Ce nu înțeleg eu, băiatul ăsta trollează sau e pe bune? Nu de alta, dar așa ruginesc și discurile la Lamborghini. Sau Ferarri, dacă e pe disc. Eu tind să cred că, de fapt, face o fază de aia în care se laudă că plimbă bigsterul, gen.

Altfel, am văzut prin sat Bigstere, nu știu, nu mă pricep, dar am remarcat că nu sunt, nici pe departe, atât de mari precum le promova Dacia, înainte să apară, dimpotrivă, cam micuț, dar cumva împins în față de profilul fioros.

Nu m-aș da înapoi la unul, dar, sincer să fiu, vorba românului, de 35 000 îmi iau Mercedes second.

A făcut și Ovi un review la Bigster.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Via OSINT RO
Loading RSS Feed

29 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1
    NOU

    Eh, asa e cu Davia si perceperea marimii. Asa a fost si cu Spring, din randari era cat Zoe. Pana a venit realitatea si porecla de bricheta :))

    8
    • #2
      NOU

      ce e aia davia?

    • Dacia.

      1
    • #4
      NOU

      Dacia(nu aia a lu’ Burebista)? C langa V pe tastatura?

      2
    • #6
      NOU

      Dar e corect davia, davia romana, ca suntem in anii dupa burebista

      1
    • #7
      NOU

      :))) hai ms pentru corectura

      3
    • #8
      NOU

      eu chiar am crezut ca Davia e vreun program sexy de randari auto.

    • #9
      NOU

      “… din randări era cât Zoie”
      Au avut un băiat deștept la marketing,când au făcut pozele de exterior au trasat dungi în parcare muult mai scurte și apropiate decât în realitate, de aceea și creierul își imagina mărimea mașinii combinând imaginea văzută cu un loc de parcare standard.
      Cum e nuș’ ce reclamă la burgeri acum pe la tv, juri ca au cel puțin 7-800 de grame burgerii ăia …

      3
    • #10
      NOU

      Dacă ajută la mersu discuției, Davia e și un medicament indicat in demență..

      6
  2. #11
    NOU

    omu troleaza 99,9% – e tipul care a plecat in expeditie pe lacul Baikal din siberia cu bigsteru’

    6
    • #12
      NOU

      asa cred si eu, ca si vocea e cumva asa, pe trolling

  3. #13
    NOU

    Dacia în varianta cea mai scumpă n-ar trebui să sară peste €20000 cu toate briz-brizurile incluse.
    La €35000 îmi iau un X5 M50d din 2016 (381 PS) cu 130 000km.

    4
    • #14
      NOU

      Am o vaga impresie ca Bigster nu e chiar pentru piata de la noi :))

      1
    • #15
      NOU

      La 35k euro am gasit avion pe olx din 2018 si nu mai stau un trafic cu orele ca toti sarakii cu BMW. De pe OLX “avion ultrausor Aerotechnik in stare perfecta de zbor, mici defecte optice, an constructie 2018, ore totale de zbor 320. Motor Rotax 100 hp, elice pas variabil in zbor, statie 8.33, transponder mod C, inmatriculat in Romania, se poate testa in zbor. Pret negociabil”

      14
    • #16
      NOU

      #amin

    • #17
      NOU

      @TheX ai idee statia separat cat e de la avionul ala? intreb pentru un prieten

      1
    • #18
      NOU

      Da, si cu garantie si cu retea de service in toata europa, si cu costuri de exploatare mici (revizii, consum, piese de schimb). Dar macar ai plastic de calitate pe BMW. Mai povesteste. Ca idee, nu prea ai cum sa ajungi la 35.000 cu un Bigster full-options. Poate daca iti iei si pat din ala de dormit in masina, sau ce accesorii nastrusnice mai ofera Dacia.

      3
    • #19
      NOU

      X5 diesel si 14.000km/an?
      Bună gluma!

      5
  4. #20
    NOU

    Totusi, preturile la Bigster in Romania sunt intre 23.000 si 29.500 euro (cu 26.900 un 4×4), posibil si mai mici cu “rabla”. Daca scoate 4 stele la siguranta, se va vinde ca painea calda.

    12
  5. #21
    NOU

    Hai sa comparam totusi nou cu nou. de 30.000E iti iei Mercedes SH, dar de 15.000 imi iau Duster SH, si tot asa…

    6
  6. #22
    NOU

    Skoda fabia, 2002, 1.9 tdi, 220k km rulați pe toate drumurile posibile, consum actual, 4.9 l mixt. Schimbat doar consumabile, masina arata estetic sub orice critica, mecanic n as schimba o cu un Logan nou

    1
    • #23
      NOU

      Nu e ca si cum ti-ar putea oferi vreodata posibilitatea asta.

      10
  7. #24
    NOU

    Ford Kuga ST-Line 2.5 Duratec FHEV 180 CP Automata FWD
    32000 E-cu RABLA

    3
  8. #25
    NOU

    Zic si eu, poate gresesc… sau nu stiu. DAR, daca masina din videoclip este versiunea full hibrid, atunci oarecum este de inteles. La full-hibride, rareori se foloseste frana mecanica; atunci cand franezi – normal, nu brusc – franarea se face pe sistemul de regenerare, nu foloseste frana mecanica – gen cea pe care o stie toata lumea.
    Daca el conduce decent, uman, atunci da, pare credibil de ce putrezesc fiarele alea de discuri. Ca nu sunt folosite!
    E doar o explicatie logica…

    1
    • #26
      NOU

      La orice oprire trebuie să intre în funcțiune frînarea mecanică, aia regenerativă (dinamică) nu are efect la viteze mici. Sau eventual să facă injecție în contracurent, ceea ce nu cred, că ar crește mult consumul.

      2
    • #27
      NOU

      Sefule, aia e rugina de suprafata, apare la orice masina daca o lasi 8 ore in ploaie.

      3
  9. #28
    NOU

    Gresesti, la Lamborghini si Ferrari nu prea ruginesc discurile pentru ca carbonul nu prea rugineste.
    In rest, daca-i disc de fer si-l lasi in ploaie 4-5-10 ore asa se face. Ca e Geely ca e Mercedes-Benz

    3
    • #29
      NOU

      stiu eu un baiat care iti schimba la ferrari cu discuri de alea bune, de metal, nu porcarii

Adaugă comentariu

Dacă ești la primele comentarii aici, nu încerca să faci pe deșteptul

  • Comentacii pesedisti nu sunt bineveniti
  • Nu incerca sa fii mai arogant decat mine, la mine in casa
  • Linkurile sunt foarte utile, daca nu sunt spam




This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.