Facebook a acceptat o înțelegere pentru a închide un proces în care statul Texas a acuzat compania de folosirea recunoașterii faciale fără consimțământul utilizatorilor. Termenii înțelegerii, care, cel mai probabil, implică o sumă mare de bani, nu au fost făcuți publici.
Asta nu este justiție. Înseamnă că orice infracțiune este doar un cost of doing business și gravitatea infracțiunii ține doar de capacitatea financiară a infractorului. Nu zic că nu se practică și că, de fapt, nu acesta ar fi standardul în justiția modernă, vezi cazurile Mario Iorgulescu sau Vlad Pascu sau sau sau. Ci zic că una este să vezi o șpagă evidentă și să speri că lucrurile, poate, vor deveni mai bune și alta e să vezi că asta e politică de stat.
Joi, pe la ora 15, m-a sunat vecina mea și mi-a spus: „Fugi la mașină, s-a urcat un ninja pe mașina ta”. În acel moment, eram în tren cu copilul și mi-a luat 3 ore și jumătate să ajung acasă. Un vecin a ieșit în fugă afară, a întrebat care este problema, însă această „doamnă” a plecat, dar a reușit să-mi zgârie mașina cu tocurile. Acum o lună și jumătate mașina a avut parbrizul spart”, a scris ea pe pagina de Facebook ”Uniți pentru Ucraina”.
Poporul român e bun, blând și drept, cei mai buni și mai drepți dintre traci. Dacă ai nevoie de o cană de apă ți-o dau. Dacă nu ești atent să o prinzi și te lovește în bot cu ea, este un fff mare ghinion, trebuia să fii mai atent.
Producătorul chinez de avioane COMAC are oportunitatea de a sparge duopolul Airbus şi Boeing al pieţei avioanelor de pasageri, în următorul deceniu, a declarat pentru Reuters şeful companiei de leasing de avioane Dubai Aerospace Enterprise (DAE)
Râdeam, când a început Boeing să aibă probleme cu avioanele, după care să ucidă whistleblowerii, că vom ajunge să cumpărăm bilete de avion bifând dacă dorim avion de la Boeing sau nu. Cel mai probabil nu, o lungă perioadă, până când vor ajunge să coste jumătate de preț și atunci, înainte de îmbarcare, o să ai grijă să ai testamentul făcut, să îți ceri iertare de la cei dragi, chestii de astea.
Dar odată ce o să avem de ales între avioane normale și avioane chinezești, deja viața devine o loterie, mai bine merg pe jos.
După mulţi ani de căsătorie s-a întărit convingerea că cel de lângă mine nu are empatie, aş putea spune că am fost abuzată psihologic. Din cauza lipsei de empatie, în momentele de bucurie, el mi-a adus supărare imediată, iar în momentele în care aveam nevoie de sprijinul lui moral, nu m-a susţinut. Există vindecare? Care este soluţia?”, au fost întrebările adresate de o femeie arhiepiscopul Tomisului, Teodosie, la postul de radio care acesta răspunde, cu regularitate, întrebărilor enoriaşilor.
El i-a recomandat femeii să „îşi ducă crucea”. ”Poate exista şi vindecare, dar dumneata, care ai primit taina cununiei, trebuie să-ţi duci crucea, să te rogi să suplinească Dumnezeu această lipsă de empatie, pentru că ai un legământ. Soluţia este să nu vă despărţiţi, vindecarea o dă Dumnezeu”, i-a răspuns Teodosie femeii.
Unul din oamenii pe care sper să apuc să îi văd morți.
Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.
Pe scurt
NOU
seatmaps.com te ajuta deja sa vezi cu ce avion vei zbura, si ce alte optiuni ai 🙂
NOU
Da, dar totuși nu. Fie sa zicem zbori cu low-cost care au doar un singur tip de avion si nu ai de ales (de exemplu Wizz e Airbus only, pe când Ryanair e Boeing only) fie doar daca ai noroc ti se spune pe bilet / in rezervare ce avion se preconizează (vb de o companie tradiționala) dar am văzut nu o data ca sa nu se respecte, si asta din diverse motive: era afluența la dus si atunci au pus un avion mai mare, sau invers era afluența mai mica si au schimbat intr-un jet mai mic. Sau poate avea avionul original o problema tehnica, sau sau sau. Si singura data când am vrut sa ma folosesc de seatmap (veneam de la licurici cu BA cu un B747 prin 2011 site-ul îmi arata un loc unde as fi avut cică loc pentru picioare (eu preferând sa stau la culoar tocmai ca sa mai scot un picior pe lângă scaun, am luat unde zicea site-ul la geam, si-a fost o mare teapa).
NOU
Dobitoacele de la știri relatează știrea asta cu Teodosie, dar îi zic tot “înaltul prelat”, “preasfinția sa”, Preasfințitul ierarh Teodosie a zis că ne dă muie… N-ar avea una curajul să îi zică pe numele adevărat: cretinul de Teodosie, debilul mintal, jegul de om etc. Cu siguranță s-ar găsi nume mai potrvite decât preasfinția sa, dar le este frică știristelor. Le e frică nu care cumva să supere pe cineva pe sus. Își bat ș-o cruce cu limba pe cerul gurii când zic de preasfințitul, că nu se știe niciodată. Dobitoacele pământului.
NOU
asta e ca toate agentiile de stiri care il numesc “presedintele” Putin desi toata lumea stie ca casapul nu e presedinte pentru ca alegerile au fost o batjocura.
NOU
Am mai mai auzit formularea asta, preasfiintia sa, inaltul prelat, dar pare ca e un dezacord gramatical, nu trebuia sa fie inalta prelata?
NOU
Q.E.D. — parcarea cu plată.
Dacă problema erau mașinile, se ocupau de confiscat – direct la remat & bușite în cuburi – toate merțanele, porscheurile, mercedesurile, rolls-royceurile, lamborghiniile, mazdaurile.
Așa, toți mafioții în sacouri/uniforme & beizadelile aferente plătesc firimituri să aibă loc liber de săraki.
Pentru unii firimituri (cost of doing business), pentru alții o povară/amendă (taxă de viață).
Bineînțeles, focile aplaudă & marmota învelea ciocolata în staniol…
NOU
romanu-i om bland, dom’le :)!
www.youtube.com/watch?v=SbhJxxFLfns
NOU
De fapt aia cu facebook e o intelegere care avantajeaza pe ambii, ca tot bani era consecinta legala daca pierdeau procesul, dar e genul ala de proces unde si daca castigi tot pierzi, cum sunt si alea legate de patente. Singurul element din justitie care ar fi castigat daca procesul se termina cu verdict in tribunal erau avocatii. facebook e firma, nu poate fi bagata la inchisoare, pedeapsa tot asta implica, amenzi, bani, cost of doing business.
NOU
Stai tu linistit ca avocatii au castigat. si pe settlement
NOU
Bine sa nu uitam ca dupa sfârșitul celui de-al doilea război mondial, pana in 1989 (ba chiar mai încolo), atât in Romania cat si in toate tarile Europei de Est, companiile aeriene nu aveau încotro si trebuiau sa zboare cu avioane rusești (sa mai zic de Tupolevu’ ala de furară design-ul de la Concorde?)
Singurii ce-am avut o licărire am fost tot noi romanii, cu ROMBAC 1-11 făcut dupa licența britanica.
Părerea mea cu Boeing-u e ca probleme nu-s de azi de ieri, s-au acutizat cu mizeriile făcute cu MAX (adică puii mei 737 “Envisioned in 1964, the initial 737-100 made its first flight in April 1967 and entered service in February 1968 with Lufthansa” are un design din anii 60 si tu ai de peste 50 de ani iei acest design si-l tot mermelesti, faci seria NG (New Generation) apoi MAX unde pui ditai motoare, se schimba centrul de greutate dar zici lasă c-o rezolvam din software. Si culmea lăcomiei capitaliste, zici lasă ca ajunge o sonda, daca vrei a doua plătești, si d-aia am avut 2 accidente mortale cu avioane noi nouțe la interval de câteva luni dar la niște companii mai sârmane din Indonezia si Etiopia care n-au avut bani de dotările complete care ar fi fost necesare din punct de vedere al securitatii.
Acu legat de COMAC ce sa zic, rămâne sa vedem, ca pana una alta toți vorbim la telefoane made in China (chiar si cei cu Designed in Californa, made in China).
Dar sa știți ca dincolo de duopolul Airbus – Boeing mai exista inca cel puțin 2 fabricanți: ok ATR face doar cu elice, si sunt super ok pentru distante scurte (si mai economice ca jet-urile pentru ca mai încet, eu am prins in 2005 chiar Bucuresti Atena cu Tarom cu un ATR, dura mai mult traseul decât in Airbus / Boeing) si mai avem rising star-ul Embraer, brazilian. Embraer face avioane cu reacție, nițel mai mici, tot sa zicem pentru distante mai scurte, dar tocmai am citit un articol (daca-l regăsesc il pun) in care CEO-ul lor isi punea problema sa dezvolte si avioane mai mari (singura problema fiind evident aceea ca dincolo de design, teste certificările sunt extrem de complicate) (acum Airbus scoate niște modele A321XLR Extra Long Range, care nu erau certificate sa aterizeze decât pe aeroporturi aflate la o anumite înălțime astfel ca s-au dus in America de Sud, mai precis in Bolivia, unde-s aeroporturile aflate la cele mai mare înălțimi din lume, ca sa vadă cum se comporta in acele condiții particulare (in special presiune mai scăzută)
P.S. Am găsit si articolul, atenție ca nu merge decât daca / acolo unde nu aveți AdBlock (SeaMonkey / pe telefon): www.air-journal.fr/2024-06-19-embraer-evalue-la-possibilite-de-concurrencer-boeing-et-airbus-5256406.html
NOU
Dintre toți ăia suficient de mari și care au concurat vreodată de la egal la egal cu Boeing și Airbus, a supraviețuit doar Lockheed, în versiunea Lockheed-Martin. Sunt curioasă dacă, date fiind problemele pe care le are Boeing, s-ar mai gândi să revină pe o piață de pe care a ieșit când nu i-a mai mers prea bine acolo. Ar fi interesant de văzut dacă mai intră cineva în joc, cum ar fi Embraer.
NOU
oh, o cunoscatoare, thats rare
NOU
N-am prea urmărit atent scandalul cu agentul FSB Mache din Constanța. Inițial crezusem că-i vorba de vreun abuz tradițional, gen „o bat ca să-i arăt că o iubesc” .Totuși formularea mi se pare cam ambiguă. „Din cauza lipsei de empatie, în momentele de bucurie, el mi-a adus supărare imediată, iar în momentele în care aveam nevoie de sprijinul lui moral, nu m-a susţinut”. Ce naiba-i asta? Poate varia de la șantaj sentimental sau manipulare la faptul că n-a întrebat-o de trei ori ce are când era îmbufnată și-i răspunsese deja de două ori că n-are nimic.
Doamna de sună popa, în direct, în loc să sune psihologul , nu-s sigur că era în căutarea unei soluții reale la o problemă.
NOU
Este clar ca doamna respectiva a cautat sa provoace acest raspuns. Dar la fel de clar e ca e irelevant ca doamna respectiva a cautat sa provoace acest raspuns, ce e relevant e ca acest om-jigodie care ar trebui sa fie lider spiritual incurajeaza abuzul pshiologic ca sa nu cumva sa gresim in fata lui dzeo.
NOU
Păi, cam ce așteptări de la „liderul spiritual” ar trebui să avem? Unii preoți încearcă un pic apropierea de credincioși, sunt mai deschiși la minte, interpretează învățăturile creștine în spirit și nu doar în literă. Nu e cazul lui Mache. El reprezintă linia dură a ortodoxiei, mare fan al Patriarhiei Moscovei, mă mir că n-a zis femeii că-i cazul să-și ceară iertare bărbatului că s-a îndoit de el și să accepte și vreo două curele pe spinare, că-s date cu dragoste întru îndreptarea păcătoasei.
Pe lângă convingerile lui politice și legăturile cu diverse organizații puțin cam prea lumești, sunt sigur că Mache n-are pic de credință. E un funcționar, care suplinește lipsa pasiunii prin respectarea la sânge a regulamentului. Regulament în care se precizează că femeia trebuie să dea ascultare bărbatului, subiect încheiat.
„Lideri spirituali” din ăștia au fost alungați cu biciul din fața templului când le-a făcut Șeful direct o vizită incognito. Nu-s exact candela de la care să iei lumină sau ușa la care să bați în căutare de sfaturi.
NOU
Toti speram sa-l vedem mort si pe ilici dar natura ne tot prilejuieste surprize…
NOU
🙂 Da, Comac e noul Rombac, chinezii n-au mai inventat chestii grele de la hârtie, busolă și praf de pușcă încoace.
NOU
COMAC-ul ala e doar cu numele chinezesc. Toate componentele sunt de proveniență vestica.
NOU
Adică “designed in Europe made in Ceaina? ca titanu’ din Boeing-uri? 🙂
NOU
Kayak are de ceva vreme (vreo 4 ani) optiunea de a exclude modele specifice de aeronave din cautare. La inceput aparent nu era folosita dar in ultima vreme e foarte populara.
NOU
Dupa cum am spus si mai sus, răspunzând primului comentariu, nu poți avea (cu mici excepții, low-cost / company one constructor) siguranța ca daca iți iei un bilet spunandu-ti ca vei zbura cu un Airbus A31x / 32x nu te vei trezi intr-un Boeing 737 din x motive care pot fi complet diferite (adică aeronava aia poate c-a mai făcut zboruri in ziua respectiva si-n funcție de pasageri plannerii o pot afecta unei alte rute etc.)
NOU
Am mai tot urmarit subiectul cu COMAC pe canalele specializate e Youtube de cand a aparut. Deja este depasit ( furnizorii vestici nu le-au dat chiar ultimele generatii de componente ) si va dura probabil zece ani pana cand va fi produs in cantitati semnificative, nu doar unul de show.
NOU
“După mulţi ani de căsătorie s-a întărit convingerea că cel de lângă mine nu are empatie, aş putea spune că am fost abuzată psihologic” – se numesc narcisisti si sunt mai parsivi, manipulativi si lipsiti de orice scrupule decat ati vrea sa credeti. Nevindecabili