Acum vreo săptămână, Drula anunta ca bucata asta de drum va fi sigur terminata anul acesta.

A plecat Drula…

FMM Cîțu

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

45 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Mi-e teama ca vom plange multe decenii dupa Drula…

  2. #4

    Dar cum poate fi considerata mobilizare exemplara daca nu s-a finalizat lucrarea?

    • #5

      S-au mobilizat exemplar moral. Dupa aia totul vine de la sine!

    • #6

      Foarte simplu. Termenul contractual e iunie 2022. O predare in decembrie 2021 nu ar putea sa insemne decat o mobilizare exemplara din partea constructorului.

    • #7

      @Stefan, termenul de finalizare este Q4 2021. Daca ar fi fost terminat mai repede (de exemplu in Q3 2021) ai fi putut spune ca este vorba de o mobilizare exemplara. Daca va fi terminat la timp, vem putea spune ca a fost un nivel de mobilizare normal. Dar daca se depaseste termenul de executie (fara sa fi avut loc nici o calamitate naturala care sa afecteze lucrarile) inseamna ca din partea constructorului vedem un nivel de mobilizare mediocra.

    • #8

      Nu serif, Q4 2021 a fost termenul initial, in momentul de fata este iunie 2022.

    • #9

      Poate ca tu pricepi lucrurile doar ca la curve. Plătești, te bucuri 5 minute. Următorul. Nu cred ca ai idee ce înseamnă 1700 de oameni și 400 de utilaje pe un singur tronson. Asta e mobilizarea. Nr mediu de angajați la firmele de construcții din România este sub 10. Aia au 1700 de oameni doar acolo.

  3. #10

    In plus, din surse de incredere am aflat ca nici in Moldova autostrazile nu sunt gata pana in Decembrie

    • #11

      Cluuuujenii in schimb au de ce să fie fericiți că l-au votat pe Boc; de bucurie că a plecat USRul de la guvernare, Boc a promis că anul ăsta va da în funcțiune un număr dublu de stații de metrou față de anul trecut. E ceva!

  4. Babaeti…..si fete…..voi chiar vreti autostrazi, justitie ok, spitale, scoli…. etc….bagati-va mintile in cap……

    • #13

      @Dragos ce tare ești! Zici ca ești pe forumul asociației proinfrastructura. Cine a înființat asociația?

  5. #14

    Păi nu e vineri, zi scurtă?! Ieri au ținut și un moment de reculegere la capătul autostrăzii.

  6. #15

    Da, daca nu pleca Drula, o terminau in decembrie.

    Asa, pula, de parca dadea la lopata el insusi pe santierele patriei.

    Drula, acest gigantic muncitor al tarii, acest titan al constructiilor.

    Sunt convins ca astia de la USR ar fi capabili sa produca un raport conform caruia decesele in Romania au crescut imediat ce VeVe a fost demis.

    • #16

      Surprinzător, după Veve, chiar au crescut, au numărat câteva mii în plus.

    • #17

      De la nervi probabil, valul de smiorc, etc.

    • #18

      Și Mogoșoaia și Domnești aveau termene departe în timp și au zis că le termină mai repede. Mai sunt utilaje pe șantier?

    • #19

      Sictir, mă! Drulă punea presiune pe ei, discuta cu constructorii să rezolve ce e de rezolvat. Muia care va veni de la penele=pesede o să miorlăie că are moștenire grea. Da, va fi grea. Să pună mâna să muncească. Pentru că mizeriile astea galben-roșii nu știu ce înseamnă să muncească. Nu au auzit de așa ceva.

    • #20

      Pixel da – la Mogosoaia se lucreaza in 2 schimburi, vor termina pana in 15 octombrie, e aproape gata, iar la Domnesti se lucreaza bine de tot, e in grafic pentru anul viitor.

      Remington Steele – nu stiu despre ce vorbesti, la pasajele de pe Centura cel putin, nici nu cred ca stie Drula amplasamentele exacte. Se ocupa unul de la PNL de ele, Scriosteanu, si zbarnaie de anul trecut incoace. De fapt cred ca o sa ii auzim numele destul de des mai incolo.

      Cat despre “punea presiune pe ei” – nu stiu ce presiune a pus pe vreunul, da-mi un caz punctual. Intamplator sunt membru vechi pe forumul asociatiei proinfrastructura, si sunt la curent zilnic cu tot ce misca.

      A pus Drula…. A “pus” pe Facebook la greu, ca aia fac ei, joc de glezne. Cel care e vizibil in teren e Horatiu Cosma, si nici el cine stie ce. Vezi L1 din A10 de exemplu, “inaugurata” acum cateva luni si in teren inca se lucreaza, ma rog, vorba vine lucreaza, ca sunt momaile alea de la Pizzaroti.

      Sau A0-L3, unde sunt grecii de la Aktor, mari tepari, trebuiau sa intre in teren de 3 luni, nici urma de oameni.

      Probabil il asteapta pe Drula sa le explice what’s what.

      Terminati ba cu userismele, ca sunteti aerieni, ca ei.

      Da unul o duma lacrimogena in social media despre cineva de la USR, brusc ala e somitatea mondiala in materie, cel mai bun ministru al sanatatii, al transporturilor, nu se mai exista domnule mai genial ca respectivul.

      Si apoi se repeta si se invarte acelasi cretinism cu anii, de ajung si ei sa creada ineptiile astea.

    • #21

      Drulă le-a spus că cine nu se ține de clauzele contractului nu va mai fi primit la licitații. Așa că constructorul mai bine trage tare să termine mai devreme, și-și primește banii, decît să primească ”pas” la altă lucrare.

    • #22

      Scriosteanu se ocupă DOAR de A0, o chestie care trebuia să fie terminată de ani de zile, dar a fost tergiversată de toate guvernele pesedisto-penelisto-pedeliste. Cât despre grecii de la Aktor, poate nu ai văzut asta de pe forumul Asociației Pro Infrastructură de prin mai 2021: “”grecii sunt în întârziere cu cel puțin un an. „Contract semnat în aprilie 2019. Start proiectare: Mai 2019. Au avut 12 luni la dispoziție să finalizaze proiectarea, din păcate abia acum câteva săptămani a fost depusă la minister pentru aprobare. Așadar, au depășit termenul cu aproximativ 12 luni”, timp în care minștri până la Drulă au fost Cuc aka “nu-promit-nici-un-kilometru-de-autostradă” sau aka “în-companiile-din-minister-e-plin-de-pile-amante-nepoate-nepotisme” și adormitul Bode. “Decât” oameni de soi. Un ministru nu trebuie să știe pe de rost amplasamentele exacte, ci să pună oameni care să se ocupe de anumite lucruri. Dacă ar fi să le știe pe de rost s-ar numi Cîțu, dar ăla e numai unul și deocamdată ăla e incompetent din punct de vedere politic și ia decizii la nervi, când are draci, fără să stea să analizeze ce implică deciziile pe care vrea să le ia.

    • #23

      Poate cei mai mari “vrajitori“ din politica romaneasca sunt acesti USR. Postari pe facebook, reclame, cuvinte in vant, critici aiurea, cam atat. Cred ca sunt mai buni si decat Goebbels. E chiar interesant cum lumea le cade in plasa. Nasui scrie ineptii si nimeni nu il contrazice, VV nu a facut niciun kkt nici acum nici cand a fost ministru pe vremea lu Dacian dar toata lumea il simpatizeaza si mai sunt o multime de exemple. Drula e campion la postari pe facebook. S-a luat in gura cu cei de la metrou, a scris cineva ceva ca masura pentru scaderea salariilor angajatilor din metrou a fost ilegala si ca au pierdut in instanta? A scris cineva ceva ca podul de la braila e facut de PSD? a scris cineva ceva ca mai toate constructiile de anul asta sunt bazate pe initiative de acum multi ani (majoritatea PSD)? a scris cineva ceva ca autostrada moldovei este taraganata si se fac studii de fez in bataie de joc in continuare? In afara de a poza cu santiere (deschise de ALTII) si de a se ciondani cu mafia metroului, ce a facut?
      Mari iluzionisti acesti USR-isti
      Poate doar PNRR ar fi o reusita, dar tare am impresia ca va fi respins

    • #24

      “Scriosteanu se ocupă DOAR de A0”.

      Fals. De fapt, prietenul Irinel nu se ocupa aproape deloc de A0, focusul e pe lucrarile de pe CMB.

      www.facebook.com/IrinelScriosteanu

      Legat de Aktor, tocmai, ce a facut Drula din decembrie pana acum ? Greaua mostenire ? Lol.

      “Drulă le-a spus că cine nu se ține de clauzele contractului nu va mai fi primit la licitații.”

      Nu le-a spus nimic, dovada ca au primit A0-L3 tocmai in mandatul lui, in timp ce sug pula in iad pe A10-L2.

      In plus, nu poate Drula sau oricine conditiona participarea la licitatii de proiectele anterioare, astea sunt ceausisme care nu exista in lege.

      Lasati-l din brate pe Drula, e paralel cu domeniul, asa cum toti useristii sunt paraleli cu realitatea in general.

      Sa-si vada de ingineria lui acolo, de programare, de aplicatii cu bluetooth, de masterul la universitatea scumpa platita de securache de ta-su cu banii ciorditi de la ICE Felix, etc.

    • @Dragos

      Man, e ok sa existe un Gica-Contra la orice astfel de discutie pentru a ramane cu picioarele pe pamant.

      Explica-mi, te rog, ce te-a determinat sa ajungi chiar atat de negativist? Parca nu mai poti identifica partile bune in nicio activitate / miscare / initiativa. Spun asta pentru ca ai aceeasi abordare la majoritatea postarilor lui Arhi, care nici el nu da pe din-afara de pozitivism, dar tu chiar o dai intr-un (nu stiu daca folosesc termenul corect) negativism / pesimism grav.

      Daca iti faci timp sa-mi raspunzi, m-ar ajuta sa inteleg de ce ai modul acesta de abordare al discutiilor: “Nimic/Niciunul nu e bun, poate la fel de bine sa vina Potopul peste noi”

    • Far sa-i iau apararea lui Dragos, pe partea de Domnesti, A0 si Centura are dreptate.
      Lucrarile sunt supravegheate de Irinel Scriosteanu (secretar de stat) care vine pe santier saptamanal si pune update-uri publice cu stadiul lucrarilor.

      Competentele dlui Drula s-au vazut pe partea de CFR, unde in vara asta au tot fost probleme. Inclusiv dupa incidentul cu trenul ala plin de copii, ramas in camp timp de 8 ore s-a lasat linistea, nu demisii/demiteri, nimic.

    • #27

      Sa ne înțelegem: Dragoș e ăla care a vrut să candideze din partea USR până l-au prins cu niște chestiuni sensibile iar omul “și-a dat demisia” in semn de protest. 😀

      Acum pe unde vede USR sare să-i muște de cur pentru că … “și-a dat demisia”..
      🙂 și marmota învelea ciocolata :))

    • #28

      @Mihai voiam sa spun ca aproape toate proiectele mari de infrastructura incepute sau pe punctul de a fi incepute au fost “puse pe sine” incepand din 2017. Nu mai spun cine era la guvernare ca iar sunt pesedist.

    • #29

      Ciobi, e complet irelevant ce faceam eu, pe persoana fizica, acum 6 ani.

      Am fost in USR nici 2 luni, si mi-a fost suficient sa imi dau seama din interior ce cacat de miscare era acolo.

      In schimb, toate lucrurile astea se intampla azi, acum, iar toti astia despre care vorbim sunt din conducerea acestui partid.

      Adica si daca n-as fi fost membru candva, asta nu ar fi schimbat cu nimic lucrurile care se intampla azi.

      Adica USR e un mare cacat cu si fara mine membru. Atata timp cat ceea ce spun este incontestabil, poti sa smiorcai pana la infinit.

      Whataboutisme imbecile de la fanii la fel de imbecili ai usereului.

      SGT – “Explica-mi, te rog, ce te-a determinat sa ajungi chiar atat de negativist? Parca nu mai poti identifica partile bune in nicio activitate / miscare / initiativa.”

      Cunoasterea adevarului din spatele spoielii progresiste si dreptace ma face sa ii urasc cu patima.

      Nu exista parti bune. Totul e de fatada. Sunt fie ticalosi, fie corupti, fie tradatori.

      Si mult mai periculosi pentru Romania comparativ cu zece PSD-uri, inclusiv pentru faptul ca au furat cu tupeu jegos unica sansa in zece ani pentru a ne face bine cu adevarat, si au tradat increderea tuturor.

    • @Dragos

      Multumesc pentru raspuns.

      In contextul acesta, consideri ca exista vreun partid politic in Romania, indiferent daca este prezent sau nu in Parlament, care are membri integri si isi doresc sa faca o schimbare sincera in actul de guvernare al Romaniei?

      Daca da, care ar fi acesta si de ce?

    • #31

      Nu, din pacate nu cred ca exista un partid cu o doctrina de stanga veritabila in politica romaneasca.

      De ce stanga ? Pentru ca dreapta prin natura ei nu se adreseaza prioritar cetatenilor, celor multi si in mod egal, asa cum se presupune ca ar trebui sa fie un Stat.

      Dreapta se adreseaza celor privilegiati iar conceptele de tip capitalist nu fac decat sa perpetueze inegalitatile din societate, in loc sa contribuie la ridicarea din saracie si nevoi a romanilor.

      Cand spun “dreapta”, ma refer la componenta economica a ideologiei, nu la cea sociala, pentru ca dreapta sociala e fundamental conservatoare, ceea ce la noi a prins radacini de mult, prin influenta Bisericii in societate, traditiile si obiceiurile relativ bine pastrate, etc.

      Cred ca Romania ar avea nevoie de un partid de stanga economic, adresat tuturor paturilor sociale, tocmai cu exceptia bazei votantilor de tip USR, care au la indemana pe buletinul de vot toate celelalte partide.

      AUR bate intr-acolo, motiv pentru care au reprezentat surpriza ultimului scrutin, insa la AUR problema e cu accentul mult catre dreapta dpdv social, ceea ce atrage toti nebunii.

    • #32

      problema nu e de partid si doctrina ci de oameni. tot rromani sunt, toti

  7. #33

    Păi de ce să fie gata mai repede când termenul contractual actualizat DIN CAUZA BENEFICIARULUI este mai 2022?
    Ah, asta nu a mai spus dl. Drulă..

    • #34

      In principiu pentru ca UMB a mai livrat si alte tronsoane inainte de termen. Plus ca se pare ca e si o ambitie interna a celor de la UMB. Ma rog, nu cred ca le-ar fi batut Drula obrazul celor de la UMB daca nu reuseau sa termine totusi anul acesta.

    • #35

      Mai e și problema scumpirii materialelor (ciment, fier beton, lemn ptr cofraje, etc), de aceea intervin acum întîrzieri.

  8. #36

    Si eu daca stiam ca demisionez, anuntam cu cateva zile inainte ca fac salariul minim 1000 de euro ca sa zica lumea ca nu s-a facut pentru ca am plecat.

    Omul a demisionat, de ce sa-l plangem?Nu l-a demis nimeni, a fost doar mai importanta joaca de-a politica cu citu decat autostrada.

    • #37

      Nu e joacă. Omul și-a respectat cuvîntul. Oricum, Cocîrțu e pe făraș.

  9. #38

    Si eu as anunta inainte sa-mi dau demisia, ca o sa fac salariul minim 1000 de euro.Iar dupa, sa zica lumea ca nu s-a facut pentru ca am plecat .

    Omul si-a dat demisia, nu l-a dat nimeni afara ca sa plang dupa el.

  10. #39

    Dacă era Barna președinte, multe autostrăzi mai aveam…

  11. #40

    oricum, prioritar este pndl3 – sile ho(ca)tzu!

  12. #41

    Scuze pentru mesajul dublu, a parut ca mi a disparut prima oara :))

  13. #42

    Iudemere-ul anunță ca vor plafonarea pretului la utilitati printr-o lege care va intra in vigoare la inceputul primaverii 2022. Aha, după ce vor începe sa scadă preturile la gaze, electricitate, furnizorii vor putea mentine preturile ‘plafonate”. Sa nu zici ca sunt prietenii lui Putin Gazprom ? Sa-i mulțumim și babei Merkel ca a pus și ea umărul la North Stream 2 și ne-a șuntat cu BRUA și alte vise erotice !

  14. #43

    Cel mai drulău dintre miniștri, cel mai ministru dintre drulăi.

  15. #44

    Ca o semi-concluzie la ceea ce citesc în comentarii:
    – daca s-a făcut ceva la transporturi nu este meritul lui Derula că a avut prea puțin timp;
    – daca nu s-a făcut, de ce morții ma-tii ești ministru bă că să stai degeaba?

    Cum o dai, cum o tai tot nu e bine

  16. #45

    Problema e de fapt alta. Drula a mintit spunand ca antreprenorul poate finaliza cu 6 luni inainte un lot greu in conditiile in care nu se stie cum va fi vremea, au fost intarzieri cauzate de scumpirea materialelor si mai au si vreo 1000 de oameni la centura Bucuresti, pe A3, la DX Braila-Galati si pe unde mai lucreaza. Ca sa fim si mai corecti, ritmul de lucru la dx craiova-piesti era bun si inainte sa fi fost Drula ministru.