ux

Mulți dintre cei cu care vorbesc, sau poate chiar toți, nu înțeleg motivația din spatele alegerii noului layout pentru site. Majoritatea presupun că e vorba de clickuri, că eu vreau ca utilizatorii să dea multe clickuri, că exagerez în încercarea de a mă detașa de bloguri, bloggeri și blogosferă și altele.

Desigur, cei ce raționează așa mă lasă puțin mască, de parcă nu ar ști că siturile de genul celui ce îl dețin nu vând nimic în funcție de numărul de afișări, noi nu avem CPM sau CPA sau CPLM. Și mai greșesc uitând că NOI ar trebui să vindem în primul rând un serviciu util, nu doar un generator de clickuri.

Prin urmare, ca să înțelegeți.
Trăim într-o lume rapidă, în care fiecare secundă contează, fiecare click își are importanța lui, fiecare scroll de rotiță dat în plus ne îndepărtează de targetul de la muncă sau whatever.

Iar într-o lume în care rezoluția majoritară este încă 1024×768, un layout normal de blog oferă ochiului, pe prima pagină, un singur articol, maxim două, dar mai rar.

Am ales să fiu util celor care mă citesc și să ofer din start 4 articole în ecranul principal. Pe lânga asta, încerc să fac titlurile cât mai relevante, pentru a ajuta cititorul în decizia citesc sau nu citesc acest articol.

Totul, în final, pentru a fi de folos și pentru a le mulțumi celor ce, prin comentariile și prezența lor, mă încântă în fiecare zi.

Desigur, rămâne de văzut în timp dacă a fost o decizie corectă, dacă chiar vă ajută acest display sau mai mult vă încurcă.

Timpul le hotărăște pe toate.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.