Cine si-o mai lua Continental facute in romania, ca mine sa pateasca. Din 4 noi, 2 au facut deja explozie, in mai putin de un an.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

40 comentarii Adaugă comentariu

  1. pai si… garantia?? wtf, asa ceva te poate costa mai mult ca anvelopa in sine. pe bune, reclamatie si banii inapoi plus despagubiri.

    1
  2. #2

    De iarna?

  3. #7

    Eu-s unul dintre aia care ti-au laudat decizia cand ti le-ai cumparat (eu avand Continental TS 850 extra-load de iarna pe ambele masini) si chiar ma uimeste patania ta. Ale mele au mers vreo 6 ani fara nici o problema, vara-iarna nu le-am dat jos, s-au comportat foarte bine. Fara probleme de uzura, adica si dupa 6 ani aveau profil bun. Le-am schimbat doar pentru ca imbatranea cauciucul – nici mama anvelopei nu-si pastreaza elasticitatea ok mai mult de 5-6 ani. E adevarat ca nu stiu unde erau fabricate. Acum am tot Continental-uri, ramane sa vad cum s-or comporta. Dar, ce sa zic… ghinion!

    1
    • #8

      Cauciucul nu imbatraneste ci oxideaza. Practic se rupe legatura de sulf dintre atomii de carbon si hidrogen si siliciu pe banda de rulare. Extra load probabil ca anvelopa are centura metalica de la talon la talon. Ce are Cetin este cu ranforsare laterala textila si cu metal doar pe banda de rulare. In general o anvelopa exlpodeaza din cauza asamblarii gresite, cauciuc expirat sau lipsa adreneti cauciuculuo la elementele de asamblare. Aceste lucruri se detecteaza la verificarea RX a anvelopei si la testul de pruma armonica radiala.

      1
    • #9

      @horse:
      nu e vorba de ghinion deloc! tu CA CAuciuc, dac-ai avea atata pește in portbagaj, ai rezista? sunt caucioace Continental, nu Atlas, sa sustina atat greutate.

    • #10

      Marian,

      Sincer, in prima instanta mi-a placut comentariul tau. Avizat, documentat. Pe urma insa, m-am gandit: scrie Arhi un articol despre ESB, vii tu si ii dai la temelie cu prionii; scrie ceva de Alzheimer – enumeri tipurile de dementa (te poti consulta si cu Titi Balamuc inainte, e si el ff bine pregatit, ca tine, nu o zic cu rautate).

      Ideea e: ce fel de relevanta are explicatia ta, docta de altfel, alta decat a iti aduce tie niste ștaif, in contextul articolului? I-ai dat peste bot omului care, in fapt, a vorbit adevarat: cauciucul imbatraneste. Ca stiintific se pune problema altfel… ia baga tu pe google hydrogen embrittlement, vezi cu ce se mananca. Tu n-auzi toata ziua ca e bine sa mananci legume, ca au antioxidanti? Adica nu o sa te oxidezi daca le mananci, recte nu o sa imbatranesti in acelasi ritm.

      Adica, pana mea, mai ales cu conturile astea ca n-o sa ma mai “lasă” Arhi sa comentez, dar daca te pricepi atat de bine, pe bune, fara shto, las-o si tu mai subtire cu talentele, nu de alta, dar e pe langa toppic (off).

      Din lateralul de pe flanc, fara ofensa,
      der

      1
    • #11

      @ Der
      Nu inteleg de ce te-ai basicat asa. Se vorbea despre pere cand problema e la mere. De la talon, pe flanc, pe banda de rulare, iar pe flanc si inapoi la talon. Adica pe circumferinta axiala a anvelopei. Nu am avut rabdare sa dau mai multe explicatii dar daca vrei sa stii ceva despre anvelope doar trebuie sa intrebi. Si daca chiar vrei sa stii acolo apare un defect numit supra-vulcanizare. O problema, care apare in general la imbinarea dintre banda de rulare si flancul lateral (procedeele de asamblare sunt SOT si TOS) zona cea mai expusa a anvelopei dar care ar trebui sa aibe cea mai mare elasticitate. Nu imi dau seama din poza lui Cetin daca anvelopa a explodat pe partea opusa a sensului de rotatie. Intelegi acum? Degeaba spune colegul de extra load. Chiar daca tot Continental. Ma duc sa manac niste legume.

  4. Daca nu stii sa conduci :))

  5. #13

    Pirelli. Cele mai bune. O spun pentru ca am lucrat acolo. Sunt multe variabile ce trebuie verificate inainte. Indice de viteza, indice de greutate, ce tip de perete lateral are pe flanc, prima armonica radiala, indicele de incarcare, rezistenta la inaintare, lungimea de franare pe ud si pe uscat, daca este RF anvelopa trebuie sa fie si masina, dimensiune janta 7j, 8j, 9j etc. Inaltime perete lateral, presiunea, daca au fost moi indicat e sa le pui prima data pe spate, ce fel de aer ai bagat etc.

    1
    • Mers Pirelli (vara4 iarna 4 bucati) 4 ani si ceva. Trecut pe Michelin all-season.

      1
    • #15

      La fel si eu. Am trecut pe Michelin Crossclimate si il inteleg acum pe Razvan Baciu de ce era asa incantat de ele.

    • #16

      @Iona
      De ce era încântat ?
      M-a prins iarna trecută cu ele. Din fericire o singură dată cu zăpadă poaspătă de un deget pe asfalt și mă săniam de numa.
      Aveam așteptări mai mari. De vară sunt foarte bune, am încredere în ele pe asfalt umed. Iarna însă….
      Am modelul Crossclimate plus, deci declarativ chiar mai bune decât crossclimate-ul simplu.

    • #17

      Am un coleg care a lucrat acolo, manager. George Stanciu 🙂

      1
  6. #18

    Sabotaj nu ghinion ! Ce sanse erau sa explodeze 2 in mai putin de 1 an ?

    • #19

      Aceeasi sansa pe care am avut-o eu … cand mi s-au rupt 2 valve la mai putin de 10km eveniment unul de altul … rezerva te ajuta … dar si o vulcqnizare in zona

    • #20

      daca nu aveam rezerva aia standard de la Volvo, cu roata subțire, eram in plop, pentru că eram intre Popești și Frumușani.

  7. #21

    @arhi ca utilizator de TS810, TS850, Premium Contact 5 (un set jumate) si Premium Contact 5FR (fac cam 30.000/an) pot sa spun ca ma uimeste patania ta.

    • #22

      le iei de alea fabricate la Timișoara?

    • #23

      Ca sa iti raspund la intrebare: n-am verificat niciodata unde sunt produse (cred ca primul set de vara erau facute in ro si parca pe setul nou de iarna scrie made in germany; dar trebuie sa verific).
      E destul de greu sa iti dai seama unde si cine produce pentru ca fabrica din .ro nu apare la ei pe site:
      www.continental-tires.com/specialty/company/businessunit/headquarters-plants
      Seamana destul de mult cu manevra celor de la grisport care vand “papuci” made in italy facuti la IMGB.

      @offtopic ai idee de ce nu imi pot inregistra contul?

    • #24

      userul e inregistrat si aprobat, dar nu cu.mailul asta. da-ti recover pass pe mailul ala

  8. #25

    bre maestre
    esti un tip de succes, ce pla ta
    ia-ti naibii michelin

  9. #27

    Vorbeam cu biatu de la vulcanizare si zicea ca in ultimul an i-au bubuit doua bucati cand le umflape bancul de schimb.
    O anvelope era nou-nouta (se jura el).

    Am tot avut Continental pe masini, mai ales OEM, dar asa cum zicea acelasi baiet, imatranesc cel mai repede si cel mai urat (f multe crapaturi).
    Cum eu am R20 si SUV, la cca 5 ani le schimb mai mult preventiv, pana sa ajunga la markerul de uzura.

    Acelasi baiet de meserie vulcanizator, se jura ca Bridgestone sunt cele mai rezistente: plastic tata (chestie care nu rimeaza bine cu distanta de franare)

  10. #31

    Pai daca le ai umflat prea tare…

  11. #32

    Ai avut ghinion. Toate brandurile mari au un control de calitate bun, dar care bineinteles e infectat de muncitorii din fabricile din est. Asa ca din cind in cind ies niste loturi cu probleme. Se intimpla peste tot, dar doar esticii incearca sa se prefaca ca nu stiu si le pun pe piata. Am avut citeva probleme cu Nokianul produs in Rusia. Mi-au explodat vreo 4 doar de la umflare sau au facut basici. Au respectat macar garantia. Mi-am jurat ca nu mai cumpar vreodata dar sistemul de achizitii publice nu iti da luxul de a alege fara motive super bazate. Asa ca am ajuns sa cumpar si sa folosesc din nou vreo 2000 de Nokiane rusesti. Nu am mai avut nici macar 1/una bucata problema cu ele. Nu am testat Continental dar sunt cam sigur ca merge la fel si la ei. pe scurt, daca nu iti plac pariurile si/sau iti permiti, cumpara ceva brand consacrat produs in vest. Nu exista, intre brandurile semnificative, diferente generale majore. Aproape ca la telefoane. Totusi, in functie de ce masina ai si ce faci cu ea, exista optiuni mai performante decit altele. ca la telefoane. Depinde de categorie 🙂

    • #33

      de aia am si zic ca e vb de cele facute in romania. aia e, cand e sa ai ghinion, gasesti cioburi peste tot. si eu am avut probleme cu nokian, fix la fel, a facut o galma cat un pumn de copil. pana la urma a facut poc

  12. #34

    Vezi ca ai garantie 2 ani.

  13. #35

    Am avut niste Dunlop de vara. In 1 an juma 2 cauciucuri aveau niste galme de toata frumusetea. Continental, de iarna, Ts830 le am de 8 ani. O sa le schimb anu asta din motivul ca au 8 ani :))). Totodata de 3 ani am niste Barumuri (marca low cost de la Conti) de vara. Nicio problema.
    P.S. Fac 10-12000 pe an max.

  14. Am pe fata continental Eco Contact 3, de vara. Evident, sh. Le-am bagat prin toate gropile capitalei, plus pe ale altor orase, plus urcat si coborat pe munti de 2 ori. Nu au avut nici pe dracu.
    Le am pe masina de un an. Nici macar presiunea in roti nu am refacut-o, nu era nevoie. Si daca nici eu nu am un stil de condus agresiv, nimeni nu are. ma dau pe sinele de tramvai, peste borduri, gropi si balti.

  15. #37

    Cand va plangeti de galme, luati in calcul si infrastructura tarii…

  16. #39

    comandasem azi 4 pirelli sottozero 3 cu runflat ca asa sunt si alea de vara si nu am rezerva.
    m-au sunat de la firma de unde le-am comandat ca sunt facute in romania si ca sunt din 2016. am zis pas.
    stie cineva marcile care se fabrica in romania? mai sunt si altele decat pirelli si continental?

    pe a doua masina am niste nokianuri wrd3 sau wrd4 si sunt foarte multumit de ele. nu gasesc cu runflat insa nokian.
    am iesit cu fata curata in zone unde doar cei cu 4×4 sau cu lanturi se descurcau.

    • #40

      am gasit nokian wrd4 runflat pana la urma. astea tot in romania se fac?