Scris de Alin V.

Dau comanda la un televizor Philips de 164cm cu Ambilight (deh, seniorul mi-a facut pofta, acuma ca posteaza articolul nu-l mai pot injura). Comandat de la Edigital, plata ramburs ca nu au optiune de plata cu cardul (primul semn rau, desi nici chargeback-urile nu mai sunt ce au fost odata). Bineinteles ca vine cu o intarziere de 5 zile dar nu e problema, suntem obisnuiti. Problema e cand il pornesc, in afara de Ambilight televizorul nu face nimic, mai exact nu porneste.

Injur bine, ma injur pe mine bine ca am ales Philips. Am avut argumentele mele cand am ales Philips (conectica cu Philips Hue). Asta e, csf n-ai csf, dupa 10 incercari il pun inapoi in cutia lui, la fel cum a fost ambalat. Ii anunt pe edigital ca sa-si bage undeva tv-ul si ca il trimit inapoi. Le reprosez ca nu a avut nicio “tipla” pe el, desi chiar nu stiu daca trebuia sa aiba (ma refer la televizorul in sine, restul au venit sigilate).

Primul soc e cand imi spun ca dureaza 3 saptamani. Ma vait, ca oricum am picat de bou si sa se miste. Dupa care vine marea surpriza: televizorul a ajuns la ei nu crapat, ci mega spart (dupa cum se poate vedea in poze). Ce s-a intamplat doar Duhul stie. Ei imi spun sec ca imi trimit televizorul inapoi, “asa cum ati trimis” – nu prea le au cu romana. Cred ca multa lume se agita si face spume la gura cu adevarat atunci cand simte ca e luat de bou si cand vede ca oamenii pot minti fara scrupule. Bineinteles ca mi-au trimis televizorul inapoi desi le-am zis de 10 ori sa nu o faca, am dat cu jet la colet si habar nu am pe unde e.

Le dau mail la Fan Courier, imi explica in mod scris (vezi poza) ca al meu colet a ajuns in stare intacta la Edigital, fara vreo observatie. De aici incepe un sir de minciuni superbe, dupa ce confrunt firmele.

Fan Courier incep sa minta zicand ca respectivul curier si-a amintit ca noi am zis ca televizorul e crapat cand l-am trimis si de asta l-am trimis. Funny joke. Luat la intrebari, domnul Gabriel Lungu de la Fan Courier se dezice si se rezuma constant la faptul ca nu e raspunderea lor. Edigital imi spun ca e caz inchis ca asa a zis Fan Courier si ca auf wiedersehen, a rivederci, salut bine pa.

Momentan, ma chinui sa fac rost de filmarile de pe camerele de supraveghere, nu stiu daca ajuta la ceva. Eu stiind cutia ce am trimis-o, pentru mine e clar ca a fost aruncat aiurea undeva, transportat aiurea si de acolo acest damage. Trebuie luat in calcul, ca odata trimis un colet inapoi, acel colet nu se opreste intr-un singur loc. Face un adevarat traseu intre puncte de colectare, puncte de service etc. Pentru mine se vede clar din poza cu cutia ca a fost spart la transport.

Si acum intrebarea. Am inaintat plangere la ANPC (pentru toate firmele: Fan Courier, Edigital Ungaria si Edigital punct de lucru Romania whatever that means). Toate intr-o plangere, sa vedem ce zic. Chiar am incredere in OPC, am mai apelat o singura data si au facut damage total. Ce altceva ar mai fi de facut? Ma deranjeaza spalatul asta pe maini, aruncat totul in bratele clientului de parca ei sunt ALDE si PSD, iar eu am ramas pe post de stat paralel fmm 🙁

Multumesc frumos pentru sugestii!

PS: Pentru hateri, Edigital are o nota mare pe toate agregatoarele si aveau un discount frumos la acest TV. Am toate electrocasnicele din bucatarie luate de la ei si totul a fost ok. Da, trebuia sa comand de pe emag, aia e alta lectie pe care trebuie sa o invat eu personal.”

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.