O doamna din Sibiu si-a pierdut viata, la volanul masinii sale (pare BMW?). Pana aici, nimic ciudat, o femeie la volan a facut un accident mortal.

Ce e ciudat e ca doamna era INTR-UN GIRATORIU! Si as vrea sa estimati cam ce viteza avea doamna, fiind in giratoriu, ca sa faca masina in halul ala?

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

53 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Eu vreau sa stiu altceva. Era semnalizat giratoriul ala?
    Acum cativa ani, veneam de la Bucuresti, noaptea, cu un prieten, cu o duba plina cu stupi (transporter cu scaunele din spate scoase). Si ajungem noi asa, agale, cam cu 70km/h pe soseaua de ocolire a Alexandriei. Drum frumos, drept, poti baga tare, dar fiind noapte si cu incarcatura, nu aveam cum goni.
    Si brusc asa, apare in fata noastra, frumusete de sens giratoriu. Proaspat, facut din parapeti din aia de plastic. Fara indicator inainte, fara ceva reflectorizant acolo, marcajul vechi cu drum drept inca la locul lui. Numai bun sa dai in el.
    Primul gand dupa frana violenta… Ce s-a intamplat cu stupii? Vin albinele peste noi?
    Din fericire totul s-a terminat cu bine. De data aia.
    Tanti aia pare ca nu mergea regulamentar. Dar sa nu vezi un sens giratoriu, fie era nemarcat, fie luase ceva la bord inainte.

    • #2

      Ieri ieșisem la oraș, dus pe la Pitești cu treabă, la întoarcere eram la sensul giratoriu de la Podu Viilor în Pitești, coboram de pe Calea București.
      Stăteam relaxat pe banda 1, așteptând să intru în sens, să mă duc spre podu peste Argeș, iar de pe banda 2, văd că vine tare un vapor alb Porche Cayenne cu numere de București, și intră în sens direct, fără asigurare, fără să țină cont că sunt mașini în sens. Unu cu o dubă s-a oprit la jumătate de metru de proasta care conducea, că îi rupea picioarele dacă intra in ea. A băgat piciorul în mașină aia, i-a dar cârjă și dusă a fost. Ne mirăm de istețimea și cum femeile pățesc din astea. Uite așa simplu. Regulile sunt pentru proști, iar șmecheria uneori se premiază cu capete de pod. Iar poliția îi lasă în pace, că nu au ce să le facă, fiindcă nu vor.

    • Sensul de care vorbesti e posibil sa fie cel de pe drumul dinspre Alexandria spre Pitesti. Pe acolo merg la tara si se circula binisor de tot. Cand au facut centura aceea, au taiat drumul, dar nu au facut sens giratoriu.
      Cum era de asteptat, s-au luat foarte multi la trei pazeste pana au incropit sensul giratoriu.
      Nici acum nu e foarte fericita treaba, ca e configurat de asa natura incat poti intra cu viteza de pe centura, venind dinspre Bucuresti, respectiv dinspre Alexandria, pe cale de consecinta multi nici nu incetinesc.

    • Din pozele facute de preasa locala, pare ca s-a izbit exact de indicatorul care semnalizeaza foarte bine sensul giratoriu. Si care se afla dupa cel care semnalizeaza limita de viteza de 70.

      www.turnulsfatului.ro/2021/09/09/foto-accident-mortal-la-intrarea-in-sibiu-o-soferita-a-intrat-intr-un-stalp-langa-rar-184624

      www.google.com/maps/@45.7884502,24.0745315,3a,75y,95.52h,90.88t/data=!3m6!1e1!3m4!1sLJlivo9IU50Ve_zQxrvOoQ!2e0!7i13312!8i6656

      Am citit si ca ar fi lucrat la o benzinarie, deci teoretic stia drumul. Ciudat. Pacat de cei 2 copii care au ramas fara mama.

    • sa vezi cum e sa iei trecere de cale ferata dubla cu 80 la ora, noaptea, ca nu avea nicio avertizare.

  2. #6

    Poate acolo era un giratoriu, dar ea sigur nu era intr-un giratoriu, din punctul ei de vedere. Legat de viteza, nu e exclus sa fie cum zicea mafia: “Acum viteza, bani, viteza, cine stie…”, tot mai multe pixde proaste trecute de 35-40 si cu bani sunt pe cox lately.

  3. #7

    Daca poza e de la accident zic ca cam 70 a avut in moemntul impactului, deci probabil peste suta inainte.

    • #8

      da, e de la accident

    • #9

      Cică lindicatorul de viteză era înțepenit la 130. Și astea digitale (pas cu pas0 cam rămin asa daca le piere semnalul, nu revin trase de vreun arc, ca la Dacie.
      Dar și stîlpul ar fi de vină, că după alte cîteva accidente anterioare nu s-a mutat de acolo… Deci e veche intersecția.

    • #10

      mai pune 1 in fata la 70. Ai avut vreodata accident la 70km pe ora intr-o masina alta decat Logan? Nu se face conserva niciuna la 70, cel putin nu in halul ala. Celula de siguranta e distrusa.

    • #11

      >>Cică lindicatorul de viteză era înțepenit
      Irelevant, digital sau nu. Nu revine tras de arc dar poate fi miscat

      >>mai pune 1 in fata la 70
      la 170 in bucata aia de beton luata fix in colt era raspandita in bucati. Raman la parerea mea, impactul a fost la ~70.

    • #12

      @DragosM: are trebui sa mai aflam si cat de veche era masina nu numai ce marca. Si daca nu era cumva sudata din alte 2 cu dauna totala.

  4. #13

    In jur de 100 km/h.
    Parera mea.

  5. #14

    Dacă avea beamweu pă Bulgaria, cu volan pă dreapta, scăpa săraca…

  6. #15

    A avut ce viteza a vrut, sunt aproape 100% sigur ca doamna a fost un suveran nascut viu (si decedat mort 😀 ),cu CNP sau fara, nu e important, si care era convinsa ca soseaua trebuie sa fie dreapta, ca asa a vrut ea.

  7. #16

    Exista inca oameni care cred ca la Arcul de Triumf e sens giratoriu, deci nu ma uimeste nimic.

    • #17

      Mare mizerie intersectia aia…

    • #18

      Si-s si multi care evita sa treca drept pe sub el, din cauza asta.

    • #19

      eu sunt aceea care nu stia ca acolo NU e sens giratoriu; deh, femeie, carnet luat de 3 luni, gravida in 8 luni.

      in alta ordine de idei, la o sapt dupa carnet, am trecut prin intersectia de la aviatorilor, ducandu-ne cu odrasla in Herastrau. eu veneam de pe ion mincu, intru in intersectie, convinsa ca e giratoriu si am prioritate. cei de pe demetriade aveau verde si prioritate mai prioritara ca a mea, se pare 🙂 sotul in dreapta mea calca frana imaginara si, pe un ton super calm si incercand sa se controleze, imi sopteste suav: ‘stii ca e politia in spate si daca te-ar fi vazut, ti-ar fi luat pe loc carnetul?’ eu o tineam pe-a mea, giratoriu, batman. m-a pus sa intru de doua ori in aceeasi intersectie, ca sa inteleg unde gresisem.

      asa am invatat.

    • #20

      Am trecut prin intersectia aia de la Arcul de Triumf de nenumarate ori si din toate directiile. Cum naiba sa intri in intersectia aia fara sa vezi semaforul?

    • #21

      Punem pe lista si Piata Presei 😀

  8. #22

    Ala e mai mult ca sigur un Passat combi

  9. #24

    Pare mai degrabă o eroare în Matrix, doamna conducea regulamentar și în fața ei s-a spawnat un stâlp

  10. A avut mai mult de 30 km/h

  11. #26

    Avea viteza egala cu viteza unghiulara inmultita cu raza sensului giratoriu!

  12. #27

    Mi-am pus aceeași întrebare azi dimineață, de aia am căutat pe Maps. Ăsta e stâlpul cu pricina:

    www.google.com/maps/@45.7884382,24.0748117,3a,75y,185.64h,85.93t/data=!3m6!1e1!3m4!1shxrRMg9QYhi8xHlL6Q34Sg!2e0!7i13312!8i6656

    Nu era chiar în giratoriu, le-a fost lene ziariștilor să intre în amănunte.

    • #28

      plm, de parca mai exista meseriile astea ‘jurnalist/ziarist’ acum sunt niste dobitoci cu diplome

      also, cam ciudata poza, pare ca venea din sens invers, pe contrasens.. ?

    • #29

      bai, ce mizerii. pai e la 100m de giratoriu

    • #30

      Putea fi, în același timp, și în giratoriu și la 100m de giratoriu și oriunde vrea plua lui. Fiind vorba de un ‘bolid’, se aplică legile fizicii cuantice. Ziariștii știu.

    • #31

      Atunci e clar de ce a intrat în stâlp, a văzut afișul de pe cealaltă parte a străzii

    • #32

      Panoul ala cu klaus e genial in context

    • #33

      o da:))))

  13. #34

    Si eu cred ca a avut cca. 70 km/h insa as pune la circumstante agravante faptul ca s-a lovit practic de un bloc de beton si mai mult decat atat coltul blocului a venit pe mijlocul masinii

    Poate ar fi mai fi avut o sansa sa traiasca daca ar fi lovit perpendicular si in dreptul lonjeronului din dreapta (blocul pare mai ingust decat distanta dintre lonjeroane altfel, accidentul ar fi aratat la fel cu modul in care se fac testele de crash).

  14. Am citit stirea in alta parte. Acul a ramas la 130.

  15. #36

    “Avea viteză” cum ar zice martorii la vreo televiziune. Probabil 100-120, doar ducea mașina. Și oricum, nu viteza mare te omoară, ci oprirea bruscă, mai ales într-un stâlp.

    • Daca era cu motocicleta, avea 300 conform martorilor ochioradar amator.

  16. #38

    Înspre Constanța, de pe A4 în Ovidiu se iese direct într-un sens giratoriu, imediat după o curbă. Dacă nu cunoști ieșirea și nu respecți (iei în serios) indicatoarele de viteză, intri în sensul giratoriu cu 130 și te duci să bei o bere cu cei drepți. Am văzut de câteva ori accidente nasoale acolo, unul din ele cu un Audi care părea că a *zburat* peste sensul giratoriu, direct în gardul casei de pe partea cealaltă (și pare-mi-se că a dat colțul șoferul).

    • #39

      era sa patesc asta in grecia, la un giratoriu exact asa. de la 140 la 0 pana in mijlocul giratoriului

    • #40

      Sau ăsta de la Brăila www.youtube.com/watch?v=QHpmbOI5GOM

    • #41

      Ambele giratorii de la capetele A4 sunt dubioase dar ala de la Ovidiu e mare belea, nu zilnc dar de 5 ori pe sapt se urca cineva pe el iar aia de la reprezentanta Deere si-au mutat birourile de la geam ptr orice eventualitate. Da, au murit oameni acolo, de ex o cunostiinta: lumeaconstantei.blogspot.com/2015/04/accident-ovidiu-a4-giratoriu-femeie.html
      Iar daca ati scapat de ala va asteapta o alta zona surpriza tot acolo, in drum spre plaja:2 giratorii unul dupa altul in camp. Mbene, la vreo 100 m unul de altul ca fostul (si in realitate de fapt actualul) primar a vrut iesirea lui personala la sosea. DDeci vii lansat treci de primul zici ca ai scapat si bam direct in urmatorul, neiluminat nimic refloctorizant noaptea, multi turisti si-au stricat vacanta acolo. Ziua se vede cand esti langa el dar noaptea … si daca ai scapat de el atentie la petele de ulei si cioburi de la aia care nu au avut noroc.www.google.com/maps/@44.297446,28.6134306,3a,75y,33.05h,87.52t/data=!3m6!1e1!3m4!1s0kFaj2U5021Wp5mSeZKp4A!2e0!7i13312!8i6656
      Tanti aia a dat exact cu coltul masinii in stalp, nua avut nici o sansa, e cea mai slaba parte din toata masina, mai slab decat lateralul si din pacate cea mai afectata in trei sferturi din accidente. De fapt IIHS au fost primii care au instituit ”small front overlap test” iar rezultatele nu au fostdeloc bune, in special ptr firma aia populara germana.

    • #42

      Nu aici s-a lăsat cu o decapitare acum 2 ani or so?

      @marinel fix de ala voiam sa ii scriu seniorului. Sigur știe și giratoriul și faza.

  17. #43

    Nu ca ar fi relevant la ceva, dar masina aia pare a fi un Passat B5 combi, nu BMW. Oricum, stalpul ala de beton a mai luat o viata ( ca sa scriu “gazetareste”) anul asta, intr-o masina mult mai mare

    adevarul.ro/locale/sibiu/accident-mortal-dn1-sibiu-a-intrat-coliziune-frontala-stalp-beton-foto-1_604b205a5163ec4271d017aa/index.html

  18. #44

    Clar, stâlpu’ ala n-a adaptat viteza la condițiile de trafic. Și parca era si un pic pe contrasens, nu credeți?

  19. #45

    Passat b5 cu peste 130 km/h, daca avea 60-70 interiorul nu era afectat youtu.be/BRwnwnKMflc

  20. #46

    Avea 83,6 km / oră – precis.

  21. #47

    Este PLINA soseaua de cazane din astea … fix passat break B5, modelul ala s-a facut pana in 2005 (ma rog, in 2005 a aparut B6).
    Daca admitem ca e masina asta era din 2005, avea >15 ani vechime. Probabil un exemplar din ala tipla-tipla, full-full fara piele, condus de o batranica la biserica.
    Daca luam in calcul vreo 3-400k km parcursi, sa zicem, practic era un cotetz putred care cand s-a intalnit cu blocul de beton s-a facut praf cam cum se face o cutie de cola goala.
    Pentru ca frane, amortizoare, imbatranirea otelului din care sunt facute elementele de structura, cine-site-ce alte accidente o mai fi avut masina aia si mai sunt inca 1000 de motive pentru care masina aia (personal sunt 99,99% convins) NU trebuia sa mai ia ITP-ul de cel putin 5 ani incoace.
    Nici nu cred, sincer, ca viteza a fost elementul decisiv in povestea asta. O fi fost si viteza acolo, un element agravant, dar pana la viteza prima cauza e faptul ca acel cotetz nu mai avea ce sa caute pe strada de multa vreme.

  22. #48

    minus 130 km/h ca venea din sens opus…doh

  23. #49

    Ala e impact la 64 la ora cu un obstacol deformabil care preia si el cam jumatate din energie. La un impact cu un zid energia absorbita de masina e mult mai mare.

    edit era reply la clipul de la EuroNCAP

  24. #50

    Bai, aparent se poate…
    www.youtube.com/watch?v=YTOuzcsSOGI

  25. #51

    Păi să-l întrebăm pe Tavi Perțea.

  26. #53

    Am trecut ieri pe acolo, venea dinspre Cristian, sau Sebes pe DN 7.E o portiune dreaptă până la giratoriu si poti să prinzi lejer un 70-80.
    Stâlpul e prins in fundație de beton amplasată la un metru de marginea drumului. Ar fi bine să fie montati parapeti unde sunt aceste fundatii. Am mai văzut accidente asemănătoare, in general mortale. Practic intri cu masina într-un zid de beton. Cred că doamna s-a uitat un moment in telefon.