Si in consecinta, RDS ne saboteaza pe noi. Nu mai departe de luna trecuta, o tanti de la suport tehnic de la RDS imi explica plina de condescenta ca eu sunt un tampit, ca facturile mele ajung acasa, si ca ea nu e de vina ca eu nu am lacat la cutia de scrisori. Degeaba explicam eu ca am si lacat si cutie de fier, nu era posibil, in acceptiunea dansei, sa se intample asa ceva.

Ei, acum am dovada, surprinsa de mine pe camera, ca eu chiar nu primesc facturile de la RDS.
Priviti unde zac aceste facturi.

PS: Nu luati in seama vajaiala vantului. Asa e la Constanta.


[tags]rds, curiero, scrisori, inviolabilitate[/tags]

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

162 comentarii Adaugă comentariu

  1. incredibil, aceeasi problema o am si eu cu rds la bucuresti. mie nu-mi trimit nici o factura, nu ma suna, nimic, apoi ma ameninta ca-mi taie cablul, fara nici o notificare.
    www.anpc.ro
    go!

  2. O laie. Am folosit formularul, cand aveam treaba cu COSMOTE. Nu m-a cautat nici dracu. Nu am incredere in institutiile statului.

  3. Deci, OMG!
    De data asta se pare ca-i absolvim de vina 🙂

  4. Eu am si uitat de cand am primit ultima factura de la RDS. Vreo 3 luni de zile nu am platit abonament, apoi si-au amintit ca exist 🙂

  5. sa-i dai link-ul proastei de la tehnic sau mai bine, du-te la o casierie si fa-le scandal ca de ce nu primesti factura acasa…si la final arata-le videoclipul la idioti

  6. Mda… that makes sense :)) De aia nu-?i vin facturile acas? :))

  7. am sunat la rds si le-am dat linkul.

  8. oradeanul, nu sunt absolviti de nici o vina RDS-ul…ei au angajat Curiero, trebuiau sa ii verifice inainte sau sa cerceteze de ce nu ajung facturile la clienti (sunt sigur ca arhi nu e singurul care s-a plans la ei ca nu ii vine factura acasa)

  9. Eu o platesc oricum inainte, totusi astept ca de luna viitoare sa nu mai scrie Curiero pe plic 🙂

  10. ar fi frumos ca toti care suntem la rds sa decidem sa nu mai platim factura pana nu o primim acasa…sunt curios daca ne taie netul la toti

  11. Nu ai cum sa mobilizezi asa ceva …dar …da …ar fi fain :))

  12. pai eu am draci pentru ca mie la casierie nu a vrut sa imi ia banii, ca nu am factura!! si la tehnic imi zice ca asa ceva nu e posibil!! eu venind cu draci de la casierie cu 10 minute inainte, si tipul de la telefon imi explica ca nu se poate asa ceva, in mod sigur era vorba de altceva

  13. oradeanul, stiu ca nu ai cum…dar chiar ar fi fain (eu din septembrie de cand m-am mutat in actuala locuinta, tot ii bat la cap sa-mi bage fiberlink; in septembrie ziceau ca in curand, in oct ca pana la finalul anului, in decembrie ca in ian feb, si acum imi zic ca nu au idee…)
    arhi, n-ai nici un prieten la politie cu care sa o sperii pe proasta de la casierie? sau du-te cu camera, inregistreaza momentul cand nu vrea sa iti ia banii si daca indraznesc sa iti taie cablul, du-te la politie cu inregistrarea

  14. bre, asta cu neplata nu e prea legal:)) si nici instigarea nu e buna:))

  15. arhi, daca tu mi-ai datora bani si ai veni la mine cu banii ca sa mi-i dai, si eu as zice ca nu ii vreau, nu m-ai baga in draguta mea mama si te-ai tira acasa si ai lua altceva de banii aia?

  16. pai asta am si facut, normal. dar in relatia cu o firma e altceva, e un contract legal, etc. nu poti sa spui “hai sa nu mai platim facturile”. hai sa ii ajutam sa isi rezolve problema, pentru ca in mod clar e o problema cu aceasta firma in toata tara

  17. #17

    nu post viziona videoclipul..Help!

  18. e problema ca sunt nesimtiti si angajeaza in mare parte numai tampiti

  19. john, da click pe pliculetul ala din dreapta jos, sa iti inveti mouse-ul cu embeddul ala

  20. #20

    mah..nu imi apare nici un pliculetz…:((

  21. prea tare. si cand te gandesti ca printre facturile alea se afla si facturile pe care eu nu le-am primit timp de 3 luni si pe care le-am platit cu ordin de plata… am sa trimit garda financiara cand vine controlul acolo sa le caute =))

  22. exact asta vorbeam cu un bun prieten pe messenger, ca voiam sa ma apuc sa imi caut factura mea, dar erau prea multe pe acolo….

  23. daca nu trebuie sa arati factura nimanui (justificare) nu iti bate capul 🙂 dar eu ce draq fac ca toti ma trmimit la reprezentantul meu comercial pentru a intra in posesia unui duplicat si ca sa vezi: reprezentantul meu comercial numai lucreaza la RDS de 1 luna! :))

  24. pai nu auzi ca nu ma primea la casierie pe motiv ca nu am factura??

  25. #26

    man .. tot nu mere…

  26. john taika, nush ce sa zic…schimba browserul

  27. “Alex – May 30th, 2007 at 12:58 pm

    arhi, n-ai nici un prieten la politie cu care sa o sperii pe proasta de la casierie? sau du-te cu camera, inregistreaza momentul cand nu vrea sa iti ia banii si daca indraznesc sa iti taie cablul, du-te la politie cu inregistrarea ”

    Stai tu linistit ca eu am platit pe 3 mai si pe 9 mi-au taiat netul timp de o saptamana pe motiv de neplata 🙂
    Si ca sa buna bomboana roz pe tort retardatul de la customer service mi-a spus (dupa ce m-a anuntat ca mi-a taiat netul) sa dau un mail cu copia dupa ordinul de plata. :))

  28. PSV, rupeti din timp sau roaga-ti un prieten sa se duca cu toate actele si sa faca un scandal monstru in asa fel incat poate iti vor retine numele…poate data viitoare asteapta pana sa-l taie
    si referitor la taiatul cablului, aveam un amic a carui mama nu platise cablul tv la rds de vreo 3-4 luni, si tot nu se anunta vreo taiere de cablu

  29. #30

    Faptul ca nu iti vine factura acasa nu de derogheaza de obligatia de a-ti plati factura. asta e cf legii.
    ca nimeni nu ii exonereaza pe ei ( RDS ) de faptul ca si-au ales colaboratori aiurea pe partea de coletarie si posta …

  30. perfect adevarat. de aceea nu incurajez neplata facturii, mai ales ca eu in principiu sunt multumit de internetul pe care il am. Pentru 9 USD, aproximat 4 MBps…e binisor. Ei au probleme cu serviciul clienti, asta e marea buba

  31. Arhi, dar ce zici de faptul ca maretul RDS n-a reusit de 2 ani sa puna Fiberlink in tot Bucurestiul? eu acum dau tot 9 USD si am 128 K viteza download si 32 K upload (pana luna trecuta aveam 64 K download)

  32. #33

    Arhi eu platesc la casieria din Tomis Nord la Boema in fiecare luna FARA FACTURA.

  33. Si eu la fel, la cea de pe Tomis. La cea de pe 1 Mai a fost singura data cand m-am lovit de asa ceva, si de atunci nici nu am mai trecut pe acolo. Prefer sa platesc cand am drum pe la casieria mare si aia e

  34. #35

    Puteti sa platiti si fara factura incepand cu data de 15 a lunii daca nu ma insel.

  35. #36

    da e faza nashpa nu e vina rds-ului. ci a unor oameni care nu au chef de munca. ca doar no traim in romania.
    arhi :pai asta am si facut, normal. dar in relatia cu o firma e altceva, e un contract legal, etc. nu poti sa spui

  36. odin: cine i-a angajat pe aia care nu au chef de munca? nu rds-ul?
    m-as duce bucuros la alta firma daca nu ar fi oligopolul nenorocit al celor de la rds si de la astral
    si ce zici tu acolo cu “jet in plm la alta firma. nu avem nevoie de 9 dolari ai tai. pleci tu vine 50.” este exact politica de fidelizare a companiilor din romania care s-ar putea sa le loveasca in moalele capului in curand

  37. #38

    Arhi, eu sunt de la RDS … te rog sa ma ajuti (oricum ma-ai ajutat deja pe jumatate cu filmuletul) cu cateva lamurairi:
    – la ce caserie nu ti-au primit banii pe motiv ca nu ai factura?
    – daca ai probleme cu vitezele pe net, da-mi te rog pe mail la bogdan.ciobanu@rcs.ro adresa ta ca sa pot face o verificare (si eventual sa rezolvam problema)
    Multumesc

  38. La casieria de pe 1 Mai, in fata mea era un domn cu DigiTV si nu i-a acceptat banii pe motiv ca are nevoie de factura. Omul a plecat, am vrut sa platesc, prima reactie a fost “Factura?” “Nu am”, “veniti cu factura”.
    Degeaba am dat-o eu cu “pai..stati”, ca a cerut sa vina urmatorul, si pa.
    nu am probleme cu internetul 🙂 eu sunt multumit de RDS in privinta asta.

  39. #40

    La orice caserie RDS sunt obligati sa va ia banii indiferent daca aveti sau nu factura. In baza de date se poate face cautare dupa nume, CNP, adresa, etc.
    Daca nu va ia banii, notati numele casierului respectiv, si daca-i cazul va spun si la cine trebuie sa apelati p-orma…

  40. #41

    alex…acest lucru s-a intamplat in costanta nu in toata tara. cum am mai spus 100 de clienti sunt multumi 5 nu!!!…deci dak te numeri printre ai 5 poti sa pleci. kpa

  41. #42

    se poate plati factura la orice casierie cu codul client nr. tel rds. sau alte date personale.

  42. #43

    de ce a disparut postu meu ?

  43. #44

    Multumesc.
    Daca aveti situatii de genul asta va rog sa imi trimiteti un mail la bogdan.ciobanu@rcs.ro

  44. @Bogdan: sigur:))
    @ooOo Alex: pentru ca nu accept injuraturile fara sens aici.

  45. #46

    si injuraturile lui alex le suporti?

  46. #47

    Alex, eshti din Constanta? … dak da, shi ai o prob. cu RCS, te rog sa-mi transmiti … am sa incerc s-o rezolv. Sal

  47. oo0o Alex Nu am vazut nicaieri nici o injuratura legata de tine sau alta persoana. Aici se discuta problemele RDS si Curiero…

  48. #49

    @Arhi: eu chiar vreau sa mearga treburile mai bine … sincer … chiar daca, poate, o sa primesc (cel putin la inceput) o ploaie de mesaje si injuraturi …

  49. #50

    @Arhi ia uite ce a scris alex mai sus “arhi, n-ai nici un prieten la politie cu care sa o sperii pe proasta de la casierie?”
    cum poti sa spui ca nu a injurat? eu inteleg ca sunteti prieteni… dar prietenul tau chiar e dobitoc

  50. #51

    arhi:im di de mess sa vb
    ai
    ?

  51. oo0o Alex, nu il cunosc pe celalalt alex. iar tu ii ziceai ceva de familie noroc si numai stiu ce. hai sa incheiem tema asta, ok?

  52. #53

    ok…. am incheiat

  53. #54

    arhi…imi dai mess…nu vrei o pila ceva??

  54. =)))
    ba da.
    YM: cetinut

  55. @Bogdan: nu sunt din Constanta…sunt din Bucuresti
    oo0o Alex: 1. nu il cunosc pe arhi personal si nici el pe mine, deci nu cred ca putem fi numiti prieteni
    2. faptul ca faci o persoana “proasta” pentru ca nu face ceva ce scrie clar ca e in atributiile ei, nu cred ca este o injuratura..nu mi-am bagat, nu mi-am scos, nu nimica in casierita sau in familia ei…desi multe dintre ele merita al naibii…au fost cazuri la casieriile din militari cand se facea coada la RCS&RDS pana in statia de masina pentru ca casierele ba se miscau cu viteza luminii, ba lucra doar una din 3…nu stiu acum cum mai e…dar nu cred ca s-au facut schimbari uimitoare
    Odin: daca aia 100 de clienti ar folosi internetul 90% din ziua de munca + timp liber, nu stiu daca ar mai fi toti multumiti…sunt zone in care merge bine rds-ul si totul e ok, sunt zone in care totul merge ca naiba

  56. #57

    vb serios?? eu incerc sa-ti dau mai multe informatii…sa mai aflii si tu cate ceva ca toti sunt afoni pe aici dar dak ai ghef de glume..k lasa

  57. Odin, ala e ID-ul meu de mess.

  58. #59

    INCREDIBIL !!!!
    asa ceva numai in tara lu` papura voda poti vedea

  59. #60

    Arhi , eu ma asteptam sa te vad scotocind prin mormanul ala … sa iti gasesti factura …

  60. Traiasca RDS-ul si sa fie ferit de clienti batuti in cap si care isi baga net fara sa stie sa dea drumul la sistem…
    Ar trebui inainte sa se accepte semnarea unui contract cu vreun client, sa i se dea mai intai un test de minime cunostinte de utilizare PC si Internet…
    Numai bine!

  61. Clar, clientii sunt de vina, ca nu au masterat in calculatoare, nu?

  62. ba, ia da si mie camera … un pic numa … firewire si montaj am eu 🙂

  63. Ahahahahahahahahhahahahahahhahahahahaha… NICE ONE ARHI!!!

  64. #65

    asta este sunt…… (CURIERO)

  65. super tare. cine stie ce angajati idioti isi fac de “lucru”. Si noi ca prostii ne agitam, dam telefoane, ne certam cu oamenii. curiero sucks!

  66. Eu sunt tot din constanta , dar lunar mi-am primit factura cam in jurul date de 15 ale lunii , dupa care am fost si am platit-o , acum chiar sunt curioasa pt. luna iunie ce va fi?

  67. PLM, tu chiar esti constantean :)))

    Chip in taci, ca am materiale, dar mi-e lene de blog…

  68. #69

    chip chip :))

  69. Mah asta este un caz izolat al UNUI SINGUR postas caruia i-a fost lene sa le livreze sau de teama sa spuna la firma ca nu este in stare sa le livreze le-a aruncat.
    Nu faceti o tragedie din asta…si RDS a dat buleli…am scris mai sus ca la 8 zile dupa ce am achitat facturile mi-au taiat internetul pe motiv de neplata. si unde mai pui ca 1 din cele 3 facturi era platita exact in ziua emiterii (adica nici la curiero nu ajunsese).
    Si azi au venit sa scoata unui vecin HBO pentru ca uitasera sa il scoata la terminarea perioadei promotionale si guess what?!?! mi l-au scos si mie si am platit pentru intreg anul :))
    Asa ca maine iar trebuie sa fac reclamatie 😀

    Mi-am platit facturile cu toate ca acestea nu au venit si mai bine nu o faceam pentru ca in momentul de fata am 3 facturi achitate care la mine in firma nu apar.

  70. #71

    Cind faci pe cineva ,,prost,,ar trebuie sa stii cate ceva despre aceea persoana,si poate ca ar trebui sa te uiti si in dictionar la adj ,,prost..-lipsit de inteligenta,fara judecata.fara minte….si apoi sa faci afirmatii de aceste gen.Casiera ar putea fi si sora sau mama ta si nu cred ca ti-ar pica bine sa vina seara acasa si sa-ti poveasteasca cum e jignita zi de zi de clientii nemultumiti din alte cauze(care nu tin de caserie sau de comercial)..Si daca te duci la caserie si ii spui ca nu-ti functioneaza netul iar ea iti spune unde sa suni sau ce sa faci,si ti o faci pe ea proasta…atunci trebuie sa ne gandim care este prosr de fapt.

  71. #72

    @PSV – spune-mi, te rog, cum te numestia si unde stai … incerc sa rezolv problema cu TV (sau daca mai ai si alte probleme cu RCS … sprune-mi). Adresa mea de mail este bogdan.ciobanu@rcs.ro
    @roLitoral – daca ai materiale … te rog sa mi le trimiti si mie la adr. de mail de mai sus.

    Sal

  72. mmda: nu m-am dus niciodata la o casierie sa spun ca nu imi functioneaza netul, pentru ca in cazul asta ele nu au ce sa faca…intotdeauna am la indemana un numar de la suport tehnic de la rds
    si tu cum ai numi o persoana care sta la cafea sau barfa cand are coada de 100 de persoane la ghiseu? ori functionar la stat, ori idiot, prost, nesimtit
    o sa incerc sa ma duc intr-una din zilele astea prin militari sau mai bine ma duc la finalul lunii urmatoare, sa vad daca mai sunt cozile imense la plata facturilor si ce fac doamnele casiere …

  73. Ai ajuns si la Realitatea. Felicitari 🙂

  74. #75

    pai pe site zice ca le-a descoperit politia:) nu zice nimic de arhi

  75. #76

    @Arhi te rog sa-mi transmiti cand s-a intamplat sa nu poti sa paltesti fara factura la caseria din 1 Mai. Nu o sa “omor” pe nimeni dar vreau sa nu ne mai intalnim cu situatii din astea penibile pentru noi si de neinteles pentru clienti.
    Multumesc anticipat.

  76. arhi, doar n-ai vrea sa zica ca facturile au fost descoperite de un cetatean roman blogger…sunt curios daca au cumva si numele politistilor din patrula respectiva

  77. #78

    eh, nici macar nu ma asteptam sa mentioneze. ar fi jenant sa isi ia stirile de pe un blog, nu?:))

    @Bogdan: S-a intamplat acum circa 2 luni, poate 3, la casierie de pe 1 Mai

  78. #79

    Deci, mi-e mila de voi, sincer. Rds e asa, Rds e invers, mai invatzatzi shi voi ce e aia “iconitza cu 2 monitoare albastre” si pe urma sunatzi la noi , da? Facturile…ce naiba facetzi cu ele? Va shtergetzi la fund cu ele? Sa fim serioshi, la 9 dolari nimic nu va convine, internetul e destul de ok, telefenie gratuita avetzi, mutatzi-va in plm la alt furnizor sa vedeti cum e acolo. Voi credetzi ca toate raspunsurile le are Rds-ul. Pt factura de orange sa sunatzi la Orange u idiots si pt. a afla cat costa sa dai un telefon de pe Skype in America, check their website.NU taxeaza Rds-ul convorbirile de pe Skype. Nu sunatzi la Rds pt toate tampeniile voastre… raul_osva@yahoo.com, daca avetzi nelamuriri.

  79. Arhi, iaca si reactia:

    “RCS & RDS regreta incidentul petrecut in Constanta, din vina companiei
    ce ne asigura distributia facturilor – S.C. Curiero S.A. – si isi cere
    scuze clientilor sai pentru acest eveniment descoperit zilele trecute,
    in care aproximativ 15.000 de abonati nu si-au primit facturile aferente
    serviciilor prestate de companie in lunile februarie, martie si aprilie
    2007. Compania a luat la cunostinta de acest eveniment si de alte
    evenimente asemanatoare petrecute in alte localitati si a intentat o
    plangere penala, urmand ca autoritatile sa decida cine se face vinovat
    pentru acest caz nedorit.

    Compania RCS & RDS asigura clientii sai de eficientizarea serviciilor
    postale pentru ca acestea sa fie mai prompte si mai sigure. Pentru
    abonatii afectati, din Constanta, in aceste trei luni, data scadenta de
    plata a facturilor va fi prelungita pana la 30 iunie 2007.

    Pentru ca evenimentele de agest gen sa nu mai aiba loc, compania RCS &
    RDS adreseaza abonatilor sai rugamintea ca pentru orice incident
    asemanator sa sune la numarul de telefon de pe contract, numar
    disponibil 24 h/24.”

  80. Raul Osv:

    In primul rand, iti recomand sa vizitezi macar o femeie, poate reusesti sa reduci tonul si sa pastrezi un limbaj decent cand vorbesti cu alti oameni. In al doilea rand, la 9 dolari serviciul RDS este un nimic. Adica pe masura. In al treilea rand, nu inteleg de ce te nosferezi tu pentru ca cineva vrea factura pentru un serviciu platit – bun, acum banuiesc ca lucrezi la RDS, dar daca te urci, spre exemplu, intr-un taxi, si firma ta ar trebui sa deconteze, si ala din taxi iti spune la sfarsit ca nu poate sa-ti dea bon fiscal, este ca tipi ca o femeie anchetata pentru vrajitorie?
    Si in ultimul rand, mi se rupe cu cine are sau nu are contract firma RDS, ma intereseaza sa-mi ajunga factura acasa. Daca nu se intampla, inseamna ca firma RDS s-a zgarcit la bani si a facut un contract cu o sandrama de cartier. Rezultatul: Disponibil in fimuletul lui Arhi. Hai, multa bafta si fuguta la femei.

  81. #82

    Dragul meu , Iulian Enache, poate ca sunt femeie, si da, lucrez la RDS. Si mi se pare corect sa ajunga facturile la timp, si mi se pare de asemenea corect ca pt orice serviciu platit (oricat de mic ar fi abonamentul) clientul trebuie sa beneficieze la maxim de acel serviciu. Da nu mi se pare corect sa sunati la RDS si sa ne injurati in toate felurile cand unii din voi nici macar nu shtizi ce e ala browser. Sa fim serioshi, sunt satula de loosers. Si mi se pare ciudat ca un client care se plange ca nu ii merge netul, ne face in toate felurile, sa sune la noi, ii spune operatorul sa inchida fereastra si el isi inchide geamul de la camera 🙂 suntem in secolul XXI totushi.

  82. Ok, imi pare rau ca nu ti-am intuit sexul, dar trebuie sa recunosti ca Raul nu este un nume foarte feminin. “Unii dintre noi” nu inseamna “noi”, iar aici trebuie sa recunosti, din nou, ca serviciile RDS in ceea ce priveste clientii sunt execrabile (si vorbesc din proprie experienta, eu facand parte din categoria care nu inchide geamul cand vorbesti de fereastra de browser). De asemenea, inainte sa arunci cu piatra, gandeste-te cati dintre colegii tai nu stiu ce este acela un browser, fara nicio gluma. N-am sunat niciodata la RDS sau la orice alt furnizor de servicii pentru a injura, desi de multe ori era cazul. Faptul ca exista marlani printre clientii vostri nu este vina clientilor care nu sunt marlani, si, in plus, chiar si cand e vorba despre marlani, o parte din salariul tau este platit de catre acestia. Si atunci cand un om iti plateste salariul, nu poti – parerea mea – sa-l injuri pentru ca nu stie ce e ala browser. In plus, problema de fata este cea a facturilor – si aici RDS a dat-o-n bara din nou. Iar faptul ca va injura clientii, din nou, ar trebui sa-ti dea de gandit.
    O sa-ti dau un exemplu – eu sunt abonatul unei retele de cartier care pentru 400.000 de lei vechi pe luna imi ofera un download de 10 MB pe secunda. Si n-am avut niciodata motive sa-i sun si sa-i injur. Deci?

  83. #84

    Deci, am ales numele de Raul pt ca sunt multi care daca ar sti ca sunt fata..at zice, dar totusi vreau sa vb cu un baiat:P
    E adevarat ca RDS mai are un pic de lucat la unele aspecte. Nu mi se pare corect sa zici ca imi cashtig banii pe urma clientzilor. Si nu sunt pusa acolo sa explic oamenilor ce e acela browser sau cum sa isi creeze un cont de yahoo 🙂
    Pe mine ma enerveaza tupeul unora atata tot.
    Si daca tot zici ca imi iau salarul pe urma voastra, a clientzilor, asta nu inseamna ca avetzi dreptul sa vorbitzi in halul asta cu noi, pt ca …la urma urmei cu totzii ne luam salariile de pe altzii. Poate tu lucrezi la Electrica , nu? 🙂 Asta nu inseamna ca daca eu nush cum sa aprind lumina sun la Electrica si fac scandal 🙂

  84. Raul(a), ia spune tu, cine te injura degeaba? Pai nu e normal sa injuri, cand tu ii zici ca nu iti merge PPpoE si el te intreaba daca palpaie luminita de la placa de retea? Si tu raspunzi ca palpaie si el zice “dar un restart ati incercat”? Sau suni si intrebi care e setarea de smtp ptr rds si ea iti zice ca a preluat reclamatia si ca voi fi contactat? si esti contactat in 2 saptamani? sau suni si zici ca ai uitat parola de la conexiune si ea iti zice ca iarasi mi-a notat reclamatia?

  85. #87

    🙂 ce rost are sa faci verificari, daca nu este link pe NIC? in legatura cu parola..din pacate nu avem acces, de aceea preluam reclamatia. smtp pt rds..e simplu, nu cred ca pt asta ti-a notat reclamatie 🙂 si dupa 2 saptamani nu cred ca te mai contacteaza nici dracu lol…termenul max e de 24 de h, si crede-ma in acel timp se remediaza de obicei …ALTCEVA?

  86. #88

    Hai ma ca exista alternativa .

    Cica e 7,5 euro netu` prin RTC 😉 Si au acoperire frateeee…

  87. este? perfect simplu, nu? le-ai rezolvat pe toate. ce am spus mai inainte nici nu exista, ptr ca tu nu crezi, nu? asa facea si tipa de la telefon cand ii ziceam ca nu primesc factura: “domnule, nu se poate asa ceva, facturile ajung. Mai bine puneti-va un lacat la cutie”.
    uite de aia va injura lumea, ptr ca sunteti nesimtiti si aroganti, si va credeti prea destepti.

  88. #90

    :)) nu suntem arogantzi , nici nesimtzitzi , eu te fac idiot daca nu shtii nici macar cu ce se mananca pppoe??
    nu ne credem destepti, serios.

  89. da tu ce cautai pe acolo ?

  90. #92

    wooohoo RTC 🙂 err, stiai ca , contractul se semneaza pe 2 ani de zile?? si pe urma vezi tu consecintzele 😀
    trust me . 🙂

  91. #93

    Si care e duda ? Daca vrei modem subventionat semnezi pe 2 ani . La Vodafone si Orange nu ai beneficiile mari doar la contractele pe 2 ani ? Ba da.

    P.S. Nu tin cu RTC , acum tastez de acasa … de pe RDS . Dar ma cam seaca nesimtitii…

  92. #94

    Nu cred ca din cate plicuri Rds erau acolo au apartinut unui singur postas.Este imposibil Poate intregii filiale de la Curiero din Constanta.Este inposibil ca un postas sa duca acolo atatea plicuri Sefii de la Curiero Constanta cerd ca sunt in tema.Eu beneficiez de serv firmei Curiero in Ploiesti si eu sunt foarte multumit de ei.Imi primesc mereu facturile la timp si am si Orange si Rds.Sigur e un caz izolat dar pestele de la cap se impute.Pacat ca din cauza unora fara constiinta se pare ca vor suferi mai multi

  93. #95

    ok..;)
    vei vedea 🙂

  94. #96

    Mai mult am lipsit o saptamnana din localitate si cand am revenit am gasit in cutie(la care nu am lacat)4 avize ca imi venmise cardul de asigurare de sanatate.Am sunat si am intrebat unde sa ma prezint sa il ridic si mi s-a raspuns ca nu este nevoie ca vor veni dumnealor sa mi-l aduca acasa.Deci haideti sa nu aruncam cu pietre in toti angajatii acestei firme.Sunt si oameni care isi fac datroria si oricum padure fara uscaturi nu exista.Stiu ca ma repet dar la Ploiesti oamenii chiar isi fac datoria

  95. #97

    Curiosul are dreptate. Nu cred ca e necesar sa sufere o firma intreaga din cauza unor oameni care nu isi fac datoria. Curiero e chiar ok.

  96. Curiosul, tu esti coleg cu Teodora mai :))

  97. #99

    Oricum de cand au preluat Orange de la Posta Romana,am si eu factura lunar Cat era distribuita de Posta nu cred ca am primit 10 facturi.E rusinos ce am vazut chiar penibil dar nu pot fi toti la fel in asa incat sa aruncam cu noroi in toti angajatii acestei firme.Sa facem cat de cat o delimitare

  98. Raul Osv – draga mea, nu ne confunda cu clientii tampiti, cretini si idioti. Nu suntem tipul ala de utilizatori, gen “dublu click pe my computer” & shit!
    Ok?
    Si lasa-ma, ca sunt satul de idiotii din RDS, mai ales de suport tehnic – Level 1 sau cum dreaq s-or numi! Daca vrei, generalizez si eu, la fel cum faci si tu si iti povestesc:
    Intr-o zi am sunat la RDS pentru ca aveam probleme cu netu’ si o proasta de la tehnic ma intreba daca mi-am introdus userul si parola corect, cu toate ca eu aveam conexiune broadband. Informatia se afla in fata idioatei, in baza de date, in dreptul numelui meu.
    Stim cu totii ca RDS e companie de kkt, si stii de ce? Pentru ca lucreaza romani in ea, pilele si kkturile crete sunt peste tot pe acolo. Uite, vezi generalizez!

    Ma doare in fund ca proasta aia avea o fisa in fata din care citea mecanic intrebari. Exista pe la voi o groaza de inapti, asa ca ciocul mic.. ca sunt satul…

  99. #101

    eu nu sunt coleg cu nimeni si nici nu lucrez in curierat sunt doar un beneficiar al serviciilor acestei firme Curiero si din fericire multumit

  100. observ totusi ca stii despre cine vorbesc:))

  101. #103

    Apropo ati vazut cum lasa corespondenta mai nou Posta Romana?Nu se mai obosesc postasii sa le puna in cutia postala ca doar duc 15 kg in spate Le lasa pe toate la gramada si corespondenta e cu autoservire:))

  102. #104

    =))

  103. #105

    observi gresit si cred ca daca cineva nu este de acord 100% cu tine ai impresia ca este impotriva ta.Eronat.Am zis nu este bine ce s-a intamplat dar nu cred ca e cazul sa ii bagam pe toti in aceeasi oala.Spui ca esti dinConstanta Ce ar fi daca asi cataloga si eu pe toti Constantenii dupa primarul Mazare?Nu ar fi tocmai cinstit,nu??

  104. #106

    fulgerica….vorbeshti fara tine :)) serios nu mai pot de ras. ce aberatzii ai putut scoate pe “gura”… doamne doamne… :)):)):))

  105. #107

    Problema este ca ,clientul nu intelege un lucru..fiecare departament are responsabilitatile sale.Daca suni la suport tehnic si intrebi despre facturi iti dai seama ca operatorul te indruma sa suni la facturare ,dar clientul nu intelege asta si injura ca la usa cortului ca ii plimba de colo -colo ,
    -daca nu merge netul la comerciAl,daca nu te cableaza la comerciAl ,nu vine factura la comercial….Dar de ce acolo?Cea de la comercial iti incheie contractul sau te ajuta cu alte probleme ,in nici un caz nu te poate ajuta daca nu iti merge netul etc….Si daca solutia asta este, sa-l injuram pe ala care ne iese in fata de la rds …chiar daca are vina chiar daca nu …atunci tineti-o tot asa.

  106. #108

    mmda. u got it. ^5 😀

  107. Curiosul, corect.

  108. #110

    Se pare ca au incetat comentariile Arhi asa cum s-a mai spus poti plati si fara factura Normal e sa iti primesti factura asa cum chiar si eu o primesc Mai spun doar atat “Padure fara uscaturi nu exista”probabil si acolo unde lucrezi tu ai constatat asta,dar sa improscam cu noroi toti angajatii Curiero,nu se poate Ce sa mai zic?Imi doresc sa fi si tu multumit ca si mine Sigur situatia se va reglementa O zi buna
    Ps Nimeni si nimic nu ne da dreptul sa jignim pe nimeni

  109. eu personal nu am ce reprosa firmei respective. relatia mea cu firmele de curierat a fost ok, intotdeauna. o singura data m-a dezamagit, unul de la rocurier parca, atunci cand am avut de trimis o scrisoare si am chemat sa vina acasa, si tipul m-a sunat sa vin eu peste linii sa ii dau scrisoarea, ca el are multe de dus. Pai…ptr 118 000, cat e o scrisoare de dus, mi se pare normal sa vii sa o iei de la usa, nu sa ma car eu pana la tine, ca asa o pot pune la posta romana prin prioripost, si ajunge la fel de repede cum o duci si tu.

  110. #112

    Dupa cat cunosc eu RoCurier este firma capusa a Postei Romane asa ca nu ma mir

  111. #113

    ok, sunt deacord ca pushtu ala a dat-o in bara urat de tot cu aruncatul facturilor, dar dak stai sa t gandesti ca lua 500 lei vechi pt fiecare plic livrat cred ca multi ar face asa. si pe langa asta nu numai la RDS intalnim asta. eu sunt la UPC si am aceeasi problema cu facturile.
    si sa nu mai vb de posta romana. nu trebuie sa punem la zid o firma intreaga, care isi face treaba destul de bine, pt ca unul dintre angajati face o gafa de genul asta. si oricum cred ca pushtu se va alege cu o frumusete de proces din partea curiero prntru daune aduse imaginii firmei

  112. #114

    cred ca toti ati vazut cate facturi erau acolo Nu pot crede ca au apartinut unui singur curier Alea erau pt tot judetul Deci vinovati sunt toti curierii de la constanta.Sa nu aruncam vina pe unul singur Arhi eram curiosi sa stim cam din ce cartiere erau cei la care ai citit numele de pe facturi Nu cred ca in Constanta e doar un curier si acela a avut de dus atatea plicuri Sa fim seriosi

  113. #115

    Nu stiu cat iau salariu cei de la Curiero (cred ca e destul de rusinos sa ni se spuna ce salarii iau)dar eu i-am vazut cat cara in spate si nu se mai plang ca cei de la Posta Romana Si daca iau 5 bani(rton) pe plic asta e chiar de rusine si aici ar trebui ca patronii firmei sa faca ceva ca e inuman sa fie platiti asa putin si oricum cred ca nimeni nu a auzit de greva curierilor pe motiv de kilograme carate in spate cum au facut cei de la Posta Romana si oricum oamenii astia lucreaza si sambata si de sarbatori.Stiti ca eu a doua zi de paste am vazut curieri de la Curiero pe strazi in Ploiesti?Si eu mi-am primit factura de Orange chiar a doua zi de Paste.Posta Romana cate zile libere a avut??Domnilor Patroni de la Curiero Nu dumneavoastra umblati pe strazi Eu cred ca percepeti mai multi bani pe un plic livrat De ce va bateti joc de oamenii dumneavoastra (in caz ca e adevarat ca platiti cu 5 bani/plic livrat-500 de lei vechi-)Se vehiculeaza ideea ca percepeti in jur de 150 de mii lei vechi pantru un plic Si oricum oamenii dumneavoastra in marea lor majoritate sunt pe strazi toata ziua fie soare fie ploaieAsi fi curios sa aflu si eu cat are managerul din Curiero si cat are un curier salariul Cred ca sunt de acord cu mine toti ca ar trebui sa auzim si un cuvant din partea celor de la Curiero si chiar m-ati facut curios:Cat platiti unui curier pe luna???salariul net Astept totusi un raspuns

  114. #116

    Ptr kkk
    Upc au curierii lor sau cel putin aici in Ploiesti sunt angajatii Upc care distribuie facturile

  115. #117

    si mai e ceva
    nu sunt de acord sa infieram un singur om Acolo la Constanta e clar ca buna ziua ca nu apartine unui singur curier Clar ca doar un singur tap va fi dar totusi mai priviti odata filmul nu se poate sa fie de la unul singur Un postas de la posta romana nu are de dus atatea plicuri intr-o viata de munca Suntem oameni cu capul pe umeri sa judecam.Normal ca sefii se scot si pica magareata pe unul singur si probabil cel mai mic Am dreptate?

  116. #118

    Rusine la ce am vazut dar Curiosul are dreptate Nu e unul vinovat ci toti cei de la constanta Mai sunt vinovati si marii patroni care isi bat joc de oameni Curiero e tot firma straina?sau e a unui miliardar de carton care a facut avere din ciunga de la unguri si isi bate joc de salariati???E pacat ce s-a intamplat dar romanul moare de foame Romanul ala de rand nu patronii de trei lei cum is cei de la curiero care ii platesc cu 500 de lei pe plis lei vechi Si ei patronii se lafaie Rusine Normal ca nu e o scuza pt ce au facut cei de la Constanta asa cum zice Curiosul toti curierii din constanta au plicurile date la domiciliul pe care ni l-a aratat arhi Cine stie cat are salariul un postas de la curiero? si eu vreau sa aflu

  117. #119

    Propun o tema de dezbatere sa ii mai lasam pe cei de la RDS si Curiero sa isi rez treburile:
    Ce puteti face in schimbul sumei de 5 bani(500 lei vechi)
    Va provoc
    Eu raspund asa:”Nici macar nu clipesc”

  118. yo ppls. de ce il cainati voi pe tipul care ia 500 de lei pe un plic? Il obliga cineva sa stea acolo si sa primeasca banii aia? Locuri de munca sunt cu gramada, iar daca accepti, la 20 de ani, un salariu de kkt, asteptand sa fii cainat de ceilalti, e numai vina ta.
    Iar in clipa in care totusi, accepti acele conditii, mi se pare perfect normal sa iti faci treaba ptr care esti platit. Cum ar fi ca un mecanic de tren, sa zica imediat dupa plecarea din gara “frate, mie nu imi place ce salariu iau, cred ca plec acasa”?

  119. tu nu clipesti…insa altii cara sute si mii de plicuri…fie ploaie, vant, frig sau canicula, nu-i asa de usor dar unii nu au de ales. este un caz sinuglar nu poate fi blamat tot curiero cum nici rds nu poate fi considerat vinovat, decat ptr faptul ca nu isi verifica colaboratorii. eu cred ca cea mai mare problema a rds`ului este cablarea, cel putin in cta

  120. anybody, fiecare din noi a avut locuri de munca pe care le-a urat. Eu la 22 de ani eram electromecanic la CFR. In fiecare noapte incarcam zeci de tone de baterii, manual, in vagoanele de tren. Nu mi-a placut, si am plecat, am considerat ca pot mai mult. A fost alegerea mea. Cum ar fi fost ca intr-o noapte sa spun “eu imi cam bag p..a, nu mai fac nimic?” Nimeni nu ma verifica, puteam sa o fac, dar nu am facut-o.
    Iar eu nu blamez firma curiero. Nu am de ce. Blamez gestul in sine si faptul ca RDS nu a luat in seama sesizarile tuturor celor ce i-au atentionat, si a preferat sa mearga inainte.
    Atat.

  121. nu am spus ca ai blamat firma curiero am vorbit la modul general. e clar ca cel care le-a aruncat este singurul vinovat, iar despre munca de curier am vorbit tot la modul general si sunt multi care isi fac treaba ca la carte crede-ma, daca el si-a baga ceva in ele de plicuri e treaba lui. si nu este chiar asa de usor sa iti gasesti un loc de munca la 20 ani, dar depinde de domeniu. probabil ca sunt multi care considera curierii niste oamneni lispiti de calificari si deci incapabili, insa eu ii respect pe cei care isi fac treaba.

  122. #124

    Oameni buni Nu e clar ca acele cateva mii de plicuri nu apartin unui singur curier??Si apoi Arhi cat de corect erai tu cand erai electromecanic???Ce vreau sa va fac sa intelegeti toti dar cred ca deja ati inteles Acele plicuri nu pot fi puse in carca unui singur curier Esti masi multumit ca un copil va intra in puscarie???

  123. #125

    se tot vorbeste de curieri si eu sunt curier si chiar imi fac treaba ce am vazut nu e normal numai ca sunt unii care au dreptate Nu se poate sa fie numai un curier vinovat asta e clar Apoi asa este nimeni nu ma obliga sa stau pe un salariu de mizerie dar daca am 43 de asni si nimeni nu se mai uita la mine ce sa fac?Nu am veleitati de afacerist(hot) asa ca ma multumesc cu un salariu de mizerie asa ca multi altii Normal ca nu sunt de acord cu ce au :”FACUT CEI DE LA CONSTANTA” pentru ca imi dau si eu seama ca nu e de la unul singur Toata filiala acestei firme (de la Constamta) are cunostinta de cele intamplate chiar inainte sa se fi intamplat Nu se poate altfel acele cateva mii de plicuri nu le putea cara un curier in tolba de unul singur Nu exista scuza dar sa acuzi un singur om nu este coresct Ar trebui dati afara toti de la Constanta

  124. #126

    Arhi daca ai deontologie profesionala spune cat ai luat pe acel film Si te mai rog sa fi cinstit si sa ne spui cat (daca) ai furat cand lucrai la CFR pentru ca se stie cat se fura de acolo si se fura si ce fel de servicii a oferit CFR si mai ofera(de joasa speta)

  125. #127

    Inca ceva Arhi si voi tacea De la CFR nu ai plecat ci ai fost dat afara De ce?? Nu cred ca de bun si corect ce erai Adu-ti aminte te rog

  126. ce campii bati tu mai copile….Tinere de la globtel…am o memorie foarte buna si retin IP-urile. Tu chiar nu ai treaba?:)

  127. Bai tembelule, tu chiar nu ai mai vazut cum e un blog, nu? Afla, pentru informarea ta, ca IP-urile si e-mailurile ajung la mine. Asa ca tantalaule care ai ID de messenger land_radio@yahoo.com si IP: 86.104.61.49 , host-86-104-61-49.globtel.ro, cara-te de pe blogul meu, si nu mai comenta ca si cum ati fi mai multi, ok?

  128. #130

    Arhi – May 31st, 2007 at 10:33 pm
    Bai tembelule, tu chiar nu ai mai vazut cum e un blog, nu? Afla, pentru informarea ta, ca IP-urile si e-mailurile ajung la mine. Asa ca tantalaule care ai ID de messenger land_radio@yahoo.com si IP: 86.104.61.49 , host-86-104-61-49.globtel.ro, cara-te de pe blogul meu, si nu mai comenta ca si cum ati fi mai multi, ok?

  129. #131

    acesta este renumitul reporter ARHI de la constanta minunati-va cum vorbeste cel care a descoperit facatura secolului cel care a fost dat afara de la CFR

  130. #132

    ARHI multumesc ptr reclama gratuita afla ca am si un post de radio

  131. #133

    app am totul salvat daca nu stii cum se salveaza se da copy apoi in alt fisier paste Mai vedem daca asa vorbesti aici imi inchipui cum vorbesti cu ceilalti

  132. #134

    Pentru Arhi dupa care inchei:
    Daca nu cunosti Legislatia Romaniei cu privire la folosirea datelor confidentiale,te anunt ca blogul iti va fi desfiintat Cand ai acceptat termenii de postare,sau daca esti proprietar de site trebuie sa stii ce poti face public si ce nu Ai grija ca te incadrezi in faptele penale deocamdata
    Tantalau sa faci tu pe cine iti permite tie dar eu cred ca nu te-am jignit
    Repeti gresala pe care ai facut-o cu cei de la RDS
    Reflecteaza la ce am scris si cred ca o sa imi dai dreptate
    Nu mai amesteca pe toti in aceeasi oala ca nu e corect
    Ai lucrat la CFR stim cu totii ce este acest CFR e normal sa te judec eu dupa cum judec controlorii??
    E normal sa te judec eu dupa D-ul Mazare(cum am mai spus si mi-ai dat dreptate)
    Sa nu facem din tantar armasar

  133. copkii fara ocupatie…

  134. #136

    Mi?to reportajul, Arhi! De-aia nu-mi veneau nici mie facturile

  135. #137

    mai spun si eu ceva despre astia de la Curiero care in cea mai mare parte, si aici ma refer doar la sefii mari de la Bucuresti,nu prea sunt interesati decat sa ia banii de la clienti ca “sclavii” aia din tara tre sa duca pachete si plicuri pana nu mai pot si nu cumva sa va ganditi ca vad ceva bani pe ore suplimentare sau alte alea. A… si sa stiti ca acele facturi trebuiau distribuite de UN SINGUR CURIER, in 2 luni. Asa ca va rog sa va mai ganditi putin. Oricum in Constanta cu cateva exceptii, oamenii se descurca destul de bine, dar acum ma refer la partea de colete. Asa ca sa va faceti o idee: 11 curieri acopera tot judetul, in timp ce la FanCurier sunt 19 doar pe oras. Deci… trageti si voi o concluzie

  136. #138

    Din pacate, tendinta oamenilor care lucreaza la firme mari este sa se poarte ca si cum ar fi superiori. D-asta nici nu ma mira atitudinea suportului tehnic si casieriei vizavi de facturile spaima. In definitiv si la urma urmei, suntem doar niste parliti de abonati, niste sarantoci d-aia de nu-si permit abonament mai mare de 9USD, care de tampiti isi pierd facturile, de tampiti nu reusesc sa se conecteze cu pppoe-u lu peste, de tampiti nu pot sa plateasca o factura in conditiile in care sunt in fata ghiseului, cu banii in mana, ruganduse de casier(ita). Tot de tampiti nu reusim nici urmatoarele: sa ne anuntam singuri rutele in internet; sa eliminam de unii singuri rute aberante prin gw 255.255.255.255 aparute, vezi dom’le, ca prin minune in rutele nationale RDS; sa citim si noi cursuri de retelistica, preferabil CISCO, pentru a fi la acelasi nivel de cunostinte cu suportul tehnic RDS (haha); sa trantim un nenorocit de windows in rack, sa fie support@rdsnet sigur ca nu-s eu unul din prostii care se sperie de atac directionat cand ii anunta stiu eu ce panarama de firewall ca le-a venit nu-sh ce pachet pe portul 80, 443, 1080, 8080, 22, 143 sau mai stiu eu ce traznaie. Draga Raul, 5 ani de zile, pe abonament _business_, cu peste 20 de locatii, si aveam parte de replici intepate, de prost gust, care s-au dovedit invariabil deplasate, pentru ca, si nu sunt modest, am avut dreptate de fiecare data, cu o singura exceptie (greseala pe care mi-am descoperit-o inainte sa apara cineva sa verifice, asta la 2 zile distanta de la deschiderea ticketului). In concluzie, nu ma mira reactia bizonului de suport cand arhi i-a explicat ca n-a putut sa plateasca din motivele cu bricina.

    Arhi, imi pare bine ca le-ai dat peste nas. Sunt curios daca si altii decat manangementul s-au simtit la faza asta – tind sa cred ca nu. Am prejudecati?

  137. #139

    Salariu curier pedestru: 460 RON
    Salariu curier auto: 600 RON
    Salariu “scuterist”: 800 RON

    it`s a shitty job, but somebody has to do it…

    Daca voi blamati o firma intreaga pentru ce a facut X`ulescu, atunci de ce va asteptati sa nu blameze restul tarilor europene Romania pentru ceea ce fac o mana de oameni?

  138. #140

    Citat: “Nu toti profii sint fustangii, nu toti chirurgii comit malpraxis…. si nu toti curierii se comporta astfel.”

    Am incheiat citatul.

  139. #141

    salariul adevarat al unui curier pedestru este 340 ron, care se mareste dupa 6 luni cu 50 ron,salariul unui curier auto este 600 ron iar a unui curier scuterist 700 ron

  140. #142

    o fi bine cand stai sa pierzi timpu pe bloguri…

  141. Probleme cu facturile… au au … si inka cate … nici nu vreau sa spun de cate ori am gasit eu facturile aruncate undeva pe langa scara sau imprastiate chiar pe jos in scara de bloc … dar oameni buni … sa nu credeti acuma ca iau apararea cuiva .. dar sunt doar subiectiv … fiecare are partea lui de vina … adika RDS … si CURIERO … dar nu RDS e vinovatul principal .. ei emit facturile si le trimit la oameni aici vinovatul nr 1 este CURIERO… supararea ta este aceea ca nu ai putut sa iti platesti factura .. e normal .. dar astia de la RDS sunt mintiti de cei de la CURIERO ca facturile oamenilor sunt in siguranta .. in consecinta cam de aia ti se spune tie ca tu esti de vina … la randul lor .. cei de la CURIERO au niste angajati idioti .. care nu isi fac treaba … deci .. mai bn sariti in cap la astia de la CURIERO sa isi schimbe angajatii.
    PS: Mai spun ca … desi cateodata facturile ajung unde trebe (adika in cutia postala ) niciodata nu ajung la timp .. aici nu stiu cn e de vina dar problema exista 🙂

  142. Mie’mi vine sa urlu de nervi din cauza rds… stau de 2 ore si ma uit la modem: doar doar s’o conecta. De o luna numai sesizari am facut, deja sunt enervat la culme …. ! (noroc ca mai am o sursa de net)

  143. eh, lasa ca pune UTI retea impamantata, sa vezi ce net bun o sa avem

  144. @byrev – de ce nu mergi pana la OPC ? eu zic ca se rezolva si nu o sa mai pice prea des 🙂

    @UTI ? 😀 din 2009 ( sper sa nu gresesc ) , conform unei hotarari de CL nu ar mai trebui sa existe DELOC cabluri aeriene ( cel putin in Bv ) . majoritatea legaturilor sunt deja subterane, iar cand o sa ajunga RDS-ul ( ei spun inceputul lui 2008 ) sa lege METRO majoriatatea oraselor …sa vedem cati mai intra pe piata

    din ce am observat eu UTI merge pe piata de nisa, si nu pe larg consum 🙂

  145. Iulius, prin hotararea CG al MB, firma care va face reteaua urbana de internet, va ingropa cabluri si le va inchiria mai departe, se numeste UTI 🙂

  146. #148

    Salut.
    As dori si eu sa aflu de la voi parerea voastra fata de internetul de la RDS.Si akum sa va zic de ce: au venit la mine o echipa tehnica de la ei , au facut masuratori si au zis ca vreau sa monteze o antena pt internet pe bloc (asta sa intamplat ca in luna martie 2007).Akum au venit niste oameni au montat antena si sau dus.Ma intalnescu cu unul din cei care au montat antena pe scara si il intreb cand dau drumu la net, el a zis ca nu stie ca ei nu se ocupa cu asa ceva, ei numa monteaza antene.Daca stiti careva dintre voi aproximativ in cat timp o sa vina sa dea drumul la interne si ace abonamente au.Pt astia de la noi de pe scara au zis ca ne da net gratis banda de 2 mb din cate am inteles de la seful de scara si 200 E chirie pe luna.La aia 2 mb cu cat o sa scot de pe torente (akum am clicknet de 6mb cu inca 3 vecini si scot cu 450 kb). Va multumesc

  147. Gabel, eu sunt foarte multumit de internetul de la RDS. Ptr 9 usd, descarc cam cu 3,5 MB metro. e bine. in rest, nu am nicio idee

  148. Si asta a fost sters

  149. Aceeasi problema este si la Pitesti si suntem in anul 2011