kilometri inapoi

Aflăm cu interes de aici că aleșii neamului s-au gândit că darea kilometrajului înapoi la mașini ar putea fi infracțiune. Fugi bre d-aci, că nu pot să cred, cum să fie infracțiune să ai un târg întreg de mașini cu 80 000 de km, nu bate, nu troncăne, accept orice verificări.

Partea cu adevărat drăguță, în concepția mea, este alta.
Probabil toate mașinile second hand aduse de samsari din germania, adică majoritatea imensă a mașinilor din piață, au kilometrii modificați. Iar mașinile astea au fost cumpărate de creștini nevinovați, care habar nu au de chestiile astea și nici nu le iau în calcul.

După care creștinii vor și ei să își vândă mașina, că poate au făcut rost de bani de alta mai bună. Și la verificarea de vânzare iese în evidență modificarea kilometrajului. Ce facem, intră la pușcărie nevinovatul posesor păcălit de samsar? Dar ce se întâmplă cu mașinile aduse din showroomurile nemțești gata modificate, acolo cine răspunde și cine face pușcărie?

Dileme dileme…

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

44 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Hai boss, las-o asa.
    Intrebarile alea sint degeaba.
    Daca se adopta legea (sa dea Domnul), atunci o sa fie interesant.
    Se trec kilometrii in contract si se ataseaza verificarea de la reprezentanta care certifica acei kilometri. Si gata. Daca se vede ca au fost dati inapoi, se pun la loc.
    Si asa apare o noua rubrica in contract unde vinzatorul isi asuma raspunderea ca acei km sint pe bune.
    Si o sa vedem masini ca pe weltauto. Cu peste 200k km si la preturi de tirg si mai mari chiar.

    • #2

      da, pentru ca se stie, intotdeauna in romania legile se fac cu simt de raspundere si buletproof din start.

    • se stie, because bulletproof suna bine e potrivit sa-l pui oriunde

    • #4

      inseamna inexpugnabil, ce e gresit in folosirea sa in context?

    • In context era mai potrivit waterproof :))

    • #6

      true true…

    • #7

      Bulletproof înseamnă antiglonț, ceea ce în context nu e greșit, doar că nu are legătură, nu era vorba despre legea vânătorii și nici despre mașini blindate.

    • #8

      buletproof nu inseamna doar antiglont, asa cum marfa nu inseamna doar produse pentru vanzare

    • #10

      Marfă nu înseamnă doar produse pentru vânzare? Când una arată bine bine, se spune despre ea că e marfă. Vrei să spui că asta nu înseamnă că este de vânzare?

    • #11

      Buletproof vine de la bulete de cașcaval? Că bulletproof parcă are mai multe litere. În fond nu prea contează, romgleza trăi-ne-ar să ne trăiască.

  2. Inca o tampenie gandita nu cu capul, ce o sa se plimbe la camerele parlamentului mult timp pentru ca nu poate fi aplicata

  3. #13

    Imi deschid firma de dat kilometrajul inainte. Like a boss

    • Kilometrajul se va da inapoi prin lege, cu subventie.
      Pai, daca astia, din 500 de km de autostrazi darima 50, asta face 10% din kilometri. Asa ca trebuie dat pe minus si kilometrajul de la masini.

      Logic, nu?!

  4. Stiu un caz in care baiatul si-a dat km inapoi de la 440 000 la 44000. Nu voia sa vanda masina, il deranja pe el la ochi…

    • Stiu si eu pe unul cu volan pe dreapta care a vrut afisaj in sistemul metric si a ramas putin socat cand 180000 de mile s-au transformat in 280000 km.

    • Aș fi dat la 32.767 sau 65.535 dacă era așa.

  5. #18

    Ce inseamna cand unei fete i se spune “iti miroase scoica a peste”?

  6. #25

    Sunt singurul care cred ca este o lege inutila din moment ce datul kilometrilor inapoi reprezinta inselaciune, fapta care este acoperita de codul penal?

    • Suntem at least doi. Datul kilometrajului inapoi la masina din proprietatea ta nu poate fi infractiune. In schimb, inselarea cumparatorului este. Avem o democratie reprezentativa. Daca ne reprezinta idioti concluzia e destul de clara.

    • #27

      Este înșelăciune dacă poți dovedi că el l-a dat și cu intenția de a înșela pe altul. Ceea ce nu se poate demonstra dacă samsarul îl ia pe nu în brațe și pozează în cumpărător de bună credință. Dacă în schimbi pasezi responsabilitatea pe cumpărător și renunți la dovadă, totul e mai simplu: te-a prins cu kilometrajul dat înapoi, pârnaie direct. Nu contează că tu de fapt ești păgubitul, pe samsari n-o să îi ia nimeni. Pasarea responsabilității.

      Polițiștii o să facă filtre cu RAR, opresc toate BMW-urile și mută șoferii în dubă. Scurt.

    • 1. fals
      2. uz de fals
      3. înșelăciune

    • Falsul in sine nu-i o infractiune. Altfel am vedea printzese la puscarie pentru unghii false si silicoane.
      Uzul de fals si falsul in inscrisuri sunt.
      Parerea mea este ca de-acum inainte vom oficializa datul kilometrajului inapoi. Vor aparea rubrici noi in contracte unde vanzatorul spune ca asa a luat masina si ca nu-si asuma veridicitatea datelor, cumparatorul semneaza si toata lumea e fericita. Romanul crede in miracole asa ca daca sunt 1 la mie sanse ca o masina de 10 ani sa aiba 80000km el va crede in sansa lui. Un om rational isi asuma cel putin 300000 km indiferent de ce scrie in bord, mai ales daca e diesel.

  7. #30

    Pai cu legea asta il bagi pe zoso in inchisoare. Pai n-a dat el kilometrajul inapoi la furia neagra?

    • #31

      Sunt reali boss, ala a schimbat motoru’ cu totu’ sa fie sigur 🙂

    • #32

      da, boss, da’ din ce vad, statul nu se preocupa cu amanunte de genu’, ei vor sa fie siguri ca nu se da kilometrajul inapoi. Zoso, eu zic sa fugi din tara, acu cat ai timp 😀

    • vă salut din însorita rusie. despre ce e vorba?

  8. Boss, ce vrei sa insinuiezi cu masinile alea de galati…te-au platiti samsarii din braila sa-i denigrezi pe galateni?

  9. #36

    Auziti, stiu eu pe cineva care are de vanzare o masina cu numai 25.000 km la bord. E adusa recent din germania. Un Haudi. O folosea o batrinica sa se duca duminica la piata. E cineva interesat?

    • #37

      Ce e, bo$ilor, vati suparat ca am scris grasit Jermania? Mai greseste omu’….

    • #38

      stia baba sa umble cu VAG-com-ul?

    • #39

      Baba și wag-inul, moșul și mitraliera…:-)

    • #40

      Cred că mai degrabă s-au plictisit sa audă gluma asta cu batranica. E veche rău.

  10. #41

    În primul rând toate instituțiile ar trebui sa înregistreze km într-o baza de date comună.
    Rar, asigurări, service.
    Bineînțeles că or sa fie și excepții cu atelierele de cartier dar nimic nu se poate transforma peste noapte. Anunțuri cu diagnoza pe olx trebuie sa dispară.

    Dar deja proiectul e mort de la punctul cu baza de date comună. Cine o face, cine o plătește și cine garantează ca o sa funcționeze. Și cine implementează proiectul.

    În Olanda funcționează ceva de genul dar știu persoane care periodic înainte de verificarea anuala merg și dau câțiva km înapoi.

    La mașinile noi e mai greu că astea stochează kilometri în aproape toți senzorii dar ce sare 7-8ani se lucrează în voie.

    Un proiect foarte ambițios dar nu imposibil de realizat.

    • Dar ce ar fi daca comunitatea ar face acea baza de date ?

      Problema nu este cu masinile care sunt deja in tara – pentru ca la noi distantele sunt mai scurte – ci adevarata problema este ca kilometrajul se schimba pe traseu , intre vanzatorul din Europa de Vest si vama din Romania.

  11. #43

    Daca sa dai kilometrajul inapoi a devenit infractiune, infractorul e cel care da kilometrajul inapoi adica baiatul ala ager cu laptopul si softul masinii. Nici proprietarul nici cumparatorul nici Welt Auto nu au nici o treaba. Mi mi se pare o lege f ok.

  12. #44

    Cu ani in urma am fost oarecum surpins cind un sofer de taxi mi-a spus ca in medie pune 80000 km/an pe masina. Deci o masina de 3-4 ani care a fost folosita pentru TAXI are aproape 300000 km.