m.facebook.com/story.php?story_fbid=2389010681123801&id=100000446775444&refid=52&__tn__=-R

Later edit:

Raspunsul Lidl:

Raspunsul SSG

Relativ la incidentul din parcarea magazinului Lidl, ce a apărut astăzi,
22 februarie 2019, în mass-media și pe canalele de socializare, vă facem
cunoscut punctul nostru de vedere:

Regretăm situația creata si considerăm ca este una conjuncturală, care a
adus un prejudiciu de imagine atât asupra persoanei implicate cât și
asupra clientului nostru, Lidl Romania. Pe această cale ne cerem scuze
pentru disconfortul creat de această situație regretabilă.

Personalul nostru este special instruit și verificat periodic asupra
corectitudinii aplicării procedurii. In acest caz aplicarea procedurii a
fost una ad-litteram și nu una care să țină cont de contextul situației.
În acest sens apreciem acțiunea angajatilor nostri ca fiind regulamentară,
dar exagerată în situația dată.

Activitatea de administrare a parcărilor Lidl de către societatea SSG
Fire&Rescue se desfășoară în deplină legalitate, pe baza unui contract
comercial încheiat între părți și pe baza calificării CAEN *Administrator
de imobile* al unui spațiu proprietate, cu scopul garantarii locurilor de
parcare pentru clienții Lidl.

Regretam incidentul produs si vom lua masurile necesare pentru
reinstruirea personalului si evitarea, in viitor, a situatiilor similare.

Vă stăm la dispoziție pe canalele oficiale de comunicare pentru detalii
supliementare legate de clarificarea acesteia.

Semnează,

Dragoș SĂVULESCU

Director General Grup SSG

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

19 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Recunosc, eu eram eu bătrânul de 80 de ani.

    • #2

      Ai baut si tu numa’ bitter suedez ca Sfarsitorul sau cum de-ai DECAT 80?

    • #3

      Auzi, ia lasă tu astea, zi cum dreacu dau eu drumu’ la mașina de uscat.
      M-a lăsat coana acasă și are mașinăria asta vo paișpe butoane.

    • #4

      Inchide ochii si da ca Freige la pacanele: rosie/neagra. N-ai ce sa patesti rau, cica nu decoleaza neam.

  2. #5

    Bine de ce, că au un răspuns x la un comportament de căcat al angajaților?

  3. #7

    Salarii mici, oameni mici.

  4. #8

    Zice pe undeva în comunicatele astea că dau suta de lei înapoi? La Lidl mă refer, că firma de pândari n-o să recunoască niciodată că oligofrenii lor au greșit.

    • #9

      din păcate, nu, toti considera ca au avut, de fapt, dreptate

    • #10

      tinand cont ca suta a fost donata anonim de diversi cetateni aflati la fata locului lidl si ssg ar putea returna dublu, triplu, inzecit, ceva semnificativ catre un azil de batrani sau persoane cu handicap. evident, “paguba” si-o pot recupera din salariul maimutoiului prost dresat.

  5. Wow. Pandarii is “ce am facut sefu?”

    • #12

      noi am facut treaba corect. am blocat locurile de handicapati, dupa care am amendat handicapatul. CE E GRESIT AICI??

  6. #13

    Puteau fi articulati fizic acei asa zisi bodyguarzi… pe principiul ca bataia e rupta din rai.
    In anumite cazuri nu poti rezolva decat cu o corectie fizica problemele societatii.

    • #14

      Adevărul e că trebuie să fii extrem de isteț să te bați cu unii care au buton de panică la care răspunde imediat o mașină de malaci cu doi neuroni și dornici de bătaie.

  7. #15

    @SorinD:
    De frica butonului de panica poate ii “imprumuti” si bunurile personale… ca deh nu e istetz sa-tzi aperi drepturile.

    Iti garantez ca o corectie fizica rezolva problema. Din pacate amaratul pagubit nu avea puterea sa faca asta.

    • #16

      Probabil ai vreo 25 de ani si crezi in tot ce vezi la televizor. Nu-i bai, mai ai timp sa inveti. Grija doar sa ramai in viata.

  8. #17

    @SorinD: avand in vedere ca te inseli in privinta ipotezelor referitoare la mine… aici ar fi momentul in care ar trebui sa te intrebi si daca nu cumva ti-am oferit un sfat bun atunci cand ti-am zis: “De frica butonului de panica poate ii „imprumuti” si bunurile personale… ca deh nu e istetz sa-tzi aperi drepturile.”

    Asa cum te inseli in privinta ipotezelor la fel te inseli si crezand ca lipsa de luare a atitudinii va genera o lume mai buna. Nici uniformele si nici tresele purtate de unii sau de altii (cu atat mai putin cefele late dar proaste) nu prea au puterea sa ma intimideze. Si da, in acea parcare, in acele conditii, acei paznici ar fi avut parte de o corectie fizica. Fii convins ca omu’ (mai ales omu’ prost) invata doar de frica. Este similar unei oi. In viata reala frica si fuga nu pazeste bostanaria…

  9. #18

    @SorinD: sub nici o forma nu am zis ca paznicii sunt oameni prosti. O anumita meserie/ocupatie nu reprezinta un element de caracterizare vizavi de inteligenta unui om. In comentariul meu ma refeream strict la situatia din acea parcare si la acei paznici angajati/subcontractati de Lidl.

    Pentru a fi clar: acei paznici de la Lidl au dat dovada de prostie si de “ingamfare” data de putere (pentru ca puterea sa genereze ingamfare trebuie sa vina peste un strat gros de prostie!).
    Daca doar ar fi gresit si, apoi, dandu-si seama ca au gresit ar fi incercat sa remedieze lucrurile atunci si atitudinea mea ar fi fost diferita.
    Insa, acei paznici fac parte din grupul celor care cred ca o uniforma ofera drepturi nelimitate de putere si chiar pusi in fata faptului implinit nu ar da inapoi nici un milimetru… nuuuu doar ei au dreptate! (e similar alora de-ti verifica bagajele prin Otopeni; probabil tie iti este frica sa iei atitudine si atunci cand respectivii abuzeaza de puterea lor – se intampla cam la unul din cinci oameni conform unei statistici oarecare).

  10. #19

    “În acest sens apreciem acțiunea angajatilor nostri ca fiind regulamentară, dar exagerată în situația dată.”

    Deci n-au invatat nimic. Felicitari Lidl/SSG! Sa nu va mire ca intr-o perioada scurta s-ar putea sa va vedeti vanzarile un pic in jos. Si in loc sa cautati cauze prin management ca n-au facut destula reclama pentru a atinge targetul de vanzari sa va amintiti de momentul acesta si cum prin 2-3 demisii va scoteati cu o reputatie mai buna pe termen lung. Si implicit mai multe vanzari.