GDPR a adus mai mult spam decât în tot restul anului. Ce tot restul anului, tot restul 2017 + 2018. Pentru că toată lumea a considerat că newsletterul lor de spam e suficient de valoros încât să dau subscribe la el. Am râs masiv, în afară de câteva agenții unde oamenii sunt oameni, în rest am dat cu flit tuturor.

Cât despre afaceri, businessuri și magazine, acolo e și mai de râs. Eu am, pentru fiecare din ele, mailuri dedicate, ca să știu cine își vinde baza de date. Imaginați-vă ce haios e să primesc mail pe mailul [magazinelectronicecuterminatiaomag@arhiblog.ro] de la un anume inginer Dumitru Mihai care are o echipă gata pregătită pentru orice fel de lucrări complexe.

Anyway, mai rămânea să îmi trimită mail de subscribe Simona de la Elefant și era totul gata. Din fericire, nu a fost cazul.

De fapt, eram curios de ceva.
Pe voi, ca utilizatori de internet, situri, bloguri, vă ajută cu ceva chestia asta? Vă simțiți mai siguri și mai informați că, la accesarea arhiblog.ro, de exemplu, trebuie să dați un click în plus? Știe cineva exact ce fac cele 3 cookies plantate de cetin înainte de cookie consent? Sau restul de 10-15 de după?

Întreb asta pentru că, să fim serioși, spamul pe mail nu va înceta niciodată. Sunt absolut convins că mâine sau luni voi avea spamul zilnic quickmobile corsar online, simona de la elefant îmi va spune despre diverse și tot așa.

Pentru că spamul acesta e un model de bbusiness care aduce foarte mulți bani celor ce îl practică. Și până nu este extrem de clar ce se întâmplă, cum se întâmplă, cui și cine face reclamațiile, care sunt pedepsele, nimeni nu va face nimic. Oricum, orice amendă dată de autoritățile statului e contestabilă instant iar procesele durează cu anii.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.