Companiile au, ca unul din indicatorii de succes ale mailurilor de marketing, deschiderea lor la sursă. Și, pentru că încă nu au voie să vă supravegheze deviceul cu Pegasus sau ceva similar, includ, în mailuri, un tracking pixel, care este un link catre o imagine goală situată pe serverele lor. Cel din imagine arată fix așa.

El, săracul, per se, nu face mai nimic, doar se încarcă în mail. În schimb voi, acceptând încărcarea pixelului, accesați serverul expeditorului, nu serverul gmail și, prin accesare, îi spuneți că ați deschis mailul, îi spuneți de la ce adresă IP ați deschis, deci care e locația voastră, dacă este un mail de spam, trimis la întâmplare pe adrese standard tip admin@, contact@, eu@ etc confirmați serverului că emailul este valid, utilizat, deci bun de vândut mai departe către alții (lucru complet legal).

Așa că, cel mai bine și mai frumos este să aveți așa.

Adică, din setările clientului de mail, să blocați încărcarea imaginilor externe, a imaginilor care vin sub formă de link către un alt server, nu care sunt deja încărcate în mail, în formă fizică.

Vă scutiți de bătaie de cap și mult spam, pe termen lung. Pentru că, dacă adresa aia de mail nu dă niciun ping nimănui, la un moment dat e abandonată. Și nu, nu încercați să vă dezabonați, mai ales de la emailuri la care nu v-ați abonat niciodată. Nu faceți decât să confirmați senderului că adresa e validă, utilă și, mai ales, importantă. Prețul ei crește direct proporțional pe piața de gen.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.