar descriu realitatea…am fost la zeci de proteste, am fost printre putinii 500-1000 de tampiti care inca mai aveau speranta ca ies in Piata Victoriei cu un rezultat. N-am facut dansul pinguinului, nu m-am dus ca sa pun poze pe Facebook, am facut-o din convingere si am strigat “Muie, PSD!” cu tarie de fiecare data.
Copiilor le-am explicat de multe ori de ce vin acasa la 8 seara de la munca si sar in masina sa ma duc in Bucuresti la protest…au acceptat si m-au sprijinit.
Si acum sa ma duc sa o votez pe VD, o emisie a scursurii politice numita PSD, cancerul Romaniei!?!?! NO FUCKING WAY!
Orice frustrare si resentiment pe care l-as avea fata de Klaus, nu poate acoperi ura fata de PSD…that’s it for me!
#baejnebun
NOU
RobertD nu este o persoana. Este o aplicatie care posteaza imediat cand pune Cetin un articol.
Are o baza de date atasata, un dictionar, cu destul de putine cuvinte care probabil a fost facuta de varu programator cu buget redus.
Cand mai comenteaza raspundeti si voi cu o teorema, un haiku, ceva, poate se blocheaza.
NOU
Eu votez cu Iohannis, n-ai cum sa fii normal la cap si sa nu fii jigodie si sa votezi cu Dancila, oricat sta ea pe tocuri si raspunde la intrebari din picioare. Si nu inteleg care e logica, sunt unii prin comentarii care se plang ca Iohannis a lasat PSD-ul sa ne futa, asa ca solutia e sa votam direct PSD-ul sa ne futa mai bine si mai apasat.
NOU
De fapt e fix pe dos, n-ai cum sa fii normal la cap si sa nu fii jigodie si sa votezi cu Iohannis. Adica unu’ care vrea sa fie reales fara sa faca nimic pentru asta, fara sa iasa nici macar o secunda din zona de confort, nici cat pentru o dezbatere cu Dancila. Nici Franz Joseph dupa 60+ de ani de domnie nu se comporta asa, tot mai baga capul prin Parlament la zile mari etc. A rasplati un asemenea comportament e fie semn de tembelism total fie semn de jigodism masiv.
NOU
… si dupa primele 3 violuri ursul ii zise:
“Asa-i ca tu de fapt nu vii pe aici pentru vanatoare?”
NOU
daca asta ar putea sa fie rezultatul final, e destul de decent dar infricosator totusi.
e ok pt ca nu il pune pe kwi pe un procent de 70+ ca sa aiba senzatia ca e un special
si e nasol pentru ca totusi atat de multi oameni aleg psd. dupa toate astea din ultimii ani psd e preferat de atat de multi oameni. tristutz.
anyway, sper sa mearga sa puna stampila, unde vor ei, dar sa o puna.
#marshlavot
NOU
Cred că schimbarea asta de paradigmă va aduce și o schimbare în electoratul tău personal. Na, o fi de la vârstă. 🙂
NOU
ar fi minunat, sunt dezgustat de deversarea asta de ura si prostie
NOU
Asta este regretabil. Cine înțelege ce este de înțeles și nu îi place poate liniștit să citească altceva. Sau să comenteze doar la postările lui Maddame. Sau orice altceva.
NOU
Eu votez cu Iohannis. Astia care vreti Veorica – ati uitat cum trimitea psd jandarmii sa bata lumea, sau sa ridice oameni cu pancarte doar pentru ca veneau la vreo chermeza unde aparea Dragnea. Sau cand inchideau drumurile spre oras si nu lasau intrare decat pe baza de buletin. Sau cand venea Ciordache si spunea ca sunteti niste jeguri platite, care vreti sa daramati guvernul. Si multe altele, da’ na, nu l-a banuit nimeni pe roman de prea multa minte… 5 lei de caine, 10 de manifestant.
NOU
Sa votezi cu unu’ care si-a petrecut aceasta campanie electorala fugind de orice dezbatere si de orice intrebare serioasa mi se pare prostie pura, e ca si cum l-ai vota pe Gheorghiu Dej (ca pana si Ceausescu mai dadea interviuri prin Newsweek samd). In vremea asta Dancila a sustinut conferinta aia de presa 100% PE BUNE si face turul televiziunilor unde nu are parte doar de intrebatori prietenosi.
MA ZAPACITILOR aici se voteaza UN OM nu clanurile din spate (care sunt oricum LA FEL DE NASOALE in ambele cazuri).
NOU
Da, si sa nu uitam ca OMUL Dancila a si stat 2 ORE IN PICIOARE PE TOCURI si a fost incoltita din toate directiile cu intrebari ca SAGETILE DE DARTS
NOU
Cand te duci si pui stampila pe P̶C̶R̶ F̶S̶N̶ ̶ P̶S̶D̶R̶ PSD, nu uita aceste vorbe:
„Vă mulţumesc pentru tot ceea ce aţi făcut în aceste zile, în general pentru toată atitudinea dumneavoastră de înaltă conştiinţă civică. Deci, vă mulţumesc încă o dată tuturor pentru ceea ce aţi demonstrat şi în aceste zile: că sunteţi o forţă puternică, cu o înaltă disciplina civică, muncitorească, oameni de nădejde ţi la bine, dar mai ales la greu. Şi de asta dată aţi demonstrat cât de importantă este solidaritatea muncitorească. Cu un sentiment deosebit de conştiinţă civică, patriotică aţi simţit momentul dificil şi cu o dăruire exemplară v-aţi arătat gata să fiţi solidari cu puterea nouă. Exemplul dumneavoastra a fost plin de îmbărbătare pentru toţi cei de bine, care doresc progresul societăţii româneşti. Vreau să vă mulţumesc deci pentru acest act de înaltă solidaritate pe care l-aţi demonstrat în aceste zile”.
Asa ca votam “ficusul atomic” (© Cetin) cu dezamagire.
NOU
Da ma, ca PDL nu e fostul PD adica partidul lui Petre Roman, cel care statea fix langa Iliescu in timp ce se rostea acest discurs abominabil. Basescu/Petrov nici nu era secretar de stat in guvernul Roman, Blaga nici nu era vicepresedinte al FSN Bihor etc etc etc. Iar partidul ala etnic al lui Iohannis nici n-a fost pe mana cu PDSR si apoi PSD vreo 20 de ani. Du-te inapoi in Modrogan si da-le alora banii inapoi ca i-ai facut de ras in public.
NOU
Si acum intreaba-l pe RobertD ce mare personalitate a spus aceste cuvinte si cu ce fericita ocazie…
NOU
Asa e boss, voi il votati pe klaus, nu PNL-PDL-USL, eu votez PSD, nu pe Veo. corect.
NOU
aici subscriu si eu, plus sa nu uitam ca Dragnea a fost presedinte de consiliu judetean (sau ce fel de baron local a fost) din partea carui PD?
NOU
@Adrian Calm, calm, atacul cerebral este un risc real, periculos si e pacat. Ai dreptate, toti e hoti, toti stie doar decat sa fure, hai sa ne pisam pe el de vot. N-a zis nimeni, si cred ca nimeni nimeni, ca Iohannis e bun. Cred ca nici doamna Iohannis nu a zis asta. Dar trebuie sa facem o alegere intre un “ficus atomic” si o tantica matematician cu probleme grave. E ca si cand iti vine sa te c*ci si ai de ales intre o diaree si unul gros si solid. E naspa, in final esti tot c*cat pe tine dar parca o varianta e mai buna decat cealalta.
In politica nu prea exista partide, e iluzia democratiei, astia sunt rosii ptr ca nu au incaput la portocalii si viceversa.
Asa ca voteaza tu cu Voirica. Noi suntem prostii care au inghetat in Victoriei si ne-am luat bastoane si gaze in 2000 fu*king 18. Am dat citatul tovarasului ca se inteleaga ce inseamna o conducere pesede, in caz ca nu era clar.
PS: Aleea Modrogan este o stradă pitorească aflată în sectorul 1 al Bucureștiului. Se dau bani acolo sau cum, ca nu inteleg?
NOU
Aplica-ti propriul sfat, vezi sa nu faci atac cerebral tot zbierand pentru dreptul lui Burduja junior de a fi numit in Consiliul de Supraveghere la Transelectrica in prima zi de guvernare Orban. Ca pentru asta au inghitit unii gaze, evident.
In rest, fii amabil si oracaie la alta masa maneaua cu Iliescu, nu de alta dar astia care chiar am prins vremurile alea ne amintim cu precizie ca FSN = PDSR+PD si ca PDSR=PSD iar PD=PDL=”noul” PNL + Sica Mandolina. Ba chiar unii am vazut si ce-a raspuns Iohannis cand a fost intrebat din greseala care e aria cercului: NIMIC MA, NIMIC, A RANJIT TAMP SI ATAT. Iar intrebatorii invitati de el n-au insistat, pentru ca aia e diferenta intre o conferinta de presa pe bune (ca a lui Dancila) si sedinta de periere pe care si-o organizase ficusul.
NOU
@Le BigOne: lasa-l. Daca lucrurile nu ies cum trebuie, de luni nu mai auzim de el. Ii taie Mulguta Vulvuta si accesul la net, si curentul.
NOU
cu π-sica mandolina si Iohannis ,la putere,va curge lapte si ceva miere…de import…din Germania ,evident…
NOU
Bai, si cu asta spun tot, eu o sa votez Iohannis doar ca sa vad cum le plezneste o vena lui Adrian, RobertD, Costica Pensionarul si alti obiectivi de concujunctura de pe aici….
NOU
ahahahaha:)))) mln, tu ai fost stoic de la inceput si ai zis ca nu concepi asa ceva
NOU
Ghenghis, saracu’ de tine, nu uita sa intri ma din nou pe Ursul Polar, sa nu te incurci. Unii pedelisti sunt asa de previzibili…
In rest, sa ai tu parte de ce le doresti altora, pentru ca meriti pe deplin. Stii de ce? Pentru ca dintr-un interes meschin faci propaganda pentru un individ evident toxic pentru Romania, unu’ care dupa ce a ajuns dintr-o conjunctura (Ponta etc) in fruntea statului s-a lipit fix de cea mai toxica banda din politica romaneasca (de PDL). Asta strict din dorinta de a mai pune gheara pe al doilea mandat si pe inca 5 ani de huzur nesimtit pe banii nostri, pentru ca mi-e greu sa cred ca e atat de prost incat sa nu-si dea seama cine sunt Blaga, Turcanu, Busoi etc etc etc.
NOU
Am spus ca o sa votez in scarba cu Iohannis, pentru ca cu Veorik nu pot. Acum am un motiv in plus…
NOU
Adrian, boss, fugi ca se inchide in Kiseleff. Si nu uita diseara sa te uiti la Badea. Mai invata si tu ceva nou, mai schimbati placa, ca asta deja a facut sant.
NOU
Si inca o chestie, sa nu uitam cum am ajuns in acest fermecat tur 2 Iohannis vs Dancila: RISE project a publicat o asa zisa “investigatie” cu Barna iar DNA a redeschis prompt, IN PLINA CAMPANIE un dosar care fusese inchis cu cativa ani in urma (pentru ca nu existase nici un fel de dovada ca s-ar fi facut ceva ilegal). Ce sustii tu si alti pedelisti ca tine este acest mod de a face politica, folosind institutiile statului pentru a mentine la putere pe cineva aflat deja in functie. Pana la urma asta deste miza, de-asta merita votata Dancila. Restul sunt povesti.
NOU
chiar te rog! pana la urma USL trebuie validat prin votul oamenilor, altfel ar fi disparut de mult.
baietii destepti s-au prins cum functioneaza politica asta bipartid cu variatiuni ale aceluiasi monolit fesenist reintitulat USL.
Mergi si voteaza USL si-ti promit ca dupa ce voi bea o bere razand copios la discursul de copil cu retard mintal sever al presedintelui de duminica la ora 21, imi sparg singur o vena.
NOU
@Ursul polar/Genghis/whatever: stai calm, a inteles toata lumea de mult cu cine votezi tu si de ce. Probabil ca nu-ti pica o Transelectrica (de, unu-i Burduja senior) dar macar acolo una micuta, un CA la BTT acolo s-o gasi, sa manance si gura ta o paine.
NOU
Adrian, boss, tu esti bun de stand-up comedian. Serios. Habar nu ai nimic despre nimeni si nimic, dar iti dai cu presupusul. Esti hazos.
NOU
U-A-U, ce-mi plac mie antenistii care si-au gasit loc aici in ultima luna si cred ca daca te fac pdl-ist e mare jignire. Adrian, ba baiatule, aici in general oamenii si-au cam incheiat treburile cu psd/pnl/pdl/combinatii intre ele. S-a vazut la sondajul de inainte de T1, 70% au votat cu Barna.
La turul 2 sunt oameni ca Genghis, eu si altii care mai bine s-ar opera singuri de hemoroizi (avem o varsta respectabila unii) decat sa puna stampila pe o PSD-ista, in primul rand, semicretina in al doilea rand. Si pentru ca nu sunt decat 2 variante nu ramane decat johannis in plm de latrinist.
Nici varianta sa nu votezi nu e in calcul pentru mine dupa ce am facut ani de zile misto de aia care se pisa pe vot
NOU
Sunt nepretuiti astia ca big0ne care nu-si pot urmari nici macar propria “argumentatie”. Cum naiba sa protestezi cand x sau y e facut pedelist cand tu te repezi sa faci antenist pe oricine are vederi diferite de ale tale? Cat de prost sa fii?
Pai ori accepti ideea ca discursul politic s-a radicalizat la nivel de 1990 si ca se merge pe pedelistule/antenistule si nu te mai mira nimic, ori te comporti omeneste si incerci sa discuti argumentat. Dar specia asta de cretini ar vrea ca ei sa faca antenist pe oricine deviaza cat de putin de la “linie” dar in schimb ei sa fie tratati nobil, nuantat, cu eleganta si disponibilitate la dialog. Mars ma pedelisti jegosi cu ficusul vostru cu tot.
NOU
OK, acum autovidanjeaza-te putin din peisaj
NOU
Mea culpa, asta saracu’ e la nivel intelectual de “ba tu” si eu il bagam in seama. Capcanele internetului, ce naiba sa zic…
NOU
Nu baietas, tua culpa este ca ai ajuns un latrau al psd-ului. Faptul ca, suplimentar, mananci mult cacat este probabil din naștere. Capcanele geneticii … n-a fost material de ceva mai bun
NOU
Prostea, fii atent aici, sa mananci cacat inseamna sa faci propaganda pentru un las care fuge pana si de Dancila, pentru unu’ care i-a redeschis dosarul lui Barna fix in campania electorala ca sa scape de contrancandidatul care chiar ii putea pune probleme in turul 2 etc. Te recunosti? Nu-i nimic, daca esti prea prost ca s-o faci te recunosc altii ma. Mars gunoiule.
NOU
Eu când o văd pe Dăncila,îl văd pe Dragnea. Așa ca as vota și cu Cumpanasu in loc de PSD.
NOU
Din punctul meu de vedere, și nu o zic cu valoare de adevăr absolut, că sunt doar un pârlit, nu contează că ea e o semianalfabetă și că el e un absent. Importantă e direcția partidelor din spatele lor. Lăsați firimiturile și priviti in ansamblu: care partid are direcție europeană și care nu? Pentru că da, votul asta nu e doar pentru omul de pe buletin.
NOU
Daca ultimii 15 ani ne-au invatat ceva este ca nu conteaza ce partid te duce la Cotroceni, odata ajuns acolo iti faci tu fix ce partid vrei. Pentru ca din viermii astia care misuna in politica romaneasca faci orice cata vreme ai in mana pixul care imparte functii, privilegii etc etc. Asa a facut Basescu (din alianta DA mai ramasese fix abjectia aia cu Boc, Udrea etc) si asa a facut Iohannis. (Sica Mandolina = Boc 2.0)
Din punctul asta de vedere Dancila chiar pare o lumina fata de Iohannis, dupa ce a ajuns in fruntea PSD i-a dat mai in spate pe Codrin Stefanescu, pe mitraliera samd. Asta in vreme ce sasul si l-a adus usor-usor in postura de aghiotant pe fix cel mai nevertebrat om din partidul ala: Sica Mandolina zis si “cine eeeeste geneeeeraluuul” samd.
NOU
@Adrian: deci toti de pe dreapta sunt niste ratati si dancila e lumina :)) Deci e clar cu cine votezi:)
NOU
Se resuceste Vadim in mormant la sondajul asta 🙂 Ca sa nu mai zic ca, Iliescu atat mai asteapta, sa vada cine iese presedinte, sa moara linistit 🙂
NOU
@lucianus- esti un rect cretin.oricand cu dancila, e mult mai desteapta decat retardul de ficusacke
NOU
cu amandoi
NOU
Arhi, eu am votat din București, dar am IP de UK. Mă consideri diaspora sau nu?
NOU
Doamnelor și Domnilor, măi oameni buni,
Cam câți oameni cunoașteți fiecare, nu de la TV, ci din cercul vostru de prieteni și cunoștințe care să pună pe primul plan binele țării, chiar dacă el va avea de suferit? Care să zică, ia dă-i dracu’ pe ăștia, chiar dacă primarul a închis ochii când am ridicat bucătăria aia de vară fără autorizație, chiar dacă copiilor mei le-au mărit ăștia salariile iar mie pensia, eu nu-i votez, vor duce țara mea de râpă. Îi votez pe ceilalți, trebuie să ne cedăm din pensie, trebuie să mai strângem cureaua pentru țara noastră dragă, pentru copiii vecinului care nu lucrează la stat, ci la patron, cât se mai chinuie săracii. Vaaai, când mai mai gândesc și la fosta mea colegă de școală, cât se mai chinuie săraca prin spitale. Ce bine ar fi fost să avem niște spitale mai bune! Da, îi votez pe ceilalți, chiar dacă mie mi-e bine.
Bă! Eu am avut colegi care au votat în draci PSD în 2016. Colegi care au votat în draci PMP și pe Udrea. Tot în 2016. Corporatiști, bă, d-ăștia liberali! Dar voi știți de ce? Pentru că în p mea, dacă plecau oamenii lor din instituțiile statului, colegii ăștia ai mei rămâneau fără deal-uri. Nu le le dădeau șpagă, nu vă gândiți la asta. Ci dacă plecau oamenii influenți, ăștia nu-și mai atingeau targeturile.
D-asta n-am fost în piață decât o singură dată. Pentru că i-am văzut acolo pe toți cu hârtii printate pe banii altora, adică la imprimanta corporației. Că cei mai mulți dintre voi vă coiți când sunt de dat 20 de lei la ziua unui coleg, ce să mai zic să printezi pe banii tăi, “HOȚII!!!”. Am preferat să le dau block pe FB și să protestez în felul meu, de acasă și prin vot.
În concluzie, fiecare votează pentru binele său, fiecare este pentru el în ziua de azi. Doar foarte puțini sunt ăia care sunt altfel, așa cum trebuie. Pe de o parte, unora le e teamă că PSD-ul vor scoate corporațiile din țară, pe de cealaltă parte, uniii cred că corporațiile ne ucid țara. Ceea ce ar trebui voi să înțelegeți este diferența dintre sărăcie și supraviețuire. Un studiu recent, auzit ieri la radio: o treime din copiii din mediul rural se culcă flămânzi. Flămânzi, voi știți ce este asta, voi aveți copii? Clar votezi cu cei care îți dau 2 lei, nu contează de unde și cum.
Da, îl votez pe Klaus pentru că nu vreau un analfabet la conducerea țării, dar nici Klaus nu dă pe dinafară de deșteptăciune. Sper doar că peste 5 ani chiar se va schimba ceva în sistemul politic.
NOU
te citeaza: gandeste.org/adevaruri/serban-cionoff-doua-stiluri-de-a-dialoga-cu-presa-si-doua-stiluri-de-a-dialoga-cu-partenerii-externi/97171
NOU
43% din usr-isti o voteaza pe Dancila, bravo voua. Sa nu uitati asta cand o sa cereti voturi pentru USR la locale. Noi ceilalti o sa votam cu altii la misto, cum faceti voi acum.
NOU
Acum ceva luni in urma cand psd era pe val si facea toate CACATURILE posibile “PENTRU CA PUTEM” si aruncau cu muie-n stanga si-n dreapta, am spus ca nu mai votez niciodata cu oricine a avut legatura cu PSD, ALDE, UDMR etc. Poate nu realizati ca in spatele unora din psd si nu numai, se afla o mafie reala cu interlopi si tot ce trebuie. Poate ati uitat ca teodorovici se gandea sa limiteze dreptul de munca intr-o tara din UE la maxim 5 ani, apoi romanul sa-si caute alt cuib, alt rost; sau cand dUamna firea vorbea de reglementarea internetului, plus multe vorbe aruncate-n batjocura si sictir, obscenitati alte cacaturi. Nu spun ca molaul de Falus Muiannis ar fi mai breaz, dar pur si simplu, pentru toate mizeriile din trecut, nu pot sa votez jigodia. Ar insemna sa sa fiu de acord cu toate mezeriile de le-au facut si accept toate mizeriile ce vor sa le faca de acum incolo. Nu realizati ca in spatele ei se afla oameni fara scrupule care sunt in stare sa bata si sa gazeze pe oricine oricand, inclusiv copii, ca sa-si protejeze interesele? Credeti ca nu poate fi mai rau de atat? Sunteti naivi.
NOU
Am venit pentru comentarii.
Nu sunt dezamăgit.
NOU
Eu credeam ca ai venit sa zici o gluma…
-Ai votat?
-Am votat o pula…
NOU
eu o să votez cu nr 3 de pe buletinul de vot…. desenez un chenar, scriu MUIE și pun ștampila acolo
și da, îmi dau seama că practic este vot nul, dar nu pot să votez cu nici unul din ei.
NOU
hmmm…. aș fi vrut să pun vot nul…. dar dacă se re-distribuie automat…. probabil mai degrabă cu Iohannis decât cu veo.
totuși… ‘MUIE” am de gând să scriu la amândoi =)
NOU
Doua intrebari pentru propagandistii PDL:
1. Cum e ma sa fie numit Burduja junior la Transelectrica IN PRIMA ZI a guvernului Orban si tu sa sustii ca scoti incompetentii din functii nu ca dai pomana la capuse pedeliste?
2. Cum e sa i se redeschida dosarul penal lui Barna IN CAMPANIE ELECTORALA pe o vrajeala penibila a unui ONG dubios (care cica face jurnalism fara venituri din piata de presa dar pe finantare confidentiala), iar tu sa mai sustii ca e naspa Dancila pe motiv de Justitie?
Voua nu va crapa obrazul de rusine?
NOU
1. Burduja ala are scoala cat toate guvernele tale psd-iste la un loc.
2. Nu i s-a deschis niciun dosar penal. Eventual se verifica faptele momentan.
PS: tipic PSD: sa vorbesti de rusine cand idoulul tau ne-a aratat muie in parlament.
NOU
1. Burduja ala e fiul lui Marinel Burduja adica ala care era vice la Bancorex cand cu falimentul etc. MARS MA!!!
2. S-A REDESCHIS pe 28 octombrie dosarul penal ia da tu o cautare dupa “mediafax barna reactie dosar penal alba” si primul rezultat e articolul din 29 octombrie. MARS MA!!!
P.S. Daca tu ai impresia ca eu am idoli in PSD esti mai prost decat pari.
NOU
Pana nu demonstreaza ca e dobitoc, nu vad legatura cu ce a facut tacsu. Sau asa gandesc comunistii: greseste unul din familie toti sunt de vina si persecutati. Am observat ca folosesti des MARS. Asa te trimit aia de la partid: MARS MA la trolat sa nu cumva sa pierdem alegerile ca ne pierdem privilegiile :)))) PS Cred ca inca ai tabloul lu Dragnea pe pereti :))
NOU
Legatura cu ce a facut tacsu la Bancorex este numirea lui Burduja junior in sinecura de la Transelectrica IN PRIMA ZI DE GUVERNARE ORBAN. Acum intelegi de ce iti zic MARS MA?
NOU
Nu e usor amuzant (sau trist) ca unii dintre voi ati iesit in strada impotriva guvernarii PSD si acum votand cu Dancila dati sansa ca PSD sa revina la guvernare?! Da, presupunand prin absurd (desi cele 45% din poll diminueaza absurdul) ca Dancila castiga, cel mai probabil PSD va reveni la guvernare ori acum, ori dupa alegerile de anul viitor cand vor scoate un scor bun tocmai prin votul de duminica.
Personal, nu as putea vota vreodata cu PSD. Sunt bucuros ca nu am fost nevoit (din motive de varsta) sa ma gandesc serios la asta cand in turul 2 erau iliescu si vadim…
Ma rog, dar asta inseamna democratia : sa fii liber sa ai idei, sa le expui si sa incerci sa schimbi idei/pareri…
NOU
Ideea e ca Dancila nu este un tartor in PSD, cum erau Nastase, Ponta sau Dragnea. Pozitia ei in partid este mult mai subreda chiar decat era a lui Geoana, au lasat-o sa candideze pentru ca nici unul dintre baroni nu vroia sa-si rupa gatul ratand turul 2 etc. Cu alte cuvinte, odata ajunsa Dancila la Cotroceni e foarte posibil ca in PSD sa apara alt Dragnea, iar Dancila sa fie oarecum izolata si pusa in situatia de a incerca sa aiba pur si simplu un mandat decent, dupa care sa n-o ia lumea cu huoo pe strada.
La polul opus avem perspectiva a 5 ani cu Iohannis in vacante si full blown PDL la buoane, adica o oroare. Buruja junior a fost numit la Transelectrica in prima zi de guvernare Orban, cine nu intelege ce inseamna asta e chiar idiot.
NOU
Indiferent pe cine pun nu au cum sa fie mai incompetent decat Andrusca, Cuc sau alte specimene de la psd. Oroare au fost ultimii 3 ani cu comunistii tai: colectiv, autostrada care s-a surpat, educatia, sanatatea, defrisarile ilegale, imaginea internationala…totul e praf. Ai in punctajul de la partid un domeniu pe care nu l-ati facut praf si merge???
NOU
Daca ti-as ura sa mai ai tu secole de viata cati lei am luat eu direct sau indirect de la PSD ar fi un blestem.
In rest, toate manelele astea despre Cuc si alti dobitoci palesc pe loc cand il vezi pus de PDL la finante pe unu’ dat afara dintr-o banca dupa ce condusese un atac asupra leului. Ce a facut individul cum a ajuns acolo? Nu mare lucru, zbang o declaratie ca Teodorovici ar fi tinut contabilitate dubla de tip “al Capone”. Daca noi am fi fost luati in serios de agentiile de rating, dupa asa ceva picam de la BBB- direct la cel putin BB (adica doua trepte). Oricum nu e timpul trecut. Banuiesc ca ar fi inutil sa-ti explic cum e cu insider trading si alte alea, tu oricum esti teleghidat, n-ai treaba cu de-astea…
NOU
Dl trol de la psd te las sa numeri kilometrii de autostrada facuti de psd (cat a zis aia de la mediu care isi inmatricula masina in Bulgaria? 180 de km anul asta?:))) cele 8 spitale regionale si miile de crese promise ca nu mai am stomac sa discut cu tine. Mergi pe la antena 3 poate ai mai mult succes cu trolatul.
NOU
Eu inteleg ca tupeul de nfractor e practic in fisa postului oricarui pedelist, dar ca sa aduci vorba de autostrazi cand tu sustii candidatul PDL trebuie sa fii practic bolnav psihic. Ce a facut PDL-ul in materie de autostrazi in precedentele guvernari? Ca singurul tronson decent ca lungime dat in functiune vreodata dupa 1990 le apartine totusi lui Mitrea&Nastase. Pe bune, chiar n-ai rusine nici un pic, nu?
NOU
cam asa arata un presedinte inteligent,mai ales la minutul 6:15,un presedinte obsedat- la minutul 5:30,un presedinte care spune adevarul- la minutul 2:49,un presedinte prefacut- la minutul 3:17,un presedinte care nu se leapada de natia lui -la minutul 7:33,un presedinte care si-a atins scopul-la minutul 9:57,un presedinte ghinionist-la minutul 11:27,un presedinte razbunator -la minutul 12:20,un lider care spune exact cum este pnl -la minutul 14:22,un presedinte erudit-la minutul 16:32,un presedinte needucat -la minutul 17:25,un presedinte cu umor-la minutul 17:33,Legea Recursului Compensatoriu -minutul 19:21 pana la 20:45,un domn care era cat pe ce sa ajunga comisar european din partea pnl-minutul 21:16,lideri pdl,azi pnl-isti convinsi-minutul 22:28,un presedinte care ,odata ,dezavua actiunile statului paralel -minutul 22:58,un presedinte care,una crede si alta face -minutul 24:00,un presedinte caruia nu-i plac plangaciosii la Inalta Poarta-minutul 24:50,iar de la minutul 26:00,va las pe voi sa trageti concluzia!
daca va doriti un asa presedinte,sa aveti parte de el…dar doar voi….
www.youtube.com/watch?v=_SJeVY01wEM&feature=youtu.be