Și nu, nu are legătură cu faptul că s-a vândut, ci cu faptul că sunt praf pe ce înseamnă client service.
Am făcut vineri comandă prin ei la un restaurant, comanda trebuia să ajungă cel târziu la 14.15, adică după 2 ore.
La ora 15 am apelat helpul din aplicație. Cu rezultatul de aici

Mâncarea a ajuns la 16.30, comandată pe la ora 12.
Să ne înțelegem, că nu sunt idiot. Înțeleg perfect că e aglomerație în oraș, mai ales că e vineri. Pot înțelege că curierul întârzie din cauza aglomerației. Dar nu ai cum să îmi spui tu, aplicație care încasezi 35% din comanda mea, în cazul de față fiind vorba de aproximativ 85 de lei, partea lui foodpanda, că nu ai cum vedea în timp real curierul. Marș și pune mâna pe telefon și află, nu îmi da răspunsuri prefabricate, pe banii mei, deloc puțini.

Desigur, când a venit curierul, am aflat și că, de fapt, e aplicația de vină, pentru că restaurantul Mon Paris e la mama dracului față de mine, aproape 20km, dar Foodpanda, în flămânzimea lor, au decis să îi bage în tot orașul, că doar nu îi doare mâna să își ceară scuze. Mâncarea a ajuns cât de cât caldă și decentă, nu e de stele Michelin, dar e bună, mai ales când erai rupt de foame din urmă cu 4 ore, când ai comandat-o.

Anyway, experiență execrabilă și se pare că nu sunt singurul.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.