S-a lansat noul Duster și cum e puțin probabil ca, vreodată, să dau 19 000 pe un Duster și nu pe un Touareg second hand, mai bine citiți un review onest pe tema asta. Pentru că eu am o altă problemă.
Dacia și-a scos un alt logo, logotip, branding etc.
Băi băieți, nu știu cine a făcut noul logo, dar uitați-vă și voi cât de mult simbol falic are în el. Adică ffs, logoul e format din falusuri în diverse poziții. Nu, serios, toate alea sunt simboluri falice inclusiv folosite în scriere, de-a lungul timpurilor.
Pe scurt, Dacia are un logo format din p****ule.
NOU
Adica Dacia are un logo puternic, o sa le-o traga la toate celelalte branduri???
NOU
Pentru ca atunci când cineva întreabă “Ce mașină ai luat?” să poți răspunde: “N-am luat mașină, am luat p..i!”
NOU
Coincidenta (au ba) tot la Dacie tata are numarul de inmatriculare AG–PUA.
Numar luat random (si acum ma intreb cat de plictisit a fost ca in momentul cand a vazut acel numar nu l-a refuzat) dar cu profunda rezonanta in limbajul curent, mai ales cand aduce vorba de masina lui el zice doar: “cu PUA mea”, “in PUA mea” etc…
NOU
Foarte bine, așa poate mai agață și ăștia cu Springu’ prin Pipera, nu doar ăia cu BMW.
NOU
Psiholog: Ce vezi aici?
Persoană normală: litera D.
Cetin: Un falus!
Psiholog: Ce vezi aici?
Persoană normală: litera C.
Cetin: Tot un falus!
Ok…
NOU
Psihiatrul deseneaza un triunghi si îsi a întreaba pacientul:
– Ce va sugereaza acest desen ?
– Femei goale !
Apoi deseneaza un cerc:
– Dar figura asta ce va sugereaza ?
– Femei goale !
Mai deseneaza un patrat:
– Dar asta ?
– Femei goale !
– Vad ca aveti o idee fixa cu femei goale !
– Eu am o idee fixa ? Cine a desenat toate obscenitatile astea ?!
NOU
Review-ul ala nu prea e la mașină ci la comunicare si PR Dacia facut pe patru poze și despre ce nu au scris alții!
In altă ordine de idei fiul meu m-a întrebat de ce o sa fie sigla Dacia un papion?
NOU
Dincolo de comentariile publicului, fie ele haioase, smart, inutile sau avizate, ar trebui sa stim care a fost brief-ul de branding / rebranding. Daca imaginea finala sustine noua strategie de comunicare vizuala, atunci totul e ok. Cu alte cuvinte, daca Dacia doreste o noua imagine care sa exprime forta, barbatie, anduranta, rezistenta, scopul e atins. In continuarea campaniei de imagine de acum cateva luni, cand au prezentat prototipul Bigster pe post de teaser, iata ca noul logo merge pe aceeasi cale stilistica, ceea ce e bine, e din acelasi film: linii clare, puternice, unghiuri, D si C tratate in maniera moderna, spre SF, piramidele celor doi A simplificati impungand aspirational cerul – minimalism, solidiate si echilibru. Sigur, nu e o solutie exceptionala, dar e corecta si e un pas inainte in consolidarea imaginii intr-o anumita directie. Acum daca unii vad acolo si niste simboluri falice, nu e o problema, e foarte posibil ca tocmai acesta sa fi fost scopul. Ceea ce ma duce cu gandul la o discutie cu o feminista cre se plangea ca toate cladirile inalte sint defapt niste simboluri ale hipermasculinizarii spatiului public si ca sint prea putine cladiri in forma de p*zda…
NOU
nu, unii nu vad acolo simboluri falice. acelea sunt simboluri falice, preexistente.
NOU
De acord, doar ca asta e o caracteristica a grafiei latine contemporane, daca o descompunem in elementele ei de baza – o insiruire de linii orizontale si verticale (erecte?), cu cateva insertii la fel de de “indecente” :))) (P, B – aici poti vedea multe, in functie de imaginatie). Putem sa-i acuzam pe latini ca erau obsedati sexual sau aveau de demonstrat ceva prin scriere? Nu stiu, e de studiat, mai ales ca alfabetul latin vine pe linia greceasca-feniciana-egipteana, deci vorbim de un proces de transformare intins pe o perioada lunga, nu cred ca a existat o intentie in a dezvolta o scriere cu accente masculine, ci doar o simplificare si eficientizare a inregistrarii informatiei.
NOU
Nu ma deranjeaza logo-ul, fontul, simbolurile falice. Arata ok din punctul meu de vedere.
Ce mi se pare nasol e faptul ca Dacia a tot schimbat emblema si nu e ok. Abia se obisnuiesc oamenii cu una si pac, apare alta noua.
Pe de alta parte, ce e acum, e de 100 de ori mai ok ca desfacatorul ala de bere pe care il inlocuieste.
NOU
M-am uitat la scrisu ala in toate pozitiile si zau daca am vazut vreo pula. Cat despre dusteru in sine, rupe la vanzari. Dacia nu face fata cererii. Iar principala piata nu este deloc romania. Se vinde la greu in vest. Ca si sandero dealtfel.
Noi sintem o piata auto aparte.
NOU
well, nu le vezi pentru ca nu ai cultura in domeniul grafic si literar. nu e o problema
NOU
Si prea multa cultura pare ca produce viziuni falice.
NOU
e da simboluri falice … au schimbat logo-ul sa arate din ce in ce mai mult cu logo-ul Renault … daca Dacia ar fi fost cumparata de Peugeot, acuma logoul Dacia ar fi aratat din ce in ce mai mult cu un leu …
NOU
Eu nu stiu ce simboluri falice vedeti voi. 😀
Eu vad asta:
fiddlershop.com/products/planet-waves-tuning-fork
NOU
Man, omenirea a desenat p*li pe Marte cu roverul, ce mai vrei de la Dacia?
NOU
și în Suez cu baporu’…
NOU
Logo facut din p__e pentru ca atunci cand dai banii la Dacia, chiar primesti o p__ă de masina.
NOU
Iar pulele principale se bat cap in cap. Poate vor sa o redenumeasca… Dacia Cumster. Who knows?
NOU
D.A.C.I.A. Dacă Ai Cap Ia(-ți) Alta
NOU
@Sergiu
și asta ce înseamnă M.D.Î.P.M ?
NOU
Logoul e misto, dar se pierde din partea functionala a logoului actual, adica nu mai ai cu ce sa desfaci berea.
NOU
Inseamna ca simbolul de sus ie ghiei (ca tot suntem in luna faloasa).
Mie V-urile alea imi aduc totusi a muiere, adica primele trei simboluri din stanga sunt un fel de piper cu prietenii, pe cand langa ei mai e o tipa cu unul care abia are cu ce (i-ul ala).