Primesc mesajul ăsta de la Vodafone, tocmai când îmi făceam abluțiunea de dimineață.

Înainte de a vă repezi ca curcile în lemne, nu asta mă deranjează. O mărire de 1.5 euro la abonamentul meu nelimitat înseamnă că plătesc ceva gen sub 15 euro pentru comunicații nelimitate și internet nelimitat. Pentru cei care sunt foarte revoltați că au ajuns să plătească și 5 euro pentru cartela lor, poate ar trebui să vă uitați la prețurile telefoniei în restul UE.

Și nu vreți să știți ce gunoi este rețeaua de telefonie mobilă în germania, ce aventură este să ai semnal sau, doamne ferește, internet, dacă nu ești într-un oraș și ai ghinionul să fii între sate, pe undeva, de stai ca în filme, urcat pe capota mașinii, căutând semnal să suni la AAA.

Da, știu, nu ne comparăm veniturile. Dar vrem să avem aceleași beneficii ca nemții, deși nu avem venituri. În timp ce costurile unei companii sunt aceleași, costul închiderii apelului sunt identice peste tot, nu sunt la modul AA, stai, ăsta e din românia, sigur, e mult mai ieftin pentru ei, ei nu au aceleași venituri.

Anyway, pe mine mă deranjează limbajul ăsta de lemn. Înțelegeți, băi peonilor, scumpim abonamentele PENTRU VOI, pentru voi ne sacrificăm și vom încasa câteva zeci de milioane lunar, în plus, pentru ca VOUĂ să vă fie mai bine, nu nouă.

Bro, Vodafone, tanti de la marketing, genul ăsta de comunicare/adresare mergea când făceai matale facultatea și te mințea Horațiu Bădău că știe despre ce vorbește. Dar acum, pentru că mulți dintre noi avem acces facil la comunicare, avem platforme de comunicare, avem MULȚI oameni care ne urmăresc, primim fițuicile astea foarte prost și suntem foarte dispuși la a face mișto grosier de ele.

Ca om care nu a studiat cu Bădău, vă spun că o comunicare directă și sinceră cu clientul este MULT mai bună și mai utilă decât oboselile astea de care face mișto lumea de voi.

#amin.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.