Daca tot am vandut Mercedesul (il gasiti aici, ziceti ca sunteti de la Arhi si poate va da si reducere:)))si acum am un golf vai de capul meu sarac (cont de patreon), ma gandeam sa imi fac un credit auto pentru o masina second, poate la anul.

Acum, ce sa zic, sunt un pic rupt si de realitate, si de piata. Sunt prea sarac pentru a putea intretine un GLE la nivelul la care merită, nu sunt nevasta lui Câciu. Îmi place, e masina ideala, dar nu mi-o permit decat doar daca vreau sa ma dau mare. Si nu am cui.

Ma uitam la Mazda CX5, la care imi place mult rosul ala Mazda. Un prieten care a avut Mazda imi spune ca are un cuplu tampit, care schimba vitezele incet si, desi ai 200 de cai, poti sa mori relaxat intr-o depasire.

Ce vreau eu.
Un SUV, dupa 2020, intre 20 si 30k, pentru ca imprumut auto ( blogger sarac, cont patreon), de preferinta diesel, dar merge si benzina, 190-250 CP, sa nu mor cu el in depasire pentru ca nu are zvac sau rezerve, sa nu aiba ca atractie principala o tableta de 20 de inch si sa trag pe dreapta ca sa caut de unde sau drumul la caldura.

Prefer masinile mari, nu SuV Nissan Qashqai.
Bigster am inteles ca e cam.mic, de fapt, insonorizarea e praf iar puterea emanata e la nivelul unei trotinete…

So, idei?

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

105 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    FreeLander 2. Am căutat mult până mi-am luat una și până acum sunt mulțumit până peste poate de el. Să fie după 2011 și cu motor de Ford, nu BMW și dormi liniștit.

    • #2

      iarta-ma, 2020, scrisesem aiurea

    • #3

      RAV4 atunci. Am auzit numai de bine de el.

    • #4

      Pana la partea cu intrat in depasiri. Acolo, RAV sau CX-5, tot aia e.

    • #5

      lu zarax nu ii ajungea blogul meu, a venit să țină steagul sus și pe aici.
      cetin a mers cu mine cu mașina, știe că nu conduc cotețe.

    • #6

      @Vali, daca nu sunt de acord cu unele chestii pe care le scrii, nu inseamna ca nu imi place blogul tau.

  2. #7

    am un prieten care si-a luat Touareg tzipla in banii astia, dotari smechere inclusiv trapa si roti care vireaza pe spare. il are de vreun an deja si absolut nicio problema. daca esti interesat pot arunca o intrebare sa vad de unde l-a luat.

    • #8

      touareg e interesant, l-au cam futut imagistic vorbind fata de modelul care l a consacrat, acum arata ca o rata gravida

    • #9

      Eu cred ca noul Toureg, adica CR, arata cel mai bine din toate suv-urile nemtesti, imi place ca au integrat tabletele in bord, si nu au trantit o scandura ca la GLE. Din pacate pentru romani, vine doar cu motoare de 3litri.

  3. #10

    Ia-ti si tu ce are nwradu.

    • #11

      ultima oara cand stiam ce masina are nwradu avea un ford focus

    • #12

      Acum este tîmplar…

    • #13

      sa fie atent la coaie!

  4. #14

    Din 2023 folosesc un Kodiaq. 2.0 TDI, 150CP. Am preferat opțiunea cu 150 (in loc de 190) din doua motive: dura mai puțin livrarea si e mai economicoasă la drum lung. Daca e nevoie de zvâc (mai ales cu mașina plină), schimb in modul sport si face treaba.
    Aproape 50k mile mai târziu, consumul mediu mixt e undeva la 48mpg.

    Versiunea 7 locuri. Dar rândul 3 e doar pentru copii (sau adulți <150cm) iar in configurația asta nu prea ai loc de bagaje. Adică ai loc de bagaje pentru o excursie de weekend si cam atât.

    • #15
      Comentariu discutabil

      …daca iti alegi hainele doar pentru confort termic si pentru a te acoperi de priviri curioase
      …daca mananci fara sa iti pese de gustul mancarii
      …daca futi doar ca sa te reproduci
      Skoda Kodiak

    • #16

      consumul mediu mixt e undeva la 48mpg

      E ok, si cat consuma?

    • #17

      el sta in UK, ma indoiesc ca mai stie sa faca transformarile astea

    • #18

      Pai ar fi cam 80km cu 4 litri, deci in jur de 5%. Probabil sta undeva pe langa autostrada, nu cred ca scoti consumul asta (ok, chiar si mixt) mergand prin Londra.

    • #19

      @ Ionut asta e pe principiul, nu mai cumpara de la Ikea ca…motive…

    • #20

      kodiaq 2.0 benzina.
      7 in afara orasului
      7 pe autostrada pana in 110 km/h
      9 pe autostrada la 130 km/h
      12-13 in oras.
      spatiu pentru tot, puternica, fara griji.

  5. #21

    N-am, dar am vrut să-mi iau, însă a trebuit să renunț din cauza unor constrângeri de buget de ultim moment: un Skoda Kodiaq. Mi-am luat în schimb o Octavia III FL de nouă, în 2019, de care-s foarte mulțumit după 6 ani de exploatare. Atât de mulțumit încât aș vrea să extrag întreaga valoare din ea până să o trec pe plan secund sau chiar s-o vând.
    Poate că motorizarea 2.0 TSI ar fi potrivită pentru tine.

  6. #22

    Fa o simulare si pentru imrumut de nevoi personale vs. credit auto.

    S-ar putea sa coste mai putin imprumutul.

  7. #23

    Xc60. Am vazut ca sunt destule prin romania. Pentru tine chiar si xc90 ca ai familie.

    • #24

      sunt chinezesti, sefu. ploua in ele. la xc60 varianta din 2019 problema cunoscuta e ca pleaca roata stanga fata din mers. and so on.

    • #25

      Daca o dam in d-astea, sunt apucaturi romanesti. Unu din inginerii de acolo e roman si mai fura chedere.

      Eu la orice ma uit, tot la xc60 ajung. Hyundai Tucson are tot felu de optiuni si imi place cum arata. Noul rav4 o sa arate smecher.

    • #26

      Pacat ca nu le-ai vazut si pe alea de la swedetech, crapa motoarele ca la microunde

    • #27

      nu e apucatura romaneasca, atunci cand am luat mercedesul am petrecut zile intregi cautand tot ce am putut gasi despre volvo, ca aveam de aleas intre mertz si un volvo xc60 din 2019. sunt probleme clasice, pentru ca productia e china muie marelui Xi, ca au futut ditai brandul

    • #28

      Acuma nu ma bag eu sa iti zic ce masina sa iti iei, dar in afara de range rover eu n-am masina de care sa imi fie frica! Vezi si tu sa nu fie probleme din alea de la toti gura casca. Eu i-am injurat recent pe unii si de fapt problema era la mine! Mai dai mai iei!

  8. #29

    s-a zis Bigster? /s

  9. #30

    Este un tip , celebru, la Brașov! Îți poate face recomandări bune de mașini!

    • #31

      Bonus ii impartaseste si cursuri de conducere defensiva si condus legal…

    • #32

      Andrew Tate s-a mutat in Brasov?

  10. #33

    Ai Ford Kuga, nou, 2.5L, 243 CP.
    E mai spatios decat GLK.

  11. #34

    Kodiaq sau sora lui, Seat Tarraco. Eu am mers in vacanta si cu Nissan X-trail si mi s-a parut misto.

  12. #35

    Deci zici ca ne-am vorbit 😀 eu am aceleasi cautari cam de 1 luna…
    Vreau sa schimb golf 7 cu un minisuv sau ceva break 4×4 allroad. Ce ma intereseaza in ordine:
    1 – cutie automata, 2 – comfort, 3 – 4×4 cu o garda la sol minim de 180….

    Din ce ma prospectat piata si ma incadrez la bani a merita 2 masini:
    suzuki scross sx4 sau toyota rav 4 dar rav 4 e prea mare pe gustul meu…

    ma gandisem si la vitara dar e prea mica sau kia sportage dar astia sunt praf pe 4×4…

    ar mai fi o optine audi allroad 4×4 sau scoda scout 4×4.
    Duster nu vreau ca nu e confortabila la drum lung iar ce drumuri forestiere as face, ceva zapezi sau noroi ma descurc bine cu ce e mai sus…

    • #36

      Seat Ateca

    • #37

      Sportage-urile alea chiar așa proaste or fi? Că la multe le-am dat cu praf de ușcheală cu golful 5 al meu de 19 ani…

  13. #38

    în calitate de posesor (deci bias) de CX-5 diesel eu zic totuși să testezi unul.
    Poate o să îți placa
    Din punctul meu de vedere singurul minus e portbagajul ușor mai mic față de alte mașini din clasa.
    Ca plusuri: arată f bine, mai ales pe roșu ,variantele bine echipate au interior chiar premium, ținută de drum foarte sportivă pentru un suv.
    Deși sunt mult hulite pe internet motoarele pe motorină de după 2017 nu mai au problemele care le-au făcut celebre

    • #39

      omul meu a avut mazda 2021. si mi-a zis ca e o problema mare asta cu acceleratia inceata

    • #40

      @arhi
      Cel mai bine fa un test drive cu mazda. Cred ca amicul tău exagerează.
      Eu, posesor de cx30 cu doar 186 cp, îți spun ca are svac pt orice depășire. Mai ales cuplata pe mod ul sport.
      Nu schimba lent vitezele, doar ca unii pur și simplu nu învață cum se
      Conduce o cutie automata.

    • #41

      CX5ul pe benzina nu mi-a placut asa mult, era si sport cica, dar parea intr-o usoara reluare. dar diesel-ul e super misto de condus. ce-mi place cel mai mult e ca dupa un drum lung nu esti teapan cand te dai jos. la variantele mai bine echipate cum zice domnul de mai sus nici nu prea mai ai ce sa adaugi. singurul minus e ca nu are ecran tactil, faci toata treaba de la rotita vietii.

    • #42

      Eu sunt posesorul de mazda, model 2020, skyactiv X, 1.8 benzina, 180CP cutie automata. mazda 3
      Motor super misto, cutia aia schimba de ai timp sa-ti faci o cafea, de specialitate, pana face kickdown.
      Venind de pe un golf cu DSG (1.4 amarat, 22cp) era sa mor dracu in prima depasire ca am calcat-o si nu facea nimic.
      In sport parca e un pic mai fasneata dar tot moale.
      Nici rapoartele nu sunt cele mai fericite, par mai degraba gandite pt accelerari lente, confortabile.
      Daca dai din padele parca parca e mai luminat.

  14. #43

    Pari viitor posesore de SsangYong REXTON G4. Vorbeam zilele trecute cu un amic, cica is toyote, de fapt…

    • #44

      nu, decad rau in timp, efectiv imbatranesc, se sterge vopseaua de pe ele, se matuiesc geamurile, arata rau

    • #45

      Ssangyong sunt sud coreeni, iar Rexton este un concurent pentru Landcruiser si Range Rover: diesel, sasiu de pickup, reductor, offroad, tractari, 7 locuri.
      Eu l-am testat si condus, iar calitatea interioara mi s-a parut foarte buna, chiar peste GLE.
      Din pacate nu a fost testat NCAP sau IIHS.
      Desi se lauda cu un pret de pornire de 36k, varianta pe care o doresti este Clever, care pleaca de la 43k. Pe piata SH sunt foarte scumpe si nu se merita

  15. #46

    Decat sa pierzi vremea cu vox populi, cauta cateva modele in jurul tau ce se incadreaza in buget, mergi sa le vezi si fa drive-test si vezi ce iti place.
    Multe alegeri nu vei avea, deoarece majoritatea modelelor au o tableta stupida plantata, apoi la confort/insonorizare s-a facut rabat la calitate in ultimii ani, iar la motorizari, daca ai diesel esti cam mancat pe motiv de dpf si alte mizerii, benzina clasica gasesti mai putine, si ai minunatile hibride unde cari baterii dupa tine si te miri ca are masina 2 tone.

    Daca totusi merg donatiile, cu asta nu dai gres:

    www.autovit.ro/autoturisme/anunt/lexus-seria-rx-ver-450h-awd-business-ID7HysF2.html

    • #47

      adevarul e ca lexusul ala arata intr-un mare fel

    • #48

      Ca arata e o chestie, dar Lexus sunt foarte ok, fiabile, am condus CT, IS, NX, RX…toate au comenzi pe butoane , functionale, poate pentru unii sunt prea clasice sau old school, insa bine fabricate.
      Iar daca Toyota e ok-ish, in schimb sufera mult la finisaje si insonorizare, unul dintre motive este ca exista Lexus, care este next level; iar legat de depasiri, desi are cutia cvt, V6 benzina de pe RX este ceva deosebit, se aude frumos in ture, puternic, si datorita sistemului hibrid consumul este mai mult decat decent pentr masa masinii.
      Daca ai constrangeri bugetare, incearca si NX, desi marimea portbagajului si spatiul interior nu sunt foarte generoase.

      PS Nu vand masini, nu lucrez la Lexus, insa am amici ce au reusit in viata si si-au tot schimbat jucariile.

    • #49

      RX-ul este in aceeasi clasa cu GLE, l-am condus-o si este o bijuterie, dar:
      1. Motor de 3.5 inseamna impozit de 7000lei si RCA de 4000lei, daca se scoate reducerea ai imbulinat-o.
      2. Bateria hibrida expira pe la 10 ani, si costa reparatia, peste 4k euro.
      3. Piese scumpe.

    • #50

      Am uitat, pe RX s-a pus si un turbo benzina de 2 litri, model 200T, sau RX300 (facelift).
      Este unul de vanzare in Bucuresti din 2016, la 32k. E prea mult parerea mea

    • #51

      Nu am auzit pe nimeni sa se vaite de Lexus. Daca ai dineros go for it.

  16. #52
    Comentariu controversat

    tesla model Y long range fara nicio retinere daca vrei masina contemporana, nu caruta trasa de cai de acu 100 de ani. tu stii daca ai nevoie real chiar de atat de mult spatiu, ca ti-as sugera chiar model 3 long range. ignora toate tonele de idei preconcepute care circula pe net de la oameni care au vazut tesla doar in poze si pe youtube.

    • #53

      Du-te bă cu tableta aia overpriced, de-aici!

      Aș merge pe jos, mai degrabă.

    • #54

      daca s-a certat cu trump, e de rahat.

    • #55

      Ionut, nu imi place Elon Musk si consider ca e unul din artizanii cacatului in care e lumea acum. Daca l-as vedea ca moare in fata mea de sete, as arunca apa

    • #56

      Eu mi-aș bea pișatul ca să nu îl bea el.

  17. #57

    Eu am un Nissan XTrail e power 4×4 de 2 ani si sunt foarte multumit

  18. #58

    3008 hibrid este varianta cu peste 200 cai
    da stiu lumea face misto ca e franceza dar multi au impresia ca e sub rav 4

    • #59

      mie chiar imi place cum arata 3008, chiar mult

    • #60

      eu am 3008 diesel, an 2021, automata aisin, 8 trepte, 130cp.
      a mers la munte cu noi un tip care avea rav4, acelasi an. azis ca i-a placut si cum se misca, dar el mergea ca mortu’ ca sa consume aia 5L amarati…
      a zis ca este superioara la finisaje si aspect.
      o singura problema am avut: stopurile spate s-au aburit la trecrea de la cald la rece. chiar cand au scos-o de la revizia de 2 ani. inlocuite pe garantie. apoi a devenit cunoscuta problema. cred ca am fost primul…

    • #61

      se gaseste si la 190?

  19. #62

    Nu prea le am eu… dar ma bag in seama :)) RAV4?

    • #63

      am citit la un blogger ca trancane si are plastic ieftin:)))

    • #64

      S-a plâns Vasilescu ??

  20. #65

    Daca tot este subiectul asta cu SUV-uri si masini. A condus cineva BYD Seal-U versiunea hybrid? Ceva pareri? Pare ca ar fi in jur de 37-42k euro functie de 4×2 sau 4×4. Dar pare destul de dotat in banii astia.

  21. #66

    Eu vorbesc aiurea, de piața Nord Am, dar iată preferințele mele:

    Subaru – mie îmi ajunge un CrossTrek, dar Outback e încă și mai bine, deși scump. Nu mai știu dacă Forester se mai face. Partea proastă e că în Ontario aștepți între 6-10 luni să-l iei.

    Mitsubishi Outlander – bunuț, dar scump.

    Am umblat acum 2 ani după mașină. Paradoxul era că mașini decente SH erau mai scumpe că entry levelul de mașini noi, pe același make/model. Doar că la cele noi, în intervalul 30-40 mii CDN, livrarea era între 3-6 luni.
    Am găsit un Mitsubishi RVR pe stoc, dar fără fițăraie: fwd, jante oțel, ciuciu navigație, ciuciu trapă, motor 2000cc dar nu știu câți CP, puțini oricum.vcref că 130 și un pic.
    N-am spatiu în portbagaj să-mi pun kayacul folded. Ata ete, pt $30500.
    Sunt mulțumit că merge, cam sună a tractor, nu prea trage, dar eu martalog fiind, nici eu nu mă mai dau în bărci.

    Apropo de aia cu depășirile: o pui din Drive in modul ăla de tractare remorcă, nu mai știu cum îi zice, și e ca și cum ai băga a 4a la una manuală.

    S-au cam dus vremurile când conduceam V6-uri SH decente, all options, cumpărate cu maxim 15K…

    • #67

      mie mi-a placut mult subaru. am condus forester si VX. dar atunci era funny sa conduci masini de babalaci, fiind relativ tanar. acum nu mai e:)))

    • #68

      Eu mă uit mai mult la mașini care să facă un pic față și prin coclauri. Nu neapărat off-road, dar drumuri forestiere, cu șleauri, d-alea.

      La o adică, F-150 ar fi răspunsul, deși e la fel de scump ca nu merțan.

      Aici încă mai luptă să supraviețuiească stilul hillbilly: truck V8, ATV și șalupă.

      Tărănbeții pe aici au mai multe arme per capita, decât în US&A. Dar majoritatea sunt de treabă, au și ei figurile lor în cap, gen pitbulli, mullet si tats, dar nu-s așa enervanți. Cu o bere europeană – de care majoritatea n-au auzit – ți-i faci tovarăși.

    • #69

      n-am treaba, nu ma atrage, drumul meu e oras sau autostrazi, daca vad drum de pamant ma intorc si ocolesc pana dau de asfalt

    • #70

      În lumea lor inocentă, dacă nu participi la Bass Tournaments și nu vânezi moose iarna, preferabil cu arbaleta, trebuie că e ceva dubios cu tine. Gagicile sunt hot, dar până la 16 ani – nu prea contează la ei chestia cu minore, asta e fițăraie de orășean… După, când au mai turnat și un copil, 9 din 10 rup remorca dacă se suie în ea, beau și fumează de toate, de te bagă sub masă oricând.

      Băiatul unui amic, fin, doctorand la aerospace, s-a îndrăgostit de una de la țară, săraca se lupta să termine liceul. Pt ea număr complex însemna tot tacâmul, vb bancului.
      Tatăl fetei jmecher, avea ceva afaceri cu lumber, totul cash, “școala vieți”. De Crăciun i-a dat băiatului o cutie de carton cârpită cu scotch; înăuntru un roll cu $1000, prinși cu elastic, că n-a avut omu timp să buy them fancy things…

      Discutau deja să o ia, să o facă duamnă. Ea l-a părăsit pentru un localnic, că ăla avea truck cu de toate, nu conducea o Corolla ruginită, ca doctorandul nostru…

    • #71

      inima nu stie carte

  22. #72

    RAV4 când dă cu spatele, face ca un ozeneu 🙂

  23. #74

    Salut,
    Aduc mașini de pe Openlane (fostul Adesa). Ca să le cumpăr, mașinile trebuie să îndeplinească cumulativ: istoric de service, fără evenimente, evaluare înainte de achiziție (Dekra, SGS, TUV, Macadam), km puțini, vînzarea în România cu factură, TVA deductibil.
    Vali mi-a mai făcut un pustiu de bine (să trăiești 100 de ani fără RK!) și m-a pus în legătură cu diverși cititori de-ai lui.
    Ca idee, mă ocup cu auto și logistică de vreo 20 de ani, de la condus service auto (nu 2 ciocănari și 2 mecanicoși) la flote de 150 de mașini + 6 depozite naționale și vreo 200 de oameni.
    Dacă te interesează propunerea mea, poate stăm de vorbă cîndva.

    • #75

      multumesc, s-a notat

    • #76

      Salutare! M- ar interesa și pe mine niscai detalii. Cum te pot contacta, dacă îmi permite Seniorul?!

    • #77

      daca am acceptul, dau mailul mai departe

    • #78

      mă interesează și pe mine pls, mersi

    • #79

      trebuie sa isi dea acceptul, va rog

  24. #80

    DS 7 Crossback E-Tense 4×4.

  25. #82

    Categoria SUV mare:
    1. Ssangyong Rexton 2.2 diesel: un suv deadevaratelea diesel, 4×4, sasiu, carlig (baby Landcruiser). Varianta premium are geamuri si parbriz duble. Din pacate preturile au tot crescut, si nu a fost testat NCAP.
    2. Toyota Highlander 2.5 hybrid: un monovolum in rochie suv, pare ca nu e la fel de prost insonorizat ca RAV4, doar versiunea Luxury (ultima) are geamuri duble. Suprinzator pentru Toyota, multe probleme de productie, momentan este pensionat din cauza unei probleme cu airbag-urile cortina.
    3. Hyundai Santa FE, Kia Sorento.
    4. VW Touareg: intra in categoria greilor alaturi de Audi Q8, Cayenne, GLE, X5, foarte bun, foarte scump.

  26. #83

    MINI Cooper S Cabrio?

  27. #85

    Am uitat Mitsubishi Eclipse Cross, care ambele arată într-un mare fel, dar văd că motorizarea este de ventilator (1.5L, turbo).

    Merge de oraș.

  28. #86

    Hai nu GLE, dar un GLC? Eu am GLC 250D 4matic 2019 – motor de 2.2, fara probleme. Intradevar e o diferenta de costuri (impozit, revizii, consum) comparand cu Renault Megane, care l-am avut inainte – dar nu regret. Plus ca ramai tot in familia brandului. Si pentru un tip maricel ca mine zic eu ca am loc berechet.

    • #87

      ideea nu e deloc rea. eu sunt cumva sictirit de la faza cu tinutul mercedesului 6 luni in service si preturile demente pe care a trebuit sa le platesc.

    • #88

      Ar merge si un GLB. Mie imi place maxim cum arata. E mai patratos, cum ar trebui sa fie un SUV, nu pizd**cat cu tot felul ce curbe si linii fluide.

  29. #89

    in concluzie:
    – kuga pe motorina sau rav4 hibrid, noi
    – lexus, second.

  30. #90

    O cupra formentor 2.0 310 cai, 4×4, 022 o gasesti pe la 32000euro. P.s. cred ca e totusi cam mica pentru toata familia, dar esti la varsta la care trebuie sa te gandesti si la tine :))..

    • #91

      nu am condus, dar am stat in una si le-amvazut mai de aproape. par asa, nu stiu cum sa zic, mai de saracuti.

    • #92

      Sunt unul din primii early adopters ai lui Formentor…cand l-am primit nu erau review-uri pe internet….a fost achizitie dictata de design la vremea respectiva, in fine, este orice, dar nu suv dpdv spatiu, portbagaj mic, si confort lipsa; bonus tableta aia cretina cu toate bug-urile posibile si imposibile, si as putea sa umplu lista de defecte.
      Cand o sa am timp, o sa ma duc sa incerc Terramar, care e mai spatios si ar trebui sa corecteze neajunsurile lui Formentor; in schimb a disparut 2.0 tdi de pe oferta…asa ca ai de ales intre prostii hibride si motorase mici turbo.

  31. #93

    Intrebare genuina din pura curiozitate: ce a fost asa de scump la intretinerea GLE-ului? Intreb pentru ca eu am un C220d 4matic (2020), si in afara de piesele mai scumpe si anumite proceduri specifice (service-ul la cutia automata, de exemplu) nu mi se par diferente semnificative fata de o masina obisnuita.

    Compar preturile cu un Golf 7 al unui prieten (nu locuiesc in RO, deci preturile sunt altele):
    – revizie obisnuita (ulei, filtre, lichid de frana): Golf ~€350, a mea ~€450-500
    – revizie cutie automata (ulei + filtre transmisie): Golf ~€600, a mea ~€1000 (ce-i drept golful e FWD si a mea a AWD, deci am mai avut extra de schimbat si uleiul in diferential)

  32. Merc GLB.
    Tucson.

  33. #95

    BMW X3 sau X5 daca iti permiti.

  34. #96

    Are pescobar nu știu ce reclamă la un casino, își dă Urus-ul. E cea mai potrivită mașină de familie!

    • #97

      multumesc, m-ai scos din foame

    • #98

      Da ai vazut ca in regulament scrie ca impozitul il plateste cumparatorul. Ce fericit o sa fie ala care tb sa dea 10% din valoarea masinii si nu stie…

  35. #99

    Problema cea mai mare pe care o sa o ai, e ca dupa ce ai condus Mercedes orice ti se va parea nasol. Eu zic sa mai stai putin pe Golf sa uiti de Mercedes, si apoi sa treci la altceva.

    • #100

      Da, F-35, căci F-22 nu se exportă…

  36. #101

    Una din asta și stai ca un boss youtu.be/5nZrRmoO5lo?t=803

  37. #102

    Oldies but goldies, m-as uita la o Toyota Landcruiser din ultima generatie inainte de schimbarea din 2024. Diesel cinstit, D4D, 2.7L, trage ca nebunul (bine, nu ca motorul de 3L dinainte, dar orisicat). Loc kklau, tanc de tanc, incearca sa iei fara 8 locuri daca poti ca ultima bancheta de 3 e dead weight si inalta inutil portbagajul. Confort f bun, bord mai clasic decat mizeriile astea noi cu tablete inutile.

    Masini de consum d-astea noi, 3 la legatura, as recomanda Kia Sportage de 2-3 ani. M-am dat cu ea, placut surprins desi avea o ascuzitoare de motor cu hibrid, cu morti-raniti. Loc decent. Ca orice asiatica non-china, tehnologie smart, pusa atat cat e utila nu sa enerveze/agaseze cu exagerari care nu umecteaza decat pe cei mai tristi reprezentanti ai speciei.

    No Chinese dubious wheeled fiascos, no VAG products.
    Mazda e mai aproape de europene decat de japoneze la fiabilitate. Orice reparatie costa o caruta de timp (totul se importa by order cu termenele aferente si costa disproportionat de mult in raport cu brandul).
    Honda ar fi miez dar designul arata vomitiv de cativa ani si vad ca insista.
    Ca nota de subsol, mi-a placut 3008, mult.
    Am citit consumer reports si am fugit de ea, pacat de design, prea multe bube tehnice si de calitate.

    Sper sa gasesti ceva pe placul tau.

  38. #105

    Fiind fan Dacia, as fi zis Bigster dar, vad ca ai idei preconcepute despre el, asa ca-ti recomand sa-i faci un test drive si abia apoi sa-ti dai cu parerea – nu m-am putut abtine. 😀

    Sau vorbeste cu Mihai Vasilescu pentru mai mult de o parere scrisa pe blog despre Renault Rafale. Eu am auzit de bine si din alte parti de la oameni care l-au condus.

Adaugă comentariu

Dacă ești la primele comentarii aici, nu încerca să faci pe deșteptul

  • Comentacii pesedisti nu sunt bineveniti
  • Nu incerca sa fii mai arogant decat mine, la mine in casa
  • Linkurile sunt foarte utile, daca nu sunt spam




This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.