Un articol foarte drăguț la Cristina, articol care spune, în cuvinte mai elegante decât aș fi putut-o face eu, esența a tot ce înseamnă blog de beauty în românia. Alături de ea, Alexandru are și el o opinie de bun simț.
Si ce poti sa faci in moda, cand nu ai o cultura (vizuala si nu numai) bogata si te afli sub presiunea numarului de like-uri si de vizitatori ?!
Fie te impaiezi si mai mult, fie incepi sa te dezbraci. Doar ca publicul o sa vrea si mai mult. Tot mai mult. Si … pana unde te dezbraci?!
(Daca va uitati la tinerele care au inceput bloggurile de fashion cu 4-5 ani in urma, veti observa ca un numar mare dintre ele a ajuns deja la…chiloti. In fotografii, la propriu. Si e cumva un parcurs organic pentru ca nu au avut un fundament de continut si au trebuit sa ofere mai mult si mai mult si mai mult audientei lor.)
Sunt urâtă și nu îmi place să muncesc? Deschid un site, îmi deschid picioarele pe care le ornez cu niște lenjerie și gata, avem un blog de beauty. Facem reclamă, cum ar veni. Ai grijă să nu îți pierzi lentila prin diversele genuni ce ți se deschid în față.
Conținut? Care conținut? Ce contează conținutul, când pot pune poze pe internet cu interioarele mele, atât de deosebite de celelalte interioare?
Acestea sunt blogurile de beauty, fashion și alte rahaturi ambalate frumos și sclipicios. Expozeuri de chiloți, displayuri de carne ieftină ce dorește și ea să muște cu patimă din banii ușori ce se vântură prin piață, să își înnobileze fundul în mașini de teste pe care altfel le văd la televizor sau să învețe să mănânce pește cu tacâmuri în restaurante prin care, în alte condiții, nu ar călca.
Nici nu vă imaginați ce haos e în zonă, după ce am scris eu și vali despre sistemul acesta de scam din nișele de femei. Sute de comentarii și articole, toate scrise de același tip de chiloțărese rubiconde, în care își iau apărarea și condamnă bully-ingul și faptul că am îndrăznit să spunem despre un om o femeie că e grasă. Desigur, se evită întotdeauna partea în care noi spunem Ești grasă, deci nu poți vorbi despre beauty cât timp viața ta se învârte în jurul shaormei. Niciunul din noi nu a criticat grăsimea, ci faptul că din poziția de aparat Montgolfier, ele dau sfaturi de FRUMUSEȚE.
Interesant cum Andressa îmi condamnă atitudinea, în comentariile de la Cristina. Andressa fiind Andreea Rețea, producătoarea emisiunii lui Măruță. Și dacă asta nu e de ajuns, poate nu știți că ea este cea care a decis că fața victimei violatorilor din Vaslui să fie dată pe post, în emisiunea cioclului, în numele interesului public. Dar câtă deontologie transpiră din ea pe internet. Mmm. Se pare că totuși, vechile ei năravuri, cele pentru care am disprețuit-o atâta timp, nu au dispărut doar pentru că s-a angajat, are un copil și e mai bătrână cu 10 ani.
Csf…n-ai csf…
PS: Nu e ultimul articol din serie. Ne-am săturat de impostura asta jenantă și o vom face publică de fiecare dată.
PS2: Chiloțăresele au început să îmi dea telefoane de amenințare. Am râs. Avocatele mele de-abia așteaptă un proces
NOU
Domne, ce nu pricep eu, de aici de la ţeară, dincolo de faptul ca bloagele astea de biuti ie cu haine de căcat, dar foarte scumpe, de scos bani de la corporatiştii tâmpiţi…este cum mama naibilui se nimeresc sa scrie despre biuti numa hâdele ?
NOU
alo, domnu’, conteaza frumusetea interioara! ce? daca sunt urate nu pot da sfatur femeilor despre cum sa fie biutiful?
NOU
Eu nu prea o-nțeleg pe-asta cu frumusețea interioară.
Cât de înăuntru trebuie s-o caut?
NOU
FOARTE adanc
NOU
Cât îți permite adâcimea
NOU
cum adică numai hâdele. Cele mai urmărite nu prea sunt hâde.
www.instagram.com/grebenisancarmen/?hl=ro
NOU
Daca departeaza picioarele se poate observa si frumusetea interioara.
NOU
Păi cine să scrie? Alea de întăresc și meduzele? Toată planeta e de acord cum că pe una frumoasă nu o face nici o țoală mai frumoasă (vezi știrile zilei ale unui alt A-lister)!
În schimb câte s-au măritat din cauza jeanșilor…
Tura asta poza chiar face cât o mie de cuvinte! Trebuie alcool să te uiți la ea în stare naturală!
NOU
@Nea Ilie: We need to go deeper. Gandeste-te la gaze de sist deep, nu 20 cm
NOU
eu nu port chilotzi
NOU
nici domnisoara din poza
NOU
nici eu
NOU
*popcorn ready, start the hate.
NOU
nu chif, ca avem regulatory rules. impuse de mine.
NOU
Nu ma cac pe mine, i-as da sub coada tipei din poza.
NOU
Poti sa ai bunul simt si sa stai la coada..mai suntem si altii…
NOU
Faceti trenuletz nebunilor???
NOU
Și alea grase de ce nu pot da sfaturi de machiat sau îmbrăcat? Tind să fie majoritare, mai ales de la o vârstă, iar o femeie grasă nu poate învăța de la una slabă și frumoasă cum să se aranjeze, că la ea merg alte lucruri și alte trucuri, ci de la una grasă că ea.
NOU
Sunt de acord cu asta. Cam singura chestie din articol la care nu-s de aceeasi parere cu Cetin. Trebuie sa stii sa te imbraci si sa te machiezi si daca esti grasa. Si ce poti invata de la o slaba faina care arata bine in orice? Cam nimic.
NOU
diana,
deci avem una grasa care stie sa se machieze imbrace bine. desi nu inteleg conceptul de imbracat bine, exista haine care te arata cu 80 de kile mai slaba ?
apoi printr-un softism dubios, declari ca una slaba faina arata bine in orice, si nu ai nimic de invatat de la ea.
ce exact inveti de la aia grasa ? sa nu mananci 10 clatite cu ciocolata la fiecare din cele 8 mese zilnice ? nu e … common sense ?
NOU
sa nu te murdaresti de maioneza de la shaorma
NOU
Extraordinar, user, m-ai prins. Adevarul este ca daca esti grasa nu poti invata sa te imbraci de la o tipa slaba, putem sa ne ascundem in cires dar asta e situatia. O tipa slaba are 3000 de optiuni, optiuni care o tipa grasa n-ar trebui nici macar sa le incerce.
Sunt o gramada de chestii pe care le poti face, grasa fiind, ca sa nu arati sub orice critica. Si da, chiar si haine care te fac sa pari mai slaba. Sunt grase care stiu sa se imbrace, care stiu ca nu porti haine mulate, dungi orizontale, materiale extra-fine care iti arata toate suncile si haine care te fac sa arati mai patrata decat esti. Stiu ca nu ne plac grasele dar exista o nisa in beauty si pentru ele.
NOU
păi da, e adevărat că românii au soţii slabe, deci ele nu au ce învăţa de la astea care întrec o anumită greutate, mai mult rolul unor femei pe net e de a încânta ochiul bărbaţilor necunoscuţi. Bloggurile beauty se împart în 2-a după mine. Femeile care se chiloţează şi adună mulţi lăbari şi femeile care adună femei, eu nu urmăresc nici una din categorii dar cred că dacă cele din urmă aduc cumpărătoare produselor e mai corect să nu le băgăm în aceeaşi categorie. Aici nu mă refer la tipele alea care fac blog şi testează orice căcat, ci la cele care se respectă şi îşi respectă publicul. Am tot respectul pentru femeile mai grase care se îmbracă frumos şi decent, sau care nu îşi aruncă tone de smac pe faţă. Că nu mă atrag anumite femei nu e problema şi vina lor, cum nu e problema mea dacă sunt plăcut de toate categoriile de femei.
NOU
Dacă este grasă, ar putea să slăbească.
Înainte de a lua sfaturi de biuti, de ascuns kilogramele, celulita, rânza, de a face chestii care să păcălească ochiu, ar trebui să nu mai bage în ea, să fie cât beluga.
Un pic de mișcare, un regim alimentar corect. Nu știu dacă mă înțelegi, dar mâncatul moderat și mai puțin nociv, că eu nu cred în mâncat sănătos, este mai ieftin decât băgat în stomac toate mizeriile.
Niște sfaturi de la un nutriționist și abonamentul la sală, mișcarea acasă/parc, costă mult mai puțin decât machiajele, hainele, lingiglossu dat pe buze.
Dacă e grasă trebuie să slăbească.
Nu-mi dă de mâncare, nu ne interesează prea tare viața unei grase, căci suntem superficiali, dar excesul și afișarea ostentativă a atitudinii anti fat-shame deranjează.
Și cine-mi zice că mâncatul mai sănătos este mai scump decât mâncatul prost: șaorma, kfc, mcdonalds, tone de friptură, balotat căcat cu calorii multe, are din partea mea o flegmă-n ochi.
NOU
Frantz, ai prins fix esentialul discutiei.
Oare nu te-ai intrebat… in timp ce slabeste poate sa se straduiasca sa arate ok sau trebuie sa poarte cizme UGG & tricouri largi cu gauri? Pe mine nu ma intereseaza de ce e grasa, ce ar putea face sa slabeasca etc. Dar mi-ar placea sa vad ca lumea intelege cum sa se imbrace pentru corpul lor de acum, nu cel pe care si l-ar dori sau l-ar putea avea in viitor. Sa nu ma mai usture ochii.
NOU
Diana, eu te iubesc asa cum esti.
NOU
Po’ s completez cu ceva?
Inconsistenta si lipsa de fidelitate a bloagheritelor, care se arunca de la a face review la Chanel azi si maine la deodorante de masina, lipsa de coloana vertebrala la piaristele din companiile care “cresc” cota de piata a mancatoarelor de macarons, a organizatorilor de “evenimente” spalate in sampanie si mai ales a capetelor patrate care aproba bugete. Bugete care se duc pe prietenii sau rubedenii cooperativiste.
Lipsa de planificare si viziune, asta ne ingroapa. Crezi ca fomistele si fomistii ar avea piscoturi fine daca ar veni un CFO si ar zice, gata ba, in plm, cu aruncatul banilor prin gauri negre, ia veniti cu un plan de marketing solid.
Nu cred ca trebuie atacat doar aspectul asta (blogurile), ci si platitorii, cei care semneaza factura.
NOU
Eu zic că nu e chiar așa. Sunt mulți bani în piață. Chiar foarte mulți. Suntem la răscrucea dintre marketingul tradițional și cel online. E bătaie mare pe online pentru că acolo migrează consumatorii, iar câteva hiene de-astea s-au prins și brusc au ieșit pe centură, că au auzit și ele că se bagă bani la chiloți dacă-ți ridici fusta mai sus.
NOU
Boss, io vin de acolo. De la mama lor de evenimente si piariste.
NOU
Ce ai scris confirma ipotenuza mea. Ca cineva acolo sus da bani pe cacaturi. Sunt multe curve pe centura, o fi sin cauza de lipsa de clienti?
Asa si in onlainu asta. Follow the money.
NOU
Cred ca marketingul traditional, genul panou pe marginea autostrazii a devenit prea scump iar firmele cauta ceva mai ieftin si mai direct.
NOU
conteaza mult frumusetea interioara… sa le intoarcem pe dos atunci
NOU
Nici in cele mai negre cosmaruri n-as vrea sa vad asa ceva intamplandu-se cu cea care a stricat aparatul foto nevinovat pentru pozele din acest articol: arhiblog.ro/desi-detest-facebook-totusi-folosesc/
NOU
da si tu niste linkuri cu interioare. nu de alta, da fara sa vad nu-mi pot da cu parerea.
NOU
Hope this helps: goo.gl/RgvhWo
NOU
@eugen, esti offtopic.
NOU
Vizavi de ce zic Chachal și Nea Ilie de la Sculărie, las și eu asta aici.
Ce nu-nțeleg eu, atât ca om care a scris și scrie prin online, că offline-ul nu e subiectul aici, ce rezultate are chestia asta cu ceea ce se numește awareness prin marketing. Și nu numai la blogărițele de biuti/feșăn, ci așa în general prin marketingul digital de prin Romanistan. Bun, facem campanie cu X blogărițe/blogări, ridicăm nivelul de awareness, ne expunem publicului, adunăm 4 milioane de persoane la capitolul reach pe rețelele sociale (da, și eu am râs când a fost faza asta cu 4 milioane la nu’ș ce campanie monitorizată de Zelist, parcă), da’ rezultatele unde sunt, băi? Nu de alta da’ din câte-mi aduc eu aminte de prin (in)cultura generală parcă scopul publicității e să vândă, nu să adune vizualizări și atât.
Sunt curios, oare a făcut cineva de prin vreo agenție de marketing/comunicare/PR/whatevertheholyfuck o analiză a reach-ului și a volumului vânzărilor? Nu de alta da’ dacă un reach de 2 milioane de persoane se traduce prin 3 comenzi ale produsului/serviciului respectiv, undeva e o problemă mare. Și bula asta se va sparge într-o zi, probabil când va veni un om cu capu’ pe umeri într-o agenție mai mare și va da temelie tuturor piarizdelor și campaniilor de genul ăsta.
Acum vreo ani făcuse Vali o chestie pe care n-am mai văzut-o la nimeni: a recomandat ceva pe Feisbuc, mi se pare că ceva produs anti-țânțari dacă nu mă-nșeală memoria, și pe urmă a băgat rezultatul final al recomandării. Din simpla recomandare a făcut prin profitshare ceva comision de 3-400 de lei, parcă. Băi, nu e mult ca sumă (da’ nici puțin, depinde de cine privește), da’ din X oameni care au văzut recomandarea au comandat cam 40%. Și nu, nu cred că păsăricile astea de prin biuti/feșăn ating măcar pragul de 5% la capitolul comenzi.
Evident, se aplică și la recomandări gen scaune de gaming de 10.000 de lei sau routere de 5.000 de lei.
NOU
You.
I like you.
NOU
you. you i like:)
NOU
Hai bă, te-ai găsit tu să le strici fengșuiul… Marchetingul nu se referă la vânzări, ci la construirea unui brend onlain. Și dacă nu știi ce e ăla află că e muncă și bani cinstiți, cu sudori.
NOU
@Nea Ilie: cu sudorițe, sudorii au treburi mai importante.
NOU
Fosta se crede o mare artista. Anul trecut mi se lauda ca a stat la cafea, intr-o zi, cu Alina Ceusan, la care eu: “cine?”, iar apoi m-am “lamurit”.
Plm, ca ai peste 100k likes pe Facebook pentru beauty & fashion nu inseamna ca esti relevanta pentru toata lumea.
NOU
“Sunt curios, oare a făcut cineva de prin vreo agenție de marketing/comunicare/PR/whatevertheholyfuck o analiză a reach-ului și a volumului vânzărilor? Nu de alta da’ dacă un reach de 2 milioane de persoane se traduce prin 3 comenzi ale produsului/serviciului respectiv, undeva e o problemă mare”
Boss, ai uitat un element yala din ecuatie.
Reach-ul bazat pe mocangeli. Stii tu, chestiile mici si dragute. Le primesti aiurea, in baza chefului vanzatoarei, unui target pun de un junior-buyer sau in baza unui plafon de achizitii ( gen, oau, ai Amex Black, ai luat de 7-9000 lei cacaturi anti-ageing, stai sa iti dau doua sparcaieli de crema, sigur te voi convinge sa cumperi prostii).
Saaaau, intri la noi, dai like/share si noi tragem la sorti o prietena sa castige. Si ia uite cum am facut noi reach la baza de clienti, doar ca am pus o prostie cu discount 100% ( nu zicem gratis ca sunt legi anticoncurenta).
In fine. Concluzia e ca se ajunge la clienti cand se adauga un cacat langa produsul principal. Si ce sa vezi, lumea cumpara!!!
Vezi cazurile MegaImage, cu jetoanele alea pentru copii.
NOU
nu tati, va zice batranul arhi cum se rezolva problema. omul din firma, care mananca si el un banut cinstit cu
parașbloggerita de beauty, SETEAZA OBIECTIVE pentru campanie. OBIECTIVE care se traduc prin awareness, word of mouth, expunere, reach si alte labe, NCIODATA in vanzari sau chestii verificabile. dupa care se plateste o firma de monitorizare, care vine si le zice ca campania a avut reach de 36 de milioane de romani si TOATA lumea e fericita. pentru ca obiectivele campaniei au fost atinse. erau acum cateva luni niste pizdute, black and white sau ceva de genul, se laudau cu campania lor care avusese reach toata europa, eurasia, pangeea si plm, orice localitate cu oameni. doar ca la clipurile care compuneau campania aveau 1000 de afisari. PE BUNE?NOU
Apoi sincer orice ban cheltuit care nu aduce vinzari inseamna ca a fost irosit.
NOU
Plm, sunt nervos azi. S-a futat robotul de backup, o caseta s-a rupt, s-a agatat banda in tot cititorul si am scos ca prostu la banda vreo 35 de min si 4 tigari.
Sa ma scuze piarizdele si grasele proaste, nu am nimic cu ele.
NOU
citat din Elie Wiesel (RIP) in deschidere la un articol despre fashion! Uauuuu…..
NOU
Chestia aia din poza e vie ?
NOU
Baws, duduița își permite să facă pe blogărița și să împingă vânt, pentru că are backup.
Are soț cu bani, inginer, părinții lu iubi/actualul soț sunt full de bani, deci are spatele acoperit și nu-și pune problema că nu are ce pune pe masă și trebuie să plătească rate, facturi, ca restul de duduițe de 25-26 de ani, care muncesc în joburi reale, fără să-și expună pizda pe facebook și nasul cât călcâiul.
Ușor cu pianu pe scări.
Am mai mult pentru cașalotul cu babybliss, că măcar duduia face bani ca make-up artist și are ceva respect în breaslă, față de madamă, care are un soț cu potențial financiar și-și permite s-o lase pe pizdă, să aibă impresia că are ocupație.
Chiar nu se întreabă nimeni de unde căcat au bani de țoale scumpe, pantofi, călătorii, telefoane de 4000 de lei și alte labe premium, fără ca ele să facă ceva concret?
NOU
deci sotul e de acord cu pixda pusa pe net? well…
NOU
Apai…nu o lasa…nu o vede nici el…:P
NOU
@ Chachal: mocangelile se cheamă barter prin online-ul de Romanistan. Primește omu’ „în teste” sau de tot un produs, bagă un text în care produsul respectiv e pixdă, miezu’ din Fanta, cel mai cel dintre cei mai cei. Plus de asta, ce zici tu acolo cu alergatul după like-uri și share-uri e fix pix. Eu unul nu înțeleg ce …ula mea e așa de atractiv la like/share, având în vedere că Feisbuc oricum cam muiește paginile pentru produse, companii, servicii et cetera. Da’ na, nu înțeleg eu soșiăl midia de la noi, unde toți consultanții și specialiștii duduie de inteligență.
@ Nea Ilie de la Sculărie: nene, ușurel cu pianu’ pe scări că-l zgârii. Vorba ‘ceea a lu’ Ombladon, „sticla să fi fost de fier, ce brand aveam”. Oh, wait, tu ziceai de brenduri onlain, greșeala mea de eroare. Cu sudori să fie munca, da’ măcar să aibă sudorii bunu’ simț să dea masca jos când transpiră, ce spanac, că doar nu sunt toți Darth Vader.
@ Arhi: vezi băi nene ce răi sunteți, și voi râdeați de tambalezii ăia care n-au fost în stare să înțeleagă panarama aia de grafic de la BAC. Uite băi aici matematică pură, din 1.000 de afișări înmulțite cu secundele care trec până ajung papucii de gumă de pe Lună înapoi pe Terra și cu suprafața combinată a CPU-urilor PC-urilor care au făcut alea 1.000 de afișări s-a ajuns la reach de 36 de milioane de români. Dacă nici asta nu e matematică aplicată, nu știu ce mai e.
Bine, aici mai e o problemă generală, nu numa’ la nișa biuti/feșăn: partea cu advertorialele la servicii/produse. Da’ asta deja e altă discuție.
NOU
Nu coane, eu ziceam de comertul cu mocangeli promovat de firme ( produsele date cu 100% catre clientul final) in contextul in care ei cauta sa atinga o anumita plaja de clienti. Nu o fac cu mijloace clasice sau macar inteligente, ci baga o chestie gratis ca sa atraga, produsul in sine e acelasi, dar se cheama ca au campanie.
NOU
Și aici se vede nivelul de inteligență al clientului în domeniul comerțului, zic. Nu contează că 1) produsul e de căcat, 2) produsul e inutil pentru client sau 3) produsul se găsește la un preț mai mic în altă parte, important e că _aici_ e cu „reducere”. Păi, GG clientului, ce să zic.
Bine, la noi cuvântul campanie e cam prost folosit. Cum face câte o agenție câte ceva, pac campanie. Cum se organizează câte un eveniment, pac campanie. Campanii, campanii, campanii, mai ceva ca-n campania electorală.
Păi, și ce fac Arhi și Zoso tot campanie e, că ridică nivelul de awareness în privința măgăriilor și stării de fapt a bloagelor de biuti/feșăn, zic.
NOU
Jos cu chilotii!
NOU
sa purcedem, deci…:))
NOU
Incepe tu!
Mesajul nu e pentru Cetin