Știți că săptămânile trecute făceam mișto de tipii care primeau informări în poștă că la data X, va trece cineva de la Enel să semneze noul contract, cu noua ofertă?

Ca să știți și voi, eu am primit direct noul contract de la Enel, gata tipărit, cu căsuță unde să pun X că am luat la cunoștință că mi se păstrează actualul tarif monom cu rezervare.

Prin urmare, după ce scriu aceste rânduri, o să o abordez pe fata mea de la Digi, ca să îmi schimb contractul. Aroganțele astea pe banii mei mă trezesc din letargie.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

35 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Ce simpatici sunt.

  2. #2

    Imbecilii la faza asta sunt ANRE. Au făcut acel celebru ordin 88 din 2015 pentru a obliga furnizorii de ultima instanță să trimită aceste noi contracte. Mie mi s-ar fi părut mai simplu sa modifice condițiile generale de contractare, dar se pare că trebuie să mai piardă cineva niște clienți și altcineva să-i câștige.

    • #3

      Gresesti daca ai impresia ca ei au facut ordinul ala din imbecilitate. Sunt imbecili cand vine vorba de a face ceva util si benefic pentru societate, insa cand vine vorba de jefuit singurii imbecili sunt doar aceia ce le dau pe mana atata putere si le furnizeaza constincios luna de luna portia de bani.

  3. mie mi-au afişat pe uşa de la scara blocului că se trece cu contractul joia trecută, între orele 19:00 şi 21:00.
    desigur, afişul l-au pus în aceeaşi zi, eu l-am văzut la 18:55 când am ajuns acasă.
    în cinci minute cred că puteam aduce proprietarul, pe maică-mea, de la Călimăneşti sau Olăneşti, pe unde se distrează pensionarii vara…

  4. #5

    Contractele prin posta se trimit de cand cu liberalizarea pentru a-si fideliza clientii pe 1-2 ani pana nu aud si de concurenta. Eu le-am cerut sa-mi dea exact pretul rcs si raman la ei, nici mai mult nici mai putin. Mi-au facut o oferta mai buna ca inainte dar totusi ceva mai mare ca la rcs. Am plecat.
    Acum au oferte mai bune ca atunci dar le transmit sa nu se mai bazeze pe mine. Eon here!

    • #6

      Cum își fidelizeaza clienții când poți rezilia contractul oricând, chiar și în ziua în care îl semnezi? Îți garantez că pentru Enel nu a fost vreo bucurie să își irite clienții și asta pe destul de mulți bani. 3 milioane de clienți la care se schimbă contractul X 3-4 lei pentru fiecare plic= 9-12 milioane lei + iritarea clienților. Ce zici, îi place Enel-ului?
      În altă ordine de idei, poți detalia experiența cu Eon?

    • #7

      Am primit si eu un contract de ala inainte de reziliere. N-am citit conditiile ci doar sumele dupa care l-am rupt. Daca nu au si perioada contractuala minima cand concurenta are inseamna ca-s si prosti.
      Experienta cu eon a fost minunata ca de la monopol la lake client.
      Am mai scris aici de eon. Am contestat facturile din poze ca nu intelegeam cum poti sa platesti la sf. lui 2016 certificate din 2015. M-au anuntat printr-un mail ca ei au gresit. Cu 0,78 lei :)) Bine, pa!

    • #9

      Scuze, eu le mai datoram lor ceva. Ei au gresit ca mi-au facturat mai putin. Daca tot am fost prost si n-am priceput factura si-au dat si ei seama ca le mai datorez 0,78 lei. Suma e mica dar intrebarea e mare: daca totusi au gresit a gresit programul sau a mai intervenit si omul?

    • #10

      Eon nu a greșit nimic. Conform legii, facturarea de regularizare a certificatelor verzi se face in anul urmator consumului, începând cu publicarea de către ANRE a prețului final al CV-urilor pentru anul anterior și nu mai târziu de 31.08. E un mecanism pe care toți furnizorii de energie sunt obligați să-l aplice.
      La factură îți dau dreptate, dar eu zic să îl înjurăm tot pe ANRE. Același ordin 88/2015, cel care reglementează contractul cadru pentru piața reglementată, conține și o anexă cu forma obligatorie a facturii.
      Digi nu ți-a trimis factură de regularizare CV?

    • #11

      Inca nu. Cert este ca inainte o parte din consumul casnic era subventionat. Chiar si asa pretul la digi era mai mic. Chiar daca nu as fi avut nimic altceva cu ei si tot merita sa plec ca pedeapsa pentru ca atunci cand erau singuri imi dadeau un pret mai mare decat pretul lor dupa liberalizare. Pe langa niste certificate verzi care imbogatesc niste smecheri care distrug muntii mai plateam si niste certificate gri pentru lipsa concurentei.
      Eu cred in piata libera asa ca e mai bine sa fie cat mai multi pe piata :))

  5. #12

    La ai mei, in Botosani, a aparut in scara un afis precum ca trebuie efectuate reviziile la gaze si centrale si ca vin ei in nu stiu ce data. Nimic suspect, doar ca reviziile respective se fac individual, din ce stiu, atunci cand expira. Eh, niste gigei s-au gandit sa faca un ban cinstit, ca nu toata lumea stie asta si care-i prost sa pice asta e. Oamenii de genul asta merita batuti cu pietre in piata publica.

    • #13

      Si am mai avut o patanie cu orange. Cand am prelungit abonamentul pe inca doi ani, mi-au facut o oferta la un abonament de net serparat, mi-au zis ca abonamentul o sa fie pe 3 luni si daca nu sunt multumit il inchid. L-am tinut cca 6 luni si m-am dus sa il inchid, tipul de la casa a spus ca a facut solicitare si ca urmeaza sa fiu sunat pentru confirmare. Ma suna un tip si imi spune ca nu il pot inchide, ca trebuie sa platesc taxa de reziliere. Ii spun ca nu e adevarat si ca am contractul in fata si ii spun ca daca nu vrea le fac plangere la opc si ii actionez in instanta. Cand a auzit asta, a zis ca stati, sa vedeti, ca ati iterpretat gresit ca imi face o oferta mai avantajoasa, ii zic ca e nesimtit si ca forteaza nota si nu vreau nimic, pana la urma am inchis abonamentul si am depus sesizare impotriva operatorului.
      Toti sunt niste jegosi si daca nu esti atent le cazi in plasa.

  6. #14

    Am primit si eu de asta in posta. In termen de 30 zile sa le trimit contractul. Au trecut mai mult. Astept sa vad ce se intampla. :)))

    • #15

      nu se intampla nimic, intra in vigoare automat:))

    • #16

      Scrie ceva de genul ca iti pot rezilia contractul doar cu o notificare sau ceva de genul…. cred ca aia e fraza care “agata” multe persoane.

  7. #17

    maestre, vezi ca se poate si mai ieftin

    baga un ochi aici :

    www.anre.ro/ro/info-consumatori/comparator-de-tarife

  8. Greseala asta trebuie exploatata, daca va aduceti aminte de un caz similar:

    www.nasdaq.com/article/updated-russian-man-turns-tables-on-bank-changes-fine-print-in-credit-card-agreement-then-sues-now-settles-cm267708

    Free energy for life, if you know what I mean 🙂

  9. #19

    Stai linistit ca miscare a avut efect, au prins in plasa suficient peste. Legislatia antitrust e frectie de lemn cam peste tot in lume si nici oamenii nu se inghesuie sa se asocieze si sa le deschida procese pe banda rulanta.

  10. #20

    Andreea FTW 😉

  11. #21

    Banuiesc ca nu a venit cu recomandata si doar a venit in plic in cutia postala . Asa am auzit de la vecini . Eu nu am primit si nu stiu despre ce e vorba cat timp nu am primit cu recomandata sau o forma de confirmare de primire .

    • #22

      da, plic simplu in cutie. dar are plic autoadresat inauntruȘ)

    • #23

      Atunci dacă intra în vigoare automat , tu nu știi nimic despre el pentru ca e posibil sa se fi pierdut pe drum .

  12. Hai sa iti mai zic una, E-ON a facut fix la fel “daca nu semnezi, rămâi fără curent ” .
    Am sesizat, raspunsul E-ON? Noi nu facem asa ceva, poate vreun colaborator, noi încurajăm piata libera si dreptul de a alege….

  13. #25

    Exprimarea este, fara indoiala, in nemuritoarea limba de lemn. Dar nu am vazut cum ca ar fi transmis o noua oferta. Daca, pe langa contractele alea, mai puneau si o oferta alternativa de piata libera era cinstit.

    • #26

      imi cer scuze ca nu ti-am pus la dispozitie tot continutul plicului, a fost o scapare care nu se va mai repeta

    • #27

      As paria ca in plic erau doua formulare si un plic autoadresat, fara nicio oferta, ca tuturor muritorilor. Inca mai astept plicul meu. Dar tot cred ca Enel ar fi avut de castigat dar nu s-ar fi rezumat la asta si ar fi plusat cu o oferta alternativa.

    • #28

      fix asa

  14. #29

    Ca sa fie bataie de joc pana la capat, documentele care trebuie trimise la enel abia intra in plicul oferit de ei.

  15. #30

    Eu am plecat de la Electrica Furnizare acum un an jumate. Întâmplator am fost primul din oraș (de, oraș mic, de provincie)care am făcut acest pas. Dupa ce am depus cererea de reziliere m-am trezit in birou cu ditamai Directorul de la Sucursala locala Electrica fluturând o oferta-n vârf de bat, sporovăind ca e irezistibila, doar doar sa retrag cererea. Atât de irezistibila a fost oferta ca iată, sunt de un an jumate client DigiEnergy, numai asa, de-al dracu’.

  16. #31

    Arhi, cea mai frumoasa parte din contract e aceea ca vine deja bifata optiunea de acceptare a comunicarilor comerciale din partea lor (ultima bifa, dupa cea de acceptare a procesarii datelor personale)

  17. #33

    Cei care trec la RCS bucurându-se de tarif or sa plângă la prima avarie. Câți angajați la depanare are RCS, v-ați informat?! La romani nu contează serviciul post vânzare ci doar produsul și după aia dă-i plans

    • #34

      avariile se reclama la enel, carrierul

    • #35

      Eu am avut o avarie si sunt abonat RDS. S-au prezentat cei de la Electrica distributie si au rezolvat rapid. De altfel e si normal fiindca respectivii incaseaza aproape o treime din orice factura de curent, indiferent de furnizor.